Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

g

RE: Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

Berichtdoor g » 12 okt 2007, 19:48

hallo,

stil hier tegenwoordig.
ik heb gisteren gebeld voor een eerste afspraak voor uitleg over een borstvergroting. mag volgende week donderdag gaan bij Dr. D'hondt in Tongeren.
heb al een lijstje waar ik al mijn vragen opschrijf die me invallen, kwestie van dan niks vergeten te vragen.

Welke prothesen hebben jullie???? En dan bedoel ik van welke samenstelling(zoutwater en dergelijke) ik zou graag wat op de hoogte zijn voor ik ernaartoe ga.kunnen jullie me verderhelpen mss.

Weten jullie nog iets belangrijk wat ik niet mag vergeten te vragen.
ik moet vooral weten hoelang ik niet mag heffen want heb hier dagelijks mee te maken op mijn werk en heb nog een klein kindje die nog in zijn bedje moet getilt worden en in zijn eetstoel.

alle informatie is welkom

hoop dat jullie me wat kunnen verderhelpen met jullie kennis.

alvast heel erg bedankt
vriendelijke groeten van g

ann

Berichtdoor ann » 19 okt 2007, 19:42

Hallo,

zo stil hier tegenwoordig.
ik ben pas naar p.c. geweest en deze stlde me 280 en 295 cc voor maar dit leek me zo groot toen ik dit in mijn bh deed.
vonden jullie dit ook toen jullie deze prothesen paste??????
p.c. zei dat het nog wat kleiner werd dan wat tik toen zag.
ik twijfelde of ik niet beter 240 zou nemen maar hij dacht dat ik dan spijt zou krijgen.ik heb nu een klein b-tje.als ik een 240 zou kiezen moet ik ook aan beide kanten hetzelfde nemen doordat hij daar niets tss heeft van cc. maar mijn rechterkant is iets kleiner.
ik wil zeker niet te veel of te opvallend voorkomen.

wat hebben jullie als reden van afwezigheid op werk doorgegeven. hebben jullie zelf verlof (x-aantal weken) genomen of via een dokterspapiertje een reden opgegeven. ik zou best een maand thuisblijven door mijn werk omdat ik veel moet heffen.

groetjes

ik hoop dat er antwoorden volgen.bedankt alvast

Gast

Berichtdoor Gast » 22 okt 2007, 08:07

hallo Ann,

ik ben de trotse bezitter van zoutwaterprotheses.Het aantal cc is heel moeilijk.Ook voor mij was dit zo.Ik ben gegaan voor 250cc.En daar ben ik heeeeeel tevreden mee.Dat komt bij mij nu uit op een 75C.Ik wou gewoon dat ze bij me pasten.Heb maar van 1 ding spijt dat ik het nt vroeger gedaan heb.
Maar huisje tuintje kindjes gingen in mijn geval voor.Tenslotte zijn er maar 3 maanden overgegaan ts de beslissing en de operatie.Het waren wel lange maanden

Veel succes.

nanne

Berichtdoor nanne » 23 okt 2007, 10:52

@ann

Hallo Ann,
Je mag gerust de pc vertrouwen hoor.
Bij mij was dat juist hetzelfde, mijn lenget is 1m76 en ik weeg 61kg voor mijn borstvergroting had ik een kleine 75b en droeg ik altijd van die gevulde bh's.
Op 10september ben ik ervoor gegaan en ik twijfelde enorm over de hoeveelheid.
Ik vond de 260cc al groot en de chirurg zei met mijn lengte en gewicht mocht ik gerust 300cc nemen dan nog ging het heel natuurlijk zijn.
Ik wilde absoluut geen balonnen maar een natuurlijke boezem.
Je betaalt veel geld en ik wilde toch wel borsten hebben hé.
Ik ben de chirurg gevolgd en voor 300cc gegaan.
En het was zeker de moeite waard hoor, zo trots ben ik en ook héééél natuurlijk.
In het begin is alles natuurlijk hard en stijf maar nu zie ik ze elke dag soepeler worden.
Nu heb ik eindelijk borsten en ik zou ze nooit meer kwijt willen.
Als je nog vragen hebt stel ze maar gerust.
groetjes

ann

Berichtdoor ann » 24 okt 2007, 16:08

Hallo,

bedankt @ 08u07 en nanne voor het antwoord.

Ik zit enkel nog met één vraagje. de prothese die mijn chirurg aanraadde en waar hij het meest mee werkt is de anatomische gevormde.hij heeft me gezegd dat deze zo goed als levenslang blijven. enkel oppassen voor de kapselvorming.daar kon hij dus geen uitsluitsel over geven.hij zei dat je vooral de eerste weken goed moet oppassen met tillen en heffen ,dat je daardoor veel littekenweefseltjes(kapselvorming) kan oplopen en dat dat mee de tijd bepaalt dat je prothese goedblijft. nu wilde ik graag weten wat jullie p.c. over de duur van de anatomisch gevormde heeft gezegd.
heeft hij ook zo goed als levenslang gegarandeerd???

heel erg bedankt

vrijdag ga ik langs bij mijn huisarts om te vragen of hij mij ziekeverlof kan voorschrijven voor 2 of 3 weken wanneer ik de ingreep laat doen daar ik een job heb die veel heffen vergt.

veel groetjes en hopelijk komt er hier terug wat meer volk, is altijd fijn.

nanne

Berichtdoor nanne » 25 okt 2007, 11:13

@ann

Hallo,
Bij mij heeft hij een certificaat meegegeven met een levenslange garantie.
Het zijn wel zoutwateroplossingen dat erin zitten.
De anatomisch gevormde wilde ik zelf niet omdat als er één een beetje verdraaid zit je direct met een misvormde borst en aan gezien ik 2 kleine kindjes heb moet ik ook wel vroeg heffen en doen dus ben ik voor de zoutwaterprothesen gegaan als er een lek in komt kan dat ook geen erg voor het lichaam want dat elimineert gewoon.
Elke chirurg heeft zo hun eigen idee en werkt met de prothesen die zij het best vinden.
Zowieso zijn alle prothesen wel goed hé want ik denk dat alle gekende chirurgen wel met certificaten werken dat je toch de zekerheid hebt dat het van kwaliteit zeer goed is.
Ik zou ze allesins voor geen geld ter wereld meer willen missen.
Ik heb ze nu 6 weken en 2dagen en het is alsof ik mn borsten al altijd zo geweest zijn zo ben ik er al aan gehecht.
Groetjes

leentje

Berichtdoor leentje » 26 okt 2007, 14:58

dag dames

kent er iemand pc doornaert ,hij opereerd te roeselare.

dank u leentje

Lise

Berichtdoor Lise » 26 okt 2007, 20:14

Hallo allemaal,

Eindelijk een leuk forum ontdekt, ik ben dus nieuw hier.
Ik heb binnenkort mijn eerste afspraak bij dokter Heintz, uit het Sint Lucas ziekenhuis in Gent.
Heeft iemand al ervaring met deze dokter?
Nu had ik al een vraagje, ik moet vrij veel heffen in mijn job, heb ik met 2 weken rust genoeg denken jullie?

Groetjes en hopelijk tot gauw

ann

Berichtdoor ann » 27 okt 2007, 14:26

hallo lise,

ik ben vorige week ook de eerste keer bij de p.c. geweest en hij raad mij toch altijd 3 weken aan.ben bejaardenhelpster en heb dus ook veel te maken met heffen.ben gisteren bij mijn huisarts langsgeweest om te vragen of ik bij hem terecht kan voor een dokterspapiertje na de operatie.en dit was voor hem geen probleem.hij vond ook dat je in deze moderne tijd niet meer met een complex moet blijven zitten als je wens binnen de perken blijft wel te verstaan.een heel geruststellend gevoel.ging het normaal dit weekend thuis dan vertellen maar ben aan het twijfelen geraakt of ik het wel zou zeggen.zouden ze het merken als ik niks zou zeggen???
mijn collega heeft 2 weken geleden een b.v. ondergaan en gaat nu al terug beginnen.maar ze heeft dan ook geen pijn gehad in die 2 weken en alles is mooi genezen .ze heeft de goedkeuring van haar p.c. gekregen om nu al terug te starten mits niet te forceren.
fijn dat we toch al met iets meer mensen zijn die dit onderwerp op het moment volgen.

lise, heb je al een idee welke prothesen je wil???

groetjes ann

Lise

Berichtdoor Lise » 28 okt 2007, 10:28

Hey Ann,

IK zou graag de silicone prothesen willen, ik wil namelijk natuurlijke borsten, ik zou ze ook niet heel groot willen een volle b of kleine c is al voldoende voor mij.
IK ben echt benieuwd wat de pc mij zal aanraden.
Ik ben niet van plan om het tegen veel mensen op voorhand te zeggen, mijn moeder weet het wel en die steunt mij in mijn keuze.
De rest zal het dan wel of niet zien achteraf.
Heb wel wat schrik voor de pijn, nu ja we zien wel.

leentje

Berichtdoor leentje » 28 okt 2007, 10:51

hallo

is er niemand die pc doornaert kent aub ?
had graag wat info of die goed is . wie wil me raad geven aub

dank u leentje

Gast

Berichtdoor Gast » 28 okt 2007, 21:07

Hallo Leentje,
ik ken dokter Doornaert alleen van naam, ik heb geen ervaing met hem.... maar als je toch van de regio Roeselare bent kan ik je het ziekenhuis van Torhout aanbevelen m.n. dokter Cloet. Hij plaatst maagbandjes en doet ook Gastric Bypass operaties.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 okt 2007, 21:09

Oeps, sorry Leentje, dit is niet wat jij bedoelde natuurlijk. Dokter doornaert is een PC, sorry 'k dacht dat je een algemeen chirurg bedoelde... verkeerde topic dus ;)

nanne

Berichtdoor nanne » 31 okt 2007, 15:25

@ leentje

Hallo, ik ben op 10 september geopereerd geweest door Dr Doornaert.
Hij is een hele lieve dokter en stelt je erg op uw gemak.
Hij legt alles heel goed uit en het resultaat is verbluffend mooi.
Ik zou geen andere borsten meer willen.
groetjes

leentje aan nanne

Berichtdoor leentje aan nanne » 05 nov 2007, 16:18

hallokes nanne

alvast bedankt voor je reaktie ,tja heb al veel goeds gehoord over die dokter
dat die zo goed en lief is ;
maar nu had ik graag nog geweten hoe de pijn is ?
heel erg of valt het mee?

dank u leentje

nanne

Berichtdoor nanne » 06 nov 2007, 17:54

@ leentje
Daarvoor had ik ook het meeste schrik voor de pijn.
Toch moet ik je zeggen qua pijn viel dat heel goed mee hoor.
Ik heb wel iets gevraagd tegen de misselijkheid na de verdoving.
De dag na de operatie nog een beetje suf maar verder viel dat heel goed mee hoor.
Als je een beetje kan rusten is dat zeker te doen.
Je moet rekenen op 3a4 dagen en dan voel je je elke dag beter en beter.
Ik zou het direkt terug doen moest het alleen maar die pijn zijn.
zeker niet mee inzitten hoor.
Mijn schoonzus en vriendin kwamen de avond van de operatie langs en ze schrokken zich een hoedje dat ik er al zo goed uit zag en vanalles deed.
ik vind persoonlijk dat de verdoving meer nadelen heeft dan de borsten zelf.
Je hebt enkel een stijf gevoel en wat spierpijn van je borsten.
als je nog vragen hebt stel ze maar gerust hoor.

De dag na de operatie mocgt ik al douchen en dat verband mocht ook al af en kmoet zeggen dat warm water verschrikkelijk deugd doet op je borsten.
De draadjes mocht ik zelf uittrekken en dat was ook een fluitje van een cent.

groetjes.

leentje

Berichtdoor leentje » 10 nov 2007, 17:22

@nanne

heb je moeten overgeven van de verdoving ???
want dat heb je ook natuurlijk alé bij sommige toch hé.

nog eens bedankt voor je luisterend oortje leentje

nanne

Berichtdoor nanne » 11 nov 2007, 10:33

@ leentje

Hallo,
Op de terug weg van het ziekenhuis heb ik moeten overgeven omdat alles zo wazig en zo draaierig was dan heeft mn ventje efkens moeten stoppen.

Groetjes

bren

Berichtdoor bren » 11 nov 2007, 13:39

hallo allemaal;

Is er hier iemand dat ervaring heeft met dr Dedoncker!
Hij opereerd in Lokeren en Vilvoorde

groetjes Bren

leentje

Berichtdoor leentje » 13 nov 2007, 13:19

hallokes

is het ook waar dat je binnen 10jaar terug geopereerd
moet worden?
-heb je veel littekens?
-kon je snachts slapen van de pijn ?

groetjes leentje

ps ben zo bang van de pijn

nanne

Berichtdoor nanne » 13 nov 2007, 20:04

@leentje

Zeker niet binnen 10 jaar of er moet iets heel erg fout lopen in die tijd.
Op de prothesen zelf heb ik levenslange garantie, na de operatie krijg je een certificaat mee.
Ik ben donderdag laatst terug op controle geweest en alles was prima de littekentjes voel ik nog een heel klein beetje maar zie je nu praktisch al niets meer van.
Na een jaar is alles zoals het moet zijn en dan zie je helemaal niks meer van die litekentjes.
Mn schoonzus zegt dat je ze niet ziet dus dat zit goed hé.
Dat vind ik zelf ook wel hoor ik vind ze prachtig.
Het littekentje is een heel fijn lijntje van +-1.50cm juist in de cirkel van het tepelhof.
De eerste 3 nachten kon ik enkel op mn rug slapen en sliep ik niet zo goed.
Niet van de pijn maar van het ongemak.
S morgens zijn ze dan wel een beetje stijf, maar dat alles maar een dag of 3.
Ik zou het morgen direct terug doen. Als ik wist van te voren dat het maar zo'n pijn ging doen dan had ik het waarschijnlijk al veel eerder gedaan, want daarvan had ik ook het meeste schrik.

groetjes

ann

Berichtdoor ann » 14 nov 2007, 10:24

@ nanne,

waar is de praktijk van jouw p.c. ?

kan je me even vertellen wat dat certificaat inhoud en wat de garanties zijn, kwestie er iets met de prothesen gebeurd.

als je niet wil antwoorden op deze vraag begrijp ik dat hoor maar mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat je betaald hebt.ik ben wat aan het twijfelen geraakt over de p.c. waar ik normaal ging gaan en zou wel eens verder willen rondzoeken naar een mogelijke andere p.c.daarom deze vraag.

alvast bedankt

groetjes ann

Lise

Berichtdoor Lise » 15 nov 2007, 19:10

Hallo allemaal,

Ik zit met een enorm dilema over hoeveel cc ik zou laten plaatsen.
Ik heb nu een A cup en zou graag naar een kleine C gaan, nu ben ik gaan passen en ik dacht aan 250 cc, dan zat mijn C bh (die ik mee had) gewoon vol, nu zei de pc dat hij 275 zou plaatsen moest hij van mij zijn. Dan zit de C bh propvol en heb ik schrik dat dit te groot zou uitvallen. Kan iemand mij raad geven, is dit een groot verschil die 25 cc of helemaal niet.
Ik vind deze keuze het moeilijkst van allemaal.

Alvast bedankt

Gast

Berichtdoor Gast » 16 nov 2007, 07:03

hallo hoe groot ben je
hoeveel weeg je
de bouw van je lichaam is die tenger of eerder niet

ik weeg 48 kg ben 1.63m en heel tenger

want ik heb ook getwijfeld tssen 275 en 250
ik ben heel tevreden met mijn 250cc=75c

succes hoor en laat iets weten he

MIE