Voelt het anders??

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Gast

Voelt het anders??

Berichtdoor Gast » 30 aug 2007, 14:25

Aan de "zwangere" papa's op dit forum...

Voelt sex met jullie (pas) zwangere vrouw anders?

Ik bedoel dan niet het 'mentale' aspect. Maar eerder het lichamelijke...
Voel je binnenin bij je vrouw 'iets' anders... (misschien een rare vraag..ma ja ik ben gewoon eens benieuwd...)

ps ik ben een nog-niet zwangere vrouw!

Gast

RE: Voelt het anders??

Berichtdoor Gast » 04 sep 2007, 12:39

Voelt altijd net hetzelfde. Van in het begin tot het einde. Ook tussen verschillende vrouwen voelt het eigenlijk altijd hetzelfde.

@ 12:39

Berichtdoor @ 12:39 » 04 sep 2007, 13:31

hoe dat? tussen verschillende vrouwen...
Er wordt toch gezegd dat de ene vrouw smaller voelt dan de andere, is dat dan niet?
Nu ben ik curieus geworden ze...

ikke

Berichtdoor ikke » 04 sep 2007, 16:06

Aan opstarter

Wat een domme vraag. Het spijt me maar dit slaat werkelijk alles.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 12:46

Bij mij voelen ze allemaal hetzelfde hoor.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 12:48

Daar toch ... :)

Nee, echt waar, je hebt wel nat en droog, maar dat hangt van andere dingen af.
Een meisje dat nog nooit iemand binnen heeft gehad kan ook wel wat verschillen waarschijnlijk, maar dat is lang geleden.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 15:36

Ja dat kan zeker wel verschillen. Een penis is toch ook verschillend. De ene heeft een grote en een andere een kleine verschil van dikte enz. Dus het is zowieso anders!!!!!! Niemand is het zelfde toch??????

Man

Berichtdoor Man » 06 sep 2007, 15:03

Een gat is een gat

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 23:33

@ hierboven: Ongelooflijk!!! Kan het nog respectlozer? Stomme en boertige ****!

Man

Berichtdoor Man » 12 sep 2007, 11:49

Geit!

papa

Berichtdoor papa » 17 sep 2007, 13:20

Ik moet toch ook toegeven dat een gat een gat is hoor. Het een al wat strakker dan het ander, de een al wat natter dan de ander. Maar over het algemeen verschilt het niet heel veel.

Anouk

Berichtdoor Anouk » 17 sep 2007, 13:58

Tja, kan best zijn, als zwangere oordeel ik daar ander over: de ene penis is absoluut de andere niet hoor. één van mijn veroveringen onlangs was toch niet bijster groot geschapen, en dit voelt toch niet zo bevredigend, in vergelijking met die van mijn man en ik denk niet dat ik meer open sta nu :), hoewel een beetje 'geiler' misschien....

aan de auteur

Berichtdoor aan de auteur » 18 sep 2007, 15:34

wij zijn wel niet zwanger meer maar wou toch eventjes reageren ...

de sex met mijn (toen zwangere) vrouwtje was eigenlijk wel anders te noemen qua lichamelijke gevoel:

1. ze was natter en had sneller zin in sex. het gevoel voor mij was alsof het binnenin warmer en zachter was ... raar maar waar. het klaarkomen was voor mij op die momenten dan ook heviger en meer bevredigend. hoe dit komt, geen flauw idee? was het lekker, oooh ja :-)
2. heb het vrijen met mijn lieftallig vrouwtje als ze zwanger was altijd beter gevonden! niet da het slecht is wanneer ze niet zwanger is maar het is anders.

nu na 2 zwangerschappen en bevallingen is het natuurlijk allemaal een beetje minder strak daar binnen en voelt het voor mij anders maar nog altijd even "om van te genieten"

success met de komende zwangerschap en veel genot

Gast

Berichtdoor Gast » 23 sep 2007, 22:51

Ik kan je garanderen dat het dag en nacht anders voelt om iemand te n..... die al kindjes heeft gekregen of een jong ding van 19. Mijn vrouw haar v..... was niet zo lekker stram meer. Ook droger. Heb na onze scheiding een vriendin van 19. Lekker vers. Kletsnat en lekker stram.

Gast

Berichtdoor Gast » 24 sep 2007, 10:55

Wow geilen bok hierboven. Zo'n jong ding in uw bed. Viespeuk.

Gast

Berichtdoor Gast » 26 sep 2007, 12:09

@23 sep 2007 22:51
Groot gelijk! Daar hebt ge tenminste nog iets aan. Gewillig en in de fleur van hun leven.
Vele beter dan al die droge wijven die al eens geworpen hebben.

Gast

Berichtdoor Gast » 26 sep 2007, 16:25

Oh alstublieft zeg. Snap best dat jullie het lollig vinden om mensen hier wat te komen opjutten.
Maar ga toch naar een andere site en laat jonge mama's met rust.

Terug naar “Ouder worden”