Ik ben een lafaard

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Gast

RE: Ik ben een lafaard

Berichtdoor Gast » 20 jun 2007, 18:27

Voor al die mannen die graag eens een uitschuivertje maken, denk eraan, het gras is altijd groener aan de andere kant...als vrouw vind ik dat mijn ventje gerust eens naar een andere vrouw mag gaan (onder de voorwaarde van veilige vrijpartij natuurlijk), hij komt toch terug en als hij niet meer terug zou komen, dan is het maar zo. Ik geef hem die vrijheid, op voorwaarde dat ik die vrijheid ook heb. Ik moet zeggen, we zijn al 7 jaar samen en zijn beiden al eens op den vreemde geweest, maar volgens mij veel minder dan al die koppels wat zo gezegd een goede relatie hebben naar de buitenwereld toe en zelf gefrustreerd, liegend samenwonen met hun partner.
Aan de opstarter: als je vrouwtje zegt dat het mag en je bent zelf eerlijk geweest is er toch geen probleem. Tuurlijk vond je dit leuk en is dit spannend, waardoor je er zoveel mee in je hoofd zit, maar wat vond je er nu zo speciaal aan? Het feit dat die vrouw je echt heel veel aandacht gaf? (Je bent nu eenmaal de klant hé) Het feit dat ze zo goed was? (misschien kan je je vrouwtje wat tips geven hé) Je hoeft je geen laffaard te noemen voor iets waar je vrouw je toestemming voor gaf.
Ik weet het, wij heb geen conventionele relatie, en kritiek, daar luisteren wij al helemaal niet naar, dus bespaar het jezelf, maar wij zijn gelukkig in onze open en eerlijke relatie. Geloof me het leven is zo al complex genoeg, zonder dat je je partner beliegt.

Louis

Berichtdoor Louis » 21 jun 2007, 16:06

@hierboven

hier nog zo iemand met een open en eerlijke relatie.

En hier geldt dat als je iets zegt dat je het ook meent.

Zo ging mijn vrouw eens stappen met een kameraad van haar met de mogelijkheid dat het wel eens meer dat alleen stappen zou zijn. Ze vroeg aan mij wat ik daarvan dacht en heb toen gezegd dat dit geen probleem was zolang het maar geen gewoonte werd. Het is toen meer dan stappen alleen geworden en het zou wel heel hypocriet zijn geweest van mij als ik daar achteraf moeilijk over gedaan zou hebben. Eerst zeggen dat het mag en eigenlijk het andere bedoelen.

Dus K, je vrouw had je de toestemming gegeven en je hebt eerlijk aan haar opgebiecht dat je naar een prostituee gegaan bent. Je vrouw heeft dus, vind ik, geen recht om jouw iets te verwijten. In tegendeel als zij je iets kwalijk neemt heb jij het recht om te zeggen dat zij dan maar eerlijk had moeten zijn.

Hiermee wil ik niet zeggen dat je iedere keer als je goesting hebt en je vrouw niet dat je dan naar een prostituee moet lopen. Dit zou heel fout zijjn. Maar in dit ene geval heb je volgens mij bijna niets fout gedaan, tenzij dat je niet eerlijk aan je vrouw verteld hebt hoe het was en hoe je je nu voelt.

Een advies: praat er over. Wees eerlijk. Vertel dat je je schuldig voelt en hoe het geweest is.

n beetje ongerust nu

Berichtdoor n beetje ongerust nu » 04 jul 2007, 15:26

Zijn alle mannen zo?

Wij zijn een jong koppel met jonge kinderen. Mijn man werkt wat verder van huis en is dus lang weg van huis. Is ook regelmatig in het buitenland.

Wij vrijen gemiddeld 2 keer per maand, niets speciaals.

Moet ik daar nu uit afleiden dat hij meer dan waarschijnlijk al beholpen wordt door iemand anders? Of bestaan er ook (jonge) mannen die nu eenmaal niet zo seksueel behoevend zijn????

n beetje ongerust nu

Berichtdoor n beetje ongerust nu » 04 jul 2007, 15:27

met jong koppel bedoel ik, jong van leeftijd, maar al wel meer dan 10 jaren samen.

In onze tienerjaren hadden we heel veel seks op alle mogelijke manieren, maar sinds we kinderen hebben ....

romy

Berichtdoor romy » 05 jul 2007, 10:30

hallo

let maar niet op die rare reacties.
Die mensen zijn gewoon niet slim genoeg om iets zinvols neer te zetten.

Als je vrouw heeft gezegd dat het mocht dan is het ook niet zo erg denk ik ,ik denk dat ze geschrokken is omdat ze het niet verwacht had dat je het echt zou doen.
Er is niets mis met een prostitue , ik denk dat meer mannen zulke dingen doen maar dan achter de rug om.

Ik denk wel dat je vrouw het later tegen je gaat gebruiken ,tenminste dat doen mensen vaak omdat ze toch onbewust gekwetst zijn.

je hebt tenminste de ballen om het toe te geven ,je bent eerlijk en je voelt je schuldig.
dat zegt toch genoeg .

succes ermee
groetjes romy

Gast

Berichtdoor Gast » 12 jul 2007, 23:57

aan romy je kent geen snars van vrouwen da's punt één. hij heeft haar gepakt waar je als vrouw nooit overheen geraakt, zelfs blijven ze samen dan zal het nooit of ten nimmer nog voor de goede reden zijn. als een vrouw zoiets zegt heeft ze juist extra aandacht nodig en is ze aan het checken of hij wel de ware is, hij heeft dus duidelijke bewezen dat hij dat niet is. Ze zal het misschien wel overbruggen tot het kind er is maar dan zal het zo wat zijn.

Er is inderdaad niets mis met prositutie op voorwaarde dat de man single is niet dat hij een zwangere vrouw heeft en efkes elders gaat halo?

Ik ben zwanger van mijn derde kindje en jullie mannen vergeten nogal eens wat een vrouw op dat moment moet doorgaan, zeker bij een moeilijke zwangerschap, samen kindjes hebben is geen probleem maar als het moeilijk wordt ga ik efkes eens elders? En als je er toch geraakt zal ik er wel zijn?
Een vrouw geraakt wel niet alleen zwanger dus ik denk dus ook niet dat zij alleen alle negatieve zaken ervan alleen moet dragen, ik dacht dat je nog altijd met twee was? Naar een prostitué gaan betrek je er al een derde partij bij, volgens mij ééntje teveel?
Ik ben nog van het princype je kiest voor een relatie en gaat door alle moelijke situaties en geniet van elke goeie situatie, en een duurzame relatie is er één met meer goeie dan moeilijke dan geraak je aan de "eindstreep"
Je bent er gewoon voor elkaar in elke situatie daar gaat het hem toch over?
Je bent gewoon een belachelijke nietsnuts die niets kent van liefde en geven.
Gelukkig is mijn ventje toch iets anders.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jul 2007, 09:54

Inderdaad, ik kan me ook niet voorstellen dat een man zo egoistisch is om te zeggen; jij bent zwanger, blijf jij maar op je honger zitten, maar ik ga daar niet op wachten.

Mijn man zei altijd al lachende dat we samen zwanger waren en dat hij daar ook de nadelen van ondervond; hij nam alle huishoudelijke taken van me over.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jul 2007, 10:16

Dan moeten vrouwen maar zeggen waar het op staat en niet liegen. Want dat doet ze in feite als ze zegt dat het haar niks uitmaakt en dan later haar man er probeert op te pakken.

Kijk, als een vrouw meer knuffels nodig heeft dan een man, is het dan ook ok als die man die niet geeft ? In principe is er verdorie geen verschil tussen een knuffel en sex, beide zijn een uiting van de lichamelijke behoeften.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jul 2007, 16:28

Had ie zich niet gewoon kunnen aftrekken of oraal laten bevredigen door zijn vrouw?? Had hij haar daarna kunnen bevredigen....sex is niet altijd penetratie!

aan niels

Berichtdoor aan niels » 15 jul 2007, 19:27

er bestaat nog zoiets als zelfrespect en respect voor je vrouw,ik zeg dat er karakter voor nodig is om je drift leren te beheersen,maar mannen zijn o zo zwak dat er weinigen zijn die kunnen weerstaan.

romy

Berichtdoor romy » 15 jul 2007, 21:20

ehhhhm ik ben een vrouw dus begrijp ze ook heel goed hahaha.

maar tuurlijk is het respectloos, maar als je als vrouw dat aanbied aan je man ben je toch ook niet helemaal goed??
Ik zou zoiets nooit voorstellen aan mijn partner, en zou het mijn partner ook heel erg kwalijk nemen ,maar als je zegt ga maar naar een prostituee, tja dan heb je geen poot om op te staan.

Ik ben zelf moeder van een schat van een dochter, en had het mijn partner nooit vergeven.
Als je het zelf aanbied pffffffffff dat begrijp ik niet.

Zo ja dan zie ik geen probleem , hoewel het niet netjes is.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 jul 2007, 09:57

aanbiedt met dt aub

Louis

Berichtdoor Louis » 23 jul 2007, 13:15

Ben het eens met de persoon van 13 jul 2007 10:16

Als het niet ok was voor haar had ze dit niet moeten zeggen en niet moeten liegen tegen haar man. Hormonen of niet. Eerlijk zijn tegen uw partner is veel meer een teken van respect t.o.v. je partner dan je bedwingen als je goedkeuring hebt gekregen.

Veel vrouwen begrijpen nog altijd niet dat het een zeggen maar het ander bedoelen, hetzelfde is als liegen. En liegen tegen je partner ondermijnt je relatie veel meer dan al de rest.

@aan Niels
En hoe zit het met vrouwen die hun drift, om niet eerlijk te zijn, niet kunnen bedwingen. Zijn deze ook niet zwak?

Louis

Berichtdoor Louis » 16 aug 2007, 14:38

@K,

hoe is het nu met u?

Gast

Berichtdoor Gast » 16 aug 2007, 23:15

hoe het met hem is ?
zijn madam heeft ontdekt dat hij bij een ***** is geweest en nu heeft hij huisarest en mag voor 2 maanden niet meer op de pc komen .
hihi

Gast

Berichtdoor Gast » 17 aug 2007, 15:33

@hihi,

hij heeft het zelf tegen zijn vrouw gezegd. Lees de eerste post nog maar eens.

s. jonge vader

Berichtdoor s. jonge vader » 20 aug 2007, 19:21

Na het lezen van het verhaal van die smeerlap weet ik dat hij zijn vrouw niet verdient.
Ik ben zelf getrouwd met een prachtige vrouw en schitterende zoon van 2.
We zijn opnieuw in verwachting en ik kan u zeggen dat de sex veel minder is dan ervoor. Dit is wel absoluut geen reden om naar de hoeren te lopen, ook als uw vrouw er "toestemming" voor geeft want elke man weet dat zijn vrouw zo'n dingen nooit meent en dat het waarschijnlijk alleen maar hormone zijn.

Als ge u "gefrustreerd" voelt, schaft ge u internet aan en een goede pot vaseline. Natuurlijk kan je ook je vrouw wat masseren en een romantisch avondje geven, die dingen werken ook soms.

Even nog een reactie op het jonge koppel:
Met zijn druk werkleven en het feit dat er kinderen zijn maakt dat er veel minder tijd is voor sex.
Dat is heel normaal en naarmate ze ouder worden gaat het wel beter.
(2 maal per maand is nog altijd beter dan helemaal niet ;)
Blijf altijd eerlijk en praat veel met elkaar, dat doet het ook voor ons.

veel succes

ook jonge vader

Berichtdoor ook jonge vader » 20 aug 2007, 23:07

Hey, wat ik zo onnozel vind is dat hij het tegen zijn vrouw heeft gezegd. Toen mijn vrouw zwanger was en er hier ook geen seks meer was heb ik een affaire gehad met een collega. Enkel voor de seks. Wat niet weet niet deert.

Louis

Berichtdoor Louis » 22 aug 2007, 08:48

@ook jonge vader
Met alle respect maar dan vind ik u een grotere onnozellaar dan K.
Hij heeft tenminste het verstand om zijn relatie te baseren op eerlijkheid.

@s. jonge vader
"elke man weet dat zijn vrouw zo'n dingen nooit meent en dat het waarschijnlijk alleen maar hormone zijn."
Is geen excuus. Als ze iets zegt moet ze het menen anders moet ze het maar niet zeggen.

i

Berichtdoor i » 22 aug 2007, 23:31

hallo,
bij mijn 3 zwangerschappen had ik na 3 maand al complicaties zodat sex moeilijker werd,
had ook aan mijn man gezegd :waarom ga je niet naar een prostituee?
bij al mijn zwangerschappen heeft hij dat NIET gedaan uit RESPECT voor mij.
uiteindelijk ben ik hem daar wel dankbaar voor,want als vrouw zeg je het vlug
maar MENEN ze het daarvoor NIET.

Boos

Berichtdoor Boos » 30 aug 2007, 16:07

Ik vind dat dit echt niet kan. Jij moest maar een erectie problemen krijgen ga jij dan ook tegen je vrouw zeggen pak maar een andere man????? IK DENK VAN NIET!!!!!!!! Je bent een hoere loper en niets minder dan dat! Je moet je diep schamen dat je dit je vrouw aan kan doen! Ik hoop dat ze ooit een relatie krijgt met een andere man. Kijken wat jij dan voelt!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 aug 2007, 15:51

EIKEL EIKEL EIKEL EIKEL

Gast

Berichtdoor Gast » 31 aug 2007, 16:16

Ze moest het maar niet gezegd hebben, zo simpel is het. Maar ja, vrouwen zijn nu eenmaal wreed onlogische wezens.

Peter

Berichtdoor Peter » 05 sep 2007, 10:54

Wat is het probleem? Als mijn vrouw mijn haar niet kan snijden ga ik toch ook naar de kapper? Al die sexuele moraal... Als je vrouw het goed vindt is er toch geen enkel probleem? Als je er zelf problemen mee hebt moet je het uiteraard niet doen.

Diana

Berichtdoor Diana » 05 sep 2007, 15:48

@ Dus Peter als jij het niet om wat voor reden zou kunnen, mag jou vrouwtje naar een andere vent gaan!? Ik denk van niet! Alleen mannen mogen dat ,en als een vrouw alleen maar tegen een man praat dan is het een *****. En zo is dat mannen mogen alles maar vrouwen ho maar. Ik hoop echt dat jullie vrouwen met elke vent het koffer in duiken!! Kijken of jullie dat leuk vinden!

Terug naar “Ouder worden”