geen tijd meer geen sexleven meer

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
fee

RE: geen tijd meer geen sexleven meer

Berichtdoor fee » 10 jan 2008, 19:20

Oei opstartster laat je niet op stang jagen door die paar posts hier, weet jij veel wie dat geschreven heeft.... kunnen net zo goed oversexte pubers zijn, of vrouwen :-) Ik ben 29 en ik weet van verschillende vriendinnen dat zij ook echt niet zo vaak sex hebben. Mannen "moéten" volgens de maatschappij zogezegd altijd zin hebben, maar na x-aantal jaar en met een druk leven zijn er heel veel mannen die afhaken en gewoon echt niet zo veel zin meer hebben. Alleen vertellen ze dat niet aan elkaar hé. En als hij er niet over wil praten, tjah, dan kan jij er ook niet meer veel aan doen toch? Misschien heeft hij net het gevoel dat er teveel druk achter zit, of is hij bang om niet goed genoeg te presteren voor je, kan vanalles zijn. Maar wees gerust: mannen zonder zin zijn er met hopen, en da's echt niet altijd omdat ze een ander hebben hoor!!
Wat me veel belangrijker lijkt: is hij nog lief voor je? Heb je het gevoel dat hij je graag ziet? Geven jullie nog wel 'ns een kus of een knuffel?

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 21:41

@ fee

ja hij is super lief, knuffelen wel elke dag en kus kan ook hoor!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jan 2008, 06:54

Juist fee. Ik heb hier ook eerder gereageerd en net hetzelfde gezegd. Wij hebben een zaak waar vooral mijn man heel hard in werkt, het staat bij ons daardoor ook op een lager pitje. Ik heb me daar eerder druk om gemaakt, hem verteld over mijn 'ongenoegen'. Vanaf toen hing er elke avond een soort van spanning in de lucht, aan mijn kant was het van 'zal hij of zal hij weer niet' aan zijn kant 'wil ze nu weer?'. De laatste tijd zeg ik er niets meer over, liggen we te knuffelen en te kussen in de zetel zonder hem het gevoel te geven dat ik meer wil en.... begint hij vanzelf! ;-)

Opstartster, proberen maar! Veel geluk!

jannes

Berichtdoor jannes » 11 jan 2008, 18:30

doet me beetje denken aan vriendin van me, ze hebben ook 3 kinderen (wij ook trouwens) en de eerste jaren was het erg druk en hield zij altijd de boot af. Nu de kinderen wat groter zijn doet ze allerlei pogingen om hem over de streep te trekken maar hij wil niet. Ze heeft sexy lingerie gekocht enz. maar niets helpt. Ik heb dan op haar vraag ook eens met hem gepraat en hij zei me dat hij gewoon geen zin heeft en haar niet meer aantrekkelijk vindt. (ik kreeg het er koud van) Hij ziet haar nochtans heel graag beweert hij (en zij zegt ook wel dat te voelen in allerlei kleine dingen, hij geeft haar attenties, complimentjes en ze vindt hem een fantastische papa. Hij zegt ook verveeld te zijn met kwestie maar zegt het niet kunnen forceren. Hij zweerde me ook nietb zijn heil op een ander te zoeken. Ik weet niet hoe ze daar zullen uitkomen... Voor de rest gaat alles nochtans prima tussen hen. Hij beweerde ook dat hij haar echt niet kwijt wil. Misschien moet je gewoon eens op de man af vragen of hij je nog aantrekkelijk vindt???

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jan 2008, 20:16

@ Hierboven,

Ik zou liever willen dat mijn man zou vertrekken als hij mij niet meer aantrekkelijk zou vinden. Dat is toch geen leven zo.
En dan geweerd hij ook nog dat hij geen ander heeft? Ja misschien nu nog niet maar dat zal zeker niet zo blijven hoor. Als hij straks een andere vrouw tegen komt die hij wel heel leuk en aantrekkelijk vind is hij zeker weg.

Ik hoop dat ik geen gelijk heb.

jose

Berichtdoor jose » 11 jan 2008, 21:08

@ Hierboven, ik vind dat je gelijk hebt. Als ik zou weten dat mijn man mij niet meer aantrekkelijk zou vinden, dat ik ook liever dat hij zou gaan. Met zo een man kan je toch niet de toekomst in.
Sorry hoor maar ik zou dat nooit pikken.

Opstartster denk goed na wat je doet en heel veel sterkte.
Liefs jose

opstarster

Berichtdoor opstarster » 11 jan 2008, 22:15

Hallo ik wil jullie bedanken voor jullie antwoorden op mijn vraag. Maar ik moet jullie helaas mededelen dat mijn man vandaag vertrokken is. Na te hebben gepraat met hem heeft hij mij uiteindelijk verteld wat de ware rede is.
Sommige hier hebben gelijk gekregen. Hij heeft al maanden een verhouding met een andere vrouw(zonder kinderen). De kindjes vragen om hun vader en dat doet zo een pijn. Ik hou nog steeds van hem. Maar hij is nu weggegaan en ik wil hem nu niet meer terug. Al zal ik diep in mijn hart hem nooit kunnen vergeten. Ik ga nu een zeer onzekere toekomst tegemoet. Huis moet worden verkocht. Scheiding regelen omgand met kinderen enz. Ik ga nu naar bed ik zo moe van alles. Ik zal hier nu misschien niet meer zo heel vaak kunnen komen kijken. Maar kom zeker wel terug.

Nogmaals bedankt voor alles

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 07:13

Hier krijg ik het dus ijskoud van.
Heel veel sterkte.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jan 2008, 22:45

aan zogezegde opstarter van 11 jan 2008 23:15

sorry dit is wel raar, ik heb dit forum opgestart met geen tijd meer geen sexleven en nu kom jij zogezegt even in dit forum zeggen dat je man er vandoor is! onder mijne naam!???

Waar haal jij het lef!

de echte opstarter!

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 22:35

de echte opstarter

dit is echt niet fijn als er iemand een verhaal doet in mijn plaats als opstarter.

Ondertussen hebben we het hier wat bij gepraat, slaap nu niet meer in de zetel. maar moet eerlijk gezegt wel op mijn woorden passen, ik probeer mijn huishouden verder te runnen en hoop dat het tss mijn man en mij verder goed zal komen. Wij zijn harde werkers, die veel tijd in beslag nemen voor de kinderen, onze kids gaan boven alles! en ja wij zullen wat op onze tanden moeten buiten, maar gaan proberen tijd te nemen voor elkaar.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 14:56

Aan die zogenaamde opstartster 23.35,

Dit is echt niet leuk hoor.
IK heb dit opgestart met de bedoeling antwoord op mijn vraag te krijgen van eerlijke mensen. En nu ga jij je voordoen dat je de opstarster bent.
Is het al niet erg genoeg dat mijn relatie voorbij is??

Het is beter dat ik hier niet meer kom kijken.
Aan alle andere nogmaals hartelijke dank voor jullie lieve woordjes.

Opstartster.

Djingo

Berichtdoor Djingo » 14 jan 2008, 19:57

euh ... mooi voorbeeldje van een vd voordelen van registratie.
Welke "opstartster" moet er nu geloofd worden ..........?

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 08:01

Idd Djingo. Heel vervelend, dat de registratie er maar gauw komt.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 10:06

Dit slaat dus alles!!!!
Ik zit hier gespannen mee te volgen omdat ik me in dezelfde situatie bevind als opstartster en nu dit!!!!
Om misselijk van te worden!
Is het al niet erg genoeg zo?

Terug naar “Ouder worden”