Vermageren met Herbalife

Wie nog of doet er mee... (Els)

Vermageren met Herbalife

Berichtdoor Wie nog of doet er mee... (Els) » 14 aug 2007, 15:14

Hoi,

Ik start deze week (vanaf ik mijn produkten heb ontvangen) met Herbalife. Zijn er hier onder jullie ook die er net mee gestart zijn. Zodat we ervaringen kunnen wisselen?
Ik weeg nu 72 voor 1m 60. Mijn gewicht voor de bevalling was 57. Dus er moeten 15 kg af.
K ben al 11 weken bevallen en ze zijn er nog steeds niet af, zelfs geen grammetje. Daarom start ik met Herbalife. k heb nu maat 42 en zou terug graag mijn maatje 36/38 terug willen. K denk "lees hoop" het goed te kunnen volhouden. Ik heb de smaken aardbei en chocolade besteld. En hopelijk verdwijnt zo het vet wat op mijn buik en billen.

Groetjes

Gast

RE: Vermageren met Herbalife

Berichtdoor Gast » 14 aug 2007, 21:07

Hallo

Ik doe het al enkele weken en ben al 4 kg af. Het gaat zeer goed en ook al veel cm kwijt

Gast

Berichtdoor Gast » 14 aug 2007, 21:44

Hoe werkt dit dieet?Heb er al eens iets van opgevangen maar weet er niet veel vanaf : alleen dat je twee maaltijden vervangt door een shake?
komt er dan een dietiste aan huis?(ook weer eens gehoord)

Gast

Berichtdoor Gast » 14 aug 2007, 22:05

ik heb het ook een week gedaan, gevolg dringende opname ziekenhuis!!!
die pillen en shakes bevatten iets dat sommige mensen hun lichaam vergiftigd!!!
ik zou er mij zeker is goed op bevragen bij dokter!!

Gast

Berichtdoor Gast » 15 aug 2007, 11:19

Het is toch al jaren geweten dat Herbalife puur vergif is zeker !

Gast

Berichtdoor Gast » 15 aug 2007, 11:31

Hallo,

Ik heb dit ongeveer anderhalf jaar gevolgd, in het begin ging alles heel goed maar na +/- 1 jaar ging er geen gram meer af. Ben dus begin dit jaar volledig gestopt met herbalife op aanraden van de dokter. En al vlug kwamen alle kilo's die ik kwijt was er terug bij, desondanks dat ik gezond ben gaan eten. Dit zou dus een heel normale reactie zijn van ons lichaam omdat het te lang op zijn reserves heeft moeten leven en mijn metabolisme dus op een heel laag pitje draaide doordat ik enkel op shakes en 1 maaltijd leefde.

Opletten dus

Groeten
Ann

lisa

Berichtdoor lisa » 16 aug 2007, 09:25

Dag Els,
hier een positieve reactie op herbalife.
Heb het vorig jaar gedaan in april, ben 7 kilo afgevallen op 1 maand tijd, en ondertussen is er twee kilo terug bij. Dus ikben er zeer tevreden over.
Heb niks "neven effeecten" ondervodnen, alleen dat het de eerste twee weken moeilijk was omdat de "goesting" steeds de kop op stak. Nu neem ik af en toe nog een shake als ontbijt wanneer ik niet veel tijd heb. Lichaamsbeweging is natuurlijk nodig, ook zonder dieet!
het ene lichaam is natuurlijk het andere niet, maar ik ben er wel tevreden over.
Succes meid.

Els

Berichtdoor Els » 16 aug 2007, 15:00

Amai eindelijk eens een goede reactie, ik kreeg al schrik...
Mijn vriendin doet dit ook en is er héél possitief over. Ze doet het een paar maand, dan terug gewoon eten. Telkens ze een beetje verdikt doet ze weer een kuur. En zo blijft ze op gewicht.
Ik begin morgen. Ik laat jullie weten hoe het met mij gaat.
Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 16 aug 2007, 19:20

Hallo, niks dan positief van mijn kant! Ik ben van 72kg (na zwangerschap) naar 58kg gegaan in zo'n 4 maanden tijd.
Ik volgde het strikt met 's morgens en 's middags enkel een shake en 's avond gewoon eten (wel niet té grote porties) én een dessertje.
Succes, het lukt zeker maar je moet doorbijten! Ik had weken dat ik telkens 1kg kwijt was, ook weken zonder een grammetje kwijt te zijn en dan plots een week met 2kg kwijt! Dus niet moedeloos worden als je eens een week niks verliest, is kennelijk heel normaal en daarna verlies je dan weer meer.

Els

Berichtdoor Els » 16 aug 2007, 20:04

Hoi,

Aan hierboven, merci voor je possitief mailtje, het is bijna zoals ik hé, ik weeg nu ook 72 en wil ook naar 58 of iets minder. (mag ook nog iets meer zijn, als ik maar het meeste vet kwijt ben is het goed. Morgen start ik. Ik ben eens benieuwd of ik het ga volhouden. Ik zou ook 2 shakes op een dag doen en s avonds gewoon eten.
Groetjes

kel

Berichtdoor kel » 16 aug 2007, 22:48

hey, ik heb hier ook al veel over gehoord maar weet niet hoe of wat...
Waar bestel je dan die shakes en wat kost dat?

Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 17 aug 2007, 11:47

Hoi, je kan je shakes gewoon op internet bestellen. Tik maar eens bij google "herbalife" in. Je krijgt advies via mail als je dat wenst. Meer info vind je ook op internet. Heb ik ook zo gedaan en heel tevreden over.
Groetjes

Els

Berichtdoor Els » 19 aug 2007, 11:41

Hoi,

Al 3 dagen bezig. -0,5 kg.
Nog geen honger gehad, niet gesnoept en de shakes zijn nog lekker ook.
Je mag tussendoor yoghurt of fruit eten en dat helpt ook goed.
Ik heb het snoepen al goed kunnen laten.
Ik heb al meer energie.
Groetjes

Els

Berichtdoor Els » 21 aug 2007, 10:26

Hoi,

Mijn goesting naar snoep, chocolade is helemaal verdwenen. Het zegt me niks meer (raar vind ik, ik doe normaal niks anders dan snoepen). vrijdag is het weegdag ben benieuwd hoeveel cm ik kwijt ben en misschien hoeveel kg.
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 22 aug 2007, 09:28

Mijn heeft deze ook genomen en viel er telkens 10 kg mee af (2 keer gedaan).
Hij heeft er niets aan overgehouden.

leen

Berichtdoor leen » 22 aug 2007, 09:35

Herbalife is een volledige vervangmaaltijd met zelfs meer voedingswaarde dan je in je eigen middagmaal of ontbijt zou kunnen vinden. Ga maar eens te rade bij een echte Herbalife-consulent. Ik hoef niet te vermageren, gewoon mijn gewicht te houden dus ik shake een keer per dag, omdat ik vroeger het ontbijt durfde over te slaan, met als gevolg om 11uoo snoepen om het uit te houden tot de middag.
Aangezien je genoeg vitaminen, mineralen en vezels binnen hebt die je lichaam op een dag nodig heeft voel je je ongelooflijk goed. Vergif? Dat zullen wel echt uitzonderingen zijn. Dokters die tegen zijn? Natuurlijk! Je wordt minder ziek en kan tegen een stootje.
En geef eens echt toe : wie eet 5 stukken fruit ELKE dag? En dat is wat we nodig hebben om onze vitaminen binnen te hebben. En wie eet 6 meergranen broodsneden per dag? Dat is wat we nodig hebben om onze vezels binnen te hebben.

Els

Berichtdoor Els » 24 aug 2007, 14:29

Hoi, vandaag 1 week bezig met Herbalife.
Resultaat: -1kg
-5 cm op buik
-3 cm op heupen
k ben zeer tevreden met het resultaat!
Op naar volgende week.
k heb geen honger gehad. tussendoor yoghurt of fruit gegeten en savons gewoon warm eten. (nog redelijk veel warm eten vind ik)
groetjes

A

Berichtdoor A » 24 aug 2007, 15:26

Ik ben ook zeer tevreden over herbalife hoor. Ik ben nu 3 weken bezig, ben 2kg en 14cm kwijt. Ik ga er zeker nog een tijdje mee verder!
Ik voel me ook veel fitter en heb meer energie!

Gast

Berichtdoor Gast » 25 aug 2007, 16:56

ik heb het een paar jaar geleden gedaan, goed resultaat opnieuw zwanger geworden en niet meer terug begonnen omdat ik het zo verschrikkelijk vies vind!.

ik kan mezelf echt niet motiveren om terug te beginnen ik krijg echt braakneigingen als ik denk dat zo'n shake voor mij staat.

Heeft iemand tips?

welke smaken drinken jullie?

Gast

Berichtdoor Gast » 25 aug 2007, 16:59

Jammer dat de gevolgen voor je gezondheid zo drastisch zijn als je herbalife gebruikt. Veel dokters en ook test aankoop waarschuwen er al jaren voor.

A

Berichtdoor A » 25 aug 2007, 17:06

Dit zijn natuurproducten en het is totaal niet slecht voor je gezondheid! Hou daar nu toch eens mee op, want het is echt niet zo.

Ik heb tot hiertoe smaken vanille, chocola, cappucino en tropische vruchten (?) geprobeerd. Ik vind de chocolade en cappucino echt wel goed. Ik vind de shakes eigenlijk heel lekker.
Ik maak ze met melk of sojamelk (soms banaan of chocoladesmaak).

Els

Berichtdoor Els » 26 aug 2007, 12:52

Hoi, je moet de shakes een aantal uur of de avond ervoor maken, dan zijn ze veel lekkerder. en proef je het poeder niet zo.

isa

Berichtdoor isa » 26 aug 2007, 14:52

hallo,
ik heb zojuist een pakket besteld via internet ik MOET op zo vlug mogelijke tijd minstens 30 kg vermagern want ik krijg echt medische problemen hopelijk lukt het mij via deze weg
brand aub een kaarsje voor mij

A

Berichtdoor A » 26 aug 2007, 19:10

Hoi Els,

Zakt dat poeder dan niet naar beneden als je dat doet? Moet zeggen dat ik dit nog nooit geprobeerd heb.
Aan isa veel succes hoor!

isa

Berichtdoor isa » 27 aug 2007, 10:37

wat mij wel opvalt is dat er veel voedingssuplementen bijhoren. Nemen jullie die ook allemaal of hoe doen jullie dat?

Terug naar “Gewicht en afvallen”