zwanger

Gast

zwanger

Berichtdoor Gast » 22 nov 2005, 15:41

oei als ik da hier zo lees ga ik een dikkertje op de wereld zetten op 29w woog de baby al 2,099kg
da gaat flink persen worden!

Carry

zwanger

Berichtdoor Carry » 23 nov 2005, 08:16

Hallo,

gisteren naar de gyne geweest en ons meisje weegt op bijna 31 weken 2kg en is lichtjes aan het indalen. Voor de rest was alles in orde!!
Bij ons Lotte was het juist hetzelfde , zij woog 1,960kg ook al aan het indalen en op 39 weken gekomen met een gewicht van 3,550 kg.
Dus ik hoop nu stiekem dat ik opnieuw een weekske te vroeg zal bevallen.

Hoe is het voor de rest met jullie?? Het is hier wel stilletjes...

groetjes

anneke25

zwanger

Berichtdoor anneke25 » 23 nov 2005, 20:20

Hallo iedereen,
Pff het begint te korten he. Ik ontdek dit forum nu pas. Jammer. T ziet er hier zo gezellig uit. Vinden jullie het nu ook spannend worden? Ik begin nu pas echt te beseffen, ja dit is echt achter 2 maanden hebben we een boeleke. Mama, wat klinkt het raar. Ik zie er wel enorm naar uit. Ze hebben ons verteld dat we een zoontje krijgen. Dat bevestigde het gevoel wat ik had van bij het moment dat ik wist dat ik zwanger was. We verwachten ons ventje op 15 januari, een zes dagen voor mijn verjaardag. In mijn familie verjaren er een hele boel mensen in januari, allemaal willen ze dat het op hun dag komt. Ik hoop stiekem dat hij zijn eigen dagje vind. Dus iedereen zit nu vol spanning af te wachten. Morgen wacht ons een rondleiding van de vroedvrouw in het ziekenhuis in genk, zelfs dat vind ik al spannend. Iedereen en alles bevestigd de komst van ons schatje. Ach wat is het toch leuk om zwanger te zijn.
Ik wens hier iedereen een wolk van een baby en een pijnloze bevalling toe.
Groetjes anneke
ps: ik leef met jullie mee!

BS

zwanger

Berichtdoor BS » 30 nov 2005, 14:55

Hallo, ik heb hier een 100 stuks babykleedjes: scapa, Burberry, Bienvenue sur terre, PB, Hilfiger, Petit Donaldson. Indien iemand nog iets zoekt ... Laat gerust je email-adres achter

Mvg

aan BS

zwanger

Berichtdoor aan BS » 02 dec 2005, 20:34

Hoi,
sandra@netwave.be
Doei!

tina

zwanger

Berichtdoor tina » 12 dec 2005, 15:18

amai tis hier heeeeeeeeeeeeel stil.
voor mij nog zo'n 3 weken te gaan en de laatste loodjes wegen echt het zwaarst!!!!! zal blij zijn als de baby er is!!!!!!!!!!!!
gaat hier een dikkertje worden op 35 weken wood het al 3 kg zeker meer dan 3.500 kg zegt de gyn!!!en hoe is het met jullie????

Mieke

zwanger

Berichtdoor Mieke » 13 dec 2005, 10:38

Voor mij nog kleine 6 weken... Zwanger van 3de. Bij 1ste zei gyne dat het een lichtgewichtje zou worden: 2 dagen erna werd ze geboren: 3,750 kg en 55 cm. 2de - ook een dochter - was 8 dagen overtijd: 4,070 kg en 55 cm. Nu zit ik met zwangerschapsdiabetes, moet dieet volgen anders zou deze baby de 5 kg of meer wel eens kunnen bereiken... Leuk, diëten rond deze periode... Maar alee, 't is voor een goed doel, he!

boris

zwanger

Berichtdoor boris » 14 dec 2005, 11:41

voor mij ook nog een kleine 3 weken te gaan, 1/1 uitgerekend, hoop echter vroeger,weegt nu reeds 3 kg 700........

beekje

zwanger

Berichtdoor beekje » 14 dec 2005, 17:31

Nog drie weken te gaan voor mij. Normaal de vierde. Nu rond de 3 kg. Het is mijn derde en ik heb het verschi tussen mijn vorige twee gevoeld (3,6 en 2,9). Vrij veel last van mijn bekken, mijn been en mijn rug, maar ik wil absoluut het nieuwe jaar halen....

tina

zwanger

Berichtdoor tina » 16 dec 2005, 11:47

net bij gyn geweest nu 3.400kg dus een flinkske voor 6 jan uitgerekend. zit met gemengde gevoelens rond geboorte. mag van mij nu komen ben het beu en word soms wel wat te veel. maar voor baby beter nog ff wachten en voor men hospitalisatie verzekering ook ben namelijk pas verzekerd vanaf 1 jan. zal toch blij zijn dat kleine hummeltje in men armen te kunnen nemen hoor.

doe dat goed allemaal en hou ons op de hoogte als je bent bevallen.

ps zijn er nog mensen die nog steeds geen naam hebben voor hun kindje?

tina nog 14 dagen

zwanger

Berichtdoor tina nog 14 dagen » 23 dec 2005, 15:45

waar is iedezreen seg

Flyffie

zwanger

Berichtdoor Flyffie » 24 dec 2005, 04:06

Hallo ;

Hier een geplande sectio op 4 januari ... Nu bijna 37 weken, 2de kindje Maar ben het kotsbeu , hopelijk gaat hetnu vlug doordie feestdagen, door te veel speloze nachten er eigenlijk oook geen zin meer in ...
Echo deze week : gewicht: 2,5 kg , dus in vergelijking met de meest eonder jullie zal 't een kleintje zijn.
Mijn eerste woog nochthans 3kg 495, wel op 40 weken. Maar ze kunnen zich nog vergissen, zéker ...

Beekje

RE: zwanger

Berichtdoor Beekje » 28 dec 2005, 07:59

Gisteren naar de gyne geweest. Ik hoop nieuwjaar te halen. Hij denkt wel dat het lukt, maar hij denkt niet dat ik 4 januari haal. Hij schat nu ergens tussen 3,2 en 3,3 kg. Meer moet dat voor mij niet zijn, want ik wil gewoon bevallen zonder epidurale en liefst binnen de vier uur na de bevalling weer thuis zijn. Wel al een cm of twee opening, maar bij een derde is dat niet zo speciaal.
Allemaal nog hele leuke feestdagen gewenst en nu zijn we echt begonnen met aftellen, he.

The ALfist

Berichtdoor The ALfist » 02 jan 2006, 19:43

Amai, t is hier stil.
Ik ben uitgerekend voor 10 januari. Nog een weekje te gaan dus, allee misschien. Ikben 13 kg aangekomen en ben niet meer zo mobiel. Deze donderdag naar de gyne. Zijn er al januaribabies geboren? Het zal wel maar die zullen nog in 't moederhuis liggen. Veel succes allemaal !
En laat iets weten als jullie bevallen zijn.
Dada !

Beekje

Berichtdoor Beekje » 03 jan 2006, 12:55

Vanmorgen naar de gyne geweest. Ik ben er, maar baby heeft nog geen zin om te komen. Ik mocht kiezen tussen in gang steken of nog wat afwachten en dus is het afwachten geworden. Mijn oudste twee zijn ook te laat geboren.... Dus we wachten nog even af. Maar de tiende mag ik terug en ik moet zeker tegen de dertiende bevallen....

tina nog 3 dagen

Berichtdoor tina nog 3 dagen » 03 jan 2006, 20:16

gisteren bij gyn geweest 3cm opening maar dat wil niks zeggen natuurlijk.
ben het echt wel beu nu en hoop snel te bevallen!!!!!!!
heb al heel wat harde buiken gehad vandaag maar geen pijnlijke dus komt het nu op gang of ni?
wel men sijmprop verloren maar ook dat wil niks zeggen denk ik. ah we zien wel.
ben echt eens benieuwd of er al januari baby's zijn en hoe ze noemen!!!!
veel succes aan iedereen!!!!!!!!!

The ALfist

Berichtdoor The ALfist » 03 jan 2006, 20:59

Hier erge steken in de rug en veel harde buiken.
Ik weet eigenlijk niet of het harde buiken zijn of weeën maar ze gaan we regelmatig weer weg dus ik zal nog maar niet panikeren, zeker.
Doei, The Alfist

Beekje

Berichtdoor Beekje » 04 jan 2006, 19:16

De vroedvrouw is langs geweest hier en heeft wat proberen te helpen om het in gang te laten schieten. Vrij pijnlijk vind ik dat, maar als het helpt.... Vrijdag komt ze terug. Nu ik over tijd ga moet ik heel regelmatig gecontroleerd worden. Het is te zeggen, we moeten in de gaten houden dat de baby het blijft goed doen.

Het is mijn derde en harde buiken die ongemakkelijk voelen zonder pijnlijk te zijn, zijn niet de echte start. Toch niet naar mijn ervaring van de vorige twee bevallingen.... Pas als het echt pijn begint te doen mag je zeggen dat het echte zijn. En ze moeten blijven komen, he. Je kunt al eens een uur echt pijn hebben en dat het dan stopt ook, he. Al weet ik dus niet of dat voor iedereen hetzelfde is.... En ieders pijngrens ligt anders ook, he.

In ieder geval veel succes met de heel dicht bij komende bevalling allemaal.

Carry

Berichtdoor Carry » 09 jan 2006, 09:16

Hallo,

vorige week maandag naar de gyne geweest. Ons meisje woog al 3,4kg en nog 3 weken te gaan ....???? Met oudjaar dachten we dat het zover was. Had last van voorweeën. Je voelt echt wel het verschil tussen harde buiken of voorweeën!! 't Heeft een 2 à 3 uur geduurd, maar is toen vanzelf gestopt. Wij met mijn valiesje naar het feestje 's avonds.
Van mij mag ze nu al komen. Ben het een beetje "beu" aan het worden al de ongemakken. Maar we zitten volop in een verhuis, dus zou het beter zijn om nog minstens een week te wachten. We zien wel he.

groetjes en veel succes met de bevalling

tina 3dagen over tijd

Berichtdoor tina 3dagen over tijd » 09 jan 2006, 18:38

van middag bij de gyn geweest en ze heeft men vliezen proberen los te maken strippen of zo
veel pijn nu denk dat het weeen zijn maar ben niet zeker.
nogal onregelmatig. maar had al 4 cm opening dus hoop dat het op gang aan het komen is!
anders donderdag binnen voor een inleiding.
gyn gokt op een baby van tegen de 4 kg dus dat wordt persen.

veel succes aan de andere die moeten bevallen.

Greet (fiere mama van Lucas 010106)

Berichtdoor Greet (fiere mama van Lucas 010106) » 11 jan 2006, 14:19

Hey mama's, na enige tijd van stilte ben ik hier nog eens. ONdertussen ben ik de trotse mama geworden van een wolk van een zoon. Lucas is geboren op 1 januari 2006 om 20u. Hij was uitgerekend voor 02/01/06 dus dat was netjes op tijd. Hij woog 4080 g en was 53 cm groot.
Even stoefen met onze zoon: zie bijgevoegde foto. Lucas was toen 2 dagen oud. Het is genieten gewoon van dat kleine wondetje

tina

Berichtdoor tina » 16 jan 2006, 19:17

een dikke proficiat greet wat een flinke zoon!!!!

zelf ben ik de trotse mama geworden van thijs op dinsdag 10 januarie om 7.15uur was me dat een lange nacht!!!!
hij is een flinke jongen van 50 cm en 3.650 kg

veel succes aan de toekomstige mama's

Carry

Berichtdoor Carry » 17 jan 2006, 20:32

Hallo,

Greet en Tina een dikke proficiat!

Ik ben nog steeds aan t aftellen, nu nog een weekje in principe.
Maandag zei de gyne mij dat ze donderag en vrijdag op congres moet. Dus ik ga ervan uit dat ze dan geboren wordt. Ons Lotte is ook geboren toen de gyne een verlengd weekend weg was...

Voor de rest ben ik het wel een beetje beu. De bewegingen doen echt wel pijn en de harde buiken zijn soms ondraaglijk. (voel mij soms wel schuldig over mijn "negatief" gevoel)
Vorige zaterdag zijn we ook nog eens verhuisd om het nog een beetje vermoeiender te maken.

Hoe gaat het met de andere toekomstige mama's?? Ook zo aan het aftellen.

groetjes en veel succes

mirre

Berichtdoor mirre » 11 mei 2007, 11:42

eens vlug komen kijken hoe het er 2 jaar geleden aan toe ging, want ik heb zonet ontdekt dat ik terug zwanger ben voor begin januari (nu wel 2008) destijds heb ik af en toe geschreven op dit forum en het was leuk om alles nog eens na te lezen...
nog dames van toen die terug zwanger zijn?

Terug naar “De kindjes van 2006”