Ik ben een lafaard

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
K

Ik ben een lafaard

Berichtdoor K » 27 mei 2007, 00:34

Bij mijn vrouw haar eerste zwangerschap had ze complicaties, en konden we al snel geen sex meer hebben. Ik heb een groot libido, en had het vreselijk moeilijk. Maar ik heb mezelf goed beholpen. K'heb haar nooit bedrogen. Nu bij de tweede was het van hetzelfde. Ze zei dat ik naar een prostituee mag gaan. Ik zei haar dat ik heus wel kan wachten. Ze was daar zo blij om. Nu ben ik gisteren toch naar een prostituee gegaan. Het was gewoon heerlijk. Zoiets maak je gewoon niet mee in het dagelijks leven. Ik voel me nu zo'n lafaard. Ik ben eerlijk geweest tegen m'n vrouw. Ze was zeker niet kwaad, want het mocht, maar ze schrok wel een beetje. Ik zei er gauw bij dat het helemaal niet speciaal was. Maar integendeel. Ik word bijna voor de tweede keer vader, ik heb een geweldige zwangere vrouw, die haar man toestaat naar een prostituee te gaan, en ik zit verdomme een hele dag met die ***** in mijn hoofd. Verdomme, ik voel mij een dikke lafaard.

Gast

RE: Ik ben een lafaard

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 02:19

Als je vrouw dat toelaat omdat ze jou even geen sex kan geven, heeft ze geen greintje zelfrespect.

Sophie

Berichtdoor Sophie » 27 mei 2007, 08:58

Een lafaard ben je niet zo zeer, maar wel een heel zielig figuur ;)

Gast

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 09:09

Leer er maar mee te leven: jouw 2 kleine boelekes hebben een flinke papa!!!! En je vrouw? Die verdient beter. En moet dringend iets doen aan haar zelfrespect.
Ik hoop dat je beseft dat dit voor veel mensen een reden tot een vechtscheiding zou zijn, waar bij papa-lief de kinderen haast nooit meer mag zien?...

Gast

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 11:14

Mooie papa. Hoe zullen de kinderen reageren als ze ooit ontdekken dat vaderlief betaald heeft om met een andere vrouw in bed te duiken toen mama niet meer kon omdat ze zwanger was. Proficiat !!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 13:34

Inderdaad , K , is een lafaard en een heel zielig persoon.
Er al eens ooit bij stilgestaan dat het bij jouw vrouw eerder een schreeuw om aandacht was, een gevoel van onmacht omdat ze zo een zware zwangerschap heeft, en geen vrijgeleide om naar de hoeren te gaan !!!
Maar ja, meneer heeft een groot libido en oeioei dat hij het een paar maanden zonder sex moet doen. Er al eens aan gedacht dat dat voor jouw vrouw ook zo is ?
Ik vrees dat deze (mis)stap nog een staartje gaat krijgen...
Daarom deze goede raad : begin je vrouwtje maar extra in de watten te leggen en laat haar voelen dat je haar liefde waard bent.

Gast

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 15:06

wat wil je nu dat ze je nog geld bij geeft?
vetzak

Gast

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 15:16

awel ik vind het typisch een man!
ik heb voor jou een boek in gedachten!
wat vrouwen bedoelen en mannen zeggen!
veel succes, ik zou je dit altijd kwalijk nemen ook al heb ik jou gezegt om te gaan.
bij elke ruzie smeer ik je dit onder je neus!
erg wel dat je niet dat beetje respect hebt voor je vrouwtje.
ze heeft toch ook een mond, ze zou je toch ook eens lekker kunnen zuigen en strelen en rukken.
jammer maar je hebt haar bedrogen... nooit te vergeven...

Gast

Berichtdoor Gast » 27 mei 2007, 15:24

idd je bent een vuile vetzak die enkel aan zichzelf denkt. Moest mijne vent dat gedaan hebben bij één van de zwangerschappen - ik smeet hem buiten en hij kon zijne plan trekken - einde verhaal. Ben wel niet afhankelijk van mijne man want heb een zeer goede baan en een goed loon waarvan ik perfect had kunnen leven met mijn kroost.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 12:04

Pff, hier heb ik geen woorden voor, ik hoop dan ook dat het een grap is! Een mens zou voor minder lesbisch worden. Jouw vrouw ziet af, heeft een zware zwangerschap en voor jou is het dan nog teveel moeite om je **** 9 maanden in je broek te houden. Ze zouden jouw zielig aanhangsel gewoon tussen de deur moeten steken. En dan die deur keihard dichtsmijten.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 12:50

Ik heb een heel zware zwangerschap achter de rug. Wij mochten hierbij ook geen sex hebben. Inderdaad, zeer moeilijk. Maar niet alleen moeilijk voor de man, ook voor de vrouw! Als man kan je immers nu en dan jezelf behelpen, maar als vrouw mag dit ook niet (je baarmoeder trekt hierbij teveel samen en dat kan eveneens een vroeggeboorte inhouden). Man, man, man... denk daar ook eens aan! Als een vrouw zich in die mate moet onthouden en met alle kleine en grote lichamelijke en geestelijke problemen doorheen haar zwangerschap, geboorte en herstel, dan kan een man zich toch ook wel eventjes sterk houden, respect uiten en zijn gevoelens een klein beetje onderdrukken? Nu wat gebeurd is, is gebeurd... de klok kan je niet terugdraaien. Maar ik veronderstel dat jouw vrouw zich toch heel ongelukkig moet voelen... Probeer nu een GOEDE man te zijn en help aub je vrouw!!! Als je haar echt graag ziet dan moet je beseffen dat zij dit nu meer dan ooit nodig zal hebben -ook al heeft ze de indruk van niet-. Succes!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 mei 2007, 17:35

zelfkennis is het begin van alle wijsheid he ! je bent idd ne laffaard, nog erger zelf , ook al mag je dat van u vrouw als ge ze graag ziet doe je dat gewoon niet punt.een vent denkt maar aan een ding en dat is zijn fluit achterna lopen.

mannen he echt triestig

jonge papa

Berichtdoor jonge papa » 01 jun 2007, 10:20

Eerst en vooral, dames die hier reageren en vooral het algemene beeld van de man hiermee vergelijkt: niet doen, wij zijn niet allemaal zoals K.

Ik snap niet hoe je dit over je hart hebt kunnen krijgen. Mijn vrouwtje is net 2 maanden bevallen. Tijdens de zwangerschap had ze in het begin niet veel zin en op het einde was ik een beetje te bang (stom ik weet het maar ja). Dus om kort te zijn al redelijk lang zonder sex.

Ben zoals de meeste mannen regelmatig opgewonden, met mijn sexy vrouwtje is dat ook niet moeilijk, maar heb er geen problemen mee om te wachte tot we allebei terug zin hebben. Het is trouwens een keuze van ons alletwee en als dit het enige ongemak is dat we moeten verduren dan moet dat maar kunnen.

Een vrouw ziet vaak af tijdens de zwangerschap, moet een ongelovelijke pijn ondergaan tijdens de bevalling en wanneer ze borstvoeding geeft nog eens elke nacht opstaan omdat de man niet veel kan doen. En jij hebt het lastig om eens een aantal maanden te wachten, dat kan er bij mij niet in. Plus daar dan nog eens uw geld aan hangen daar snap ik nog minder van. Dan koop ik liever wat nutteloze dingen dan daar mijn geld aan te hangen.

Allé K. Ik denk dat je hier niet aan het juiste adres bent komen kloppen. Het blijft je vrouw bedriegen.

LIES

Berichtdoor LIES » 01 jun 2007, 15:52

Beste,

even je een hart onder de riem steken. Uiteindelijk is naar een ***** gaan toch niet zo erg. Voor haar is het werk en je hebt ervoor betaald. Ik zou persoonlijk ook liever hebben dat mijn man naar een ***** gaat ipv dat hij er een minares op na houdt.
ik zou zeggen praat er vooral over met je vrouw want als ze is zoals ik dan is zij erg nieuwsgierig hoe het daar bij die ***** was. Vertel haar zeker al de details.
Maar laat haar vooral merken dat zij de beste en de enige vrouw in je leven is. Ongeacht je naar en ***** gaat of geweest bent.

groeten

@LIES

Berichtdoor @LIES » 02 jun 2007, 16:58

Vind jij het niet erg om naar een ***** te gaan ...chapeau , maar ik denk niet dat veel vrouwen zo denken.
Zoveel geld uitgeven, voor wat ?? Voor een half uurtje plezier ?
Ik begrijp niet dat hij naar iemand kan gaan waar die dag misschien al 10 andere mannen overheen gegaan zijn.
Ik zou zijn vrouw de details besparen, want als ze zelf al weinig zelfvertrouwen heeft dan zal dat zeker op termijn nefast zijn voor hun relatie. Tenzij ze er zelf uitdrukkelijk om vraagt.
Hij schrijft trouwens dat hij de ganse dag met die prostituee in zijn hoofd zit ... dat klinkt alles behalve geruststellend naar de toekomst toe.
Het was fantastisch schrijft hij dan .. aja , wat wil je , ze is daar natuurlijk voor 'getraind'.
Ik vind niet dat we deze man 'een hart onder de riem moeten steken'. Hij moet gewoon wat meer respect tonen voor zijn vrouw. Ze heeft verdorie een zware zwangerschap, iets wat volledig buiten haar wil om gebeurt.
Over je laatste zin geef ik je wel gelijk .. hij zal idd ervoor mogen zorgen dat hij zijn vrouw laat voelen dat zij de ware voor hem is.

Gast

Berichtdoor Gast » 02 jun 2007, 22:40

Dit is het begin van het einde.

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jun 2007, 21:35

inderdaad het begin van het einde, ze zal het nooit kunnen verwerken, ik zou het alvast niet kunnen. Ben nu ook bijna zeven maand zwanger, moest mijn partner dit doen dan vergeef ik het hem trouwens nooit. Als ze het kan verwerken moet ze jouw heel graag zien, en hopelijk dan ook omgekeerd om zeker ook dan nooit meer te doen wat er gedaan geweest is. Je moet het altijd van twee kanten bekijken. Zij is niet alleen zwanger geworden, zij moet het negatieve dragen terwijl jij jouw pleziertjes kan hebben en dan terugkeren? Foei, foei , foei... Nu ik zou het hem ook nooit voorstellen hoor, da's punt één, je vrouw heeft zowie al een psychisch probleem dat ze dit doet. Maar zodra de baby er is ,komen er nog meer geloof me vrij. Ik vind het inderdaad zeer laf, want zij schreeuwt inderdaad om hulp, want zij kan niet doen voor jouw wat jij wel zou willen, ze ziet je waarschijnlijk te graag om dit voorstel te kunnen doen, wat doe jij daarentegen haar niet meer graag zien en naar de hoeren gaan? Waar zit de liefde dan? Verdien je wel haar liefde? Ik hoop maar moest ze dan toch nog weggaan van jouw in de toekomst dat je tenminste het een beetje goed maakt en maakt dat zij en de kinderen nooit of te nimmer iets tekort komen en hou de rest dan voor je libido.

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jun 2007, 19:10

Hulp, moord, brand .... er is eens een man naar een dame van plezier geweest !!!!

Tja, de vrouwen zijn nooit kontent.
Zwijgt de man dat hij dit doet, en het komt ooit uit zeggen de vrouwen meestal " maar schat, had me dit gezegd, we hadden er kunnen over praten".
Is de vent eerlijk, dan is het ook ni ni goed.

Gast

Berichtdoor Gast » 07 jun 2007, 21:55

En mannen hebben geen karakter ....

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jun 2007, 12:01

@02 jun 2007 16:58
meestal duur het geen half uur hoor :)

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jun 2007, 23:26

Ik begrijp ook je vrouw niet goed, om zoiets voor te stellen. Was het wel gemeend van haar ? Jullie kunnen zoiets toch zelf oplossen. Ik ben nu ook op het einde van hele moeilijke 9 maanden. Toch steeds begrip gehad voor de behoeften van mijn man. Minder als anders natuurlijk maar ik heb toch gedaan wat ik kon. Er zijn toch dingen die je samen kunt doen, in het slechtste geval gewoon kijken hoe hij van zichzelf geniet.

@ jonge papa

Berichtdoor @ jonge papa » 10 jun 2007, 12:46

mijn hoedje af voor jou !
inderdaad niet alle mannen zijn zo , ik hoop dat mijn ventje dat niet zou doen als het hier niet meer mogelijk is met sex tijdens of na de zwangerschap !

ik vind het wel heel laf van K dat hij zich niet heeft kunnen bedwingen , ik loop hier als een krolse kat rond ( ben 24 wkn zwanger ) en mijn vriend heeft ook niet steeds zin in sex maar wil dat dan zeggen dat ik op alles moet kruipen dat losloopt ?

@K

Berichtdoor @K » 10 jun 2007, 17:46

ookal je vrouw je de toestemming heeft gegeven dat je naar een ***** mag gaan ??
zou ik maar zwijgen tegen haar dat je het ook gedaan hebt en dat het fantastisch was want ik denk dat u boelke binnen de kortste keren op straat staan !
ooit keerd dit tegen jou in denk daar maar goed aan !
op bepaalde momenten zeggen mensen dingen die ze uiteindelijk niet menen maar toch ,....
ik hoop dat je nooit iets overkomt en niet meer kan sexen want stel nu eens voor dat je vrouw dit gedaan had of ooit doet omdat die drang er is en ,....
een mes snijd steeds aan 2 kanten he !

K-sympathisant

Berichtdoor K-sympathisant » 11 jun 2007, 00:24

pfff, wat een spel dat jullie daarvan maken ! K zegt dat zijn vrouw het ermee eens was, so what's the big deal ?? Bovendien is hij eerlijk want hij heeft het haar verteld !! Ik zou ze eerlijk gezegd geen eten willen geven, al de getrouwde mannen die bij de miekes gaan en thuis van krommenaas gebaren ...
K, als je d'r spijt van hebt, doe het gewoon niet meer ; maar ge moet ook uw eigen leven niet zitten vergallen met schuldgevoelens, dat helpt niets of niemand vooruit.

Niels

Berichtdoor Niels » 11 jun 2007, 11:22

Diegene die hier het hardst roepen dat dat niet kan, zijn volgens mij het meeste naïef. Ik zou het mss zelf m'n vrouw niet gezegd hebben, je hebt uiteindelijk je eigen leven ook nog en als je dan die behoefte hebt, doe dat dan gewoon en forget it. Zo is het leven nu eenmaal. Zo lang je je vrouwtje graag ziet en je houdt er inderdaad geen minnares op na, zie ik er geen fout in.
Trouwens er zijn er volgens mij meer dan je zou denken die dan doen, en dat zijn dan waarschijnlijk de partners van diegene die hierboven liggen roepen. Wees maar voorzichtig allemaal.. en aan al die vrouwtjes van hierboven: hoeveel kinderen weet de vader niet dat hij de echte vader niet is.. kijk dat maar eens na.. dat zijn dingen waar je wel mag over zeuren maar eens een veilig wipje waarvoor je dan nog betaald.. grow up als je daar mensen mee veroordeelt !

Terug naar “Ouder worden”