Urban Jungle?

L

Urban Jungle?

Berichtdoor L » 24 apr 2007, 08:03

Hi hi hi mama's en mama's in spe!

Ik ben vorige week eens gaan kijken naar kinderwagens ... en de Urban Jungle leek me wel geschikt. Als ik deze zou willen, dan moet ik die wel één dezer bestellen, want de bestellingen van nu komen pas in september binnen en ik beval begin oktober....
Iemand goede/slechte ervaringen mee met de Urban jungle?

Bedankt!!
L

Ellen

RE: Urban Jungle?

Berichtdoor Ellen » 24 apr 2007, 08:52

Wij hebben de UJ nu al van in 2001 en zijn er supertevreden van. Bolt als een trein, superlicht en toch best compact om op te vouwen, makkelijk in onderhoud, alles kan in de wasmachine van bekleding van de buggy. De draagmand is wel wat smal maar tegen de leeftijd dat ze eruit groeien kijken ze toch al eens graag rond en de voetenzak (buggy mummy kopen!!!!) is erg handig en goed. We zijn nu 6 jaar verder, hij is intensief gebruikt, de UJ, en nu gaan we hem deze zomer gebruiken voor ons derde kindje. Er is nog niets aan!
t Is een investering maar ze is het zeker waard.
succes ermee.

Gast

Berichtdoor Gast » 24 apr 2007, 09:14

Hoi,
Ik denk er ook aan deze te kopen, weet er iemand de prijs...?

Nieke

Berichtdoor Nieke » 24 apr 2007, 20:12

Hoi,

We hebben de UJ ook en zijn er SUPER content van. Slechts 1 minpunt: ik vind dat hij echt nog heel groot is als hij toegeplooid is! Ik vind het zelfs vreemd dat iemand hierboven hem toegeplooid best compact vond. Bij ons is 't toch een koffertje vol als we hem meenemen! We kunnen daar dan (bijna) geen boodschappen meer bijsteken. We hebben een opel astra. Geen geweldig grote auto, maar toch ook geen bijzonder kleine koffer, vind ik.
Mijn tip: vraag in de winkel eens of je hem toegeplooid in je koffer mag steken.

Veel succes!
Nieke

L

Berichtdoor L » 24 apr 2007, 21:00

heel erg bedankt voor de antwoordjes! nog iemand?
Kostprijs, incl draagmand zo'n 800 euro dacht ik...

cate

Berichtdoor cate » 25 apr 2007, 11:26

Beste aankoop ooit, wat kinderspullen betreft!!! Echt super!! Ben nu zwanger van mijn 2de, moet binnen 9 weken bevallen en heb al een dubbelen besteld, zo content ben ik van die uj!! Echt doen!!

Claire

Berichtdoor Claire » 25 apr 2007, 12:31

Wij zijn ook supercontent! Zou geen andere buggy willen: hij rijdt heel gemakkelijk, en is nog mooi ook. DOEN!

Gast

Berichtdoor Gast » 25 apr 2007, 12:41

hij is inderdaad groot maar veel van die driewielers zijn heel groot. Best inderdaad wel eens meten of het in auto kan.

Ik vind hem mooi maar twee minpuntjes. Ten eerste vind ik dat kindje nogal doorgezakt zit in de buggy, ik heb de indruk dat dat iets meer is dan bij andere buggy maar misschien zijn nieuwere modellen beter?
Een ander nadeel maar dan voor korte periode is dat je je kindje niet in buggy kan zetten naar je toegedraaid, wat wel kan bij quinny en buggaboo. Maar na paar maanden zit kindje soweiso graag naar voor gedraaid.

Dus, best tevreden maar weet niet zeker of ik het opnieuw zou doen.

Terug naar “Je bent zwanger!”