2 dagen na vrijen erge krampen-zwanger??

hopen...

2 dagen na vrijen erge krampen-zwanger??

Berichtdoor hopen... » 19 sep 2007, 00:38

Tja, jullie horen het al: ik hoop dat ik zwanger ben, al kan ik dat nu natuurlijk nog niet testen.
We hebben 2x gevrijd deze maand: 1x toen ik veel witverlies had (was wel 4 dagen voor de eisprong uitgerekend was) en 1x op de dag van de uitgerekende eisprong zelf.
Ik heb na 2 dagen erge buikkrampen en ook steken in mijn zij en liesstreek.
Omdat we al zo lang proberen, hoop ik nu echt wel dat dit tekenen zijn van een bevruchting. Vandaag was mijn temperatuur verhoogd, dus de berekening van de eisprong zou juist zijn.
Zijn er nog die dit herkennen?
Of hoop ik gewoon teveel?
Sorry, moest het even kwijt, heb niemand anders aan wie ik dit kwijt kan.

groetjes,
iemand die hoopt..

Gast

RE: 2 dagen na vrijen erge krampen-zwanger??

Berichtdoor Gast » 19 sep 2007, 08:15

Ik hoop met je mee, maar ik vrees dat je nog even geduld zal moeten hebben.
Veel succes!

Gast

Berichtdoor Gast » 19 sep 2007, 09:10

hey, ik ben nu bijna 23 weken zwanger en alles gaat perfect. Het word een jongentje. Ik heb op moederdag ontdekt dat ik zwanger was, heel leuk trouwens, vanaf de donderdag ervoor kreeg ik ook enorme buikkrampen maar echt enorm, een pijn die ik niet kan beschrijven en die niet op darmklachten gelijkt. Zeker, en dit is misschien raar, als ik klaar kwam. Dan was het niet te harden. Ik vertelde het aan een collega en die zij me dat dat mijn baarmoeder was en dat ik wel is zwanger zou kunnen zijn. Wat ik na 6 maanden proberen super vond natuurlijk. Dus kan dat er wel op wijzen dat je zwanger bent. Ik duim voor jou, groetjes

leen

Berichtdoor leen » 19 sep 2007, 09:24

Die krampen kunnen inderdaad op de innesteling wijzen. Heb ik ook gehad, en intussen ben ik 33 weken zwanger. Duimer maar!

Gast

Berichtdoor Gast » 19 sep 2007, 09:35

Kan je toch eens proberen het verschil te omschrijven tussen buikkrampen en de krampen die jij had?
Ik heb namelijk ook een vreemde, opgezwollen prikkeling in mijn buik, en vraag me af of het een teken is!

hopen...

Berichtdoor hopen... » 19 sep 2007, 14:46

bedankt voor jullie lieve reacties!
Het zijn inderdaad geen darmkrampen, want dat herken ik al vrij snel, en de steekjes zijn echt aan de zijkant. De krampen voelen eerder alsof ik mijn regels zou moeten krijgen, beetje maandstondenpijn dus.
Mijn NOD is pas 01/10 dus dat wordt inderdaad nog wachten.
Ik probeer niet teveel te hopen, we zullen wel zien.

lieve groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 20 sep 2007, 21:54

toch denk ik dat velen dingen WILLEN voelen, zo vroeg toch al...
sorry, mijn mening!

Gast

Berichtdoor Gast » 21 sep 2007, 09:10

hier toch ook zenne, en ben ondertussen 20 weken ver....

zondag vrijen en maandag en dinsdag kon ik het niet houden van de 'buikpijn'.....

duimen !!!

hopen...

Berichtdoor hopen... » 22 sep 2007, 17:08

Hier vanmorgen heel misselijk wakker geworden, nu ben ik echt wel wat overtuigd dat er misschien wat aan de hand is...ik ben zo benieuwd..
bedankt voor jullie reacties, wie weet is het voor sommigen onder ons nu echt zover..
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 22 sep 2007, 21:38

SCHIJNZWANGER al ooit van gehoord?????

Dingen zien of denken terwijl je da niet weet...

Er zit veel in een mens zijn hoofd hoor. Sorry mijn mening

lieke

Berichtdoor lieke » 23 sep 2007, 13:25

je voelt toch wat je voelt?
wie weet is het voor sommigen hier al zover, ik duim mee voor iedereen - al is het maar om jouw 'theorie' hierboven te ontkrachten...

Gast

Berichtdoor Gast » 23 sep 2007, 14:18

krampjes opzij...dat lijkt toch ook op de eisprong zelf? enfin, ik had van dag 17 tot 23 best felle krampen opzij. en ik was ook zwanger die keer. ging wel mis uiteindelijk na 11w, maar wel zwanger he.

Gast

Berichtdoor Gast » 25 sep 2007, 11:18

wishful thinking...
en voor diegenen die toch zwanger blijken: puur toeval

Terug naar “Je bent zwanger!”