marihuana/alcohol/drugs zwangeschap

An livens

marihuana/alcohol/drugs zwangeschap

Berichtdoor An livens » 21 jan 2019, 22:19

Dag iedereen.
Ik ben 20 jaar (binnen 3 maanden 21) en heb vandaag ontdekt dat ik blijkbaar al 5-6 weken zwanger ben. Ik ben al enige tijd met mijn vriend en woon al enkele jaren alleen, opzich zijn we er klaar voor... Enkel heb ik de voorbije weken zeker 5-6 avonden per week alcohol gedronken en jointjes gerookt, ook heb ik 1x cocaine gebruikt en dus van 't leven genoten. Uiteraard ben ik nu van de ene dag op de andere met alles gestopt!! omdat ik vind dat dat absoluut niet kan... Ik voel me erg schuldig als ik dit had geweten had ik niet gebruikt.. Liefst wil ik het houden, maar ik weet niet tot hoe verre dit schade kan aanrichten aan de baby het was dan ook in de eerste weken... Mensen met ervaringen of tips? Deskundigen die mij iets wijzer kunnen maken? groetjes

Kay_Augustine

Re: marihuana/alcohol/drugs zwangeschap

Berichtdoor Kay_Augustine » 30 dec 2019, 08:42

It is always better to avoid alcohol. When you feel so tired, take Kratom as it is one of the most effective natural supplements. Kay Botanicals is a place to buy Red Horn Kratom online at an affordable price.

Anouk_Deleermacker

Re: marihuana/alcohol/drugs zwangeschap

Berichtdoor Anouk_Deleermacker » 22 jul 2020, 13:57

Hallo hallo! Ik zelf heb hier geen ervaring mee maar op libelle mama heb ik dit artikel over alcohol gevonden. https://mama.libelle.be/zwanger/risicos ... ngerschap/ Hopenlijk ben je nu helemaal gestopt. Je kunt nu natuurlijk niets meer veranderen aan de fouten die je hebt gemaakt. Veel succes nog met je zwangerschap en groetjes!

Terug naar “Andere onderwerpen”