gecontroleerd door schoonvader

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
schoonzoon

gecontroleerd door schoonvader

Berichtdoor schoonzoon » 12 sep 2007, 23:58

hoi hebben jullie ookzo bemoeizieke schoonouders,vooral mijn schoonvader die controleert echt alles wat ik zeg of doe,sta het hem niet aan dan vlieg je buiten zoals ik vandaag weer eens heb meegemaakt,
ik haat hem echt en wil dat hij zijn kleinkinderen nooit ziet wat zijn jullie ervaringen,en wil die mierenneuker er zich niet mee bemoeien met schrijffouten

Gast

RE: gecontroleerd door schoonvader

Berichtdoor Gast » 13 sep 2007, 13:12

schoonzoon hoe oud ben je?

schoonzoon

Berichtdoor schoonzoon » 13 sep 2007, 16:52

ik ben 31j en veel te braaf voor deze wereld heb nu mijn stoute schoenen aangedaan en gezegt dat hij niet meer welkom is ook niet voor zijn kleinkinderen.spijtig voor mijn vrouw haar moeder en zusje en broer die nog thuis wonen maarja tis 1 keer teveel en dat was nu

Djingo @ schoonzoon

Berichtdoor Djingo @ schoonzoon » 14 sep 2007, 21:20

Ziet maar !
Ik ken er nog die een dergelijke stunt uithaalden en heel dikwijls keert het zich tegen hun.
Kan goed zijn dat uw vrouwke èèn dezer dagen de rollen eens omdraait !! Onderschat NOOIT de macht dat ouders kunnen hebben op hun kinderen en zeker niet een vader/dochter band !

schoonzoon

Berichtdoor schoonzoon » 14 sep 2007, 23:42

als je die van mij kent zal het niet gebeuren die is altijd chauffeur geweest en mijn vrouw heeft hemhet grootste gedeelte van haar kindertijd niet gezien was altijd weg met de camion altijd buitenland soms 2 weken van huis,en hij zit bier te drinken van als hij opstaat tot hij ga slapen dus hij loopt veel zat rond,en daar kan mijn vrouw niet tegen,mijn vrouw heeft altijd een vaderfiguur gemist en dat is niet meer goed te maken zij vind het ook achterbaks om ons zo te controleren en wil er zelf ook niks meer van horen,tis nu de 2de bevalling van mijn vrouw,bij de eerste was ze 2 dagen bevallen of hij maakte ruzie,nu doet hij het de dag voor de bevalling,hij is ongelooflijk,moet altijd gelijk hebben en wat je ook zegt of doet hij controleert het,tis ne misselijke vent,31 augustus is mijn vrouw haar zus getrouwd wel daar zegt hij s'avonds tegen de gasten allee allemaal dansen of ik neuk jullie naar de maan,zoiets zeg je niet he maarja als je van s'morgens al bier drinkt en smiddag op de receptie ne bak bier uitdrinkt terwijl hij belooft dat hij zich ging gedragen,tis gewoon ne stomme idioot die hier bij ons er niet meer inkomt,nu is hij tever gegaan

Gast

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 09:49

Ik ken het verhaal.

Wij hebben kortelings beslist... ons mening eens mee te delen aan de (schoon)ouders. En helpt dat niet? dan zullen we ons besluit moeten uit nemen en afstand gaan doen van hun. Spijtig voor de kinderen maar soms is het teveel.

veel succes

Terug naar “Ouder worden”