Hij wil niet rond de eisprong

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Gast

Hij wil niet rond de eisprong

Berichtdoor Gast » 22 aug 2007, 18:05

Mijn man en ik zijn 6 jaar samen waarvan 2jaar getrouwd, we hebben samen besloten om aan een gezinnetje te beginnen. We hebben er al heel wat goede gesprekken over gehad, want hij wist eigenlijk niet hoe de cyclus van de vrouw in elkaar zat. Heb hem dus ook verteld over de eisprong. Enkele dagen geleden had ik pijn en vertelde ik hem dat ik mijn eisprong had. Met als gevolg dat hij nu helemaal niet wil vrijen omdat dat volgens hem van moeten is en dat wil hij niet.
Is dat normaal bij mannen? Want anders zit ik wel met een probleem als hij nooit wil rond de eisprong...

Gast

RE: Hij wil niet rond de eisprong

Berichtdoor Gast » 22 aug 2007, 18:56

Wees dan slimmer volgende keer en zeg het gewoon niet he! En als hij ernaar vraagt zeg je dat je het niet weet want dat je niks voelt.

Je man heeft trouwens groot gelijk dat hij niet 'van moetes' wil vrijen. Hij wil met je vrijen, niet klussen. Zeer logisch vind ik!

Gast

Berichtdoor Gast » 23 aug 2007, 21:30

als je een gezinnetje wil stichten moet het van beide kanten komen hoe zou jij als man reageren als je vrouw zo doet,ikzelf ben een man een nieuwe man zoals ze zeggen,we hebben 1 dochtertje en het tweede is op komst,dus als je man een gezinnetje wil maar hij wil niet met je vrijen dan vrees ik dat er nooit kindjes gaan komen. dat sommige mannen zo egoisten kunnen zijn dat begreijp ik niet altijd klagen we hebben geen kindje maar als het tijd is voor de daad hebben ze geen zin,zoals mijn schoonzus zegt een slappe **** tegen haar vriend dat is er ook zo eentje wil kindjes maar owee als hij moet storten.

mama Lies

Berichtdoor mama Lies » 24 aug 2007, 10:03

Bij ons heeft de gyn altijd gezegd dat de man het wel merkt als de vrouw in de vruchtbare periode zit. We zouden dan anders gaan ruiken of zo en dat wind hen op. Wij hebben 3.5 jaar op commanda gevrijdt, dus het was van moetes. Na die tijd hebben we het stil gelegd want onze reltie begon er onder te leiden. We hebben toen alleen maar meer gevrijd als we er zin in hadden. de vonken spronger er soms af en dat was lang geleden. Na 4 maand was ik zwanger. Ik dacht ook iedere keer m'n eisprong gevoeld te hebben, maar niets bleek minder waar op controle bij de gyn had ik hem zelfs nog niet had ondanks de pijn.
Ik geef je 1 goede raad vrij wanneer je zin hebt en probeer niet te lusiteren naar je lichaam zo gat het allemaal het vlugst.
Succes!!

Terug naar “Ouder worden”