geen tijd meer geen sexleven meer

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Gast

geen tijd meer geen sexleven meer

Berichtdoor Gast » 02 jan 2008, 22:53

Wij zijn een jong gezin met 3 kindjes tussen de 4mmnd en 6jaar, werken fullime, hebben om de 14dagen een meisje dat komt poetsen, de strijk gaat ook weg en toch blijft er nauwelijks tijd over voor ons beide.
wij steken heel veel energie in de kindjes als we thuis zijn, en dan nog het huishouden. En tijd voor ons zelf en beide is er niet (meer)
ik geef toe dat wij misschien 6x jaar eens sex hebben, gewoon geen tijd
als de kids naar bed zijn zijn wij uitgeteld, overdag in het weekend lopen de kids rond...je kan die niet weg toveren hé als we eens een babysit regelen dan moeten we het huis uit en dan? Op kommando willen we ook niet en dan rap rap leuk zene daar kan ik niet van genieten.
Eigenlijk verlang ik als vrouw daar wel meer naar, wekelijks?
Of is dit niet normaal? Hoe gaat jullie sexleven met 2 of 3 kinderen?
gaat dat ook zo moeilijk en stroef door de kinderen?
Help wat moet ik hier nu aan doen om dit te verbeteren? Heb al allerei dingen geprobeerd. en steeds krijg ik ook een antwoord, nu niet, ben moei, ...
help help aub!!

Gast

RE: geen tijd meer geen sexleven meer

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 06:47

Misschien de kids geregeld eens bij oma of zo doen? Eens per maand van zaterdagmiddag tot zondagmiddag of zo? Jullie doen zaterdagavond waar jullie zin in hebben, slapen lekker uit, ... vrijen hoeft niet persé 's avonds he.

Als ik eerlijk mag zijn, 3 kids en dan nog in een tijdspanne van 5 jaar... ik was er nooit aan begonnen.

Gast

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 21:38

tja de 3de was niet geplant
ik nam de pil elke dag stipt en toch
resultaat nu een pracht van een dochter die ik niet meer zou kunnen missen!
Gewoon een droomkind!

anno

Berichtdoor anno » 04 jan 2008, 14:50

Hoi,

Ik kan niet geloven dat juliie zo weinig vrijen he. Dat is echt niet normaal hoor.
Heb je jou man al gevraagd waarom jullie nooit vrijen. Heeft hij misschien een ander waar jij niets van weet. Het spijt me dat ik dit vraag maar een gezonde kerel wil wel meer als 6 keer per jaar! Ik meen dit echt hoor als dit zo blijft ben je binnen de kortste keer alleen met 3 kinderen. Echt meisje dit klopt niet!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 18:51

wij verwachten ook ons derde kindje. Laat ons hopen dat wij ook niet die kant uitdraaien, ik word zot als er maar 6 keer gevreeën word. Het hoeft voor mij nu ook niet 2 keer in de week. k neem aan dat het veel drukker is met drie kinderen dan met twee, maar met een beetje organisatie, moet het wel lukken om toch één keer van de grond te gaan. Veel succes verder

Vera

Berichtdoor Vera » 05 jan 2008, 20:24

Hoi ik ben mama van 3 kindjes.En bij ons lukt het wel 3 keer per week om sex te hebben. Ik moet er niet aan denken om het minder te moeten doen. Geeft je veel afleiding met zo een druk gezinnetje. Sex zalig hoor!

Theo

Berichtdoor Theo » 06 jan 2008, 19:33

Ik denk dat je eens goed ten rade moet gaan wat er echt aan de hand is!
Ik geloof nooit dat dit komt door "te druk"zijn. Ik denk dat er meer is. Net zoals iemand hierboven al heeft geschreven. Heeft ie geen ander? Het is niet gezond als jullie maar 6 keer in het jaar sex hebben. Mijn vrouw en ik hebben dat om de dag en wij hebben 2 drukke kinderen. Maar tijd voor even samen te zijn is er echt wel! Vraag hem op de man af wat de werkelijke rede is van zijn niet te willen sexen.

Succes ik denk dat je het nodig hebt.

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 21:55

bedankt, fijn om ook eens een man te horen, ik durf dit onderwerp gewoon niet aankaarten bij kameraden die ik kan vertrouwen en een goede band mee heb.
gewoon al het onderwerp, hier doen de mannen er zo stoer over.

Vandaag heb ik het hem nog maar eens gevraagd hoe het kwam?
En telkens krijg is dan zo een antwoord, ben jij over sext of zo, het is steeds dat onderwerp. En het ding is dat er bij ons geen sex is!??
Leuk hé! Wat moet ik doen, ik weet het gewoon niet meer.

Theo

Berichtdoor Theo » 06 jan 2008, 22:11

Hoi,

Je moet hem recht op de man afvragen of hij een ander heeft. Hij zal mocht het zo zijn het je wel niet meteen bevestigen. Maar hij weet dan wel dat jouw gedachten erzijn. En dat hij jouw de schuld wil geven is echt niet leuk. Maar daarop uit kan jij lezen dat er iets niet klopt. Ga anders zijn gangen eens na. Bv als hij naar of van zijn werk komt. Wat hij op de computer doet, zijn telefoon, waar hij naar toe gaat enz.

Ik hoop echt voor je dat er niets mis is maar......ik heb mijn twijfels.
Heel veel sterkte hiermee.

Groetjes Theo

Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2008, 22:46

Hoi Theo

Ik heb alles al na gegaan en heb hem ook al op de man af gevraagt hoe het zat
en dan krijg ik een antwoord van als jij dat denkt, dan denk je dat maar
en daar ben ik vet mee hé!
Hij is zelfstandige en kan overal zitten, ik werk full time nu en kan toch moelijk verlof nemen om hem te gaan volgen of wat?
wat hij op pc doet? hoe moet ik dat gaan checken, zijn telefoongesprekken kan ie altijd wissen dus ???????
Zij PC is savond s heiliger dan mij!

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jan 2008, 09:39

Niet elke man wil constant sex he, misschien is zijn sex drive gewoon wat minder door de drukte (dat heb ik ook soms door stress op het werk.)

Theo

Berichtdoor Theo » 07 jan 2008, 17:47

@ Hierboven, Ja dat klopt, maar 6 keer per jaar? Kom nou dat klopt toch niet! Nee hoor ik geloof daar niet in.

Groetjes Theo

Theo

Berichtdoor Theo » 07 jan 2008, 17:53

Hij is zelfstandige en kan overal zitten, ik werk full time nu en kan toch moelijk verlof nemen om hem te gaan volgen of wat?
wat hij op pc doet? hoe moet ik dat gaan checken, zijn telefoongesprekken kan ie altijd wissen dus ???????
Zij PC is savond s heiliger dan mij!

Werk: Niet te controleren >>>>>> Zeker wel je kan zijn afspraken na kijken.

Telf : Kan hij wissen>>>>>>>Ja dat kan hij maar vraag een specificatie aan.

PC : Heilig avond>>>>>> Juist wat doet hij chatten?? Misschien eens na kijken op de pc wat hij doet. Dat kan je even doen als hij weg is.

Meisje laat je niet voor de gek houden he, houd hem in de gaten.

Groeten Theo

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jan 2008, 20:36

heb hem nog eens aangesproken, nu hebben we dus ruzie
ik mag op de zetel slapen, fijn
ben het toch altijd hier, ik weet het niet meer!

Chatten: auto & brommer sites
tel is van het werk

Theo

Berichtdoor Theo » 08 jan 2008, 14:50

@ opstartster,

Hoezo jij op de zetel slapen. Moet dat van hem?
Meisje als dat zo is lijkt mij het beste dat je is echt heel goed met hem praat.
Ik wil je niet opstoken of zo maar je relatie gaat zo naar de knoppen, en dat wil je toch niet. Je hebt een leuk gezinnetje. Praat met hem al wordt hij boos.
Jullie moeten hier samen zien uit tekomen. Ik kan je verder ook niet helpen. Ik wou dat ik het kon!

Ik wens je heel veel succes en sterkte toe.

Groetjes Theo

J. @ opstartster

Berichtdoor J. @ opstartster » 08 jan 2008, 15:21

hello,

je zou eens heel objectief je eigen bericht moeten lezen en dan zien hoe het evolueert.

In jouw bericht herken ik een druk bezet koppel: kinderen, job, huishouden,... . En dan is het normaal dat er minder gevreeën wordt. Niet bij iedereen, dat lees je ook in de reacties, maar het is zeker NIET abnormaal als dat wel zo is.

Wanneer je dan verder leest, word jij meer en maar aangezet om je man te verdenken van ontrouw??? Stel jezelf eens de vraag of JIJ daar reden toe hebt, de anderen op die forum kennen jou niet, noch jouw man! Waar halen ze het?

Seksualiteit en relaties worden wel heel sterk gereduceerd tot iets eenvoudigs: geen zin, dus is er een ander in het spel.

Seksualiteit is een gevoelig onderwerp, zeker bij mannen. Je weet hoe mannen zijn hé... . Door hem op de man af te vragen hoe het zit, voelt hij zich misschien aangevallen. Gevolg: hij gaat in de verdediging door kort en bot te antwoorden. Resultaat: beiden zijn gefrustreerd.

Misschien kan je, zoals ik eerder al las, jullie kinderen eens een avondje meer onderbrengen bij familie of babysit. Huur eens een privésauna af, bv. Let wel op, geef je man niet het gevoel dat je dit doet om per sé te willen vrijen. Geniet gewoon, maar neem bv zelf geen initiatief. Althans, toch de eerste keer niet. Het is niet de bedoeling dat hij jouw initiatieven gaat koppelen aan een verplichte vrijpartij. Snap je wat ik bedoel?

Nog iets: hoe vaker mensen vrijen, hoe meer zin ze krijgen. Dat is een feit. Misschien kan je hem op een andere manier bevredigen, zonder dat hij zich verplicht voelt om wat dan ook terug te doen. (Hopelijk krijg ik nu geen leger feministen op mijn dak... ;) )
Op die manier zal zijn zin naar intimiteit misschien toenemen en zal 'het' er misschien vaker van komen.

Anyway, de tips die ik hier las: confronteren,... komen mij vrij aggressief over. Ik zou alleszins geen zin hebben in een vrijpartij naar zo'n resem van beschuldingen... . (en dit is geen verwijt naar jou toe hoor!)

als niks helpt: al aan een seksuoloog gedacht?

veel succes!
J:)

erika

Berichtdoor erika » 08 jan 2008, 15:43

@ Hierboven,

Ik ben het niet met jou eens hoor. Ik heb hetzelfde meegemaakt mijn (ex)man wilden ook bijna nooit vrijen. 1 maal per maand. Ik vond dat ook vreemd en ging aan het twijfelen. Had hem vaak gevraagd waarom hij niet wilden en of er een ander was. Hij ontkende in alle toonaarde en deed ook stug. Ik vertelden het tegen mijn beste vriendin en die vroeg ook aan mij of hij misschien een ander had. Omdat zij net als de meeste mensen weet dat mannen wel meer behoefte op sex hebben dan zo weinig! Ik ben nadien meer op gaan letten enzo, Ik ging zijn telf controleren en op zijn werk aan zijn collega's gevraagd met smoesjes enz dat hij wel vaak vrij was de laatste tijd. Ze reageerde van ja je hebt hem wel vaak thuis he. Nou ik dacht dat ik wat kreeg. Ben hem toen gaan volgen ja het klinkt raar maar je gaat dit echt doen om het zeker te weten. Nu ik heb hem met een goede vriendin van ons getroffen!! Ik was kapot. ben naar huis gereden. Heb mijn kindjes opgehaald en naar mijn ouders gegaan. Ik kon niet thuis zijn als hij thuis kwam. Heb mijn kindjes bij mijn ouders gelaten en naar mijn man gegaan. Hij vroeg mij waar ik vandaan kwam en waar de kinderen waren. Ik begon te huilen en vroeg hem of hij een ander had. Wat hij weer ontkende! Ik ben zo boos geworden en hem verteld wat ik had gezien. Hij wist niets te zeggen. Ik heb hem verteld dat ik wilden dat hij vertrok. Hij is de dag erop vertrokken. Ik heb de man van die zogenamede vriendin gebeld en het hem verteld. Dit huwelijk is nu ook over.
Dus opstartster ik vind net als theo dat je echt erachter moet zien te komen wat de echte rede is en niet die smoesjes van het druk hebben!!
Groeten Erika

Peter

Berichtdoor Peter » 08 jan 2008, 16:21

Hier zijn de kinderen dagelijks om 5 uur 's morgens wakker (7 dagen op 7, jaar in jaar uit). Als je dan denkt dat hier 's avonds nog iemand zin heeft in seks? En de wekker om 4 uur zetten, doen we ook niet om dan nog even te rollebollen.
M.a.w. wij beantwoorden ook aan situatie van de opstartster, en hebben niet het gevoel dat er bij iemand "meer" aan de hand is.
In onze kennissenkring (met kleine kinderen) horen we trouwens dezelfde verhalen (tenzij ze goede slapers hebben).

Bea

Berichtdoor Bea » 08 jan 2008, 18:12

Ja ja en dat moeten wij geloven? Doe toch normaal man dat kan toch helemaal niet. Mannen en geen sex??? Geloof je het zelf?!

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 18:26

dank voor de reacties!
Ik laat alles zijn loop, heb in de zetel geslapen, ben gaan werken met dikke betraande ogen, doodmoe.
en ik zorg voor de kids wat ik al altijd gedaan heb!
Net ze alle 3, afgehaald van kribbe en school, eten gemaakt, gespeelt met hen, hen in bad gezet, nu de huishoudelijke taken nog, en hij is vandaag niet te bespeuren! Ik kan over bepaalde onderwerpen hier blijkbaar niet praten of niet zeggen, want alles word zo op zijn kop gekeerd dat alles in mijn schoenen geschoven word. k weet het niet meer, heb om de 14 dagen een babysit en dat helpt zelfs niet, naar sauna ofzo hoef ik niet te gaan, dit hebben we in huis. moet ik hier nu de brui aangeven?
IK HOU ZOVEEL VAN MIJN GEZIN EN WE HEBBEN EEN PRACHT VAN EEN GEZIN

moet ik dit nu opgeven?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 20:16

Laat u vooral NIET op de kast jagen door wat je hier allemaal leest, meisje.
9 Van de 10 die hier op Zappy "te koop" lopen met hun "geweldig actief" sexleven zijn diegene die een poetshulp, keukenhulp (dikwijls mischien nog een nanny ook) hebben en zich van een huishouden niet teveel moeten aantrekken.
Hun werk is dan nog eens niet meer dan wat zitten schrijven achter een buro'ke, dus die zullen niet teveel kennen van oververmoeidheid.
Nu zal het dadelijk wel reacties regenen en word ik in de ban der Zappy gegooid maar trek ik me niet aan.

@opstartster

Berichtdoor @opstartster » 09 jan 2008, 07:29

laat je idd niet beïnvloeden door wat je hier leest, niet alle mannen denken constant aan sex. Je man is zelfstandig, heeft na een zware dagtaak ook een hele verantwoordelijkheid en je zegt zelf dat jullie veel energie in de kinderen steken. Chapeau daarvoor! Vele mannen kijken niet naar hun kinderen om en laten alles aan de moeder over.
Er wordt zoveel verwacht van mannen, de media legt zoveel sexuele druk op hen, als hij aan dat beeld niet voldoet en jij daar gaat over klagen is dat heel slecht voor zijn zelfzekerheid. Denk maar niet dat hijzelf blij is met de situatie.
Een eigen zaak brengt ook veel druk mee, wij hebben er ook een. Het is niet zo dat je de deur om 17u achter je dichttrekt en het werk in je hoofd uitschakelt tot je de volgende dag om 9u weer begint zoals een werknemer. Mijn man draait minstens 65u op een week en er is altijd wel een probleem dat hem bezighoudt. Met personeel, een klant die niet op tijd betaald, een leverancier die te laat of slechte kwaliteit levert... dat zet je ook niet zomaar uit je hoofd.
Jullie hebben al zorgen genoeg dat de opstook van dit forum er niet nog moet bijkomen!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 15:30

@ Hierboven als jullie het zo druk hebben waarom zit je dan achter je pc?
Ga werken vrouwtje en bemoei je niet met andermans zaken!!!!!!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 21:36

aan 16u30

ga jij naar een ander forum aub!
mogen wij ook eens iets voor ons hebben! Die 10 min dat ik eens iets voor me zelf hebben kan ik jou domme opmerkingen wel missen!
Jij staat misschien aan de dop dat je hier blijkbaar tijd genoeg hebt om onozelle opmerkingen te geven!

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 07:34

Ik ben diegene van 8:29
Ik denk dat 16:30 enorm gefrustreerd is omdat hij/zij om de ene of andere reden geen eigen zaak heeft en tijd te veel?
Wat een belachelijke reactie.

Terug naar “Ouder worden”