foto s januari kindjes

The Alfist

RE: foto s januari kindjes

Berichtdoor The Alfist » 27 jul 2006, 22:57

Ik probeer al te kruipen maar het lukt nog niet.

Ils

Berichtdoor Ils » 29 jul 2006, 11:03

Hier een foto van ons meisje als we de eerste keer gingen zwemmen.In het begin weende ze toen ze in het water werd gezet maar eens ze het gewoon was vond ze het super leuk.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 17 aug 2006, 23:52

sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb wat problemen gehad met mijn gezondheid maar nu is alles terug in orde hier is mijn zoontje nog eens samen mat de 2 grote broers en zijn zgrote zus aan het ontbijt

tami

Berichtdoor tami » 20 aug 2006, 20:11

Dit is Stan, hij is geboren op 10 januari 2006. Hij is nu 72.5cm groot en weegt 8.770kg. Het is een echt schatje

niral

Berichtdoor niral » 23 aug 2006, 19:17

dit is mijn meiske, ze is 8 januari geboren, echt een prinsesje
groetjes

n

Berichtdoor n » 24 aug 2006, 19:34

hey,

ik ben hier al eerder geweest maar het is al een hele tijd geleden en nu wil ik mijn dochterke nog eens komen tonen.
Ze is geboren op 17 januari en woog toen 2kg230, nu is ze al een flinke meid van 6kg810.

Ik moet wel zeggen dat allemaal jullie kindjes echte schatjes zijn.

Hier is dus mijn kleine meid.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 27 aug 2006, 13:51

ik ben blij dat ik zie dat jou kindje toch ook al in haar loopstoeltje zit dacht dat ik daar veel te vroeg mee was echt leuk om ze zo te zoen voortstrompelen vind ik echt mooie kindjes staan hierop ben blij dat ik dit topic geopend heb

Gast

Berichtdoor Gast » 30 aug 2006, 19:51

hallo opstartster,

mijn dochterke loop er wel nog nie mee, ze kan er ook mee schommelen en dat doet ze graag.
dit weekend is ze haar eerste kinderziekte doorgesparteld, 3 dagen koorts, was wel efkes schrikken met die koorts.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 05 sep 2006, 14:55

kan ik goed geloven wij hebben al geluk gehad met Laurens hij is nog niet 1 keer ziek gewwest en we hopen dat dat zo blijft ik daartegen heb al wat meegemaakt op die 7 maanden eerst bloedingen niet te doen tenslote een spiraal laten steken bracht niets op en dan mijn baarmoeder en eierstokken laten verwijderen ik hoop dat ik nu gespaart blijf hoor . 16 sept is het de doop van Laurens hoop dat alles goed mag gaan dit is de foto die op de doopviering staat

n

Berichtdoor n » 05 sep 2006, 19:44

amai, precies al veel meegemaakt.
Het was moeilijk zeker om die beslissing te nemen.
Ik zal denk ik ook terug binnen moeten om een kuising te krijgen want ik neem de pil en heb steeds tussentijds bloedverlies, pffffffff.
Ons dochterke is in mei al gedoopt en dit was haar uitnodiging

opstartster

Berichtdoor opstartster » 05 sep 2006, 23:35

die beslissing heb ik niet zelf moeten nemen ik mocht normaal 6 weken na het steken van mijn spiraaltje bellen naar de gyn omde uitslag van de test te vragen maar na 4 weken bloedverlies hield ik het niet meer uit en waren de belangrijkste testen al binnen bleek dat ik met een kwaataardig gezwel op mijn eileider zat en 1 in mijn baarmoeder dus de dag nadien ben ik direkt binnen gemoeten en om 8u30 was ik al in slaap maar nu ben ik er voledig door hoor en ben blij dat alles goed afgelopen is dit is onze uitnodiging

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 09 sep 2006, 21:55

Hier de fiere tante van onze kleine Joren
15/01/2006 geboren 4.200 en 57 cm groot!
DIt is onze kleine man nu!
Groetjes

opstartster

Berichtdoor opstartster » 10 sep 2006, 13:54

wat een fijn knulletje is dat zeg en zo grote ogen echt een mooi en lief bazeke vind ik dat hihihihi hier nog een foto van mijn zoontje

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 14 sep 2006, 10:14

Hoi,
ons zoontje Veron is op 2 januari geboren 2006. Nu is het al ne hele kerel. Hij kruipt flink, trekt zich op aan alles en stapt rond aan de zetel en salontafel. Hij kan gene minuut stil zitten.
Groetjes,
Nathalie

opstartster

Berichtdoor opstartster » 16 sep 2006, 00:47

een vraagje nu naar jullie toe hebben jullie zoontjes of dochtertjes al tandjes ? Laurens nog steeds niet ik maak me nu wel geen zorgen hoor Laurens heeft namelijk een halfbroertje die bijna 2 jaar was toien die zijn eerste tand kreeg dus hij is nu 10 en in nu pas aant wisselen gewoon een vraagje dus

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 16 sep 2006, 02:13

Onze Joren heeft zijn 2onderste tandjes al en zijn bovenste zijn aan het komen.
Grappig om te zien hoe hij zijn tandjes probeert te poetsen.
Groetjes
Nog een fotoje

opstartster

Berichtdoor opstartster » 25 sep 2006, 22:34

hier ben ik weer heb het redelijk druk gehad met de doop van de kleine en nu is alles terug in orde de foto's heb ik ook al dit vind ik persoonlijk een hele mooie

Jessi Mama van Trey 31 Jan 06

Berichtdoor Jessi Mama van Trey 31 Jan 06 » 09 okt 2006, 23:00

Onze trey is de trotse eigenaar van maar liefst 8 tanden 4 onderaan en 4 bovenaan, hij kruipt lustig rond en trekt hem ook recht aan alles en nog wat.
Hier bij een foto!

Heidike

Berichtdoor Heidike » 13 okt 2006, 14:20

Mijn schatteke is geboren op 16 januari om 14.55 woog 2.930gr en was 47cm groot dit is ze op 6 maanden

hanne

Berichtdoor hanne » 19 okt 2006, 16:02

hoi

Ik hoor hier normaal gezien ook!
Ons Fien is geboren op 21 januari. Ze woog toen 3kg750 en was 50 cm groot! Nu weegt ze maar liefst 9 kg 400 en is ze 72 cm groot!

groetjes
Hanne

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 26 okt 2006, 15:46

Nog eens een fototje van onze Joren.
Tante Nathalie

anneke26

Berichtdoor anneke26 » 21 nov 2006, 13:28

Dag Hanne,

Jou dochtertje heeft zowat het formaat van mijn zoontje. (Lekker stevig en vrij groot). Stapt ze ook al rond? Onze Lenny (geboren op 20januari) stapt al zelfstandig over een korte afstand. De afstanden worden ondertussen steeds langer. Echt schattig, soms is hij net een dronkelapje (als hij te hevig is).

Ik weet niet precies hoe groot en zwaar hij is. Morgen moeten we naar kind en gezin. Maar drie maand geleden was hij 76cm en woog 9kg600.
Hij is ondertussen weer gegroeid en ook een beetje in gewicht bijgekomen. (broekjes die te kort worden. Hij draagt nu kleding in maatje 18 maanden en zijn skipakje heb ik zelfs op 24maanden moeten kopen omdar de 18 maand echt nipt was.
Groetjes en natuurlijk een foto

Deze foto is eind vorige maand genomen( salopetje is maatje 18m)

elise

Berichtdoor elise » 24 nov 2006, 23:39

Hierbij een foto van mijn zoontje. Geboren op 9 januari.
Hij weegt iets meer dan 8 kg. Niet echt veel, denk ik, maar hij is vooral heel groot.
Stappen doet hij nog niet, kruipen al sinds zijn 7de maand. Het is een echt schatteke.

opstartster

Berichtdoor opstartster » 27 nov 2006, 22:59

hier ben ik dan terug ik hoop dat ik dit onderwerp terug wat leven in kan blazen ,en ja hoor de sint is terug in het land en Laurens heeft het geweten hij heeft heel de winkel bij elkaar geschreeuwd echt het was echt erg om te zien en die sint wist echt niet wat doen hihihi

sarah aalst

Berichtdoor sarah aalst » 13 dec 2006, 11:21

hey mijn zoontje is ondertussen 11 maanden oud en hier nog een fotooke

Terug naar “De kindjes van 2006”