wratten

'k wordt er moedeloos van ...

wratten

Berichtdoor 'k wordt er moedeloos van ... » 18 aug 2007, 18:05

Sinds eind juli kampt mijn dochter met wratten op haar voeten, iedere 2 weken moeten we naar de huisarts om ze te laten bevriezen en wegschrapen, maar nu zag ik gisteren terug nieuwe puntjes. (de oude zijn ook nog niet weg)
De huisarts zei dat hij ze er ook kan uitsnijden, maar dat dit zo pijnlijk is, dat je dat maar 1* kan doen (en ze heeft er een stuk of 7). Dit gebeurd uiteraard onder lokale verdoving, maar het zou juist de prik van de verdoving zijn die zo pijnlijk is. Heeft er iemand een goede manier gevonden om die vervelende wratten te lijf te gaan?!
En nog een andere vraag: zou het kunnen dat ze gekomen zijn door het daggelijks dragen van de schoenen 'crocs'. Ik was deze wel iedere week mee in het wasmachien. En sinds haar wratten ontsmet ik ze zelfs iedere dag met water en dettol, maar toch... Ik wordt er zo radeloos van!!! :=

Gast

RE: wratten

Berichtdoor Gast » 18 aug 2007, 20:00

een zilvernitraat stiftje halen bij de apotheek , gewoon wrat beetje nat maken en aanstippen met het stiftje dag erna nog eens de wrat komt zwart en hard en na week ongeveer het korstje afdoen desnoods nog eens herhalen , ik heb er zo op een maand tijd 4 weg gekregen van mijn zoon zijn voeten , de huisart had ook eerst een weggesneden maar omdat dit toch eerst moet verdoofd worden zei hij , probeer eens met zo'n stiftje , en het is nog het beste ! wartner en duofilm helpen niet

Ingrid

Berichtdoor Ingrid » 18 aug 2007, 20:17

Onze dochter had er ook ontzettend veel last van maar toen hebben ze me aangeraden om eens langs een homeopaat te gaan.

Na een gesprek van bijna 3 uur kwam de homeopaat tot een middeltje (dit was een week later) en ze vertelde me dat het eerst nog erger ging worden maar nadien kon je de wratjes gewoon van de voeten halen.

En inderdaad na ± konden we de wratjes met een pincetje uit de voeten halen. Het waren net kleine kwallen.

Dit is nu 4 jaar geleden (de kuur is al lang gestopt bij de homeopaat) en het resultaat mag er zijn. Nog altijd geen nieuwe wratjes.

Wij blij maar onze dochter ook want die was op den duur bang om naar de huisarts te gaan.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 aug 2007, 21:46

als je ervan overtuigd bent dat een natuurlijk middel je kan helpen heb ik misschien de oplossing
het is een volledig natuurlijke vruchtendrank die je kan deppen op de wratten en ze verdwijnen!(je drinkt het ook best natuurlijk het inwendig ook zijn werk kan doen)
mijn moeder heeft het gebruikt voor dr psoreasis en het is veeeel beter
als je meer uitleg wilt mag je me altijd mailen hoor
dan stuur ik je vrijblijvend informatie door
op den duur is het geen leuke ervaring meer he om die altijd te moeten laten bevriezen en zo.
mijn mail adres; xsaico@hotmail.com
is vrijblijvend hoor je moet geen schrik hebben, ik zal je niet blijven latigvallen... ;=)

Gast

Berichtdoor Gast » 19 aug 2007, 10:45

Wel waarom zet je dat middel hier dan niet zodat we allemaal gebaat zijn? Of is het iets dat je verkoopt misschien?

Gast

Berichtdoor Gast » 19 aug 2007, 13:17

is idd iets wat ik mensen mee laat kennis maken, niet mijn bedoeling om het zelf van man tot man te verkopen
is een zeer goed product en wie info wil mag mij mailen en ja je kan het via mij verkrijgen
is ook enkel via internet te verkrijgen, niet bij de gewone handelaar.
ze leveren trouwens aan huis.
mijn man is er zeer goed mee voor zijn migraine
ook voor maag en darmproblemen

maar zoals ik zei, je mag me altijd contacteren...
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 20 aug 2007, 14:37

Bedankt voor de tips.
Ik denk dat ik dat zilvernitraat stiftje ga proberen!

Gast

Berichtdoor Gast » 27 aug 2007, 11:52

t zal wel over herbalife rommel gaan geloof me!

Gio

Berichtdoor Gio » 27 aug 2007, 12:47

Zilvernitraat stift is het enige wat echt helpt. Heb weken geprobeerd met wartner, dan met speciale bereidde zalf van apotheek, daarna met combinatie van beide. Resultaat: Veel pijn, zeker bij wartner, het inbranden is op zuiver rood vlees niet meer te houden...Bij zilvernitraat is het licht brandend gevoel en zeeeeer effectief.

Gast

Berichtdoor Gast » 27 aug 2007, 13:31

wel oppassen dat je niet uitschuift met die stift!
en niet direct een kous aantrekken!
ik deed dat, blijkbaar was het middel wat uitgewreven over mijn voet door mijn kous aan te trekken. Gevolg:een lange zwarte streep over mijn voet die niet weg te krijgen was! heb er enorm lang mee rond gelopen!
ben dan gestopt met de behandeling en heb nog wratten.. ik ga er wel eens mee herbeginnen maar wel serieus opletten nu! :(

Gio

Berichtdoor Gio » 28 aug 2007, 09:16

Klopt, direct afschermen, want even tegentikken en je hebt prijs. Het is opletten geblazen. Weet er iemand of de zilvernitraatstift ook mag gebruikt worden om vetbolletjes te verwijderen op je huid? Voor wratten en wildvlees mag het zeker. (Ik vroeg het aan de apo en die viel compleet uit de lucht, een andere apotheker had nog nooit van zilvernitraatstift gehoord, vandaar hier mijn vraag...)

Gast

Berichtdoor Gast » 29 aug 2007, 21:35

als je het over mijn product hebt.....t is absoluut geen herbalife!!! k mag er niet aan denken dat ik mij daarmee zou inlaten.
in plaats van zo te speculeren zou je je beter eens informeren, ik weet dat mijn product werkt, is volledig op natuurlijke basis (vruchtendrank)en moet ingenomen worden en gedept worden op de wratten
zeer goede werking ook bij stoelgangproblemen, vermoeidheid,
mail me gerust als je echt interesse hebt

Gast

Berichtdoor Gast » 02 sep 2007, 15:46

Je kan er het sap van een tuinkruid opdoen. In de volksmond noemt het wrattenkruid maar de officiële naam is stinkende gouwe. Het is een plant met gele bloemmetjes. Je breekt gewoon een takje af van het plantje. Daar loopt dan een geel-oranje sap uit dat je gewoon een paar keer per dag op de wratten smeert. Na een tijdje verdwijnen ze, volledig pijnloos. Altijd de moeite waard om eens te proberen.

Gast

Berichtdoor Gast » 02 sep 2007, 18:36

Haal Cemitidine (het oude maagmiddel Tagamed) in huis.
Dat werd mij voorgeschreven door een dermatoloog van het UZ in Edegem. Hoe en waarom dat maagmiddel voetwratten doen verdwijnen heeft men nog niet gevonden maar dat het werkt weet men wel.
Wratten waar ik zes jaar mee rondgelopen heb verdwenen na 1 maand.
Ik had ook alles al geprobeerd en 2 andere dermatologen versleten.
De ene kwam aanzetten met bevriezen en de andere wou er het mes in zetten.
ik had 8 zeer pijnlijke voetwratten.

sien

Berichtdoor sien » 02 sep 2007, 21:34

Hallo,

Mijn zoontje heeft sinds een paar weken 3 voetwratten,... en moeten volgende week naar de dermatoloog,...maar ik heb toch nog enkele vraagjes.

Weet je of je Cemitidine vrij kan krijgen bij de apotheek?
En hoe vaak moet je het eraan doen?

Alvast bedankt
Sien

Gast

Berichtdoor Gast » 04 sep 2007, 19:29

En al iemand gemaild naar xsaico@hotmail.com??
Hoe noemt dat spul nu?

xsaico

Berichtdoor xsaico » 04 sep 2007, 23:10

neen nog niemand gemaild naar mij :D
als je me een mailtje zend wil ik je gerust wat informatie sturen
t is echt zonder zeveren een goed product, is eigenlijk een fles van 750 ml waar je dagelijks een 30ml van drinkt
heeft zeer snel effect bij maag en darmproblemen en ( binnen de paar weken)bvb bij mensen met de ziekte van crohn
soort natuurlijke anti oxidanten die vele lichamelijke kwalen aanpakt
maar zoals ik al zei: mail me gerust ( als ik de naam hier noem weet je er waarschijnlijk toch nog niks mee, geef dus liever via mail een deftige uitleg)
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 16:10

@sien

Cimetidine is te verkrijgen op voorschrift.
Het zijn tabletten.
Omdat het over een kind gaat moet je zeker en vast een arts raadplegen.
Sommige medicatie is niet verantwoord voor kinderen jonger dan 12 jaar.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 16:37

Als het voetwratten zijn, kan je bij de apotheek WARTNER halen. Hiermee kan je de wratten zelf bevriezen.

Eerst eeltlaagje wegvijlen, dan watje bespuiten met spuitbus, afhankelijk van de grootte van de wrat een bepaald aantal seconden op de wrat houden, en dan pleister over.

Op aanraden van mijn apotheek ben ik wat afgeweken van de gebruiksaanwijzing: gedurende 6 weken 1 x per week gedaan. Na 3 weken zag je ze verkleinen, en ineens waren ze weg.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 09:05

Hardnekkige wratten krijg je niet weg met wartner. Zilvernitraat helpt wel, maar je mag het wel maar 3* gebruiken...

Gast

Berichtdoor Gast » 07 sep 2007, 13:17

hey, ik had vroeger ook een stuk of 32 wratten op m'n voet. We hebben een tip gekregen voor een magneziumkuur. ik moest drie weken lang een verschrikkelijke siroop drinken (denk drie keer per dag) (en het was echt smerig spul); Na op de kop drie weken deden al die wratjes pijn en een halve dag later waren ze allemaal weg.
Vreemd he. Ik heb ook nooit geen wratten meer gehad !
Mijn moeder heeft de siroop in een apotheek op de Boomsestwg gekocht in hoboken

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 21:50

Als die draden van die wratten te diep zitten, dan moogt ge bevriezen en "wartneren" zoveel ge wilt, dat gaat niet helpen...

Ik heb jaren op handen én voeten wratten gehad. Ook heel veel bevrozen, homeopathie en allerlei medicatie en bijtende middelen geprobeerd, niks hielp. Ben naar een dermatoloog gegaan en die zei direct: WEGSNIJDEN.

Dus ikke onder volledige verdoving alles laten wegsnijden en branden (1 was volledig uitgezaaid), is effe hard af zien maar ik heb GEEN wratten, GEEN littekens (juist onderaan mijn voet van die uitgezaaide, een kleintje en daar zie je da toch ni) en alles is mooi terug gelijk het moet zijn.

Daarom: huisdokter kan kleine wratjes wel bevriezen, maar voor een uitzaaiing kan je best naar een goeie derma gaan...

Terug naar “Praktisch”