Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

mamavan3

RE: Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

Berichtdoor mamavan3 » 21 jul 2007, 00:37

@lieselotteke
van die narcose ben je echt wel hele dag vd wereld, da's ni zo slecht. mocht zelf ook 's avonds naar huis maar je bent helemaal groggy. je kids slapen toch elders?

@sproet en irish
ruim een week na operatie, hadden jullie dan ook nog spanning (mindert wel stilaan), trekkerig gevoel (zeker aan bh-randen/naden) en, als je wat (te) actief bent, zo'n beetje vervelende pijnsteken (niet erg, wel 'verontrustend')? ik kan gewoon niet anders dan voor mn kroost zorgen en het gaat wel, maar ben constant bang da'k overdrijf. zo is te voelen dat parkeren niet echt best is, koffer dichtdoen ook niet want rij met break (3 kindjes he), papfles schudden, dingen hoog uit de kast halen, kroost op toilet zetten... heb jij dat ook gedaan sproet? en helemaal plat slapen, weten jullie nog wanneer dat ging? heb gisteren geprobeerd maar geen goe idee. vannacht weer kussen... normaal na dikke week - of weet je t al ni meer? (dan zalt wel allemaal rap overgaan zeker)

lieselotteke

Berichtdoor lieselotteke » 21 jul 2007, 08:58

@mamavan3

hey!
mijn moeder komt hier thuis babysitten totdat ik met mijn vriend terugkom van de kliniek. Het plan is wel dat ik mij direct ga afzonderen op onze kamer zodat ik kan uitrusten en slapen. Mijn groot hard kussen ligt al klaar! Denk je dat dat geen goed idee is mss?

Irish

Berichtdoor Irish » 21 jul 2007, 15:18

Hoi mamavan3

Wat je nu voelt is helemaal normaal denk ik want ik had net hetzelfde!
Het gekke is dat je dingen opsomt waar ik ook wat problemen mee had! :)

Zoals achteruit parkeren!! Da's echt moelijk hé! Vooral het snel overdraaien van je stuur!, dat vond ik heel lastig!!
Ik was net een oud madammeke dat niet meer zo makkelijk kon bewegen! :)
Dingen met je armen doen boven je schouders moet je wel echt zo veel mogelijk proberen vermijden. Dat is echt niet goed. (maar ik ken het hoor... het is niet makkelijk... borden uit de kast nemen, de koffer van je auto...)

Plat slapen kon ik ook niet makkelijk. Ik vond de druk op je borsten zo lastig.
Ik denk dat ik toch zeker twee weken half rechtop geslapen heb.
Nu ben ik 5 weken po en ik slaap al een dikke twee weken helemaal plat en steeds vaker op m'n zij. Wel leg ik dan vaak een beetje deken onder m'n borst... dat doet wel deugd.

Sinds vorige week moet ik m'n bh niet meer snachts dragen.
Wat een zaaaaligheid!!! :) :)
Nu nog 1 weekje m'n sportbh overdag blijven dragen en dan ben ik ervan af!
Soms heb ik wel al eens een gewone bh gedragen overdag maar toch echt niet veel. Ik wil het nu echt goed doen, dan kan ik me later niets verwijten.
Ik ben twee weken geleden naar een BBQ geweest en toen heb ik een gewone bh aangedaan. (met nog een klein beetje vulling onderaan. (van m'n oude) en eerlijk gezegd gaf dat wel een goede steun. Dat zal vanaf binnenkort niet meer nodig zijn, maar soms doet het toch deugd van die sportbh aan te doen.

Ik moet je natuurlijk niet veel uitleg geven over de reactie op dat feest. Eén van de tantes reageerde erop:
"heb jij nu niet veel grotere borsten? Ik heb de indruk dat die echt heel veel vergroot zijn."
Iedereen natuurijk luisteren en wij twee (m'n vriend en ik) met rode kaken.
LOL.
Ik dan zo een beetje gezegd dat ik inderdaad de nruk had dat ze vergroot waren. Maar dat ik in het algemeen wel wat veranderd was. Pfff... dat was wel even een lastig moment. LOL.
Maar wel héééél leuk... t moet zijn dat het dus wel opvalt... hihi... leuk hé!

Ben jij tevreden met het resultaat? Hoeveel is erin gegaan? Hoe voel je je anders?
Misschien heb je het hiervoor al geschreven...

Betty Boob

Berichtdoor Betty Boob » 22 jul 2007, 12:11

Hallo dames,

ik ben één van jullie, met een heel groot complex, en was al heel lang aan het nadenken over een borstvergroting. Ik heb besloten (met pijn in het hart) om nog even te wachten. Ik heb nl. al een eerste kindje, maar mijn kinderwens is nog niet volledig ingevuld (hoewel ik soms twijfel) en ik lees hier zo vaak dat de protheses bij sommige dames toch wel zichtbaar worden na een tweede, of derde zwangerschap/borstvoeding. Ik wil het risico niet nemen, het kost een pak geld en hoewel dat (voor mij dan) gemakkelijk bijeen gespaard kan worden, wil niet zeggen dat je het zomaar over de balk moet gooien.
Er komt dan nog bij dat m'n ventje en ik waarschijnlijk een huisje gaan kopen. Donderdag gaan we samen met de architect zien wat we er mee kunnen doen en dan... wie weet?

Hoewel ik dikwijls nog twijfel over mijn beslissing. Ik ben speciaal een nieuwe bikini gaan kopen (een push up waar ik màànden achter heb gezocht) en 1x ben ik in de Hunkemoller binnengestapt om wat nieuw ondergoed (push ups ja, met iets anders kom ik niet meer buiten) en ik paste een A75... Daar zwommen ze nog in :(

Ik ben nooit echt tevreden geweest over mijn boobs, maar sinds mijn eerste zwangerschap! Ik had vroeger een B80 en hoewel ze niet even groot waren en toch een beetje hingen (ik kwam ook niet buiten zonder bh) trok ik me het niet zo echt aan. Tijdens mijn zwangerschap zijn ze gegroeid naar een mooie C, tijdens de borstvoedingsperiode kwam ik makkelijk aan een volle D maar dat vond ik te veel :)
en nu heb ik theezakjes... :( Nu kan ik echt geen mooie topjes dragen, ik voel mij helemaal niet vrouwelijk met mijn bommaborstjes, ik ben 23 jaar :( Mijn laatste bezoek aan de lingeriewinkel was zooo deprimerend, en als je dan door het winkelcentrum loopt zie je dat iederéén grotere borsten heeft dan jij... maar nu denk ik toch dat het beste is van nog ff te wachten... :(

Wat denken jullie?

Groetjes
x

Irish

Berichtdoor Irish » 22 jul 2007, 15:33

Hey Betty Boob

Ik heb ook heel lang getwijfeld en nagedacht wat ik zou doen.
Ik ben nu bijna 25 en ben nog geen mama maar we beginnen er wel langzaam aan te denken. Waarschijnlijk over een jaartje of twee.
Ik dacht dan ook... wacht ik niet beter tot m'n kinderwens vervult is?

Maar dat kan dan gerust nog 5à6 jaar zijn want we willen er graag twee.
Elke keer ik in gesprek was met een meisje bekeek ik hun borsten en vergeleek.
Ik heb m'n beslissing genomen toen ik met m'n vriend aan het praten was met een meisje van 17 en ik kon me niet houden, maar ik was jaloers op haar borsten. Ze waren niet speciaal groot, maar ze had een mooie decolleté.
Toen dacht ik echt: moet ik nu echt jaloers zijn op een meisje van 17 en daar dan misschien nog meer dan 5 jaar mee omgaan?
En echt nee,... dat leek me veel te lang om nog te wachten!

Eerlijk gezegd... je leest ontzettend veel over vrouwen die na een zwangerschap een grote verandering zien, dat hun borsten veel verkleinen en beginnen hangen, en ik geloof dat dat bij veel vrouwen ook zo is,
maar ik heb er echt veel over gelezen en ik las ook vaak dat het verschil toch kleiner is als je al een borstvergroting hebt laten doen.

Trouwens... je leest nu heel veel over mensen bij wie ze veel verkleinen, maar je leest hun verhalen omdat ze er een complex over hebben. Ik denk dat er heel veel vrouwen zijn bij wie het verschil eigenlijk allemaal niet zo groot is, maar zij zullen hun verhaal niet op het internet zetten omdat ze er geen probleem mee hebben.

Echt waar... ik ben er 5 weken geleden voor gegaan en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Ik weet dat een borstvergroting risico's bevat, en ik ben me ervan bewust,
maar hoe ik me nu voel, dat is gewoon super!

Van m'n vriend moest ik dit echt niet doen, maar eerlijk gezegd...
hij is nu toch wel gek op m'n nieuwe borstjes! :)
Het is zo leuk hoe hij naar je kijkt,... dat geeft je een fantastisch gevoel.
Heel gek misschien, maar deze week zag ik een man naar m'n decolleté kijken. Je kunt je niet inbeelden hoe leuk dat was... dat had ik nog niet veel meegemaakt hoor.

Betty Boob, als je het bijzonder graag wilt, je je bewust bent van de risico's en je een 4-tal weken kunt opbrengen om wat "te sukkelen" dan moet je er gewoon voor gaan.
Ik las dat het geld niet echt een groot probleem is... dat helpt alles toch ook een beetje hé.

Als je vragen hebt, geef gerust een seintje...
ik doe m'n best je dan "te helpen".

Groetjes,

mamavan3

Berichtdoor mamavan3 » 22 jul 2007, 16:58

@irish
Goed te weten dat t bij jou tzelfde was, stelt me beetje gerust! Eigenlijk gaat het ook elke dag een beetje beter. Bij mij is het 260 geworden en voor mij is dat perfect. Het ziet er echt mooi & lekker uit, vindt mijn ventje ook, en sneetjes lijken mooi te genezen, alleen prikken ze af en toe en maak k me soms zorgen dat mn bh er te strak op zit, had jij dat ook? Soms vraag k me ook af of ze niet te rond zijn, er zit nu natuurlijk veel vulling bovenaan en dat had ik na borstvoeding helemaal niet meer. Voelt het bij jouw eigenlijk nu al mals aan? Is de spanning helemaal verdwenen? Durf je er al een beetje in knijpen, en hoe voelt t dan?

@betty boop
Je verhaal is zo herkenbaar... Ik heb eigenlijk maar één vriendin die minder last heeft van de verdwijntruc na zwangerschap en borstvoeding, maar zij is wel van zichzelf zwaarder. En een beetje hangen doet het ook bij haar. Je kinderwens speelt wel een belangrijke rol vind ik. Als je zwanger bent en borstvoeding geeft dan krijg je vanzelf een mooie boezem en ik vond het wel prettig om daar onbezorgd van te kunnen genieten, ook van borstvoeding geven, het geeft ook zo'n geweldige gelukshormoontjes... Heb je geen enkel idee of en wanneer je dan nog kindje(s) zou willen? Die periode overbruggen is natuurlijk heel moeilijk, de verschrikking van bh's passen voor de spiegel ken ik héél goed, en dan obsessief in ieders decolleté zitten loeren. Zucht. Ik heb hier nu een hele collectie push-ups liggen die me niet meer passen, kzou je ze zo opsturen als je dat wou, is wel merendeel 75B van na tweede zwangerschap, na derde waren die ook al aan de grote kant. Mij ging Calvin Klein nog t beste af, zijn geen grote cups en kan je bij de Inno zonder bemoeienissen passen.
Weet je, ik denk dat ik geluk heb dat ik kon wachten tot na de kindjes, ze zijn ook rap na elkaar gekomen (3 in 3 jaar, laatste bij verrassing! en ik ben 33). Er was ook één pc die ik raadpleegde die nieuwe zwangerschap en zeker borstvoeding eigenlijk afraadde, want dat betekent 'uitrekken en hangen', zei ze. Maar wie weet, willen wij binnen een paar jaar toch nog n broertje/zusje maken? N mens verandert wel he.
Als je er echt doodongelukkig van bent, moet je er misschien gewoon voor gaan. Ikzelf hou er wel rekening mee dat, mocht ik toch nog zwanger worden, er misschien naderhand opnieuw een operatie nodig zou zijn.

anoniempje

Berichtdoor anoniempje » 22 jul 2007, 18:27

Je weet dat je over een 10à15-tal jaar een nieuwe ingreep nodig hebt... waarom het dan niet gewoon voor een zwangerschap doen?

Ze zullen er misschien een paar jaar na de borstvoeding wat minder goed uitzien, maar dat zou je ziewiezo hebben als je geen protheses had...

Eigenlijk is het dan toch altijd een win-win operatie?
Ze zijn zowiezo met een borstvergroting véééééél mooier dan zonder...

XXX

mamavan3

Berichtdoor mamavan3 » 23 jul 2007, 17:55

@lieselotteke

nog effe de laatste dingen in orde brengen, vannacht een beetje proberen slapen en héél veel sterkte voor morgen! we gaan ervan uit dat t mooi en goed wordt he. en je kindjes thuis is geen probleem, als je maar zeker voor jezelf zorgt dat je genoeg rust krijgt. kwens je SUCCES met hopen!

nanne

Berichtdoor nanne » 23 jul 2007, 19:43

@ lieselotteke

Heel veel succes morgen!!!!
Laat je iets weten zodra je kan?
Ben heel benieuwd en t'is allemaal zo spannend om die verhalen te lezen.
Wat verlang ik tegen dat ikzelf eindelijk mag gaan.

HEEL VEEL SUCCES!!!

lieselotteke

Berichtdoor lieselotteke » 23 jul 2007, 21:20

dankjewel voor de 'goede-moed-geving'!

Het is heel vreemd maar ik ben nu niet zenuwachtig! Ik heb hier thuis al geprofiteerd van de rust nu de kleinste al slaapt en heb zelf ook al een paar uurtjes geslapen. Ben naar de supermarkt geweest en heb bewust wat makkelijke gerechten gekocht zodanig dat mijn ventje het niet te moeilijk krijgt, heb vandaag al mijn was gedaan, het huis is volledig gekuist,...nesteldrang? Heb zelfs chocolade gekocht als troost voor de pijn, hihi. Alsof dat zal volstaan.

Ik moet er morgen om halftwee zijn, ik en mijn vriend vertrekken hier om halféén. Normaal gezien is het 25min rijden maar we nemen geen risico's! Ik mag niet vergeten na halfnegen niets meer te eten of te drinken, zie ik tegenop hoor.

Een drie weken geleden kocht ik 3 nieuwe bh's, een 70c (is zoals 75b maar kleinere omtrek), die cups zijn echt mini! Ik ben eens benieuwd wat het resultaat zal zijn. Ik kan maar moeilijk geloven dat ik ze nooit meer zal dragen.

Enfin, ik ga mijn best doen om woensdag iets te laten horen! Morgen zal waarschijnlijk niet meer lukken he.

gtjs!

Sproet

Berichtdoor Sproet » 24 jul 2007, 07:34

Heel veel succes Lieselotteke zal aan je denken om half 2!!!
Straks zullen je (.)(.) er vast geweldig uitzien ; ))))
Laat ons snel iets weten hoe het verlopen is.

Liefs Sproet

Irish

Berichtdoor Irish » 25 jul 2007, 19:26

Hoi Lieselotteke,

Het is al achter de rug!!! Ik hoop dat het allemaal goed gegaan is...
Laat zeker iets van je horen!

Groetjes!

lieselotteke

Berichtdoor lieselotteke » 25 jul 2007, 20:29

Helaba!

Hier het eerste teken van leven...

Hoe is het gisteren gegaan...

We werden om halftwee in de kliniek verwacht om om halfdrie geopereerd te worden, natuurlijk waren we een half uur te vroeg dus we zaten daar om 13u al te wachten. Om 14u kwam Akke ons halen om de papieren in orde te brengen, daarna terug wachten op de verpleegster om klaar te maken voor de operatie. Uiteindelijk om 15u werden we gehaald, ik moest mijn kledij uitdoen (slipje aanhouden) en een badjas omgekeerd aandoen, kreeg slofjes aan. Dan terug 30 min gewacht op de chirurg op een laatste consultatie. Deze raadde ook 360 of 390 cc aan om mijn borst 'op te vullen', gedeeltelijk onder de spier. Ik stemde hiermee in, tenslotte zijn zij ervoor opgeleid he. Dan moesten we terug wachten op de anesthesist, na 20 min was die er. Ik mocht nog afscheid nemen van mijn ventje, en wij giechelen natuurlijk, alsof we nog geen afscheid hadden genomen. Vanaf deze moment stond ik er alleen voor...ik moest op de operatietafel gaan liggen. De anesthesist zag dat ik zenuwachtig was, ik had eigenlijk wel wat schrik voor die narcose. Ik vroeg dan ook uitleg en hij nam de tijd om me alles uit te leggen. De verpleegster en dr.Plovier spraken me ook bemoedigend toe en gaven me zelfs een schouderklopje! Eerst voelde ik me zwaar worden en het volgende moment werd ik al wakker in de recovery, als ik mijn ogen opendeed zag ik alles draaien. Ik had het ook heel koud. Mijn vriend kwam bij me maar ik stuurde hem eerst weg, wegens nog te duizelig, toen sliep ik nog een uurtje. Ik kon direct helder denken hoor. En ja, het deed enorm veel pijn! Ik kreeg nog een baxter met pijnstiller en wanneer dit op was verlangde ik naar mijn eigen bed, voorzichtig stapte ik naar de auto en sliep de ganse weg naar huis.

Uiteindelijk kwamen we thuis om 20u30, ik liet me direct omkleden en dan direct mijn bed in. Nog een pijnstiller en twee boterhammen (wat een honger!) en ik sliep tot deze ochtend halfelf. Ben wel een paar keer wakker geweest maar al bij al viel het toch mee. Ik kon echt niets zelf, zelf niet mijn pyjamabroek optrekken! De pijn is een enorme druk, alsof ik stuwing heb, ook pijn aan de ribben.

Vandaag ontbijt op bed en daarna terug geslapen tot halftwee. Rustig opgestaan dan en mijn ventje heeft mij dan moeten wassen aan de wastafel,hihi. Dan de rest van de dag op ons terras gezeten met mijn kindjes. Eén keer heb ik de oudste moeten wegduwen anders was hij op mijn borsten gesprongen!

En nu voel ik mij afgezien de pijn enorm goed! In vergelijking met gisteren...alsof ik overreden was door een camion. Ik kan al typen! Over de maat kan ik nog niets zeggen. Ik moet verplicht een 'harnas-bh' dragen tot morgenavond, dus ik heb zelf mijn borsten nog niet gezien! Het moet nog ontzwellen ook he.

Ik ga nu nog wat rusten en tv-kijken, me nog wat laten verwennen door mijn ventje (moest ik die niet hebben...), tot schrijfs!

nanne

Berichtdoor nanne » 25 jul 2007, 21:08

@lieselotteke

Alvast een dikke proficiat met je nieuwe boobs.
Ik krijg er kippenvel van als ik dat zo allemaal lees.
Toch wil ik er zeker voor gaan hoor alles staat vast dus ga ik zeker niet meer terug krabben.
Werd je geopereerd via tepel of bostplooi?
Sorry als je het al eens geschreven hebt hoor, weet soms niet meer goed wat en van wie ik iets gelezen heb.
K ben blij voor jou dat je er al vanaf bent.
Hopelijk een vlug herstel en tot schrijfs.
Groetjes

@mamavan3
Hoe gaat het nu met je?
Kan je al alles weer zoals voorheen met je kindjes?
Hopelijk wel want ik ben maar 2weken thuis na de operatie dus zou het wel moeten lukken zeker.
groetjes

lieselotteke

Berichtdoor lieselotteke » 25 jul 2007, 21:17

@nanne

Dankjewel! 'al van af' zou ik niet zeggen, gans het proces is eigenlijk een speciale ervaring, misschien zelfs leuk. Ok de pijn is niet te onderschatten maar ik heb er hard naar uitgekeken en als ik er mijn hand op leg...zoals voor mijn zwangerschappen, of nog een maatje groter?

Ik ben geopereerd via de borstplooi, omdat ik van mezelf al een plooi heb en zo het litteken toch niet zichtbaar is als ik sta. Ze kunnen ook veel nauwkeuriger werken via de borstplooi.

Wanneer word jij geopereerd, en waar?

Irish

Berichtdoor Irish » 26 jul 2007, 12:44

Hoi Lieselotteke,

Ik ben nu bijna 6 weken po en ik kan je zeggen... wat je nu voelt zal je de eerste week hebben maar je voelt je elke dag beter!!
Deze week zie ik bij mezelf trouwens plots enorme verandering!
M'n borsten zijn op een week veel soepeler geworden...
Ik kijk er al naar uit tegen dat ze helemaal soepel zijn!!

Moest je al eens benieuwd zijn naar je incisie,...
ik schrok daar (positief!!) van!
Ik heb ook een incisie gekregen onder de borst en het is een haarfijn lijntje!!
Ik ben ook wel blij met die keuze. Na 6 weken zie je er al bijna niets meer van.

Heel veel succes met je herstel meid!

nanne

Berichtdoor nanne » 26 jul 2007, 16:48

@lieselotteke

Moet waarschijnlijk wel goed aanvoelen "de pijn niet inbegrepen hé"
Ik verlang zo naar mooie borsten.
Op 10 september word ik geopereerd in Roeselare door Dr Doornaert.
Hopelijk gaat de tijd vlug, het kan niet rap genoeg vooruit gaan.
Gaat het al een beetje om voor je kindjes te zorgen?
Bij mij gaat er 300cc in en via het tepelhof.
De dag zelf gaat Dr Doornaert nog eens het volume enzo bespreken.
Om 7u smorgens moet ik daar al zijn en in de loop van de namiddag (als alles goed verlopen is) mag ik terug naar huis.
Groetjes en veel beterschap

mamavan3

Berichtdoor mamavan3 » 28 jul 2007, 17:58

hej lieselotteke,

fijn dat alles zo vlot verlopen is en dat je ventje je goed verzorgt he. intussen je verband al mogen afdoen? wat t littekentje betreft kan ik maar beamen wat IriSh zegt, geen zorgen, is echt een fijn en klein lijntje. 'dat ga je ni zien', zei mijn ventje meteen toen ie t zag. hopelijk voel je je nog steeds goed en als je last hebt, maak je geen zorgen want da's dus normaal he.

nanne, als je ventje twee weken thuis zal zijn na je operatie in september, da's n goeie start denk ik. Ben zelf de vijfde dag na ingreep weer gaan werken & alleen vr kindjes zorgen, maar eigenlijk is dat wel nogal rap. Het gáát wel allemaal redelijk (hoewel ik dat twee dagen tevoren ook niet zag zitten), maar ik had/heb wel heel de tijd schrik dat ik me aant forceren ben. voor mij is t nu 2 weken geleden en als ik dan steekjes hier voel en snachts niet fatsoenlijk slaap en wat pijn ginder, vrees ik altijd da k aant overdrijven ben. mr twee weken redelijk kunnen rusten, klinkt echt oké.

irish, moet k me dus geen zorgen maken dat het (bij mij 2,5 weken na ingreep) nog allemaal goed gespannen & hard is? voelt jouw boezem nu ook echt mals aan? durf je derin nijpen en voelt dat oké, of ist nog te vroeg? heb zelf nog altijd moeilijk met slapen en voel vanalles, mr wellicht ni meer dan normaal zeker? (maak me alleen zorgen omda k toch kinderen moet tillen en doen...) en vind jij dat t uitzicht ook nog verandert? door de spanning vind ik bij mij - ook al ziet mn boezem er echt lekker uit - dat t toch nog natuurlijker zou mogen... beetje geduld hebben hoop ik

Nieuwtje

Berichtdoor Nieuwtje » 02 aug 2007, 22:52

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk kennen jullie mij niet. Nu een jaar geleden was ik helemaal verslaafd aan dit topic. Ik had op 24 juli mijn consult en toen werd mijn op.datum geprikt, nl. 23 augustus. Vanaf dan was ik hier niet meer weg te slaan. Avónden, úren aan een stuk zat ik hier met mijn lotgenotes. Toen was dit zo'n druk topic dat het hier meer een chat leek te zijn.Ik heb hier zoveel steun gevonden, zaaalig gewoon. Ondertussen zal ik deze maand een jaar p.o. zijn en al diegenen die hier toen met mij waren, zijn ook verdwenen. ikzelf heb hier nog heel lang, máánden rond gehangen, was echt verslaafd ! Nu, een jaar later, is het toch wat gesleten, ik kom af en toe nog wel eens piepen. Maar de vreugde om mijn mooie borsten blijft, die slijt niet. Aan alle twijfelaars, DOEN !! Ikzelf heb vrij veel last ondervonden p.o., méér dan de gemiddelde bv'er, maar ik heb er echt nog geen seconde spijt van gehad. Ondertussen zijn mijn problemen ook weer goed gekomen. En nu is het als na een bevalling, het negatieve ben je zó vergeten, als je ziet wat je in de plaats kreeg.

Ik wens iedereen hier die al geholpen is een dikke proficiat en veel geluk ermee en diegenen die nog moeten geholpen worden, veel sterkte !

Groetjes en veel liefs, xxx

nanne

Berichtdoor nanne » 03 aug 2007, 21:16

@nieuwtje
Hallo, leuk om te lezen dat je zo content bent met je nieuwe boezem.
Waar ben je geopereerd geweest, en via het tepelhof of in de borstplooi?
Hoeveel cc hebben ze erin gestopt en welke maat heb je nu?
Watvoor problemen heb je zoal gehad?
Sorry voor heel mn waslijst met vragen maar ik ben zo curieus omdat mijn operatie nog moet komen en alles wat ik maar kan bijleren vind ik enorm boeiend.Graag zou ik de week na mn operatie op reis vertrekken maar kweet niet goed of dat wel een goed idee is.
Kheb 2 kleine kids hier rondlopen en heb zo'n beetje schrik of het allemaal wel zal lukken.

mvgr nanne

Nieuwtje

Berichtdoor Nieuwtje » 04 aug 2007, 23:51

Hey Nanne,

Geen probleem hoor, die vragen. Ik help hier nog steeds graag.
Ik ben via de borstplooi geopereerd.Zeer tevreden van, haast onzichtbaar geworden. Ze hebben er slechts 215cc in kunnen stoppen. Ze hebben meer geprobeerd maar dat ging niet. PC zei dat ze té veel moesten kapot doen, moesten ze voor meer gegaan zijn. Ik ben maar klein en heel fijn gebouwd, geen vetweefsel, geen veloverschot. Ze wisten nu al niet goed meer hoe de gapende wonden dicht te krijgen, vertelde hij me achteraf.
Ik was heel erg teleurgesteld, vooral heel in het begin, over de maat, maar wat niet gaat, gaat niet, punt. Vooraf hadden we gehoopt op zo'n 240cc, dus dat viel wel tegen.(maar naar het schijnt zie je amper verschil tss. 215 en 240, maar 't is het gedacht hè) Oh ja, ik ben in Genk geopereerd, gewoon in het ziekenhuis, niet Wellness. Mijn maat is vooruit gegaan(letterlijk ;) ) van lege 70AA naar 70C. Dat is op zich nog klein, maar wel perfect in verhouding met mijn lichaam. Niemand zal het ooit opmerken. Maar... ik had ze nog steeds groter gewild...:( Maar dan waren volgens mijn pc mijn problemen nog groter geweest. Volgens hem kwamen die al omdat ze tot het uiterste zijn gegaan.
Rechts is alles altijd perfect geweest, maar links kreeg ik 6 weken p.o. een soort van schurend gevoel vanbinnen. Altijd op eenzelfde punt. Na 3 maanden p.o. moest ik op consult voor controle, vergeet ik het toch wel te vragen aan pc zeker ! Ik nog gebeld, zei dat het volgens hem niet kon dat iets mis was, maar ik mocht langs gaan voor controle. Alles is heel goed onderzocht, zelfs echo gemaakt, niks te vinden. Hij dacht miss. aan beginnende spierontsteking.
Heb dan ontstekingsremmers genomen, maar hielp niet.
Heb er dan mee moeten leren leven. Nu heb ik ondertussen ondervonden dat ik het erg heb, wanneer ik een aantal dagen achter mekaar een push-up BH draag. Dan voel ik het weer meer, dan een paar dagen een gewone Bh en dan gaat het weet beter. Denk dat bij push-up de prothese té fel tegen de aanhechting van de spier drukt, en dat gaat irriteren. Sinds ik dit ondervond, heb ik het zelf wat in de hand en nu gaat het veel beter.
Zo, dit is mijn verhaal zo'n beetje. Ik hoop dat ik wat heb kunnen helpen.
Oh ja, ik heb ook 2 kleine kindjes, dat lukt wel hoor. MOET hè ;)
Als er nog vragen zijn ...

Lieve groetjes.

nanne

Berichtdoor nanne » 07 aug 2007, 21:26

@ nieuwtje

Mercikes voor je reactie.
Morgen moet ik bellen voor een afspraak voor een borstonderzoek, een mammographie zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn aangezien mijn borsten te klein zijn dus zal het waarschijnlijk een echo worden.
Bij mij zei de DR dat alles geen probleem zal zijn.
Maar dat zeggen ze waarschijnlijk allemaal ervoor.
Hij opteert voor 300cc of 330cc te plaatsen via het tepelhof en het zijn zoutwaterprothesen.
Zelf opteer ik voor 300cc want het is niet de bedoeleing van enorme borsten te hebben maar wel van gewone mooie borsten want nu heb ik een 75A dus niks en ik neem de borstomtrek zelfs een beetje kleiner voor het nog wat meer te kunnen opspannen.
Mijn lengte is 1m76 en ik weeg 62kg. met de 300cc zou ik normaal moeten uitlomen op een 80B dus vind ik dat perfect.
De chirurg zegt wel dat er veel dames zijn dan achteraf zeggen dat ze graag iets groter gewild hadden.
Ik zal al reuze blij zijn als ik borsten heb en dat alles goed gaat, want darvoore heb ik enorm veel schrik dat ze lelijk gaan zijn dat mn tepels te veel naar onder of naar boven gaan staan bbrrrrr.
Nog 4 en een 1/2 week en dan ga ik ervoor en het kan niet rap genoeg 10 september zijn.
Groetjes
nanne

@mamavan3

Hoe gaat het nu met je?
Al veel kunnen genieten van je mooie boezem in dit prachtige weer?
Hopelijk is de pijn nu al verleden tijd.
Laat je nog iets weten?
Groetjes
Nanne

vraagje

Berichtdoor vraagje » 08 aug 2007, 23:31

@Nanne of andere mensen met ervaring: klein vraagje: kan je nadien nog borstvoeding geven als je je laat operaren via tepelhof? Weet je hier meer over? bedankt voor info.

nanne

Berichtdoor nanne » 09 aug 2007, 16:26

@ vraagje

Zelf kan ik daar geen antwoord opgeven,maar ik denk op bladzijde 84 of 85 dat dit onderwerp ter sprake is gekomen en als ik me niet vergis stond er dat dat geen probleem zou zijn om borstvoeding te geven.
Best eens de pagina's hiervoor overlezen of misschien iemand dat reageert met ervaring... wie weet.
Hopelijk vind je antwoord.
Groetjes

Irish

Berichtdoor Irish » 11 aug 2007, 13:51

@mamavan3

Sorry voor late reactie maar ben sinds gisteren terug van 12 dagen vakantie!
Het was zaaaalig! Ik voelde me super in m'n bikini die ik hier in België had gekocht en ik heb er zelfs nog één gekocht daar. Heel leuk want eigenlijk paste elk model me goed én voelde ik me alleen maar super toen ik buitenkwam i.p.v. gefrustreerd! :)

Ik had net hetzelfde gevoel als jou hoor. De eerste weken vond ik dat ze nog wat moesten zakken en dat alles nog een pak moest versoepelen.
Nu zien ze er al veel beter uit (ik hoop dat ze nu niet zo veel meer zullen veranderen) en voelen ook al een pak soepeler.
Toch heb ik nog tegen Sproet verteld dat ik vind dat ze nu vrij stevig zijn.
Ze mogen van mij gerust nog zachter worden!
Persoonlijk denk ik wel dat dat nog zal veranderen...

M'n littekentjes zien er ook best goed uit. Ze hebben misschien nu wel een beetje "afgezien" in het zuiden... zweten, zand,...
Ik wrijf ze geregeld in met littekenzalf maar dat zou ik eigenlijk nog iets intensiever moeten doen. :)

Hoe gaat het nu met jou (en je boobs?)

Hopelijk tot snel!

xxx

Terug naar “Gewicht en afvallen”