Ik ben een lafaard

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Gast

RE: Ik ben een lafaard

Berichtdoor Gast » 08 sep 2007, 08:52

jouw met w aub

ook een zwangere mama

Berichtdoor ook een zwangere mama » 08 sep 2007, 11:49

hallo, ik vind het echt zielig K
ikzelf beval nu donderdag van een zoontje en ik weet ook dat mijn ventje een groot libido heeft maar ik kan met heel veel plezier zeggen dat hij enorm respect heeft gehad voor mij en dit voor de 2de keer
bij mijn vorige zwangerschap mochten we ook geen sex hebben en nu ook niet en kan mijn trots zeggen dat hij 1000 procent is geslaagd erin
ik vind je echt een zielige man niks aan te doen ,zoiets doe je niet toch niet als jeje vrouw graag ziet

Gast

Berichtdoor Gast » 08 sep 2007, 20:06

@ 11.49 BRAVO!!! Jij hebt gelijk. Ik denk er net zo over.
Die eikel loopt gewoon zijn l.. achterna!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 10 sep 2007, 21:16

Ik wil graag weten hoe de relatie met de opstarter en zijn vrouw nu is! Opstarter laat iets weten!!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 16:09

je kan je niet genoeg lafaard voel.

Je zou g*dv*rd*mme eens moeten meemaken wat een vrouw allemaal meemaakt tijdens die periode!

Alleen al de gedachte maakt me misselijk.

Proficiat om met deze gedachte door het leven te moeten en uw vrouw en kinderen nog onder ogen te komen.

Venten... geen karakter.

K

Berichtdoor K » 11 sep 2007, 22:46

Merci voor het antwoorden allemaal. Ieder zijn mening hoor. Ben hier altijd wel blijven volgen. Ben nog 6x bij die prostituee geweest, maar toen vrouwtje bevallen is ben ik ermee gestopt. Ik ben intussen superverliefd geworden op die vrouw, verlang ernaar, maar weet dat het zo niet hoort. Ik moet er zijn voor de vrouw en de kindjes. Dat ik nog ben teruggegaan weet ze, maar niet over mijn verliefdheid. Bye

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 08:16

ik zou de ogen uit mijn kop schamen om dit op dit forum de plaatsen nog maar jij gaat er trots op dat je 6x nog bent langs geweest
als ik je vrouw was ik zou je buiten zwieren en je goed pluimen
man,man ziek word je van zo een mannen
ik beval morgen ook maar ik heb een geluk dat mijne vent niet zo is zoals jij
ik verafschuw je bah

F

Berichtdoor F » 12 sep 2007, 13:59

K, ik zou maar weg blijven bij die prostituee of je huwelijk is voorbij. Denk maar eens aan de gevolgen.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 sep 2007, 14:42

Ik denk persoonlijk dat hij hier een goeie discussie teweeg gebracht heeft maar ofdat er ook maar iets van waar is geloof ik niet !!!

Gast

Berichtdoor Gast » 13 sep 2007, 19:47

hehe eindelijk iemand die ook weet dat dit pure onzin is. Dit is gewoon zoals hierboven wordt gezegd om een discussie op gang te brengen dus meisjes en jonges NIET IN TRAPPEN

Gast

Berichtdoor Gast » 13 sep 2007, 20:49

Tof dat je nog antwoorde (ik was diegene hoe jullie relatie momenteel is). Hoe is de relatie tussen jullie nu? Neem je vrouw het je nu kwalijk? Ze weet dat je bent teruggeweest, wat is haar reactie?

ikke

Berichtdoor ikke » 13 sep 2007, 20:53

Jij van hierboven 20.49 bent de zelfde als opstarter haha denk je dat wij hierin trappen? Dus echt niet grappenmaker

K

Berichtdoor K » 13 sep 2007, 23:04

Neen ze neemt het me niet kwalijk, anders zou ik het niet doen hé!!!
En ja, dit is dus wel echt waar!!!
En neen, dit is niet om een discussie op te wekken!!!
Toen ik voor de eerste keer naar die prostituee was geweest voelde ik mij door en door slecht. Nu niet meer!!! Ga er ook niet meer naartoe. Mijn relatie met mijn vrouwtje gaat goed. Genieten samen heerlijk van onze 2 kindjes.
Saluut, dit was het laatste wat ik hier postte, want geloven doen ze je toch niet. Bye

Pfff

Berichtdoor Pfff » 17 sep 2007, 15:42

Wat een zinloze discussie.
En allen verkondigen dat ze nooit zullen vreemdgaan en hun partner ook niet.
Ik ben zelf tijdens mijn eigen derde zwangerschap enkele keren vreemd geweest. Ik had ongeloofelijk veel zin en mijn vriend niet!
Ik voelde me heerlijk erna en dit had positieve effecten op mijn relatie. Ik zou het zo weer doen.
Heb ik hem gekwetst? Bah neen, hij weet het niet. Hoewel mijn vriend ook bij hoog en laag beweert nooit op een ander te zullen gaan, ik zou er nooit mijn hand voor in het vuur steken. Ik heb liever dat hij het me niet zegt, wat niet weet niet deert.

Gast

Berichtdoor Gast » 17 sep 2007, 16:26

Ik zou er niet echt mee kunnen lachen dat mijn man geld uitgeeft aan dergelijk vermaak... Ook zonder stevig gerampetamp kan je best lekker vrijen met mekaar. Misschien wordt het tijd om je vrouw dat eens duidelijk te maken (en daar zelf ook in te geloven).

silences

Berichtdoor silences » 26 sep 2007, 17:24

hallo

Ik vind niet dat je iemand mag veroordelen omdat hij een hoog libido heeft.
Ik heb in de zelfde situatie , gezetten en weet hoe sterk de drang naar sex kan worden.
maar ik heb ook al gemerk dat vrouwen dit niet blijken te beseffen .
Ik omschrijf dit als een enorme opwelling van passie en deze heeft een enorme kracht.
En het heeft eigenlijk niks met sex temaken maar iedereen kijkt altijd maar alleen naar dat .
wat er door een man gaat interreseerd een vrouw niet .
ik heb ooit 6 maanden geen sex gehad en ging er echt lichaamelijk aan onder door omdat ik mijn passie niet kon delen met een vrouw.
en ik zie elke vrouw een godin .
prostituees hebben al veel echtscheidingen verholpen.
men moge blij zijn dat ze er zijn .
ik heb enorm veel respect voor ze en iedere andere vrouw.

spijtig dat vrouwen ook niet die zelfde enorme passie kunne voelen .
voor de manne op dit forum die weten waar ik over spreek.

respecteer andere zoals jij ook wilt gerespecteerd worden

Gast

Berichtdoor Gast » 26 sep 2007, 19:16

Ga toch ekkele man je bent niet goed snik!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wat jullie zijn VIEZE HOERENLOPERS! Niet meer en niets minder!

Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2007, 00:20

En omdat je zoveel respect hebt voor vrouwen loop je naar de hoeren? Godinnen zouden er niet mee lachen dat je zomaar je kwakje bij hen wil achterlaten hoor.
Vrouwen willen als enige begeerd worden door een man, maar ik heb de indruk dat sommige mannen dat maar niet willen snappen...

Sukkel

Terug naar “Ouder worden”