pil vraagje

Mama of papa worden, voor het eerst of opnieuw ... het blijft een ongelooflijke ervaring.
maakt niet uit

pil vraagje

Berichtdoor maakt niet uit » 15 sep 2007, 23:39

Ik neem de pil yasmine. Nu zegt mijn moeder vaak 'waarom neem je geen goedkopere ?'
Ik ben 1.5jaar geleden gestart met de pil yasmine (omdat ik een heel onregelmatig cyclis had, had geen last van buikpijn,...)
Mijn huisarts schreef mij de pil YAsmine voor en er zeggen er veel dat deze (veel?) duurder is dan anderen. Klopt dit ? Maar vindt dit zo raar om te vragen aan huisarts om een goedkopere pil. Terwijl ik eingenlijk wel heel tevreden ben van de pil Yasmine.
Welke merk van pil nemen jullie en wat kost deze ?

Gast

RE: pil vraagje

Berichtdoor Gast » 15 sep 2007, 23:55

Ik heb zelf nooit de pil genomen, maar mij lijkt het toch niet zo vreemd om te vragen aan je arts. Waarom zou je jaren aan een stuk te veel betalen? Een euro of twee per maand, scheelt toch al gauw duizend frank op een jaar hé... Maar zoals gezegd, ik heb zelf nog nooit een pil gebruikt, dus ik weet niet hoeveel dat verschil in prijs dan wel kan zijn.

Gast

Berichtdoor Gast » 21 sep 2007, 22:42

Dian 35 en dat kost 30¿ voor 3 maand !

Ik denk dat Mercilon de goedkoopste is.

Vraag dat aan je arts, die heeft mss een bepaalde reden waarom hij je Yasmine voorschreef

Gast

Berichtdoor Gast » 24 sep 2007, 13:31

Jamaar.... yasmine kost 28 ¿ voor 3 maand.... dan kost dat toch maar evenveel als Diane??

Er zijn er wel ... Celest (geloof ik) die 15 ¿ kosten voor 3 maand.

Ik was content van yasmine... nu gestopt... gaan voor ons 1 ste kindje!!

Gast

Berichtdoor Gast » 25 sep 2007, 16:25

hey, heb klein vraagje....

men vriendin neemt nog geen pil.
nu ik zou vree graag hebben dat ze dit neemt.
niet omwille voor de sex... maar eerder voor de veiligheid.. na verschillende spannende momenten zoals samen in jacuzzie toestanden enzz.
heb ik toch beetje schrik daar omtrent....
nu goe stel ik dit nu best voor. en goe pak ik dit eigelijk best aan.
???

Gast

Berichtdoor Gast » 26 sep 2007, 17:09

Ik neem microgynon 30 en die kost 9,99 voor 3 maanden. Misschien toch eens horen bij je arts?

Terug naar “Ouder worden”