voorzien zijn als ze erdoor komen

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
Ano

voorzien zijn als ze erdoor komen

Berichtdoor Ano » 14 dec 2007, 07:58

Raar vraagje, praktisch vooral

Als ik mijn regels krijg, ik weet meestal tot op de Dag of 1 ernaast wanneer, ik houd mijn baarmoederslijmvlies in 't oog en nu we voor een kindje gaan zeker...

Ik loop de dag dat ik ze moet krijgen steeds al van 's morgens met een maandverbandje rond, nog dames, of wachten jullie gewoon het bloed af in jullie slipje of op het inlegkruisje. Heb dan altijd mijn broekzakken volsteken met tampons (dat steek ik nooit op voorhand op, iemand wel).

'k was eigenlijk gewoon benieuwd hoe de andere dames dat doen.

Ano

Gast

RE: voorzien zijn als ze erdoor komen

Berichtdoor Gast » 23 dec 2007, 20:49

inderdaad een raar vraagje.... ;)

ik wacht helemaal niet tot ze er door komen! Ik heb een vrij onregelmatige cyclus en vanaf mijn pilstrip op is, gebruik ik een maandverband. Weliswaar niet zo'n dik als tijdens mijn maandstonden, maar met een inlegkruisje ben ik toch niet zo gerust.

Gast

Berichtdoor Gast » 23 dec 2007, 21:01

Als ik ergens naartoe moet waar niet zo meteen een toilet is, doe ik toch vooraf een tampon in (ik hààt het gevoel van maandverband), ook als mijn regels er nog niet zichtbaar zijn. Anders gewoon een inlegkruisje, ik voel dat toch meteen als er 'iets uit lekt' :) Mijn laatste pil neem ik op vrijdag, en mijn regels komen bijna altijd op woensdagochtend.

Gast

Berichtdoor Gast » 25 dec 2007, 01:44

Ik zal hoogstens iets meenemen in mijn handtas, maar vooraf inleggen (ik gebruik maandverband) toch niet, nee.

Ik ben vreselijk onregelmatig en als ik niks bij heb op verplaatsing en ik heb ze ineens, ja, dan moet het maar effe met wc-papier tot ik thuis ben. De eerste halve dag heb ik ze nooit echt hard, mijn zwaarste dagen zijn dag 2 en 3.

S.

Berichtdoor S. » 28 dec 2007, 10:36

Hey,

Hier hetzelfde als Ano, ik loop ook rond met maandverbandje, ook al gebruik ik normaal tampons. Vroeger was op op de minuut regelmatig, maar nu niet meer. Ook voor mijn zoontje wist ik meteen de dag na baarmoederslijmvlies heb ik mijn regels, nu niet meer, het duurt soms 3 dagen. Dus ik loop er ook mee rond hoor van in 't begin en mijn zakken steken dan ook vol met tampons. Ben ook eens blij het van een ander te weten. Just to know

S.

Leen

Berichtdoor Leen » 29 dec 2007, 10:18

Ik gebruik katoenen maandverband en gebruik elke dag een inlegkruisje. Als de regels dan door komen, leg ik een groter maandverband in mijn slipje.
Ik neem wel de pil en heb in mijn pilvrije periode altijd MVB bij.

Terug naar “Ouder worden”