bevallen

Sienneke

bevallen

Berichtdoor Sienneke » 20 nov 2007, 20:03

Beste November Mama's,

Hier de fiere papa van dochter Léonie en zeker fiere man van Sienneke.

Even een samenvatting, dus vannacht om 02:00 uur zijn we naar het ziekenhuis vertrokken daar ze vooral krampen in de onderrug kreeg, wat ze ook
bij Ewoud had, uiteindelijk opgenomen en na controle opening van 5 cm, dit ging niet zo lang duren dachten wij, maar helaas, dit duurde tot 08:00 uur zo,
dan stelde de gyn voor van baxter aan te leggen om de weeen op te wekken, dit gebeurde om 10:00 uur, dit was enorm afzien voor haar, uiteindelijk is onze dochter geboren om 12:47 uur, oef, de mama heeft afgezien maar zie foto in bijlage, we hebben er een pracht van een dochter in de plaats gekregen.

Gewicht 3,690 kg en een lengte van 47 cm.

De details zal ze binnenkort zelf overbrengen,
Groeten,
Papa (Léonie)

Attachment : DSC02844.jpg

Nicole

RE: bevallen

Berichtdoor Nicole » 20 nov 2007, 21:18

Proficiat met jullie mooie dochter ! ;)

Tinne

Berichtdoor Tinne » 20 nov 2007, 21:57

@ Sienneke
Proficiat met jullie dochtertje!!!
Oh wat zal ze blij zijn dat het toch op de juiste datum is gekomen en dat ze nu niet moet ingeleid worden, geen moeilijke keuze tussen 22 of 29 nov. gewoon op de juiste dag.

Verwen de mama maar goed en wens haar zeker proficiat.

@ Nicole
Oh bij jou ook dus nog niks, net als bij mij. Tja we gaan nog wat geduld moeten hebben...
Ben het thuis zitten ook grondig beu maar echt ver weg durf ik alleen dan ook weer nie goed, hoewel, ben gisteren nog maar wat nieuwe kleertjes gaan kopen, vrees dat het kleintje niet in de eerste kleertjes zal in kunnen aangezien dat het nu al 3.6kg zou wegen, de 2 vorige waren elk 3.1 kg bij de geboorte.
Naar het schijnt is het vrijdag volle maan en dat zou een invloed hebben op ons zwangere dus hoop stiekem dat vrijdagnacht het zo ver zal zijn...
Geniet morgen van je uitstapje.

Tinne

Delphie

Berichtdoor Delphie » 21 nov 2007, 06:23

@Sienneke en trotse papa Proficiat met jullie mooi dochter. Mooie naam trouwens !! Geniet er met volle teugen van en nog veel plezier.

groetjes
Delphie

marie

Berichtdoor marie » 21 nov 2007, 08:09

hei sienneke en fiere papa!

een dikke proficiat met jullie dochtertje!
en de naam is prachtig! past goed bij elias en ewoud...
geniet van jullie nieuw -groot- gezinnetje.

marie

NIcole

Berichtdoor NIcole » 21 nov 2007, 10:12

@Tine

Vrijdag volle maan :)
MIjn vriend wil hem persé op vrijdag, misschien krijgt hij dan toch zijn goesting. Hij heeft altijd geluk in die dingen ...
Laat ons hopen dat het voor ons twee wat vooruit gaat, heb de indruk dat wij de laatste twee beginnen zijn, tenzij de andere Tinne nog ...
Ik moest nog een nieuwe afspraak maken voor volgende week dinsdag ... Dus ik vermoed een beetje dat de gynaecoloog hem niet voor meteen verwacht ...

Wachten duurt lang he ;)

Petra

Berichtdoor Petra » 21 nov 2007, 11:03

Proficiat aan Sienneke en de fiere papa met jullie schattige dochter! Leuke naam.
Geniet ervan van jullie kleine wondertje

liefs Petra

Kaat

Berichtdoor Kaat » 21 nov 2007, 20:52

Hee Sieneke gefeliciteerd, en binnenkort welkom op het "bevallen" forum!

bianca

Berichtdoor bianca » 22 nov 2007, 07:14

sieneke proficiat met de kleine meid mooie naam ook en mooi kindje zo te zien op de foto

vicky

Berichtdoor vicky » 22 nov 2007, 07:55

heyyy sieneke
een dikke proficiat, wat een mooi kindje :)
het lange wachten wordt beloond hé ;)

vicky

Berichtdoor vicky » 23 nov 2007, 11:11

hey
bedankt voor je kaartje
heel mooi :)

Terug naar “De kindjes van 2007”