Over onze baby's

Sienneke

RE: Over onze baby's

Berichtdoor Sienneke » 15 jan 2008, 11:39

@Maantje, kan je niet beter een handdoek in bed leggen of zo. dan is die zware was toch een beetje minder.
Het koken boeit mij ook meer dan anders maar ik ben geen keukenprinses en normaal doe ik het ook helemaal niet graag.

Vandaag is het hier spinaziepuree en hamlapjes met pickelssaus.
Ik ga dat zo meteen ook al klaarmaken want ik ben weg tijdens het eten.
Dus dan moet mijn ventje enkel het vleesje bakken. Hopelijk lukt het hem, ik ben maar 2 uur weg maar nu moet hij wel samen met Léonie, de kids gaan halen om half vijf, thuis komen en de jongens eten geven, Léonie pap geven, de jongens in bed steken.

Maar 't zal wel allemaal lukken.

Zo ik ga de tafel dekken, honger

Sienneke en Léonie

Tinne

Berichtdoor Tinne » 15 jan 2008, 12:28

Hallo allemaal,

Bedankt voor al de goede raad. Ben dus Louise water gaan halen ben benieuwd. Voel me eigenlijk schuldig dat ik wil overstappen van BV op flesjes gewoon omdat het het leven voor mij wat eenvoudiger maakt, maar als ik nu zie hoe erg onze seth ervan afziet heb ik weeral spijt.
Hij heeft net kaka kunnen doen na een nacht van om de 2h opzitten met hem, echt hij was er om 22h, 00h, 1.30h, 2.30h, 5h, 6.30h toen ben ik maar opgestaan: Hij hing net wel weer van boven tot onder vol zijn kleertjes vol kaka tot op mijn kleren, is dat normaal???
Enfin ik ben al blij als hij kaka kan doen ook al moeten we dan allebei terug in bad.
Hebben jullie kindjes ook dat ze konstant gepakt willen worden? als ik hem in zijn wiegje leg of park dan is hij 5min kontent en dan brult hij tot ik hem pak, maar ik kan hem toch moelijk heel de dag pakken.

Wij hebben ook 2honden en 4poezen, de kleine poes ligt dikwijls naast hem in het park de 3andere blijven ver uit de buurt, dan onze kleine hond is al oud en blind en heeft schrik van onze seth en dan onze new foundlander gaat lopen als hij je ziet afkomen met ons kapoentje het is ons na veel geduld gelukt om ne foto van hen samen te maken, onze seth is daar nog maar 1week oud nu reeds 6weken. De grote heet sloef en die drft wel eens speelgoed te pikken.

Amaai zeg waar halen jullie de fut en energie om zo uitgebreid te koken? Hier simpele maar wel verse groenten op de menu.

Hoe zit het met jullie kilootjes? Hebben jullie al terug het oorspronkelijke gewicht?

Ook ik ben voortdurend aan het poetsen, ik dweil iedere dag en stofzuig de mat elke dag. De 2meisjes maken ook zoveel rommel niet te schatten ze komen uit school en 5min later ligt alles vol speelgoed.
Zal er eens een foto bij doen van de oudste met haar broertje normaal draagt ze wel een brilletje.

Nog een vraagje rusten jullie overdag nog veel? Ik voel me vaak schuldig als ik overdag eens in de zetel wat ga rusten, het ventje gaat werken en na zijn werk legt hij hier verder klinkers tot het donker word en ik lig dan in de zetel de lui trees precies uit te hangen. Maar ik voel me soms echt doodmoe, is dit wel normaal?

Stiekem hoop ik dat het zondag mooi weer wordt mijn beste vriendin heeft gevraagd of we zondag mee naar de efteling gaan het was de enige zondag dat ze nog kon, maar als ik nu buitne kijk is het maar triestig weer en ons ventje heeft al een valling dus het moet echt wel mooi weer zijn andersd riskeer ik het niet om mee te gaan. Iemand van jullie al naar de winter efteling geweest? Is het de moeite?

Allee ik ga snel den afwas doen en een wasmachien opzetten en misschien als mijn prisnke het toelaat nog wat strijken.

Nogmaals allemaal erg bedankt met de goede raad en ik hou jullie op de hoogte van het louise water.

Allee daar gaat mijn planning weer onze seth roept me weeral...

Tinne

Attachment : sloef seth1.jpg

Tinne

Berichtdoor Tinne » 15 jan 2008, 12:30

de oudste met haar broertje

Attachment : silke seth.jpg

Terug naar “De kindjes van 2007”