Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

nancy

RE: Serieuse vragen aan mensen met borstvergroting

Berichtdoor nancy » 01 jun 2007, 16:19

@Irish
Ik had een kleine B, ik had wel tamelijk slappe borstJES, nu weet ik niet precies of ik een grote of kleine C heb, de 255cc die ik gekregen heb past perfect bij mij, ze zijn mooi vol. Ik heb toen bij het passen ook 200 en 240 cc geprobeerd, toen bij de consultatie leek die 240 cc wel groot, maar niks is minder waar, op aanraden van mijn pc is het dus 255cc geworden en krijg wel de reactie van mensen die het weten dat ze er heel natuurlijk uitzien. Als ik van jou was zou ik toch voor de 230 en 260 cc gaan, hangt ook een beetje of van je grootte natuurlijk, ik meet 1,57m. Probeer mss nog voor je operatie eens wat prothesen te passen, het begint te korten he.
Groejes

Sproet

Berichtdoor Sproet » 01 jun 2007, 19:34

Hoi allemaal,

Morgen is dus m'n consult.
Ben es benieuwd. Ik heb alvast m'n vragen op papier staan.
@ IriSh ik ga voor ronde protheses en zou graag op een goede C-cup uitkomen. Ik zit nu met een A'tje. Wel nog mooie borstjes qua vorm vind ikzelf.
Ik denk dat ik voor de zwangerschappen een B had. Als ik van U was zou ik toch voor de meeste cc gaan. Je leest namelijk heel erg dikwijls dat de dames wel tevreden zijn maar achteraf toch heel dikwijls spijt hebben dat ze net niet wat meer hebben genomen...De investering mag renderen hé! Maar oké ik snap je wel, ik wil ook helemaal geen Pamela Look maar aan de andere kant nu je toch de stap zet mag het ook wel goed zijn hé ;))))))
Ik wacht gewoon even het advies af van Dr. Prenger morgen.

Veel groetjes en tot snel Sproet

PS Volgende week ga ik m'n borstjes nog even op foto vastleggen, kwestie van zelf de voor en na heel goed te kunnen beoordelen.
Ohja nog even ter info ben 1,73m groot en 62kg.

IriSh

Berichtdoor IriSh » 01 jun 2007, 23:11

@Nancy,

Je hebt vast gelijk. Ik denk dat ik me niet suf moet denken over die 30cc en er gewoon voor gaan. Ik moet gewoon beslissen.
Ik ben vrij slank (1m74 en 60 kg) maar heb wel eerder brede schouders.
Zo lijken ze vaak ook iets kleiner... ik denk dat ik daar ook wel wat rekening moet mee houden.
M'n pc zei dat hij zal proberen om 230/260 (links/rechts) te plaatsen.
Als hij de pasprothese heeft geplaatst, mag m'n vriend binnenkomen om te kijken. Ergens vind ik dat wel een geruststelling.
Hij weet precies wat ik wil. (hij wil hetzelfde als ik)
Ookal zegt hij deze week heel vaak om te lachen:
"neem die grootste maar... je moet waar hebben voor je geld!" :)

X

IriSh

Berichtdoor IriSh » 01 jun 2007, 23:21

Hoi Sproet,

Ik heb al vaak aan je gedacht en aan je consult morgen!!
Het zal allemaal wel goed gaan. Alvast veel succes!

Ik zie dat verschillende mensen hier me hetzelfde advies geven. Ik moet inderdaad gewoon voor die grootste maat gaan. Ik denk dat die 30cc het verschil niet echt zullen maken, maar dan ben ik alvast gerust!

Ik heb nu een grote A (rechts) en een kleine B (links) (niet dat het zo'n verschil is, als je het niet weet zie je het ook niet echt, maar ik voel wel dat m'n bh links iets meer aansluit)
Ik denk dat ik met 230/260 zal uitkomen aan een kleine tot gewone C.
Ik hoop echt dat het niet meer is.. want dat wil ik niet.
(er is helemaal niets mis met een volle up C maar bij mij zou het niet echt passen denk ik. Ik vind dat het je trouwens ook wat zwaarder maakt...)

Ik ben 1m74 en weeg ongeveer 60kg... eigenlijk hebben we dus wel een beetje hetzelfde figuur!
Laat me zeker weten wat dr. Prenger je aanraadt... dan raak ik misschien nog meer overtuigd!

Ik kijk uit naar je berichtje!

P.S. Over precies twee weken liggen we nu in ons bedje met een mooie nieuwe boezem!!! ;)

Sproet

Berichtdoor Sproet » 02 jun 2007, 21:30

Even nog vlug iets laten weten ;))))
Consult was goed. Dr. Prenger liet bij mij een goede indruk.
Zijn suggestie was 390cc!!! Ik schrok er wel wat van maar hij had er het volste vertrouwen in. Mijn ventje was er ook bij en met de pasprothese enzo ervoor...hij vond het HEEL MOOI! Ik weet dat ik dit maar 1 X ga doen en ja... als we ervoor gaan, dan liefst meteen goed. Er waren er veel meer die spijt hadden van te weinig dan dat er waren van teveel ; )))
Ik zal dus over 14 dagen de trotse bezitster zijn van een mooie boezem!!! Mijn maatje nu was een A'tje gelijk ik dacht.
ps omdat ik nogal breed van schouders ben zou die 390cc echt niet te groot gaan uitvallen (dat wilde ik ook niet) dus IriSh als ik jou was zou ik ook zeker voor de 230/260 gaan.
Ik zou je graag privé nog enkele vraagjes willen stellen...kan je me mailen? g-deals@hotmail.com

Veel groetjes

Irish

Berichtdoor Irish » 03 jun 2007, 11:37

Hoi Sproet!

Ik heb je een mailtje gestuurd!
Ik kijk al uit naar je reactie!!

x

mamavan3

Berichtdoor mamavan3 » 12 jun 2007, 01:33

Hey Irish en Sproet,

Komen jullie ook nog eens hier kijken? Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe de ingreep verloopt voor jullie... Volgende maand ben ik ook aan de beurt, heb na een aantal consultaties mijn keuze gemaakt (wel de duurste huhuhu).

Hadden jullie alletwee voor siliconen gekozen? En gebeurt het onder de spier? Zoals bij Irish gaat t bij mij ook iets rond de 250cc zijn, onder de spier, ronde omdat ik vooral vanboven heel plat ben na borstvoeding, en na twijfelen siliconen omdat die toch natuurlijker aanvoelen en minder zouden gaan doorhangen dan zoutwater op termijn naar tschijnt. Maar ik wil ze later ook wel regelmatig laten controleren, omdat je niet meteen merkt als ze zouden stukgaan.

Laten jullie eens weten hoe t jullie vergaat, hoe de eerste dagen en het verdere herstel verlopen?

Alvast vééééééééééél succes voor vrijdag, het was toch 15 juni hè?

Heksie

Berichtdoor Heksie » 12 jun 2007, 13:38

Ik ben ondertussen al bijna 10 maanden PO. Dus een echte ancien !
En ik ben héél tevreden met mijn 225cc McGhan 410 MF.

Ondertussen heb ik een nieuwe hobby : BH's kopen (vroeger een frustratie !!!).
En mijzelf elke dag bewonderen in de spiegel (of beter gezegd "showen").

Laat de zon maar schijnen zodat wij nog wat kunnen pronken met onze (.)(.) ;)

Veel succes iedereen !!!

Z(.)nnige Gr(.)etjes !!!

Even nieuwsgierig

Berichtdoor Even nieuwsgierig » 14 jun 2007, 08:29

Hallo,

Ik ben bij een pc geweest voor een esthetische ingreep (geen borstvergroting) maar die vroegen mij maar liefst ¿4000 cash te betalen. Wat vinden jullie daarvan? Zijn er nog mensen die dit meegemaakt hebben?

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jun 2007, 08:30

Of hoe gebeurt bij jullie de betaling?

Heksie

Berichtdoor Heksie » 14 jun 2007, 09:07

Cash betalen ? :hic Toch maar rare praktijken. Zou uw dokter misschien in het zwart werken ?????

Ik heb zowel mijn voorschot als het saldo met een overschrijving betaald.
En beiden (pc + ik) een contractje getekend.

x

Berichtdoor x » 14 jun 2007, 10:46

Ik heb mijn BV 3 jaar geleden laten uitvoeren en ook 3000 euro cash gegeven.

Even nieuwsgierig

Berichtdoor Even nieuwsgierig » 14 jun 2007, 11:33

Ik vind/vond het ook raar, maar ik denk dat het te maken heeft met het feit of de arts al dan niet geconventioneerd is.

vraagje

Berichtdoor vraagje » 15 jun 2007, 11:18

Iemand ervaring met dokter Vaneeckhout of Oelbrandt?

e

Berichtdoor e » 15 jun 2007, 16:28

@nieuw hier:
alsof ik het geschreven heb...
Na mijn drie zwangerschappen zijn er bij mij ook enkel twee tepels overgebleven (had ooit een kleine b).
Mijn man vindt me goed zoals ik ben en vindt me nog altijd erg aantrekkelijk (dat laat hij me trouwens ook regelmatig voelen). Maar bij mij knaagt het. Mijn schoonzus heeft een bv laten doen en is van a naar c gegaan. Ben toch wel jaloers. Anderzijds in een perfect gezond lichaam laten snijden en het risico lopen op complicaties; De negatieve kritiek van m'n familie moeten horen. Soms denk ik ja, soms denk ik "nooit".
Lees jij nog mee "nieuw hier"?
In welke faze zit jij nu: ik ga ervoor of toch maar niet?
Kunnen we nog wat pro en contra's vergelijken en afwegen?

Irish

Berichtdoor Irish » 16 jun 2007, 12:15

Hoi mamavan3,

ik ben even niet meer op het forum geweest omdat er hier toch niet veel berichtjes stonden. Met Sproet had ik contact via mail... wel handig als je wat persoonlijkere vragen hebt. :)

Bij ons beiden is het inderdaad sinds gisteren achter de rug.
Ik ben héééééééééél positief over m'n pc en zijn assistenten. Een echte aanrader! Ook de verdoving was heel goed, het is een nieuwe techniek die je veel minder diep laat slapen (maar wees gerust, je bent volledig in dromenland!!) maar je bent er achteraf niet misselijk van. Toen ik thuiskwam om 15:30 heb ik zelfs enkele boterhammetjes gegeten want ik had niet meer gegeten sinds de dag ervoor. (en ik had honger... haha!)

Alles voelde super, tegen de avond wordt je wel heel erg stijf. Recht geraken uit de zetel en je platleggen is heel lastig.
(je kan niet plat slapen, de druk is te hoog. Ik heb kussens achter me gelegd en heb zo wel wat geslapen.)
Deze morgen mochten m'n wikkels van boven m'n hb eraf en dat deed wel heel erg deugd. En... ik mocht al een douche nemen.
Zaaaaalig... dat warm water over m'n nieuwe borstjes!

Nu staan ze natuurlijk nog gezwollen maar ik vind dat het er eigenlijk zelfs al vrij goed uitziet!!! (ze voelen alleen nog keihard aan... maar da's normaal)

Ik had gezegd dat ik graag 260cc had maar dat is niet gelukt.
Het is 230cc geworden en dat ziet er echt goed uit. De pc zei dat het gewoon niet meer kon.

Als je vragen hebt... laat gerust iets weten!!

X

Gast

Berichtdoor Gast » 16 jun 2007, 14:50

Hoi Irish,

Fijn dat je je zo goed voelt en proficiat met je nieuwe boobs!

Wil je me eens wat meer vertellen over die verdoving? Is dit de sediatie verdoving die je bedoelt? Mijn pc sprak daar eveneens over.
Voel of hoor je dan iets om je heen? Hoor je de verpleegkundigen of de arts dan praten bvb?
Moeten ze je nadien 'wakker' maken of besef je dat zelf wanneer 'het' gedaan is?
Het schrikt me eerlijk gezegd een beetje af...

Sproet

Berichtdoor Sproet » 17 jun 2007, 16:30

Hoi Iedereen,

Jaja ondertussen is het voor ons achter de rug!
Over de aanpak in de Wellness Kliniek ook niets dan goeds!

Even ter info ik heb alles via overschrijving betaald en zelfs een factuur gekregen van de ingreep.

Ik denk dat 't qua verdoving over de slaaproes gaat...?
Enfin ik kreeg deze toch en ik moet zeggen je hoort/voelt niets, je slaapt als een roosje en als je ontwaakt is alles achter de rug!

Ik heb na mijn zwangerschappen en borstvoedingen 390cc bijgekregen! Ze zijn nog gezwollen, hard en stijf maar ze mogen er zijn!

Groetjes Sproet
van A naar C

Anoniempje @ sproet

Berichtdoor Anoniempje @ sproet » 17 jun 2007, 17:17

Hoi Sproet,

Ook van harte proficiat met de nieuwe boobs!

Dank voor jouw antwoord i.v.m. die roesverdoving of de sediatie verdoving waar mijn dokter het ook over had. Ik lees dat je geopereerd bent in de Welnesskliniek en dat je helemaal niks gemerkt hebt tijdens de operatie. Hoe komt het dan dat sommige mensen dit wel ondervinden? Zoals in de programma's van de Welnesskliniek? Het is van het zien van die programma's dat ik mijn schrik heb opgelopen...

Misschien vraag ik wel volledige verdoving, maar ik denk dat dit niet kan in een privé-kliniek? Of toch?

Groetjes,
Anoniempje

doet er niet toe

Berichtdoor doet er niet toe » 17 jun 2007, 19:50

na 5 jaar bv heb ik een borst met beka 3 inkapseling.
jammer genoeg is het zo.
binnenkort ga ik naar mijn dokter ,die silicone moet er uit en de inkapseling ook en het zal me 1750 euro kosten .
dat was zoals een donderslag dus denk allemaal goed na voor je een bv laat doen!

Sproet

Berichtdoor Sproet » 18 jun 2007, 08:51

Beste anoniempje,

Ik had dezelfde schrik als jij (ook van het programma) maar ik heb meerdere malen de bevestiging gekregen dat 't bij mij NIET zo ging zijn. Ze verzekerden mij dat ik ging slapen als een roos! Het programma moest immers met wat sensatie op de proppen komen hé en aan die mensen die ze vragen stelden tijdens de roesverdoving was op voorhand de toestemming gevraagd!
Ik had gewoon tijdens de verdoving een droom dat ik door allerlei gangen aan het wandelen was, helemaal niet eng, ik hoorde NIETS gewoon een beetje een verwarrende droom. Dat zal natuurlijk voor iedereen anders zijn maar juist voor ze je de roesverdoving geven vragen ze je om aan iets leuks te denken. Oké voor mij was dat een reis naar de Caraïben en ik droomde over gangen(!?) maar enfin het was geen nare droom hihihi...

@doet er niet toe spijtig dit te vernemen maar ik denk wel dat de meeste mensen die voor een borstvergroting kiezen niet over 1 nachtje ijs gaan om deze beslissing te nemen. Er is meestal wel een jarenlange wens of een gegronde reden voor. Er kan altijd iets mislopen en dan is het maar te hopen dat 't niet juist bij jezelf is ; (((((
Toch is het goed mensen er nog eens op te wijzen dat 't helaas ook fout kan gaan want ik moet eerlijk toegeven op de meeste forums gaat 't alleen over hoe het oplucht, hoe mooi 't gaat zijn ed.

Voor de rest gaat 't met mij heel goed, ben nu 3 dagen PO en kan al verschillende kleine taakjes in huis doen (moet ook een beetje met 3 jonge kids) maar ik denk aan mijn genezing en ik besef ten volle dat hoe meer ik rust hoe beter de genezing zal verlopen!

Groetjes Sproet

sofi

Berichtdoor sofi » 18 jun 2007, 10:34

Hallo iedereen,

Weet iemand hier wanneer er tv programma's zijn van de welnesskliniek.
Ik zie niets staan in het tv boekje.
Ik zou ook eens willen zien hoe een bv gebeurt verdoving enz.....
Ik volg hier mee op het forum voor informatie.
Proficiat Sproet en Irisch veel succes en verzorg jullie goed.

Sproet

Berichtdoor Sproet » 18 jun 2007, 13:55

Beste Sofi,

Ik moet je teleurstellen...
Dat programma kwam in het verleden op vtm maar dat is al een aantal jaar geleden.
Voor meer info over BV ed. verwijs ik je graag door naar www.borstenforum.nl

Veel succes

sofi

Berichtdoor sofi » 18 jun 2007, 16:35

Dankjewel Sproet voor je antwoord.Groetjes

@ doet er niet toe

Berichtdoor @ doet er niet toe » 18 jun 2007, 21:29

Hallo, hier een 'ancien' van een 6 maand oud (6 maand geleden van plat naar een c-tje met zoutwaterprothese van 275 cc).

Ik vroeg me zo af, als je een inkapseling hebt, voel je dat dan op voorhand aankomen , en/of voel je zelf dat er iets aan de hand is? Of is het bij de jaarlijkse controle door uw arts vastgesteld?

Mijn pc heeft nl altijd gezegd , als je voelt dat de borst hard begint aan te voelen, zo vlug mogelijk komen, want dan kunnen we dmv massage inkapseling nog voorkomen.

Dus vroeg ik me zo af of je dat eigenlijk op voorhand voelt aankomen, of als je het maar voelt eens het al te laat is.

Zal ms ook nog verschillen als je zoutwater prothesen hebt of silicone....?

Gr. en het allerbeste nog.

ook een (vroegere) nieuweling

@ de vroegere anciens van mijn periode....alles ok met jullie? Genieten jullie ook zo van jullie mooi figuur, met alles er op en er aan nu. Eindelijk mooie t shirt/topjes en mooie bh en mooie bikini......zalig, hadden het al veel vroeger moeten doen.

Terug naar “Gewicht en afvallen”