niemand

babygirl

niemand

Berichtdoor babygirl » 20 okt 2007, 09:19

niemand die hier nog leest?????
ben zelf bevallen op 8 april 2006

sandra

RE: niemand

Berichtdoor sandra » 22 okt 2007, 19:30

triestig he, ik ben bevallen op 11 april van een dochtertje Amber.
Maar het is hier zo stil!!

babygirl

Berichtdoor babygirl » 23 okt 2007, 12:17

idd heel stil en hoe ist het nu met jouw kindje
lukt alles prima

sandra

Berichtdoor sandra » 23 okt 2007, 19:01

Ik vind dat mijn dochtertje normaal evolueert. Ze stapt nu sinds een 4tal weken. Ze zegt enkele woordjes. Ze is wel rustig en kalm maar toch kan ze kwaad worden. Ze eet bijna alles.
Hoe gaat het bij jou kindje?

babygirl

Berichtdoor babygirl » 23 okt 2007, 20:59

ik vind dat ook van de mijne.
Hij stapt wel al sinds 14 maanden en zegt ook een paar woordjes maar nog
niet zo veel zoals " tiens, allo , mama , papa " maar meer komt er nog ni zo uit wel babytaal.
Hij word wel tweetalig opgevoed. Hij kan ook goe kwaad worden mja t'is de
leeftijd zeggen ze.
Hij meet nu 78 cm en weegt 10kg720
bij de geboorte 2kg900 en 49 cm een weekje te vroeg geboren
en jouw dochtertje? Aja hij heeft al 10 tantjes

babygirl

Berichtdoor babygirl » 24 okt 2007, 21:37

ff tussen zeggen dat ik nl terug zwanger ben van ons tweede kindje
deze morgend positief getest
groetjes

sandra

Berichtdoor sandra » 25 okt 2007, 21:05

Hey,

Eerst en vooral een dikke proficiat!! Het wordt een zomerkindje.
Ik heb al 3 kindjes, oudste is 10 jaar, 2de is 29 maand en ons amber 18 maand. Er zit namelijk maar 10.5 maand tussen en moet zeggen dat dit op momenten heel zwaar is zoals vandaag! Amai, ons Amber wou niet slapen en kobe ook niet maar ze liggen nu al in bed van 17 uur en dit tot morgenvroeg 7 uur.

Groetjes Sandra

daf

Berichtdoor daf » 20 nov 2007, 12:25

Hey allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog eens geweest ben. Ons zoontje is van 12 april 2006 en ondertussen dus al 19 maand. Hij is een schattig stoer manneke. Ook hij verwacht binnen drie maanden een kleine broer of zus. Dat zal druk worden, maar hopelijk hebben ze dan later veel aan elkaar.

Groetjes

Daf

Audrey

Berichtdoor Audrey » 21 nov 2007, 16:11

Helaba Sandra & alle andere April 2006 mama's

Alles ok?
Massimo is nu 19 maanden en een echte jongen. Heel lief en zacht maar met momenten zo druk en eigenlijk een beetje koppig.
Samen spelen met grote broer van 4 is nog moeilijk, als Juliano mooi aan het spelen is gaat hij hem altijd zowat ambeteren...

groetjes

Audrey

sandra

Berichtdoor sandra » 25 nov 2007, 19:34

Hey Audrey,

Hoe gaat het met jou???
Hier verloopt alles enorm druk, niet normaal!!! Maar ons Kobeke die mag in Januari starten op school!! Hij heeft er nood aan! Nu potjestraining. Ons Amber die doet het heel goed maar een pittig ding, amai, niet normaal, bevalt het haar niet dan bijt ze maar in kobeke zijn vinger. Als ik boos ben op haar, dan zet ze haar keeltje goed open, maar tis wel een schatje hoor, ze kan o zo lief zijn.

Groetjes Sandra

Stéphanie

Berichtdoor Stéphanie » 26 nov 2007, 14:03

Hoi iedereen,
Ik ben ook bevallen op 8 april (van een dochtertje)!
Zij liep ook op 14,5 maanden en zegt al enorm veel (zeker zo'n 100-120 woordjes). Ze wordt ook tweetalig opgevoed en het is grappig om te horen dat ze sommige woordjes alleen in het Frans en andere alleen in het Nederlands kent (ze kiest waarschijnlijk het gemakkelijkste woord eruit :)). Ze is donderdag voor het eerst op haar potje geweest - maar ze gaat nog niet elke keer natuurlijk, we moeten ernaar vragen en dan lukt het soms.
Dat van die driftbuien is alleszins heel herkenbaar: dat kon ons dochtertje ook wel goed, maar we kunnen haar nog redelijk goed afleiden met iets anders.
Ze speelt graag met poppen en ze danst ook enorm graag, zodra haar ogen open gaan, vraagt ze muziek ;).
Eten dat gaat dan weer minder: ze wil bijna niets van fruit en vindt het ook prima om nog gevoederd te worden, ook drinken aan een beker vindt ze maar niks, gewoonlijk drinkt ze dus uit een rietjesbeker.
Groetjes,
Stéphanie

Terug naar “De kindjes van 2006”