Hoe lang moet ik wachten vooraleer ik een 2de kindje krijg

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Ann_Van de Voorde

Hoe lang moet ik wachten vooraleer ik een 2de kindje krijg

Berichtdoor Ann_Van de Voorde » 22 okt 2020, 15:30

Hallo, het is ondertussen alweer twee jaar geleden dat mijn man en ik ons eerste kindje kregen. We genieten er heel erg van en denken al een tijdje aan nog een kindje. Uit ervaring weten we dat het leuk is om broers en zussen te hebben. Alleen is het nu zo dat we niet weten wanneer het beste moment daarvoor is. Proberen we zo snel mogelijk, zodat onze kinderen nog rond de zelfde leeftijd zijn? Of wachten we beter nog even?

Sofie_Verplancken

Re: Hoe lang moet ik wachten vooraleer ik een 2de kindje krijg

Berichtdoor Sofie_Verplancken » 29 okt 2020, 16:40

Hey Ann

Ik heb er enkele jaren terug voor gekozen om zo snel mogelijk een tweede kindje te krijgen. Dit heeft zijn voordelen, maar zeker ook zijn nadelen. Persoonlijk had ik er vooral last van dat ik nog niet eens 'bekomen' was van mijn vorige zwangerschap. Hoe dan ook heb ik er geen spijt van, want ik heb nu twee prachtige kinderen! In dit artikel van Libelle Mama krijg je hier meer tips over. Ook kan je deze post op het forum bekijken, waar enkele mama's onder elkaar bespreken wat het perfecte moment voor een tweede kindje is! :D

Terug naar “Ouder worden”