Babyfriend - de anti-mug!!!

bluenina

Babyfriend - de anti-mug!!!

Berichtdoor bluenina » 27 jul 2007, 17:21

Heb juist een vertegenwoordiger in de zaak gehad met Babyfriend, degenen die er graag eentje willen aankopen kan dat via ons mailadres : petitrascals@skynet.be. Vind dit nu echt iets nuttigs!!!!

Babyfriend is een geavanceerd elektronisch instrumentje dat je onopvallend tegen muggen beschermt zonder geur en vervuiling van de lucht. Babyvriend verspreidt ultrageluiden die door het menselijk oor niet hoorbaar zijn. De frequentie varieert tussen van 22-28 Khz en zorgt ervoor dat er bij de muggen enkele functies worden uitgeschakeld. Je kunt het niet horen. Het beschadigt niets of niemand en is volkomen veilig.De ultra-geluiden bedwelmen de muggen die vertrekken van de plaats waar de babyfriend in werking is, krijgen moeilijkheden met vliegen en zijn ook niet meer in staat om te prikken.
De babyfriend verspreidt geen enkele substantie of stof
Met de babyfriend is het niet nodig de kamer te ventileren alvorens u naar binnen gaat. Je kunt het zo lang aan laten staan als je wilt zelfs als je in de kamer blijft.

Babyfriend is het meest milieu en gebruiksvriendelijk product op de markt om jouw baby, kind en jezelf te beschermen tegen muggen.

Babyfriend met groen nachtlichtje
Babyfriend is zelfs een nog grotere vriend voor baby¿s en kinderen omdat het een relaxed en veilig groen nachtlichtje heeft. Als je het dag en nacht laat aanstaan heb je geen last van muggen en kalmeert het de kinderen als ze gaan slapen. De Babyfriend is effectief als u het aandoet voordat de muggen komen. Muggen die al in de kamer zijn en nog niet zijn bedwelmd kunnen binnen dat half uurtje nog steken. Een half uur na de hij is aangezet heeft het al resultaat.

Winkelwaarde : 18 euro

Attachment : mug2.jpg

mama Lies

RE: Babyfriend - de anti-mug!!!

Berichtdoor mama Lies » 27 jul 2007, 17:28

Hallo
Heb je het zelf al uitgetest? Mijn ma heeft namelijk zoiets thuis en het werkt dus wel degelijk NIET. De muggen blijven komen.

bluenina

Berichtdoor bluenina » 27 jul 2007, 17:32

Ikzelf niet neen, maar heb mezelf al eentje aangeschaft :-)

Er was een klant in onze zaak die het thuis ook heeft en zij vertelde me dat het werkt...vermits je geen produkten bij baby's mag gebruiken (chemische produkten) vind ik dit toch interessant.

bluenina

Berichtdoor bluenina » 27 jul 2007, 17:33

Er staat ook op de bijsluiter dat het eerst een half uur moet aanstaan. Misschien eens aan je mama vragen of zij het een half uur opzet voor ze naar de slaapkamer gaat. (is maar een tip)

Gast

Berichtdoor Gast » 27 jul 2007, 18:55

Wij hebben er ook een en gebruiken het volgens de voorschriften. Nietegenstaand correct gebruik blijven onze goede vrienden de muggen ons allemaal lustig doorsteken! Het helpt dus echt wel niet!

Gast

Berichtdoor Gast » 27 jul 2007, 20:22

idem hierboven. Volgen ook de voorschriften en het werkt NIET!

mama Lies

Berichtdoor mama Lies » 27 jul 2007, 20:49

Idd het staat een hele dag aan en snachts heeft ze last van de mugen.
Ik gebruik altijd de druppeltjes etheriesche olie van de colruyt met citroenmelisse. Zoontje heeft nooit muggebeten gehad. Deze zomer heb ik het nog niet moeten gebruiken want de muggen blijven hier voor het moment weg. Nu je het zegt, nog niet bij stilgestaan eigenlijk. Hier geen muggen :)

mama

Berichtdoor mama » 27 jul 2007, 21:24

Hier hetzelfde,

Die apparaten werken niet! Groot bedrog vind ik het. Ik kocht er (dom van mij, ik weet het maar ja) twee bij Dreambaby via Colruyt. Een mailtje met de melding dat die dingen niet werken, maar geen redelijk antwoord, "volgens de leverancier moeten de apparaten correct worden gebruikt, blablabla, ... "
Groetjes nog, en mensen ... die dingen NIET aanschaffen!

Gast

Berichtdoor Gast » 28 jul 2007, 13:46

voor bij ons op de kamer gebruiken wij het apaparaatje van vapona.Is echt nodig bij mij.schiet zelf snog niet over.Anders sta ik vol van d ebeten.NIet echt aangenaam. voor ons kleine meisje hebben wij zo eeen muggenet uit ikea rond haar bedje gehangen. dat hangt er het hele jaar door. Ze wil zelfs niet slapen zonder dat het dicht is.Is haa rhuisje en de gordijntjes moeten dicht. en nee ze kan er niet in stikken.Ze zou al heel wat moeten uitsteken voor dat gebeurd is zodanig licht en luchtig. en het houd ook de vliegen weg als deze in de slaapkamer zitten. in de zomer hebben wij dit ook voor ons. niets ambetanter dan een vlieg rond je oren als je slaapt. nu voor ons tweede hangt er ook al een netje klaar. Is echt wel nodig . ONs meisje heeft eens bij de meme en pepe geslapen en ze waren het vergeten. je moest haa rgezien hebben. Allemaal muggebeetjes in haar gezicht.
zal er eens een fotootje van bijsteken.

o ja zo een muugengaas is heel groot kan je zeke rgebruiken bij een groter bed. zelfs wij gebruiken het en kost 15 euro en is veel effectiever dan zo een apparaatje met geluiden

Attachment : IMG_6862.jpg

Veerle

Berichtdoor Veerle » 28 jul 2007, 13:50

Hier een potje met puur azijn erin en de muggen blijven ook weg :)

Gast

Berichtdoor Gast » 28 jul 2007, 18:53

Bij ons gebruikten de muggen dat als rustplaats na hun "maaltijd". Zo goed werkt het dus. NIET! Echt rommel.

Terug naar “Je bent zwanger!”