Hoe verloopt het bij jullie?

tina

RE: Hoe verloopt het bij jullie?

Berichtdoor tina » 10 okt 2007, 13:58

Hallo,

Voor de mama' s met kindjes : 't is te hopen dat ze wat rustig zijn in de herfstvakantie. Heb onze dochter drie dagen ingeschreven voor sportkamp (van 13 tot 16), als onze jongste dan slaapt, kan ik ook wat rusten want zo'n hele dag met 2 kleintjes is wel vermoeiend. Elk apart valt wel goed mee, maar als ze alle2 thuis zijn maken ze soms wel eens ruzie! De laatste 2 dagen is mijn man ook thuis maar hij zal dan wrslk boven laminaat leggen dus veel hulp zal ik ook niet hebben.

Wij mogen volgende week de nieuwe kinderkamer halen, dan kan onze jongste van bed veranderen. Zal voor mij ook wel gemakkelijker zijn want hij klimt er nu voortdurend uit en is echt wel lastig om hem de hele tijd terug in zijn bed te leggen. In een groot bed kan hij dan zelf terugkruipen! Hij weegt toch goed 12kg, en dat voel je toch hoor!

Kan 's avonds niet goed meer slapen. Heb heel weinig adem als ik neerlig, ook als ik op mijn zij lig. Mijn yoghurtje van 's avonds ligt ook wel op mijn maag.

Vele groetjes,
tina

melissa

Berichtdoor melissa » 10 okt 2007, 17:13

hallo,

mijn dochtertje is nu 20 maand er zal bijna twee jaar tussen zitten wat we ideaal vinden.Ik heb voor de moment heel veel last van mijn onderrug,en mijn meisje was twee weken geleden nog niet gedraaid wat me ook een beetje zorgen baart,bij men eerste dochtertje was ze al op 22 weken gedraaid en nu op 27 nog niets en ik ben nu bijna 29 weken en ik denk niet dat ze al gedraaid is,omdat iedereen zegt dat dat heel pijnlijk is.

Aan cindy,
ja ik heb van groenendael ook bij men eerste bevalling gehad is echt wel heel goed ze,wel heel kordaat bij de bevalling maar da is wss omdat het bij mij echt wel heel vlug moest gaan op het einde.ik hoop ze ook nu terug te hebben .Ik heb ook veel harde buiken vorige keer had ik dit niet zoveel.Allee ik ga een beetje koken.

tina

Berichtdoor tina » 15 okt 2007, 10:56

hallo allemaal,

Het is hiet stilletjes, hopelijk is alles nog in orde bij jullie!

Ik begin stilaan te denken wat ik in mijn valiesje zal steken. Ben wel al twee maal bevallen maar niet in winterperiode dus wou ik jullie eens vragen wat julllie meenemen? Nemen jullie voor jezelf dikke pyjama's of gewone? Doen jullie in de materniteit jullie kleintje gewoon een katoenen pakje aan of een dik pakje en al dan niet een truitje?

Verder alles ok hier, onze 2 kapoenen zijn vorige week ziek geweest dus niet veel nachtrust gehad. Voel me wel al stukken beter sinds ik die ijzerpillen neem. Ben 's middags niet meer zo uitgeput. 's avonds nog altijd moe hoor, maar ja dat is normaal hé in de laatste maanden!

Groetjes,

tina (nog 9 weken en 2 dagen!)

An

Berichtdoor An » 15 okt 2007, 11:16

Hier gaat ook alles stilletjes zijn gangetje.

Ik heb een paar warme pyama's met knopen voor mij ingepakt (voor borstvoeding te geven). En voor de baby gewoon pyama's wel van die dikke, geen katoenen. En dan nog een mooi setje voor als we naar huis gaan.

Ik heb gisteren al een deel gewassen van mijn parkbekleding.

Ik heb bij pixum.be eens een foto op proef laten afdrukken voor op het geboortekaartje, hopelijk valt het mee. En dan bestellen we ze ineens allemaal, anders moeten we nog een andere maken.

Ik had in de week een kerstmuts gekocht, ik wou al aan de kerstkaartjes beginnen, maar ik heb gisteren op de markt mooie gedrukt kaartjes gekocht. Het zal al zwaar genoeg zijn waarschijnlijk rond die feestdagen. Dus dit jaar eens geen zelfgemaakte kerstkaartjes. En bij jullie?

Ik heb veel last van harde buiken als ik bv naar de markt ga. En zware dingen hef en me te veel belast.
Volgende week op controle bij de gyne en dan ging ze eens een berekening maken van het gewicht en lengte (eindelijk!) Ik ben eens benieuwd.

En de week daarop is het al herfst vakantie denk, dat zal een drukke week worden met ons dochtertje die hier rond loopt.

Groetjes An ( 30weken en 4d)

mama Lies

Berichtdoor mama Lies » 15 okt 2007, 18:03

Vanmorgen naar de gyn gegaan. Alles dik in orde. Ondanks de vele harde buiken en de menstruatiepijn nog geen opening. Gelukkig...

Doopsuiker vlot goed, ben over de helft denk ik. Zou eens moeten tellen maar kheb tijd hé. Eerst de miserie hier proberen op te lossen. Auto kapot, en ik die niet zonder kan, zal me weer veel kosten. We zouden beter kijken voor een andereen maar wie zal dat weer betalen.
Dan hebben we een lek in de badkamer en het water sijpeld door het plafond in de gang. Miserie dus é.

Voor de rest zijn we hier sinds een paar dagen in sinterklaassstemming. Mijn zoonjte heeft de cd met sinterklaasliedjes gevonden en die speelt nu al 3 dagen continue. Cd gedaan en hups terug dezelde. En maar zingen, hihi best wel grappig maar ik kom zot.

groetjes en tot later
mama Lies
32 weken en 3 dagen

Vicky

Berichtdoor Vicky » 17 okt 2007, 15:28

hoi iedereen,

het is al weer een tijdje geleden he maar ik heb het superdruk gehad.
We zijn volop bezig geweest met het inrichten van de kamer van mijn zoontje. De bureau kreeg ook nieuwe kasten. Ondertussen de geboortekaartjes op punt gesteld (nu nog een drukkerij vinden die open is rond de kerstdagen).
We zijn ook gaan kijken voor doopsuikers maar ik kon maar geen keuze vinden. uiteindelijk hebben we besloten om alles weer zelf te knutselen (wat natuurlijk weer meer tijd inneemt).
Gelukkig hebben we al een naam gevonden.
Deze middag had ik afspraak met de verantwoordelijke van kraamzorg. Ik was daar de vorige keer heel tevreden over.
Het is inderdaad zo dat ze niet fulltime mogen kuisen maar het kan grotendeels geregeld worden dat ze huishoudtaken doen, maar dan meer in de aard van koken, strijken, .... Dat is voor mij ideaal.
Ik heb nu ook ontdekt dat het ziekenfonds ook nog eens tussenkomt hier in (je moet dat natuurlijk allemaal zelf ontdekken).
Wat ik ook niet wist (misschien een tip voor jullie) is dat je kan beroep doen op een verloskundige. Ook al heb je een vaste gyne, zij komen dan op thuisbezoek om ook de zwangerschap te volgen. Dat zou heel interessant zijn voor de laatste dagen om te zien of de baby op komst is.
Dit zou ook volledig terugbetaald worden door het ziekenfonds. ik heb de website hiervoor gekregen: www.vlov.be.
Ik moet het zelf nog eens bekijken hoor maar het klonk alvast heel interessant.

mama lies, zwijg over waterlekken!!!! Ik heb hier vorige woensdag 2 uur staan dweilen. Mijn wasmachine had beslist om zijn water langs een andere weg te lossen. ik zat natuurlijk boven en toen ik het ontdekte stond mijn washok, de keuken en de helft van de living onder water.
Ik heb mijn zoon voor de tv gezet met de dvd van Cars op. Er was gewoon geen beginnen aan.
Ik heb waarschijnlijk nog nooit zo veel gevloekt als dan.
Mijn harde buiken bleven maar komen en ik heb ook af en toe last van menstruatiepijn.
Morgen mag ik gelukkig naar de gyne. ik hoop dat alles in orde is.

groetjes,
Vicky

sofie

Berichtdoor sofie » 17 okt 2007, 16:40

Hallo iedereen!

Gisteren op controle geweest. Alles was goed. Onze meid weegt nu 1kg970 en wordt bij de geboorte geschat op 3kg400. "Ze heeft wel lange benen!" zei de dokter! Mijn baarmoeder ligt wel laag, maar ik heb nog geen opening. Dat was een hele opluchting! Ik was zo zenuwachtig voor dit onderzoek. Binnen 3 weken terug.

Vicky,
Succes voor morgen.
Voor de andere natuurlijk ook !

Ik heb voor mezelf gewone pyjama's genomen. Ik denk dat het in de ziekenhuiskamer wel warm is. Mijn kamerjas is wel een dikke en warme.

Groetjes

tina

Berichtdoor tina » 17 okt 2007, 21:06

hey,

Wou gisteren de kaartjes beginnen drukken, maar sommige letters stonden dubbel. zal de printer nog eens moeten nakijken! het moet wel in orde zijn hé!

had gisteravond plots krampen in mijn buik en mijn man was juist laat thuis. er ging al vanalles door mijn hoofd, maar gelukkig was het vlug gedaan. Zullen wel mijn darmen geweest zijn. Heb wel heel vlug harde buiken nu, als ik mijn dochtertje te voet naar school doe, krijg ik al last! ben benieuwd hoe mijn volgende controle zal zijn, maar is pas 6/11!!!! dat is nog zo lang!

deze nm bezoek gekregen van een vriendin en haar zoontje van ca 2 maand. is toch altijd schattig hé! m'n zoontje ging hem direct een stukje van zijn koek geven en zijn haartjes kammen. zal hem nog in de gaten moeten houden denk ik , was natuurlijk superlief maar ja je weet nooit wat ze allemaal met zo'n klein babytje doen hé!
m'n dochtertje weet wel al meer wat wel en niet kan. ik denk dat ze heel fier zal zijn!

groetjes,

tina

An

Berichtdoor An » 20 okt 2007, 20:17

Hallo,

Wij zijn in de voormiddag naar wijnegem shoppingcenter geweest en het is toch de laatste keer dat we er naartoe rijden met mijn dikke buik. Heb veel last gehad ook al ging ik bijna om het kwartier toch eens op een bankje zitten.
Ik heb veel last van harde buiken. Hebben jullie er veel last van?

Ik moet maandag op controle bij de gyne, ik ben eens benieuwd hoe ik ervoor sta. Vanaf nu gaat ze 'eindelijk' een berekening maken i.v.m het gewicht en lengte. Heb er lang op gewacht en ben heel benieuwd.

Ons dochtertje nu 3J, woog maar 2.800kg bij de geboorte. Dus misschien is het nu weer een kleintje. Maar ik vind het niet zo erg, heeft ook zijn charmes.

Mijn valiesje heb ik zo goed als klaar, behalve shampoo en douchegel en zo van die kleine dingen nog. En van de baby is ook zo goed als klaar.

Ik heb vandaag borstcompressen gekocht bij hema en kruidvat. Vorige keer kreeg ik er geen in het ziekenhuis. Ze zeiden gebruik maar een zakdoek, zo hard zal het niet lopen. Ik was er serieus van aangedaan, dat ik nu het zelf maar meeneem naar het ziekenhuis.

We hebben vrijdag jenever gaan kopen. Die van de kassa die keek nogal raar dat we daar buiten gingen met zoveel drank. En nu deze week staat mijn vriend met de late en dan kan ik rustig de flesjes uitwassen en beginnen vullen.

Ik heb ook veel last voor te slapen s'nachts. De baby houdt mij goed wakker en ook heb ik last van enge dromen. Nog iemand? Of ben ik een beetje zot aan het worden?

Ik zal eens wat gaan rusten.

Mama's buik:

Attachment : Afbeelding 23501.jpg

vicky

Berichtdoor vicky » 20 okt 2007, 22:51

hoi iedereen,

ik ben donderdag op controle geweest en alles was in orde. Ik mag 14 november terug en dan krijg ik eindelijk terug een echo. Het is al van augustus geleden dat ik ons kleintje nog gezien heb.
Ik was bang dat hij al ingedaald was omdat ik zo'n last heb van lage rugpijn en bekkenpijn. Bij mijn zoontje mocht ik rond deze periode al niets meer doen.
Maar alles bleek nog potdicht te zitten. Wat een opluchting.
Het enige waar ik nu begin over te piekeren is: hij ligt momenteel in stuit.
De gyne zegt dat hij nog alle tijd heeft om te draaien maar toch.....

De kinderkamer voor mijn zoontje is eindelijk af. Het zijn al drukke weken geweest. De babykleertjes heb ik nog niet klaargelegd. Ik zal wachten tot de vakantie om dan alles te wassen. De babykamer zal in dit weekend ook wel in orde gebracht worden.

Ons kaartje is vrijdag in proef gedrukt en het valt reuze mee. De doopsuikers staan ook bijna op punt. De geboortelijst ligt ook vast.
Ik ben nu volop bezig met het bekijken van alle documenten die ik in orde moet brengen.
het is wel nog maar 3 jaar geleden maar ik ben al alles van die papiermolen vergeten. Hebben jullie al kraamgeld aangevraagd?

Ik slaap de laatste tijd ook niet goed. Ook al neem ik magnesium, ik kom terug wakker van kuitkrampen. Hatelijk!!!! Mijn benen zijn ook terug gezwollen en ik vind dit zo'n lelijk zicht!! Best dat ik ze kan wegstoppen in een lange broek. in de zomer zou het niet mooi zijn denk ik!!!

Ik zit ook al meer dan een week met een verkoudheid. Mijn stem viel weg (ook van de oververmoeidheid hoor) en mijn neus zat blokdicht. Ik durfde natuurlijk niets te nemen maar ik ben vandaag toch een fles vlierbessensiroop gaan kopen.

Mijn zoontje is de laatste 2 weken ook zo lastig. En als je dan nog zwanger bent is alles een beetje te veel!! pfff!! ik hoop dat de laatste weken een beetje meevallen. Ik ben al blij dat ik kraamhulp geregeld heb. Ik denk dat dit mij goed zal doen.

allé, genoeg gezaagd, ik ga An haar voorbeeld volgen en ook gaan rusten.

Groetjes en tot later
Vicky

Sofie

Berichtdoor Sofie » 20 okt 2007, 23:11

hey

Ik krijg elke keer een echo. Ik dacht dat dit bij iedereen zo was. Ik krijg niet elke keer fotootjes mee. Maar wel de video.

Groetjes

mama Lies

Berichtdoor mama Lies » 21 okt 2007, 11:24

Hallo

Ik krijg ook niet iedere keer een echo hoor. Aan 36 weken nog een en aan 40 weken maar anders niet meer. Kvond het heel jammer dat ik geen had heb vorige week.

Hier gaat alles redelijk. Slapen doe ik wonder boven wonder veel beter dan een paar weken geleden. De magnesium heeft hier dus wel z'n effect. Kslaap wel niet lang, een uurtje of 7 op een nacht maar smiddags durf ik wel eens m'n ogen dicht doen voor een kleine 2 uur.

Gisteren een verjaardagsdrink had bij vrienden, kging het niet laat maken maar is toch 1u30 geworden. Was best gezellig.

Woensdag foto's gaan trekken bij de fotograaf voor m'n kaartjes, spannend, ik kijk er echt naar uit. Kben blij dat het zo ver is want ik heb al nachtmerries had dat ik beval voor we de foto's konden trekken en dan hadden we niets :s
Kdroom tegenwoordig zo veel hé, het stomste eerst maar dan ook over de baby, de bevalling, pfff soms echt wel akelig.

groetjes

An

Berichtdoor An » 23 okt 2007, 19:26

Ik krijg ook elke keer een echo en een fotootje.
Precies toch een luxe als ik dat hier zo lees, ik dacht dat dat bij iedereen was?

Bij mijn vorige gyne (van mijn dochtertje) kreeg ik elke keer ook een echo maar dan niet elke keer een foto.

Ik ben gisteren op controle geweest en de baby is al aan het drukken zei ze. Daarmee dat ik ook zoveel harde buiken heb. Ik moet heel veel rusten.
En hopen dat ik nog minimum 4weken voort doe.
Ik heb nog wel geen opening. Oef!

Het heeft me toch wel wat schrik aangemaakt en heb vandaag toch wat aan de kaartjes gewerkt. Er is nog zoveel werk.

Groetjes An

jade

Berichtdoor jade » 23 okt 2007, 20:44

hey iedereen

ook ik krijg elke keer een echo ze ze doet dit automatisch bij iedereen denk ik ook voor de harttoontjes enz te horen.Iemand nog iets van cindy gehoord lang geleden e ik denk dat ze bevallen is want toen ik verleden week bij de gyno zat(we hebben dezelfde)was de gyno aan het bellen met een vroedvrouw en ik hoorde ze zeggen dat ze iemand had moeten doorsturen naar het uz in antwerpen en dat de kindjes een goede kilo wogen een beetje minder dan dat zij geschat had ik hoop dat alles er goed met gaat.Bij mij begint het flink door te wegen mijn meisje ligt precies zo laag en en ik kan bijna niet meer recht met momenten.allee ik ga jullie is laten.

Groetjes jade
(30 weken en 4 dagen)

cindy

Berichtdoor cindy » 24 okt 2007, 00:46

Hej iedereen,

Jade, Van Groenendaele zal het inderdaad over mij gehad hebben. 12/10 ben ik eens aan de monitor gegaan, had wat last in m'n rug en dacht 't zal wel niks zijn maar ik zal voor de zekerheid toch maar is gaan. Al goed, ik had 4cm ontsluiting. Direct transport naar 't UZA, 15/10 zijn ze geboren (ik verdroeg de weeënremmers niet meer, had longoedeem). Ze zijn gezond en doen het goed. Myrthe woog 1kg410 en meet 38,5cm en Noor 1kg355 en meet 41,2cm. Ben vaginaal bevallen, zonder epi, geen pretje met 8L O2. Nu is het dus alle dagen op en af rijden. Vreselijk om telkens naar huis te keren. Er zijn hier al wat traantjes gevloeid. Maar we weten dat ze nergens beter zijn als in 't UZA en ze doen het zo goed! Ze kunnen zelfstandig ademen en krijgen mijn afgekolfde melk via sonde. Ze herkennen ons en we mogen ze dagelijks kangaroeën, is geweldig. Heb er stilaan vrede mee dat ze niet meer in de buik zitten, was in 't begin wel moeilijk, heb echt moeten rouwen om mijn plotse einde van de zwangerschap. Nu ben ik blij telkens ik ze kan bewonderen, 't zijn echte schatjes.

Ben ermee weg, ga kolven en dan slapen.

Groetjes aan iedereen en geniet nog van jullie laatste zwangerschapsweken!

An

Berichtdoor An » 24 okt 2007, 09:01

@ Proficiat Cindy,

Hopelijk mogen ze snel mee naar huis. Ik ben blij dat het toch goed gegaan is en dat alles in orde is met de baby's.

Wat is kangoeroeën? Ik ben niet zo thuis in die woorden.

Groetjes en verzorg jullie nog goed, want het zal toch misschien nog zwaar worden zo op en af rijden.

vicky

Berichtdoor vicky » 24 okt 2007, 12:52

Cindy,

Een dikke proficiat van mij!!
Het zijn trouwens 2 prachtige namen die je hebt gekozen. Was het bij ons een meisje geweest, dan was Noor zeker één van de kanshebbers!!
Toch wel even schrikken toen ik het las. Gelukkig gaat alles goed met jullie.

Ik hoop dat ze vlug naar huis mogen want het zal idd wel vermoeiend zijn voor jullie om zo iedere keer op en af naar het ziekenhuis te moeten rijden.

Vele groetjes,
Vicky

jade

Berichtdoor jade » 24 okt 2007, 13:08

cindy een dikke proficiat e meid je hebt dat ongetwijfeld geweldig gedaan.Bij welke gyno ben je bevallen.Tis te hopen dat ze niet te lang in de couveuse moeten blijven e dan kunnen ze vlugger naar malle overkomen,dan zijn ze toch al een beetje dichter bij huis e.

Groetjes

kelly

Berichtdoor kelly » 24 okt 2007, 14:48

Hallo allemaal,

Mag ik mij hier bij jullie aansluiten? Ik ben Kelly en ben momenteel 29 weken zwanger van ons derde kindje. Ik ben normaal uitgerekend voor 4 januari, maar ik zal het niet zolang trekken. Ik heb een zoontje van 3 jaar en een dochtertje die vorig jaar op 21 juli dood is geboren na een placentaloslating. Dat is ook de reden dat ik eerder zal bevallen. Voor ons is deze zwangerschap dus extra spannend. Maar ik heb er een heel positief gevoel over.
De hele zwangerschap is al heel goed verlopen. Enkel zondag ben ik eventjes in paniek geschoten. Ik had zaterdag al de hele dag last gehad van harde buiken. Op zondag was het het verjaardagsfeestje voor mijn zoontje. Ik had de hele tijd veel vocht verloren. En toen we thuiskwamen begon ik te panikeren. Ik begon dan te denken, van wanneer heb ik haar nog gevoeld, en ga zo maar verder. We hebben toen maar het zekere voor het onzekere genomen en eventjes naar het ziekenhuis gegaan om te controleren of het geen vruchtwater was. Maar gelukkig was het niets. Ondertussen hebben ze nog vanalles en nog wat onderzocht. Gisteren moest ik dan terug op controle en ons meisje weegt ongeveer 1.530 kg. Dus ze groeit perfect. Ik moet nu wel meer rusten, maar ja met een kleuter van 3 is dat allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zo als jullie nog iets van mij willen weten. Oh ja, ik ben van Brugge.

Gefeliciteerd Cindy met de tweeling.
Groetjes Kely

tina

Berichtdoor tina » 24 okt 2007, 15:59

cindy,
Proficiat met je twee dochtertjes! Was wel wat geschrokken dat je zo vroeg al bevallen bent, hoeveel weken was je dan? Gelukkig stellen ze het goed! Als je een fotootje hebt moet je het hier maar eens opzetten als je dat wil natuurlijk, ben wel benieuwd! Heb je al een idee hoelang ze in het zh moeten blijven, nog een aantal weekjes wrslk? Kan me voorstellen dat er al traantjes gevloeid zijn, moet heel erg moeilijk zijn om je kleintjes te moeten achterlaten. Nog meer omdat ze nog zo klein zijn. Moet je ver rijden om ze te bezoeken? Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte! Geniet maar zoveel mogelijk van je meisjes!

Welkom Kelly,

Ben ook zwanger van m'n derde, is inderdaad vermoeiend met een kleuter thuis! Kan je wat genieten van je zwangerschap na het verlies van je dochtertje? Aan hoeveel weken ben je dan bevallen?
Kijkt je zoontje al uit naar zijn broertje of zusje?

groetjes aan iedereen,

tina

mama Lies

Berichtdoor mama Lies » 24 okt 2007, 18:44

Amai Cindy dat was even schrikken. Een hele dikke proficiat en probeer er van te genieten hé!
Bij mij is hier alles stilletjes aan klaar. Nog een paar strikjes rond de doopsuiker en valies maken. Morgen enveloppen drukken of mss vanavond nog. Kheb vandaag het gevoel of ik alles aankan dus moet ik er van profiteren.

Vanmiddag zijn we de foto's gaan trekken voor op het geboortekaartje. Wat ben ik fier op mijn klein ventje. Thibo heeft het zo goed gedaan. Tis echt prachtig. Van een beter resultaat had ik niet kunnen dromen. De fotograaf zei het ook, zelden zo'n goed resultaat op zo'n korte tijd. Ikke trots natuurlijk :)

we zijn ook nog een paar dingetjes van m'n lijst gaan halen dat ik zeker nodig heb dus daar moet ik me ook geen zorgen meer over maken.

Zaterdag onze nieuwe auto halen... Vind ik wel spannend.

Ze zijn intussen ook komen kijken voor het lek in de badkamer en het ligt aan het verkerd instaleren van de douche dus die moet volledige uitgebroken worden. Steentjes er af, her bezetten en nieuw plaatsen. Pfffff... daar kom ik nu eens zot van se. Ma ja het moet gebeuren.

Ale fijne avond voor iedereen en verzorg jullie.

groetjes
Mama Lies
33 weken en 5 dagen. (aftellen geblazen)

vicky

Berichtdoor vicky » 26 okt 2007, 21:38

hoi iedereen,

ik zie dat iedereen al druk bezig is met alles in orde te doen.
Ik had mij voorgenomen om nog een beetje te wachten met de babykleertjes te wassen maar ik kon het ook niet meer laten.
Mijn eerste machine met maatje 56 en 62 is aan het draaien. Ik heb de doos van zolder laten halen en ik kwam onnozel van die muffe geur.

Ik ben nog bezig met de adressen aan het verzamelen. Ik zal moeten knippen want ik zit bijna aan 100 en we zullen maar 100 kaarten hebben. En er moeten zeker nog een paar adressen erbij.

De doopsuikers (of liever theelichtjes) zijn voor volgend weekend. We hebben namelijk de naam laten drukken op stickers zodat we dit nog op het potje kunnen kleven maar dat zal pas woensdag klaar zijn.

Cindy, hoe gaat het ondertussen met de kleintjes. Alles in orde?

Mama Lies, veel succes met de nieuwe auto. Dat is wel minder van de badkamer. Wij hebben hier ook problemen gehad (ook met het verkeerd aansluiten van de douche) dus ik weet wat je meemaakt!

Kelly, alvast welkom hier, ik ben ook van Brugge. Waar ga jij bevallen?

allé, vele groetjes en een goed weekend!

Vicky

kelly

Berichtdoor kelly » 26 okt 2007, 22:18

Hallo Vicky,

Ik ga bevallen in St Lucas, in St Jan zet ik geen stap meer binnen. Ik ben mijn dochtertje kwijt grotendeels door de schuld van de kliniek. Ik was al 2 uur in de kliniek toen alles foutliep, maar er was geen gyneacoloog aanwezig.

Hoe ik nu met de zwangerschap omga? Wel dat gaat wel goed, ik heb er een heel goed gevoel over, maar soms panikeer ik toch wel eens. Anouk* is geboren op 34 weken.
Groetjes Kelly

mama Lies

Berichtdoor mama Lies » 26 okt 2007, 22:32

Amai Kelly verschrikkelijk zeg. Ik denk dat je in sint lucas wel goed zit. Als je de site en zo bekijkt. Daar ben je tenminste geen nummer wat je in Sint Jan wel bent. Alé heb ik horen zeggen, kheb er zelf geen ervaring mee. Wij zijn al een paar keer in Sint Lucas geweest en ik moet zeggen de dokter spreekt ons daar aan met de voornaam, hij kent ons tenminste. Als je belt weet hij direct met wie hij het heeft. Fijn gevoel heeft dat.

Ik ben van Blankenberge maar ga bevallen in Oostende in Het serruys. Onder water als het kan maar dat hangt van veel factoren af hé. We zien wel. Bij mijn eerste zoontje is het gelukt dus ik hoop nu terug.

Slaapwel iedereen en tot de volgende

groetjes
mama Lies

tina

Berichtdoor tina » 28 okt 2007, 18:44

hallo allemaal,

Ben nog moe van vrijdagavond, was personeelsfeest en lag om 13.30 in bed maar was om 6.30 al wakker. Kon daarna echt niet meer slapen, had honger (mocht niet alles eten op feest en dus eigenlijk niet zo veel gegeten) en had enorme pijn aan mijn rug. Allez eigenlijk aan mijn zij, moet mij 's nachts regelmatig draaien omdat ik het gewoon niet uithoud van de pijn. Ben nu nog steeds niet uitgeslapen. Moesten vandaag ook weg en dus ook geen middagdutje kunnen doen en heb dat blijkbaar echt wel nodig!
Genoeg geklaagd nu, maar ik weet dat jullie mij wel begrijpen. Mijn man is echt begripvol hoor, maar ik denk dat zij zich niet kunnen inbeelden hoe het voelt om zwanger te zijn. Zij zien enkel die dikke buik, maar het is toch meer dan dat hé en daarom vind ik het ook leuk om eens met andere zwangeren te kunnen kletsen.

Heb nu echt wel het gevoel dat alles zéér vlug kan gaan! Ben woensdag al 33 weken en nog niet alles staat klaar. Ik hoop op 36 weken alles echt in orde te hebben, doopsuiker, valies, wieg , park, kaartjes, enz... Dan moeten we daar dan toch al niet meer aan denken.

Hopelijk is bij jullie alles in orde!

Aangezien Cindy al bevallen is, mss starten met ons eerste lijstje geborenen :

Cindy, bevallen op 15/10 van 2 meisjes : Myrthe 1kg410 en 38.5cm

Terug naar “De kindjes van 2007”