foto s januari kindjes

n

RE: foto s januari kindjes

Berichtdoor n » 18 dec 2006, 16:07

Hallo,

Ons kleine meid is ondertussen ook al 11 maand en van deze foto maken we ons nieuwjaarskaarten.
Schattig ee.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 14 jan 2007, 14:34

hallo hier ben ik weer en de tijd vliegt gewoon 24-1 word Laurens 1 jaar .ik heb net voor nieuwjaar zijn haartjes laten knippen en nu is hij zo stoer he daarom nog een foto van mijn kapoentje

Attachment : 100_02411.jpg

Lallapop

Berichtdoor Lallapop » 06 feb 2007, 21:54

Hier mijn zoontje Eliseo van 9-01-2006 een lieve schat :D

Attachment : P10900142.JPG

@ lallapop

Berichtdoor @ lallapop » 21 feb 2007, 19:56

Mooi kindje !

Maar waarom toch zo een naam kiezen, dat snap ik niet. Is gewoon niet goed genoeg?

Ik stop mensen niet graag in hokjes, maar onbewust doe je dat toch en met zo een naam is je jongetje bij vele mensen al 'gebrandmerkt' nog voor ze hem kennen.

Cathy

Berichtdoor Cathy » 23 feb 2007, 13:49

Ons Chelsy is geboren op 26/01/2006...dus is ook ondertussen al een jaartje...zie foto

Attachment : 070126052402.JPG

opstartster

Berichtdoor opstartster » 06 mar 2007, 23:41

jaja de tijd vliegt gewoon voorbij he .Laurens heeft nu 4tanden en hij heeft erg veel pijn gehad van de laatste tand die doorgekomen is .vind het wel spijtig dat dit topic aant uitsterven is dus probeer ik het weer een duwtje te geven .laat jullie schatjes ook nog eens zien ik vind het fijn om naar andere kindjes te kijken en te vergelijken ?

Attachment : 100_0320.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 07 mar 2007, 14:47

@ opstartster :blijkbaar heeft je zoontje ook geen waterschrik, wij zijn dit weekend gaan zwemmen met onze casper (5 jan) en die vond het zelfs leuk op de grote glijbaan...

opstartster

Berichtdoor opstartster » 08 mar 2007, 23:30

nee hoor hij is een echte waterrat we zijn gaan zwemmen met hem van toen hij 3 maanden was en het beviel hem direkt hoor

Attachment : 100_0318.jpg

Lallapop

Berichtdoor Lallapop » 10 mar 2007, 20:56

@ die van 21 februari

Ik weet niet wat jij zo lelijk vind aan die naam. Dit is een keuze van mijn man en mij, ik ben Italiaanse en mijn grootvader die een paar jaar geleden gestorven is heete zo. Die naam komt hier niet meer voor, maar in Italia is dat een naam zoals Louis, Jefke,... zoveel gebruikt werd. Ik wou dat mijn zoon de naam van mijn grootvader kreeg, is dit zo mis. Ik krijg van iedereen goede commentaar, jij durft de naam van uw kinderen niet te noteren, maar dat zal wel An, Jan, Piet, of misschien Wendy, Cindy, Bram of zo zijn. Niet dta dit lelijke namen zijn, maar waarom is ELISEO wel een lelijke naam. Sorry, maar ik ben blij dat ik u nie ken. Heb je de betekenis trouwens al eens opgezocht? Ik denk niet echt dat ik mijn zoon gebrandmerkt heb voor de rest van zijn leven hoor.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 12 mar 2007, 00:17

lallapop je niet boos maken .ik vind nog steeds dat jezelf de naam van je kind mooi vind dat dan ook zo is Laurens is een naam die iedereen kent maar die je niet zoveel hoort .heb ook veel goede en slechte reakties gehad hoor maar ik vind het nog steeds een mooie naam en de rest teld voor mij niet

Lallapop

Berichtdoor Lallapop » 12 mar 2007, 06:34

@ opstarster

Is ook zo, maar als ik zoiets lees dan maak ik me wel een beetje boos. Zeker omdat dit een eerbetoon naar mijn grootvader is. Sommigen vinden een naam mooi, anderen niet, maar als je tegen mij zegt dat de keuze van de naam hem voor de rest van zijn leven heeft gebranmerkt, tja dan kan ik niet anders dan reageren. Maar ja.... Niks aan te doen. En aan mijn zoontje zal ik later meer dan een keer zeggen waar die naam vandaan komt.

Groetjes

n

Berichtdoor n » 26 mar 2007, 14:11

Hallo,

Het is terug al een tijd geleden dat ik hier geweest ben en ik vind het wel spijtig dat er terug van die commentaar opstaat waar dit forum niks mee te maken heeft.
Mensen aub, laat ons, mama's, nu eens gelukkig zijn met ons kleine spruit en welke naam ze ook hebben doet er toch nie toe.
Mijn dochtertje noemt trouwens Elise, ook genoemd naar mijn grootmoeder en als er mensen zijn die dit nie mooi vinden moeten zij dit weten, wij horen dit zeer graag.
Dit is een foto van mijn spruit die ondertussen al 14,5 maand is.

Groetjes

Attachment : 80 jaar boma 003.jpg

Sarah Aalst

Berichtdoor Sarah Aalst » 26 mar 2007, 19:59

hier nog eentje van mijn kleine spruit (bijna 15 maanden ondertussen) in de schommel

Attachment : yoran 144.jpg

Mama Van Trey-Atlanta

Berichtdoor Mama Van Trey-Atlanta » 13 apr 2007, 18:00

Hier nog een mama met een niet zo gewoone naam voor haar zoon!
Onze Trey is ondertussen bijna 15 maanden ( hij loopt nog steeds niet :( )
Maar heeft nu wel al 10 tanden!

Attachment : trey 008.jpg

Ils

Berichtdoor Ils » 16 apr 2007, 21:45

Hallo allemaal,
Ons dochtertje is ondertussen ook al 15 maanden.De tijd vliegt inderdaad vooruit.Ze leren zo veel nu.Ons meisje verstaat heeeel veel maar ze zegt eigenlijk nog niks verstaanbaars.Lopen doet ze ook nog niet alleen.Van haar 10 maanden stapt ze al heel flink met 1 handje vasthoudend aan mama of papa.En rond tafel of aan de zetel gaat natuurlijk wel.Ze begint zelfstandig te eten.Maar met veel morsen he.Het is een echt schatje.

Attachment : DSCF2271.JPG

Carry

Berichtdoor Carry » 18 apr 2007, 21:09

Ons Kato is bijna 15 maanden. Stappen doet ze met moeite 3 stapjes alleen, maar ze loopt achter een buggy'ke als de beste.
Eten, behalve een boterham, laten wij haar nog niet alleen doen, eigenlijk ook bijna niet te doen. Ze gooit ook graag alles weg...
Ze zegt een paar woordjes: de traditionele als mama, papa, boma, en bompa
tutte en koeke kent ze ook goed (ze weet ook heel goed waar de snoepkast is)
Maar dan zegt ze heel vaak iets wat op 'oke' lijkt, maar ze bedoelt telkens iets anders. De ene keer boke, of nog een beetje of drinken...

groetjes

Attachment : DSCN2144.JPG

Ils

Berichtdoor Ils » 20 apr 2007, 21:56

JOEPIE
Ons meisje stapt alleen.We hadden gezegd om het niet te forceren en je ziet het wel he.Ze stapt alleen sinds deze namiddag.ineens was ze vertrokken.

nathje

Berichtdoor nathje » 17 mei 2007, 23:21

Hé Tanja, Keanu is geboren op 22 januari, op de verjaardag van zijn papa. De bevalling is spontaan begonnen.
Heb onder januari-baby's een foto gezet van Keanu net na zijn geboorte, nu eens een recentere foto...

nathje

Berichtdoor nathje » 17 mei 2007, 23:23

Hier bij het begin van zijn groentepapjes

Attachment : keanu 013.jpg

nathje

Berichtdoor nathje » 17 mei 2007, 23:24

Hier in april 2007

nathje

Berichtdoor nathje » 17 mei 2007, 23:25

oeps, weer te vlug op versturen geklikt...

Attachment : PICT0031.JPG

Heidike

Berichtdoor Heidike » 28 jun 2007, 08:05

hier mijn prinsesje geboren op 16 januari

Attachment : IMAG0087.JPG

Mama Van Trey-Atlanta

Berichtdoor Mama Van Trey-Atlanta » 01 jul 2007, 10:28

Trey stapt ondertussen al lustig rond!!!
Hier nog eens een foto van mijn spruit hij weegt ondertussen 12 kg!
Denk niet dat het veel is, hoeveel wegen die van jullie?
Hij is op de kop 17 maanden!

Attachment : 29042007176.jpg

Mama Van Trey-Atlanta

Berichtdoor Mama Van Trey-Atlanta » 01 jul 2007, 10:30

En eet ook heel graag ijsjes :hihi

Attachment : 29042007136.jpg

Terug naar “De kindjes van 2006”