Luna en Nona

Isabelle

Luna en Nona

Berichtdoor Isabelle » 20 okt 2007, 15:49

Hoi Angelique,

Ik dacht dat het gemakkelijker zou zijn als we hier onze verhaaltjes verder zetten, dan moeten we niet meer zo zoeken naar onze topic bij de peuters..

Tot gauw!

groetjes
Isabelle en Nona

Angelique

RE: Luna en Nona

Berichtdoor Angelique » 23 okt 2007, 16:27

Hallo Isabelle,

Het zal idd zo handiger zijn om onze verhaaltjes verder te zetten op deze topic!

Lunatje is nog steeds aan het aerosollen, nu wel maar 2x per dag ipv 3x. Ze hoest wel nog steeds, maar ze is vrolijk en heeft geen zieke indruk of koorts, dus daar ben ik al blij voor. Nu hopen dat ze snel van die hoest af is en dat ze dan goed blijft!

Hoe voel jij je, Isabelle? In je zwangerschap, geen last van kwaaltjes?
Ik ben echt zo blij voor je!

Ik denk niet dat ik mijn man zal kunnen overtuigen, want als die neen zegt dan is het ook een neen. Ik durf zelfs ook niet teveel over te "zagen", want hij heeft al zitten zeggen dat hij hem zal laten steriliseren. Het is dus bijna zo goed als hopeloos, maar toch blijf ik diep in mijn binnenste hopen en zal ik er wel nog eens over beginnen op een goed moment, want ik zou zo graag een broertje of zusje willen voor Luna. Als ik zie hoe graag ze speelt met de andere kindjes smelt mijn hart...

Ik ben ook heel blij dat Nonatje het zo goed stelt, het is te hopen dat ze niet te veel ziek wordt in de winter hé!

Tot schrijfs!

Groetjes,
Angelique en Luna

isabelle

Berichtdoor isabelle » 24 okt 2007, 12:51

Hoi Angelique,

Allez, gelukkig dat ze er niet te veel last meer van heeft, van de slijmpjes en de hoest!
Hopelijk kan ze nu terug wat goed aansterken.

Ik hoop ook dat Nona de winter goed zal doorkomen.
Ze heeft alleszins meer overschot als vorig jaar. Ik heb haar gisteren nog eens gewogen, ze weegt nu al 10,5 kg.
Maar t is een echt eterke ze, ze eet echt bijna alles..
Zeker patatjes en vleesje, dat vindt ze tegenwoordig lekkerder dan fruit, terwijl het vroeger omgekeerd was.
Ik vind het ook heel gemakkelijk dat ze gewoon van tafel mee eet.

Ik moet zeggen, boterhammetjes vindt Nona ook niet zo lekker eigenlijk, ze pitst er altijd het vleesje of de kaas van tussen.. Sandwich dat vindt ze dan weer wel heel lekker..

Ik voel me redelijk goed, alhoewel ik soms wel wat misselijk ben, maar nooit smorgens altijd in de late namiddag en vooral s avonds.
Dat had ik bij Nona helemaal niet..
Maar uiteindelijk valt het nog wel mee, ik heb nog niet moeten overgeven, gewoon een misselijk gevoel. Een collega van mij is ook zwanger voor in maart, en zij heeft er echt last van, hele dagen misselijk en overgeven.
Dus als ik me daar mee vergelijk, mag ik zeker niet klagen..
En de vermoeidheid valt echt reuze mee, ik ben niet echt meer vermoeid dan anders, oef..

Bij mij is mijn kinderwens echt heel groot, als ik echt mocht kiezen zou ik er zelfs 3 willen, dat lijkt me ideaal. Ik heb echt vaak serieus gebabbeld met Bart en hem duidelijk gemaakt dat ik op termijn echt ongelukkig zou zijn moest er geen 2de kindje komen. En dat is ook zo, dat was niet om hem onderdruk te zetten.
En hij had meer zo de ingesteldheid van gaat dat financieel wel lukken, gaan we nog wel vrije tijd hebben,... Het was dus niet resoluut nee.
En nu leeft hij echt al mee in de zwangerschap, dus ben ik echt wel blij dat ik doorgezet heb.

Heb je nog een recent fotoke van Luna´tje? Ik ben benieuwd hoe ze er ondertussen uitziet..
Ik zal hier ook eens eentje zoeken van Nona.

Tot schrijfs!
Isabelle, Nona en ...

Attachment : DSC01011.JPG

isabelle

Berichtdoor isabelle » 24 okt 2007, 12:57

en nog eentje van deze zomer samen met neefje tristan..

Attachment : DSC01817.JPG

Angelique

Berichtdoor Angelique » 24 okt 2007, 14:07

Hallo Isabelle,

Amai, wat is Nonatje zo veranderd, je ziet dat ze idd echt goed bijgekomen is en zelfs veel gegroeid! Het is echt een mooie poppemie!
Dat bodytje dat Nona aan heeft op de laatste foto heeft Lunatje ook...van de Hema hé. ;)

Vandaag mijn dagje vrijaf samen met mijn kleine kapoen. Nu is ze momenteel aan het slapen en heb mijn eten voor vanavond terwijl al klaargemaakt zo ben ik straks op mijn gemak. Deze namiddag gaan we waarschijnlijk eens naar oma.

Ik ga een paar fotootjes zetten van in Centerparcs, vorige maand.
Nog 8 weken en we zijn terug weg voor een weekje!

Zo, ik ga nu alvast verse vanillepudding maken voor Luna, voor haar 4-uurtje.

Tot later!

Groetjes

P.S. Eerste foto is als we juist toekwamen aan onze bungalow, Lunatje was juist wakker.

Attachment : P9140022.JPG

Angelique

Berichtdoor Angelique » 24 okt 2007, 14:09

Op de kinderboerderij, bij de geitjes!

Attachment : P9150033.JPG

Angelique

Berichtdoor Angelique » 24 okt 2007, 14:11

In het speelpaleis BALUBA!

Attachment : P9180070.JPG

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 30 okt 2007, 10:29

Hoi Angelique,

Alles goed met jullie?
Het is alweer een paar dagen geleden dat ik hier nog es geraakt ben..
Wil tegenwoordig natuurlijk ook wel eens bij ¿zwangerschap¿ piepen, en bij de ¿peuters¿, dus er is veel te volgen..

Hoe gaat het met Luna¿tje?
Is het kwaadste ondertussen achter de rug?
Is ze van de aerosol af ondertussen?
En eet ze goed?
De foto¿s zijn heel leuk!!
Ze is toch ook al veel veranderd hoor, haar haartjes zijn ook veel gegroeid!
T is ook een poppemie hé, een echt meisje!

Met Nona nog steeds hetzelfde..
Ze is weer aan het verdikken, de onthaalmoeder vindt het ook..
Ze zegt zelfs al dat he teen dikske wordt, haha, wie had dat van Nona gedacht 
Waarschijnlijk volgt er binnenkort wel terug een groeischeut..
Nona¿s neefje heeft de buikgriep gehad, en ze hadden kort ervoor nog samen gespeeld en kusjes gegeven, maar voorlopig niks aan de hand met Nona, ik hoop dat ze het niet betrapt heeft!

Met mij ietsje minder, toch wat last van zwangerschapskwaaltjes..
Ik slaap echt slecht, wordt vaak wakker omdat ik moet plassen en lig dan te draaien, kan nog zelden langer slapen dan tot 5h30, dus hoop dat dat snel betert..
En dan nog de misselijkheid.. pff, daar had ik bij Nona helemaal geen last van.
Ik heb heb niet alle dagen, maar toch wel regelmatig, en ik moet niet overgeven maar loop wel de hele tijd met een lastige volle maag rond, hopelijk betert dat ook eens ik de 12 weken voorbij ben.
Het is nu toch al bijna 11 weken, dus dat zou toch niet al te lang meer mogen duren..

Op t werk is het een echte babyboom, we zijn al met 8 die moeten bevallen tussen januari en mei, en met 3 die echt met een weekje verchil zitten (in mei).
Da¿s wel leuk, zo kunnen we makkelijk de grootte en gewicht van de babykes vergelijking..

Ik voeg nog een recente foto toe van Nona ( ik sta er zelf ook op, maar het is de enige recente, we moeten dringend nog es wat foto¿s trekken)

groetjes

Attachment : DSC01036.JPG

Angelique

Berichtdoor Angelique » 30 okt 2007, 12:43

Hey Isabelle,

Blij te horen dat alles goed is met Nonatje, het is idd te hopen dat ze vuile beestjes van de buikgriep niet overgenomen heeft...
Das wel leuk hé, dat Nona goed bijkomt! Ik hoop dat Lunatje ook terug goed begint bij te komen. Haar eten is vrij goed, al vind ik wel, dat ze een maand geleden nog beter at, is misschien een fase.

Nog steeds hier aan het aerosollen, pffff, ze blijft hoesten, als het blijft duren ga ik bellen naar de KA, het is tenslotte nu toch al 2 weken dat ik aan het aerosollen ben bij haar.
Gelukkig laat ze haar heel goed doen, ze neemt haar maskertje zelf en zet het op haar neusje en mondje terwijl ze op mijn schoot zit en de mama moet niks doen, behalve dan meekijken naar de tv. :)

Dat zal wel niet zo leuk zijn die zwangerschapskwaaltjes, maar het is voor een goed doel hé! ;)
Ik ben ook nooit misselijk geweest van Luna, maar ik vraag me af of ik de volgende keer (indien mijn man toch zou veranderen van gedacht ;)) misselijk zal zijn.
Heb dit al veel gehoord, de eerste keer niks, maar de tweede keer wel...

Wij gaan waarschijnlijk verhuizen!
We blijven wel in dezelfde gemeente, maar we zouden naast mijn ouders gaan wonen. Wel niet kopen, terug huren. Maar deze keer in een alleenstaande woning en alles gelijkvloers, vind ik wel handig voor Luna.
Morgen hebben we een afspraak met de eigenaar, ben benieuwd! Ik hou je in ieder geval op de hoogte! :)

Mooie foto van jou en Nona, je ziet er trouwens heel goed uit! En je kleine meid natuurlijk ook hé, hoe kan het ook anders! :)

Tot later en dikke kus van Luna!

Groetjes,

isabelle

Berichtdoor isabelle » 16 nov 2007, 16:48

dag Angelique,

t is alweer lang geleden dat ik hier nog eens raakte.
Op t werk is het heel druk en thuis hebben we geen internet, waarschijnlijk gaan we binnenkort wel thuis internet laten installeren, maar voorlopig lukt het nog zonder..

Alles goed met Luna?
Hopelijk is ze ondertussen van de aerosol af?

Nona loopt deze dagen ook met een snotneusje rond en hoest af en toe, maar het valt voorlopig allemaal heel goed mee.
Ze heeft er niet echt last van..

Ze begint ook op het potje te gaan, of had ik dat de vorige keer al geschreven?

Met mij gaat het ook al stukken beter, ben al een ganse week niet meer misselijk geweest, dus ik heb goede hoop dat het stillaan over is.
Ik ben ondertussen 13 weken, dus dat is wel ongeveer de periode dat de misselijkheid over gaat.
We hebben deze week een mooie echo gehad, alles is prima in orde.
Een heel beweeglijk babytje, amai!
De nekplooi was ook goed, dus da´s ook positief..

Hebben jullie ondertussen al beslist om te verhuizen?

veel groetjes
Isabelle en Nona

weg met die tuuuuttttt!!!

Berichtdoor weg met die tuuuuttttt!!! » 18 nov 2007, 20:25

kan uw kind echt niet zonder tuut, triestig

Angelique

Berichtdoor Angelique » 19 nov 2007, 10:03

Hallo Isabelle,

Blij te lezen dat je je al beter voelt! Ga je het geslacht willen weten? En heb je al namen? :)

Lunatje is gelukkig van de aerosol af! :)
Het is een echte tatermie aan het worden, wat ze allemaal niet loopt te vertellen! :) Echt grappig om te horen!
Ze begint al volop met 2 woordjes te spreken, bv. tuut hebben, drinken hebben, kaka daan,....:)

Ja, Isabelle, we gaan verhuizen, we zijn al volop bezig! Vorig weekend taso behangen en dit weekend beginnen verven. Ik ben volop bezig met alles in dozen te steken en volgend weekend brengen we alles over. Spannend!

Ik ben nog niet gestart met het potje, de OM had het mij afgeraden, ze zegt voor het best te beginnen na 2 jaar. Dus ik wacht nog eventjes...
Maar ze zegt wel al als ze kaka gedaan heeft.

Dikke kus aan Nona!
En hou je goed!

Tot later,

Angelique en Luna

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 26 dec 2007, 14:26

Dag Angelique,

Ik ben hier eindelijk nog es geraakt!
Ik hoop dat jij hier af en toe nog es checkt zodat we toch nog elkaars verhalen kunnen volgen!
Ik zal in ieder geval nu vaker iets kunnen posten want we hebben nu terug internet thuis ook.

Met ons gaat alles prima ondertussen.
Nona is heel flink de laatste tijd, echt een droom van een kind eigenlijk.
Ze slaapt lang, eet goed, is lief en vrolijk tegen iedereen en ze luistert goed..
Ze is ook veel minder ziek dan vorig jaar.
Ze heeft dit najaar enkel nog maar een verkoudheid gehad.
Ze had wel een hoest die niet weg ging en daarvoor moest ze een weekje aerosollen maar daar is ze nu ook vanaf.

Met mij gaat het ook heel goed.
Ik ben vrijdag nog op controle geweest en de baby is volledig op schema.
Ik ben nu 19 weken ver, al bijna halfweg dus.
Het gaat zo snel!
We willen het geslacht deze keer niet weten, het blijft een verrassing tot bij de geboorte!
Nona weet ook al goed dat mama een baby in de buik heeft, maar voor de rest interesseert het haar nog niet, ze is nog te jong.
Ik ben benieuwd of ze niet te jaloers zal reageren..

Hoe gaat het met jullie?
Maakt Luna het goed?
Is ze ook al veel gegroeid en bijgekomen?
Nona weegt nu een goeie 10,5 kg en is denk ik 81 cm groot.

Jullie zijn al goed geinstalleerd zeker in jullie nieuwe huis?

Ben je thuis nu met de feestdagen?
Ik wel, ik begin pas vrijdag 4 januari terug met werken.
Bart moet wel werken, hij had geen verlof meer omdat hij van job veranderd is, dat is wel jammer..
Maar ik geniet sowieso van de dagen samen met Nona!

Gezellige feestdagen alleszins en hopelijk tot gauw!!

groetjes
Isabelle

isabelle

Berichtdoor isabelle » 26 dec 2007, 14:30

hey,

Hier nog een fotoke, van op kerstavond..

Attachment : DSC03277.JPG

Angelique

Berichtdoor Angelique » 03 jan 2008, 15:41

Hallo Isabelle,

Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2008, ik wens jou en je gezinnetje veel liefde, geluk en bovenal een goede gezondheid toe en natuurlijk ook een wolk van een baby!

Ben blij te lezen dat alles heel goed gaat met Nonatje en ook met het broertje of zusje in uw buikje. :)

Hier gaat alles goed. Ik ben sinds vandaag terug beginnen werken. Ik had verlof vanaf 21/12 en we zijn een weekje naar Centerparcs gegaan, ben terug van de 27ste. Het was heel leuk en ontspannend!

Lunatje gaat er ook heel goed op vooruit! Ze begrijpt al heel veel dingen en begint goed te babbelen, en ook zegt ze al veel dingen met 2 woorden. Het is echt een hele lieve flinke meid, maar ook een deugenietje, maar waarschijnlijk zijn ze allemaal wel zo! ;)

Momenteel zit ze wel met een lelijke slijmhoest, ben gisteren naar de huisdokter gegaan met haar en ze moet aerosollen en propolissiroop nemen. Ik hoop dat ze er snel vanaf is...

Voor de rest eet ze heel goed, slaapt ze fantastisch (zondagavond om 20u erin en geslapen tot kwart na 10 's morgens!) en speelt ze heel flink. Ze is zot van andere kindjes, als het kindje van een vriendin van me bij haar komt spelen hoor of zie ik ze niet. :)

In ons nieuw huisje stellen we het heel goed, het heeft wel eventjes geduurd voor ik een thuisgevoel had, maar nu is alles op zijn pootjes. Lunatje had het de eerste avond een beetje lastig, maar nadien was dit al over! Ze loopt van de ene kamer naar de andere, is wel handig dat het gelijkvloers is voor die kleintjes!

Ja,ja, wat gaat het toch allemaal vlug, binnen 3 maand worden onze kapoentjes al 2 jaar!

Zo, ik hoop je vlug terug te zien!

Tot later

Dikke knuf en groetjes!
Angelique en Luna

P.S: Binnenkort post ik nog eens een fotooke van in de kerstvakantie!

Angelique

Berichtdoor Angelique » 03 jan 2008, 15:44

Ik nog even terug! Was nog vergeten zeggen dat Nonatje enorm veel veranderd is! En zo een mooie haartjes dat ze heeft, ze zijn veel gegroeid!

Tot schrijfs x

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 06 jan 2008, 09:27

Dag Angelique,

Voor jullie ook een fantastisch 2008 met alles wat jullie maar wensen!!

Jullie hebben er van genoten zeker in Center Parcs met jullie drietjes?
Ik ben benieuwd naar een foto van Luna, ze zal zeker ook al veel veranderd zijn.
Is ze al terug bij de onthaalmoeder geweest?
Bij Nona is het geleden van 19 december, morgen moet ze voor t eerst terug, hopelijk gaat alles terug vlotjes, maar dat denk ik wel.
Ze zal wel moeten wennen aan het vroege opstaan, want in de vakantie hoorden we haar nooit voor 9u smorgens.

Nona is ook een echte tettermie, iedereen staat er versteld van..
Ze is nu in de ´mijn` fase..
Alles is van haar.. Mijn beer, mijn boek, mijn fles, mijn mama...
En commanderen kan ze ook als de beste :-)

Morgen de eerste werkdag, t zal voor mij ook terug wennen zijn..
Maar k hou al in t achterhoofd dat ik vanaf 9 mei terug enkele maandjes thuis ben, hopelijk krijgen we een fantastische zomer!

Tot binnenkort!

groetjes
Isabelle, Nona en babyke
xx

Angelique

Berichtdoor Angelique » 06 jan 2008, 13:02

Hey Isabelle,

Amai van 9 mei terug thuis voor enkele maandjes, ik wou dat ik in uw plaats was! :)
Ik hoop ook dat we een goede zomer gaan hebben, ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit, terug die dagen dat het lang klaar is, terrasje doen in de tuin, zalig!!

Het was idd heel plezant in Centerparcs, enige minpuntje was dat het water vrij koud was in het zwembad. :(
Ik heb maar 1x gezwommen en lunatje 2x. Maar voor de rest, het even weg zijn, de wandelingen, was het echt wel plezant.

Lunatje is sinds 11 december niet meer naar de onthaalmoeder geweest. Er was daar buikgriep en daarmee heb ik ze thuis gehouden, ik had schrik dat ze het anders ook ging hebben... Morgen gaat ze terug, ben ook wel benieuwd hoe ze zal reageren, maar denk dat dit wel geen probleem zal zijn. :)
Ze is dan immers terug onder de kindjes hé! En dat zal ze wel leuk vinden.

Ik ben echt wel eens benieuwd wat Nonatje gaat krijgen, een broertje of zusje... :)
Heb je een voorgevoel?

Ik hoop dat ik in de toekomst Luna ook nog een broertje of zusje mag schenken, maar dat zal van mijn ventje afhangen. We zien wel...

Tot later!

Groetjes,
Angelique en Luna
xxx

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 08 jan 2008, 19:49

Hoi Angelique,

Ik kijk er echt al naar uit, ik kan al een klein beetje beginnen aftellen, nog 4 maand. Ik ben dan thuis tot eind oktober, ik neem een maand verlof en een maand ouderschapsverlof na mijn zw verlof.
Dan start Nona normaal in november op school en kan de baby bij de onthaalmoeder.

Ik ben ook heel benieuwd wat het deze keer wordt.
Ik heb wel een voorgevoel dat het terug een meisje wordt, maar we zullen zien he..
Het maakt me niet echt uit, als het maar een gezonde baby is, cliche he!
k vind het wel een beetje jammer dat ik nu zeker met de solden geen babykleertjes kan kopen..
Maar dat komt nog wel..

Nu moeten we ook stillaan aan namen beginnen denken, niet gemakkelijk.
We hadden voor een jongen al Tuur of Vic in gedachten. En voor een meisje, Kaat of Kato of Loeka. Wat vind jij ervan?
Heb jij nog ideetjes, alles welkom hoor want we zijn er echt nog niet uit..

Hoe heeft Luna het gesteld op haar eerste dagje bij de OM?
Bij Nona is het heel vlotjes verlopen, enkel de eerste minuutjes was ze een beetje verlegen, maar dat was snel gepasseerd.
Nona is nu ook de oudste, het laatste kindje dat ouder was dan haar is op school gestart, hoe snel dat toch gaat he!

Heb je er al een idee van wanneer Luna naar school zal gaan?

Zo, tot de volgende keer!

groetjes
Isabelle

Angelique

Berichtdoor Angelique » 09 jan 2008, 20:06

Hey Isabelle,

Dat is idd het voornaamste, dat het een gezonde baby is. Ik had dit bij Lunatje ook toen ik het nog niet wist dat het een meisje was. Het maakte me echt niet uit of het een jongen of meisje was, zolang het maar gezond was. Toen de gyne dan zei dat het 90% een meisje ging zijn was ik natuurlijk wel supercontent! :)

Ivm de namen...Ik zal je zeggen moest het bij ons een jongetje geweest zijn dat het Tibo ging noemen.
Kaat en Kato vind ik prachtig, Loeka hoor ik ook graag, maar moest ik in uw plaats zijn zou ik deze niet kiezen omdat het ook op een a eindigt... Nona - Loeka. Alé ja das mijn mening hé. Wat ik ook wel mooi vindt voor een meisje is Jinthe en Manon.
Tuur en Vic vind ik ook wel mooi. Wat ik nog graag hoor voor een jongen is Arthur en Otis.

Lunatje heeft het heel goed gesteld bij de OM, je zag echt dat ze het daar nog heel goed kende voor een maand niet geweest te zijn.
Maandag was het wel rustig, Lunatje was alleen samen met de OM haar dochtertje, zij is 27 maanden. Maar gisteren waren ze er allemaal, 7 dus, en gisterenavond zei de OM dat ze Lunatje een hele dag niet gehoord heeft, ze heeft heel de dag gespeeld met alle kindjes. Ze zei ook dat Luna echt een kindje is die kindjes rondom haar nodig heeft.

Normaal gezien gaat Lunatje ook in november naar het schooltje, als ik zie en denk dat ze er klaar voor is, maar dat denk ik persoonlijk wel. Indien niet wacht ik tot in maart na de paasvakantie als ze 3 is. Momenteel is Lunatje niet de oudste, maar vanaf september wel, dus ik denk dat ze haar dan een beetje zal vervelen aangezien er dan geen leeftijdsgenootjes meer zullen zijn dan. Ik zie het wel...

Ik hou mijn hart wel al vast voor die eerste schooldag. Er zullen traantjes vloeien langs mijne kant... maar die ga ik natuulijk niet laten komen terwijl ze nog bij me is, het zal zijn eens ze naar haar klasje is.

Wat worden ze toch zo vlug groot!

Heb je al een goed rond buikje? Ben je al veel bijgekomen tijdens je zwangerschap?
Nog 4 maanden, amai, het zal er vlug zijn! :)
Ik kijk er naar uit!

Misschien kunnen we binnenkort eens afspreken als je het goed vindt?

Tot later!

Groetjes,
Angelique en Luna

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 10 jan 2008, 09:52

Hoi Angelique,

Hier alles in orde..
Nona is het al weer goed gewoon bij de onthaalmoeder..
Ze vindt het ook altijd super als er andere kindjes zijn, maar ze kan zich ook heel mooi alleen bezig houden.
Ze kan echt uren spelen met heel onnozele, kleine dingen zoals potjes en een paar dekseltjes..

Ik denk ook wel dat ze er zal klaar voor zijn, om naar school te gaan.
De OM zegt dat ook, en die heeft daar wel ervaring mee he.
Ze zegt dat Nona een stukje voor is op haar leeftijd, vooral in het babbelen momenteel.
Ze spreekt echt al in zinnetjes, ze commandeert de andere kindjes zelfs al!
Het is een wijsneus hoor!
Als er daar een ander kindje mij nadert, komt ze die een tikje geven en zegt ze "nee, mijn mama!!".
In maart start ze ook met het potje, dus dat zal ook handig zijn, als ze dan al proper is overdag.

Die namen die je voorstelt zijn ook mooi! Manon vind ik ook heel mooi, maar misschien een beetje te veel gelijkend op Nona, qua letters?
Momenteel staan Kaat en Tuur bovenaan..
Was Nona een jongen geweest, dan was het een Arthur..
Maar nu hebben we dat afgekort naar Tuur, vinden we iets vlotter en beter passen bij Nona.
Bovendien zijn er momenteel al zoveel Arthur'kes.
Loeka hoor ik heel graag, maar je hebt gelijk hoor, ik twijfel ook omdat die naam ook op een a eindigt.. Ik hoor ook graag Ella, maar dat is het zelde probleem he..
We zien nog wel, we hebben nog wel even!

Mijn buikje is echt al goed bol hoor, amai, het gaat wel iets rapper dan bij Nona.
Toen begon je het pas op 18 weken te zien, nu ben ik 21 weken en heb ik echt al een goed bol buikje.
Ik begin ook al de eerste harde buiken te krijgen, als ik me te veel moet bukken..
Ik ben nu 6 kg bij, ik denk dat dat redelijk gelijk loopt met mijn gewichtstoename bij Nona, toen was ik 11 kg bijgekomen.
Maar na de bevalling begin ik terug goed te sporten en hoop ik er terug een paar kilo'tjes extra af te krijgen.
Nu was ik ook al een goeie 3 kg lichter dan toen ik zwanger raakte van Nona.

Ik zie het zeker ook zitten om eens af te spreken, maar misschien moeten we nog even wachten op een beetje beter weer, in maart of zo?
Dan kunnen we eens gaan wandelen in de brielmeersen of zo en dan daar gezellig iets drinken?

groetjes
Isabelle

Angelique

Berichtdoor Angelique » 10 jan 2008, 20:21

Hallo Isabelle,

Hier gaat alles zijn gewone gangetje... :)
Wel, was ik nog vergeten zeggen dat Lunatje haar slijmhoest zo goed als over is, ik ben sinds vandaag overgeschakeld naar 1X per dag met de aerosol en dit ga ik nog doen tot en met zondag. Ik geef haar ook nog 1 koffielepeltje propolissiroop voor het slapen gaan.

Das echt wel grappig dat voorvalletje bij de OM van dat tikje!! :)

Ivm de naam "Manon" vind ik het persoonlijk niet storend dat het dezelfde letters zijn, het is een volledige andere klank bij het uitspreken hé. Maar de namen die nu bovenaan je lijstje staan vind ik heel mooi. En je hebt idd nog wat tijd om te beslissen.

Sinds gisteren doe ik in Lunatje haar haartjes 2 staartjes, das echt wel schattig, haar haartjes zijn al veel gegroeid.
Binnenkort post ik zeker eens een fotootje, maar ik moet ze nog afhalen van mijn fototoestel.

Ik zie het heel goed zitten om eens af te spreken in maart ofzo, als het wat beter weer is, is natuurlijk veel leuker hé! Ik kijk er echt al naar uit naar het betere weer, de winter is niet echt mijn ding.

Zo, ik ga nog wat tv kijken.

Tot schrijfs,
Angelique en Luna

Terug naar “De kindjes van 2006”