Juni 2006 en Juni-mama's die aftellen, samen!!

Tirientje

Juni 2006 en Juni-mama's die aftellen, samen!!

Berichtdoor Tirientje » 31 mei 2006, 13:02

Dag dames,

Beide topics gaan lekker vlot, maar zou het niet makkelijker zijn als we alle "krachten" bundelen en iedereen gewoon samen op 1 topic komt?
Uiteindelijk is de aftel topic toch geëvolueerd naar dezelfde als die van juni??
Wat denken jullie?

groetjes,
Trientje

Elise

RE: Juni 2006 en Juni-mama's die aftellen, samen!!

Berichtdoor Elise » 31 mei 2006, 13:45

Ik vind het alvast een uitstekend idee, trientje - hopelijk volgt de rest ook!

sabke

Berichtdoor sabke » 31 mei 2006, 13:49

Ben hier ook geland!

Fleur (19 juni)

Berichtdoor Fleur (19 juni) » 31 mei 2006, 13:50

ook aangekomen!!

hopelijk volgt de rest ook!!

misschien ook handig (is maar voorstel hé): verwachte geboortedatum bij je naam vermelden, zo weten we ongeveer wanneer wie moet bevallen...
is makkelijker dan die lijst te raadplegen!!

Regenachtige groetjes

Trientje (15 juni)

Berichtdoor Trientje (15 juni) » 31 mei 2006, 13:54

Hè, ik heb hier al een paar keer geprobeerd om die foto toe te voegen, maar het lukt niet...weet iemand hoe dit komt?

Fleur (19juni)

Berichtdoor Fleur (19juni) » 31 mei 2006, 13:58

geen idee, ben beetje leek op dat gebied :)
ben wel nieuwsgierig!!!!

Trientje

Berichtdoor Trientje » 31 mei 2006, 13:59

Ik geef niet op hoor...
Als je hier straks enkel een foto vind, dan ben ik mijn naam vergeten te zetten:hihi

Trientje

Berichtdoor Trientje » 31 mei 2006, 14:01

Er loopt iets verkeerd, mijn mail werkt ook niet meer...
Ga effe afsluiten en kom dra terug:)

Heidiken

Berichtdoor Heidiken » 31 mei 2006, 14:10

Ook ik ben hier beland :-). Mogen de anderen ons ook snel volgen!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 mei 2006, 14:10

poging 8

Trientje 15 juni

Berichtdoor Trientje 15 juni » 31 mei 2006, 14:10

Joehoe Fleur, 't is gelukt!

Fleur (19 juni)

Berichtdoor Fleur (19 juni) » 31 mei 2006, 14:18

da's idd heeel origineel!
ga het vanavond aan de papa laten zien :)

da t is eigenlijk 't enige dat we nog moeten in orde brengen, voor de rest is alles ok

sylke

Berichtdoor sylke » 31 mei 2006, 14:24

hye meiden,

hier ben ik dan ook.
merci trientje voor de steun ivm opa.

ik kom dus net van de vroedvrouw, voor de eerste keer een inwendig onderzoek gehad en heb 1 cm opening en baarmoederhals voor de helft verkort en voor de helft ook verweekt.
vroedvrouw vond dat heel goed zegt ze.
kindje al genoeg ingedaald en ze zegt dat het nu niet meer kan draaien.

dus ikke happy!!!

greetz
sylke

Heidiken

Berichtdoor Heidiken » 31 mei 2006, 14:26

Wooow dat is goed nieuws Sylke. Blijkbaar begint het nu toch voor iedereen te korten!

Ik wou net met de hond een wandelingske maken omdat het zo misschien wel is in gang zou schieten hier. Heb ik mijn wandelschoenen aan, de hond vastgeriemd en begint het hier te gieten... Ik teleurgesteld maar de hond nog des te meer :-).

Trientje 15 juni

Berichtdoor Trientje 15 juni » 31 mei 2006, 14:32

Waaw Sylke,

Das goed nieuws he! Voor wanneer was jij alweer uitgerekend?(misschien geen slecht idee van Fleur om je voorziene bevallingsdatum erbij te zetten)
Ik hoop dat de gyne vrijdagochtend ook goed nieuws voor me heeft, hoewel het maagzuur en die dikke bol net onder mijn borsten iets anders laat vermoeden:(
Maar mij niet gelaten, het wordt feesten vanavond, hèhè.
Het weer, ach, ik word er een beetje gek van..
En ik zou nog eens naar 't stad willen gaan, ik wil iets kopen voor mijn ventje, voor als ie juist papa is, gewoon een attentie...
Iemand leuke ideeën?

Trientje 15 juni

Berichtdoor Trientje 15 juni » 31 mei 2006, 14:46

Ik heb nog een vraagje: hoe wordt jullie uitkering voor zwangerschapsverlof uitbetaald?
Ik ben bij CM en merkte dat ze net voor 1 week hebben uitbetaald???

Gast

Berichtdoor Gast » 31 mei 2006, 14:48

Leuk jullie hier allemaal terug te vinden! Dat scheelt serieus wat muisgeklik;)
Hier is het ook maar raar weer, zenne: constant windstoten van 90km/uur. De fameuze Mistralwind is weer van de partij.
We hebben net 2 kleine poesjes ontdekt in onze tuin - hopelijk vliegen ze niet weg!

Elise (13 juni)

Berichtdoor Elise (13 juni) » 31 mei 2006, 14:49

oeps - te snel verzonden! Bovenstaand berichtje was dus van mij!

Elise (13 juni)

Berichtdoor Elise (13 juni) » 31 mei 2006, 14:53

Schattig, hé!

Heidiken - 16 juni

Berichtdoor Heidiken - 16 juni » 31 mei 2006, 14:53

Mijn kraamgeld wordt 2 keer per maand uitbetaald door de CM. Dit gebeurt rond de 3de en 20ste iedere maand.

Die dikke bol zoals je dat omschrijft Trientje die zit bij mij ook nog steeds vanboven hoor en toch is ons deugenietje al geruime tijd ingedaald. Denk gewoon dat ze hun plaats nodig hebben nu ze groter worden.

Trientje 15 juni

Berichtdoor Trientje 15 juni » 31 mei 2006, 15:01

@Elise: wat een dotje!! Ik vind hier niet direct een foto van onze poes, maar ik zal mijn ventje er eens eentje op de pc laten zetten..

@Heidiken: dan zal het nu een regularisatie zijn voor de eerste helft van mei...

Wat ik zo gek vind he, 's avonds als ik in bed lig, van het ogenblik dat ik niet mee lig te tetteren tegen mijn ventje, lijkt ons meisje wakker te worden en dan lijkt het alsof ze trilt over d'r hele lijf, heel raar hoor. het lijkt wel of ze ligt te bibberen??

Fleur (1906)

Berichtdoor Fleur (1906) » 31 mei 2006, 15:10

hallo,

@Elise: zo schattig :) is alvast nieuw leven in de tuin!!!

ivm de uitkering: ik vraag me dat ook af

normaal gezien zou morgen mijn laatste dag geweest zijn dat ik ging werken, 't is helaas anders gegaan en ben dus nu thuis vanaf 16 mei.
ik heb het attest verstuurd naar de cm en heb tot op heden nog niets ontvangen van documenten. Ik veronderstel dat er eerst een hele papierwinkel moet ingevuld worden vooraleer er iets gestort wordt?
Ik meen ook begrepen te hebben dat je terugvalt op ziekenfonds vanaf de eerste dag van je zw verlof? Aangezien ik in het begin van de maand uitbetaald wordt voor de komende maand, zal ik nog een halve maand moeten terugstorten???

We zullen wel zien zeker??

Heidiken

Berichtdoor Heidiken » 31 mei 2006, 15:31

Ikzelf ben al thuis vanaf pas zwanger was dus ik kan jullie hiermee niet helpen. De eerste maand heeft mijn werkgever mijn loon nog betaald (bediende) en sedert toen ontvang ik 2 keer per maand door de CM mijn uitkering. Die is iedere keer wel wat anders en ik kan er ook niet goed aanuit maar ik ben al blij met wat ik krijg :-).

Trientje

Berichtdoor Trientje » 31 mei 2006, 15:40

Vreemd dat jij nog niets ontvangen hebt hoor Fleur.
Ik ben sinds 8 mei in zw verlof en heb die dag ook mijn attest van arbeidsongeschiktheid opgestuurd. Er waren nog maar 2 of 3 dagen voorbij toen ik al formulieren teruggekregen had om in te vullen. (je moet zelf een gedeelte invullen en een gedeelte door je WG)
Dinsdag 16 mei heb ik die formulieren aan mijn werkgever bezorgd, die ze rechtstreeks aan CM opgestuurd heeft.
Ik vermoed dan ook dat het bedrag dat ik nu krijg, voor die ene week is (er staat op vermeld van 08/05 tem 15/05) en ik dan op de 3de (zoals Heidiken) de rest van de maand zal krijgen.
Lijkt me wel dat er weinig afgehouden wordt..

Gast

Berichtdoor Gast » 31 mei 2006, 16:33

Dag meisjes, hier ben ik weer! Ik zie dat we verhuisd zijn :).Vrijdagavond ben ik bevallen van ons kleine wondertje, genaamd Oscar (korte a , niet Oscaaaaaaaar dus). Bij de geboorte woog hij 3.020kg en was 47.5 cm groot. Sinds gisteren zijn we weer thuis... dus ik heb heel wat bij te lezen! Hier is onze pruts een paar uurtjes oud. Liefs, vanessa.

Terug naar “De kindjes van 2006”