genitale wratten

anoniem

genitale wratten

Berichtdoor anoniem » 09 mar 2007, 12:55

wou eventjes weten of genitale wratten schaddelijk zijn voor een ongeboren kindje of dat hij dat ook gaat overdragen doordat ik dit heb?heb dit niet van de dag as vandaag heb het al van rond de maand oktober
ik durf er gewoon niet over spreken met men gynecoloog over dit probleempje kunnen julie mij miss helpen
men man weet hiervan sinds korte tijd maar aanvaard het dat ik dit heb en hij is al bij dokter gegaan hij heeft niks dus doen we " het " toch maar een condoom

ik voel me zo onzeker

HELPP!!!!!!!!!

moi

RE: genitale wratten

Berichtdoor moi » 09 mar 2007, 12:58

hallo,
ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Is niet schadelijk voor het ongeboren kind. Maar als ik je gerust mag stellen na de bevalling waren ze in één keer verdwijnen en heb er nu bij mijn tweede zwangerschap geen last van.

anoniem

Berichtdoor anoniem » 09 mar 2007, 13:01

dank je kvoel me al veel beter nu dat ik dat te horen krijg
maar had op internet gelezen dat het miss wel voor baarmoedhalskanker kon zorgen als het in de baarmoeder kwam maar een geluk het is enkel uitwendig dat het zit en is zo heel groot en veel heb er maar kleintjes en zeer weinig maar is toch wel onaangenaam dan iets anders :-s
toch bedankt voor de reactie

natalie

Berichtdoor natalie » 09 mar 2007, 15:27

hallo,

ik heb dit ook eens gehad genitale wratten en ik zou je aanraden er met je gynaecoloog mee over te praten hoor. Ik dacht ook bij mij dat het alleen uitwendig was maar helaas was dit niet zo, maar ik voelde er niks van dus wist ook niet dat het inwendig was, mijn gynaecoloog was toen boos op mij toen omdat ik niet vroeger was gekomen. ze verwijderen deze normaal met de laserstraal maar bij mij was het zo erg dat ze mij onder volledige narcose hebben gebracht en de genitale wratten hebben verbrand!! er waren er zoveel veel dat dit een tweede maal moest gebeuren. Achteraf heb ik ook serieus afgezien. Ik kon de eerste dagen niet zitten en kon niet plassen, is echt pijnlijk, heb zeker een week of 6 serieus afgezien om dan nog maar te zwijgen om terug intiem te proberen zijn met mijn partner. Was echt pijnlijk! En ja mijn gynaecoloog heeft mij ook gezegd dat ik er baarmoederhalskanker kon van krijgen. Ik wil je echt niet bang maken maar ga naar je gynaecoloog zodat hij op de hoogte is. Misschien zal hij tijdens je zwangerschap je niet meer behandelen maar dan weet hij het toch en ik wil je het ergste besparen!! Geloof mij ik wil dit niet meer meemaken!!

anoniem

Berichtdoor anoniem » 09 mar 2007, 15:38

ok zal ik doen maar men volgende afspraak bij haar is begin volgende maand
kzal er maar dan over praten als ik je zo hoor il ek ook liever da het zo snel mogelijk laat weg doen maar kan et geen kwaad aan men kindje of wel tis voor dat dat het me het bangst maakt dat ik da hebt vind ek nog geen ramp maar wil nie tda men kindje derdoor iet heeft

natalie

Berichtdoor natalie » 09 mar 2007, 18:28

ik denk dat het geen kwaad kan voor je kindje, maar beter het zekerste voor het onzekerste nemen hé. Ik weet ook niet hoe ver je al in je zwangerschap bent. Het komt namelijk vrij veel voor tijdens de zwangerschap,maar dit gaat ook niet bij iedereen weg na de bevalling. Maar ik denk dat je gerust kan wachten tot volgende maand om er met je gyn over te praten. een extra controle kan geen kwaad doen, je zal je dan wat meer gerust voelen. en anders zou ik gewoon eens ter informatie naar je gyn bellen.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 mar 2007, 19:28

hier had ik ook last van en ja bij mij zaten ze ook lang binnen
ook onder narcose ze moeten laten wegbranden
was een voorbode van kanker al
maar gezien van mijn jonge leeftijd hebben ze niets weggenomen
moest ik al de 30 gepasseert zijn dan zouden ze alles weghalen
moet nu elke 6maand een uitstrijkje laten nemen enzo
voor de uitwendige wratjes bestaat er een product voor
gewoon opdeppen en na een tijdje vallen die er gewoon af
maar zeker naar je gyn gaan
en trouwens dit is een soa hé

anoniempje

Berichtdoor anoniempje » 12 mar 2007, 21:29

weet ik dat het soa is heb dat opgelopen voor ik zwanger ben geraakt dusja en is door de papa dak dat heb waar ek nu niet meer ben

Terug naar “Je bent zwanger!”