bevalling november 07

Tine

RE: bevalling november 07

Berichtdoor Tine » 17 nov 2007, 03:50

Hoi,

Ook ik zit hier wakker ! Ik ben al een uurtje wakker, maar ik lig toch maar te draaien en te keren in mijn bed. Ik heb dan maar aan mijn ventje gedacht en kben eruit geklommen. De hond ligt hier lekker warm aan mijn voeten...

Ik voel me echt niet slecht hoor. In tegendeel, ik voel me zelf heel erg goed.
Ik kan alleen niet slapen.
Ja Sienneke, dat gewicht spookt door mijn hoofd.

Ik zal me wat in de zetel leggen om te slapen. Daar hou ik alleen de hond wakker. En die vindt het toch schitterend dat ik wakker ben.

Groetjes

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 17 nov 2007, 06:44

Dan had ik toch beter de pc vannacht op gezet. ik zat ook tussen 3 en 5 met mijn vingers te draaien, heb dan maar wat martha steward gekeken.
Maar vind dat zo'n trees.

Ben dan uiteindelijk om 5 uur zoiets in slaap gesukkeld op de zetel.

@nicole : U gezaag is welkom hoor. Zo heb ik iets te lezen.

@Tine : Ik voel me ondanks mijn poetsmanie van gisteren en tekort aan slaap ook heel goed. Maar ik denk toch dat als Elias naar de volleybal is ik nog even in bedje kruip. Al is het maar voor die wallen onder mijn ogen :)

Ik ga de hond binnen laten voor die helemaal bevrozen is, brrr koud hé.

Sienneke

Kim

Berichtdoor Kim » 17 nov 2007, 16:22

Nog even mijn grootste schat erbij gezet...(hij ligt hier in mijn armen te slapen, zalig!)

Lientje, 25j, 1e k, uitg 2/11
Lieve, 24j, 1e k, uitg 3/11, Dessel, moet het geslacht niet weten
Niekie, 26j, 1e k, uitg 3/11
Maantje, 25j, 2e k, uitg 5/11
Kaat, 41j, 2e k, uitg 5/11
Sofie, 26j, 1ste k, uitg 07/11, Jongen, Menen
Sketah, 36j, 3e k, uitg 8/11
Sigi, 28 j, 1e k, uitg 10/11, jongen, Bertem
Inge, 35j , 2e k, uitg 12/11, nog steeds een meisje , gyn 25/10, Melsele
Winnie:24j, 1 ste k, uitg 14/11
Anneleen, 26j., 3de k, uitg 14/11, jongen, wijgmaal(Leuven)
Lisa, 32j, 1e k, uitg 16/11
A of P, 5de b 6de k, uitg 17/11
Kim, 35jaar, 1e k, uitg 19/11, jongen, inductie op 6/11, Tielrode (bij St-Niklaas)
Sienneke, 30 jaar, 3de k, uitg 20/11, meisje, echo 15/11, Zoersel
Li, 33 jaar, 2de k, uitg 20/11
Tine : 25 jaar, 1ste k, uitg 22/11
Nicole : 35j, 1ste, 23/11, jongen, Turnhout
Lynn : 30 jaar, 2de k, uitg 24/11, Asse-Zellik
Chrisje,34j, 5de k, uitg 27/11
bren,29j,5de k, uitg 27/11

BEVALLEN

10/10 fieke, meisje Fébe 47,5cm, 2,720kg
16/10 petra, 25j, jongetje Noah 51cm, 3,260 kg, Zaffelare (uitgerekend 14/11)
31/10 sofie, 26j, jongetje Liam 49cm, 2kg820, Menen (uitgerekend 7/11)
02/11 Vicky, 25j, jongen Jason 53cm, 3,530 kg, Roeselare
03/11 Delphie, 25j, jongen Noah 49.5 cm, 2.800 kg, Roeselare
03/11 Kaat, 41j, jongen Felix 48 cm, 3,245 kg
05/11 Kristel, 35j, jongen Jan 3,830kg
06/11 Kim, 35j, jongen, Kobe, 2,990 kg, 49,5 cm (uitg 19/11)
07/11 Snoopyken, 24 j , jongen Daan, 2kg910 kg, 46,5 cm (uitg 16/11)
08/11 Marie, 31j, jongen Jan, 4,510kg, 56cm, Gent
09/11 Lotje, 30j, meisje Marthe, 3kg, Gent
09/11 Bianca, 27j, jongen Caelan, 3450 gr 52 cm Heerlen
11/11 Niekie, 26 j, meisje Elly, 3844 kg, 51 cm

Aan de nog steeds zwangeren : succes met de bevalling! Geniet toch nog maar van jullie buikjes en de stampjes want ik mis het al!!

Lotje

Berichtdoor Lotje » 17 nov 2007, 19:41

Hoi allemaal,

We zijn thuis. Eindelijk. Gisterennamiddag zijn we uit het ziekenhuis ontslagen en nu proberen we een beetje te wennen aan ons nieuwe leventje.

Ik zal dit weekend nog proberen om alles neer te schrijven, maar voor het ogenblik heb ik nog veel pijn. Ik kan ons Marthe nog niet zo goed vastnemen en in en uit de zetel komen, dus moet ik nog veel rusten.

Ik heb Marie gezien ih ziekenhuis op de dag van Marthe's geboorte, en dat heeft mij enorm veel plezier gedaan! Bedankt hé Marie om ons spruitje hier te komen aanmelden :-) !

Nog een fotoke van ons meisje en het verhaal volgt later.

Vele groetjes, Lotje

Attachment : Marthe.JPG

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 17 nov 2007, 20:40

Lotje : Een dikke proficiat met de geboorte van je dochter. Mooie naam ook trouwens.

Hier nog steeds een zitteblijvertje, maar ik voel mij sinds enkele uurtjes heel slecht. Heb verschrikkelijk pijnlijk benen (spierpijn), rode kaken (weet wel niet wat dat zou kunnen zijn maar ja) en regelmatig mijn buikje dat samentrekt, maar ik ga me nu geen wilde dromen voor de geest halen en hopen dat ons meisje morgen in mijn armen ligt want het zal toch weer niets zijn denk ik.

Heb ook redelijk wat last van mijn stuit, waarschijnlijk is ze gewoon verder aan het indalen, niet bijzonder dus :)

Daarstraks kwam de meter langs (is mijn beste vriendin) en ze heeft me zo ontroert. Toen ze doorging pakte zijn mij vast en barste in tranen uit, en ik vraag wat is er?

En ze was zo lief, het is de laatste keer dat ik je zie met je dikke buik en volgende keer dat ik je zie zal mijn petekindje er echt bij zijn.

Lief hé.

Ik word er nog emotioneel van als ik er aan terug denk :)

Zo dat was het voor nu.

Effe rusten ben moe

bren

Berichtdoor bren » 17 nov 2007, 20:42

wat zijn er al vele bavallen ! de meeste blijkbaar zelfs eerder vroeger .
best grappig te lezen dat diegene die nog moeten bevallen de tijd aan het aftellen zijn .

ik ben die uitzondering die nu de eerste zwangerschap heb (van de 5) en deze keer nergens last van heb!
bij de vorige had ik ook vanalles en nog wat en kon ik niet snel genoeg bevallen.

deze keer hoop ik dat het nog lang mag duren want ik kan er best van genieten.

voor de dames waar de gyn een zwaar kind heeft geschat wil ik zeggen dat daarom de bevallig niet zwaarder moet zijn hoor.
mijn vorig zoontje is thuis op de wereld gekomen en woog 4500 en dit zonder knip of scheur.

nog ff volhouden zou ik zeggen !!!!

lieve groetjes ,

Gast

Berichtdoor Gast » 18 nov 2007, 09:51

Sienneke, 30 jaar, 3de k, uitg 20/11, meisje, echo 15/11, Zoersel

BEVALLEN

08/11 Lynn : 30j, 2de k: dochter Lara 3kg56, 49 cm Asse-Zellik (uitger.24/11)
10/10 Anneleen, 26j, jongen Wout, 3kg 890 52 cm Wijgmaal, Leuven
11/11 Maantje, 25j, 2e k, Nina, 3620 g en 50 cm
13/11 ans, 24 jaar, jongen Arne ,3870 gr 51 cm

Lotje

Berichtdoor Lotje » 18 nov 2007, 19:00

Dag allemaal,

Eindelijk vind ik een minuutje om ons bevallingsverhaal even te vertellen.

Vrijdagmorgen, 9 november, zijn we naar het ziekenhuis gegaan voor de geplande keizersnede. Ik was 2 dagen overtijd. Het was echt stormweer. We moesten er al zijn om 6 uur s morgens, dus we waren al lekker vroeg op: om 4u30. Na een doucheke zijn we vertrokken met pak en zak. Het voelt wel vreemd hoor. Zo met zijn tweetjes in het donker. We waren precies Jozef en Maria, op zoek naar onderdak :-)

Aangekomen in het ziekenhuis werden we heel vriendelijk onthaald. Ik mocht in een kamertje gaan liggen. Ik was vrij rustig, in tegenstelling tot mijn man. Het eerste wat ze zeiden was: mevrouw, we gaan beginnen met een lavement. Ik dacht: nu krijg ik het... Kunnen ze daar niet meer wachten? Enfin, zo gezegd zo gedaan. Het was niet erg. Mijn man zat met mij te lachen. Dan kreeg ik zo een griezelige ziekenhuisschort aan. Echt sexy. Ik heb daar naar mijn buik zitten kijken, ik besefte nog niet wat er zou gebeuren. Daarna werd ik aan een infuus gelegd, met 3 zaken vloeistof die heel erg koud was. Ik voelde t zo in mijn armen. Na de bloeddruk gemeten te hebben en naar het hartje van de baby te hebben geluisterd werd ik naar de operatiezaal gereden. Het was al 7u30.

Daar ben ik beginnen bibberen van de koude. Mijn benen, voeten en armen waren gewoonweg paars, ik had dat nog nooit gezien. Toen ik de anesthesist hierop attent maakte, zei die dat dat normaal was, en dat ik het warm zou krijgen na de epidurale. Ik zat te bibberen en te klappertanden, ik dacht dat ik tegen de grond zou gaan. Ondertussen maakte de vroedvrouw en een verpleegster alle instrumenten klaar. Ik werd aan een monitor gelegd en ik kreeg de epidurale. Dat deed niets pijn. En dan legden ze mij op tafel. Mijn benen waren al gevoelloos. Mijn benen werden vastgelegd, en mijn armen ook. En ja, ik kreeg erg warm, eindelijk!

Toen kwam de gynaecologe binnen en vertelden ze mij dat ze zouden beginnen. Er werd een doek tussen mijn hoofd en buik gelegd en mijn man mocht bij mij komen zitten. Ik was wel bang hoor. Gelukkig heeft hij mijn kaakjes zitten strelen, zodat ik toch niet het gevoel had dat ik alleen was. Alles ging heel erg goed. Af en toe piepte de gyne over het doek om te zeggen dat alles aan "haar kant" ok was, en ze vroeg of alles "aan mijn kant" ook nog ok was :-) De anesthesist bleef er ook bij natuurlijk. Er was ook een tweede gyne en een kinderarts. De tweede gyne was een man, gelukkig, want mijn eigen gyne kreeg ons Marthe er moeilijk uit, dus hij is even moeten tussenkomen met "mannelijke krachten" :-)

Om 8u28 hoorden we een kreetje :-) We gaan het nooit vergeten, ons Martheke werd geboren. Ze woog 3kg en 75 grammetjes en mat net 50 cm. Ze werd goed gecontroleerd omdat ze in stuit lag en er werd ook om het uur bloed geprikt bij haar om haar suikergehalte te controleren. Alles was ok en de kinderarts kwam mij alles vertellen. De papa is er de hele tijd bijgeweest. Hij heeft zelfs mijn buik open gezien en de placenta, maar is niet flauwgevallen. Ik ben erg geschrokken van hem in positieve zin! Hij is echt een schat.

Na het naaien, een half uur later, stopte de gyne ons meidje bij mij in bed :-) En toen weet ik het niet meer, wat ik wel weet is dat ze met mij rondgereden hebben in bed, en dat ik toen op de recovery ben beland. Daar hebben ze mij onmiddellijk gewassen en hebben ze Martheke al aangelegd voor de borstvoeding. En onmiddellijk begon ze te zuigen :-)

Na een uur of 5 mochten we dan naar onze kamer. Een zalig moment. Daar werden we goed in de gaten gehouden, en kreeg ik baxters tegen de pijn.

Het was zwaar, zowel psychisch als fysisch, maar ik zou het zo weer doen nu ik ons klein meisje vastheb! Het moeilijkste is dat ik de eerste 5 dagen niet uit bed kon, ik kon wel naar de wc met een verpleegster of met mijn man, maar ik kon niet rondlopen met Marthe of haar uit haar bedje nemen als ze huilde, of haar aanleggen, pampertjes verversen of een badje geven. Nu kan ik dat wel, en ik ben dolgelukkig! De papa heeft ons heel goed geholpen, gelukkig maar!

Dit was ons verhaaltje. Ik hoop één dezer dagen terug te kunnen komen om eens te zien hoe het met jullie gaat en verder verslag uit te brengen.

Er zijn al heel veel mama's bevallen nu en het zijn stuk voor stuk gezonde kleintjes blijkbaar! Geniet van jullie spruitjes en tot heel binnenkort!

Lieve groetjes, Lotje

Petra

Berichtdoor Petra » 18 nov 2007, 20:34

@ Lotje proficiat met je schattige dochter Marthe. Hopelijk heb je nu niet veel last meer van de keizersnede, en kan je genieten van je dochter.

@ Sienneke, amai jij hebt nogal energie, wat je nog allemaal doet op je laatste dagen zwangerschap, chapeau. En toch wil ze er nog niet uit! De zondag is nog altijd niet ten einde, zou je ventje nog gelijk kunnen krijgen dat je vandaag nog bevalt?
Is inderdaad wel lief van de meter zo een reactie!

@ Nicole, nog even op de tanden bijten hé

@ Tine, als je nog niet bevallen bent, veel succes voor dinsdag.

groetjes Petra

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 18 nov 2007, 22:37

Vandaag heerlijk genoten, we zijn gaan picknicken en wandelen met de jongens op het strand van St anneke (antwerpen), ik hoopte op een hele reeks harde buiken erna, maar dat viel dik tegen.

En nog niet komen hé, ik ga sebiet mijn ventje bespringen :) misschien dat het dan wel lukt, al vrees ik ervoor.
De kindjes slapen vanavond al bij oma, zij vind dat gemakkelijker dat ze vanaf nu al blijven, ze heeft schrik dat ze 's nachts uit haar bed moet :)

Al zal ik ze wakker bellen als haar laatste kleindochter geboren is. Want zowel bij mijn oudste broer als bij ons is het gedaan hierna. Mijn jongste broer zit nog in een adoptieprocedure maar ik denk niet dat hij er ooit nog een 2de adopteerd. Het zal al moeilijk zijn om alles met deze spruit rond te krijgen.

Alle, ik ga mijn ventje lastig vallen (eerst nog een machine was insteken)

Slaapwel

Sienneke

Tine

Berichtdoor Tine » 19 nov 2007, 05:47

Hoi hoi allemaal,
Hier nog alles rustig. Mijn ventje is net vertrokken voor zijn laatste werkdag.
Ik ga mij dan straks nog even leggen in de zetel en dan begin ik aan de grote kuis. Dat is toch wel een voordeel aan een ingeleide bevalling. Je kan uw huis helemaal klaar achter laten.
Ik zal wel moeite hebben om de hond achter te laten. Klinkt misschien belachelijk, maar ik ben echt wel gehecht aan dat beestje.
Vanavond om half elf moeten we in het ziekenhuis zijn. Wel griezelig laat, maar ik heb het liever zo. Dan steken ze dat tabletje. Daarna mag mijn ventje terug naar huis. Om vijf uur beginnen ze dan met de weeënopwekkers. Kheb wel liever dat ze der zo vroeg mogelijk in de ochtend aan beginnen. Dan beval ik hopelijk nog op een redelijk uur in de namiddag. We zullen zien he!!
Alle tot binnenkort. Als ik er vandaag niet meer opkom, dan zal het tot zondagavond zijn.
Sienneke en de andere die nog moeten bevallen, ook succes met jullie bevalling!
Groetjes
Tine

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 19 nov 2007, 06:46

@tine : Spannend zeg, ik ben echt benieuwd hoe het zal verlopen hoor. Dat tabletje waar dient dat juist voor? Kan je dat niet gewoon krijgen zonder ingeleid te worden :) misschien dat dat helpt.

Het bespringen gisteren heeft hier dus niks uitgehaald, ik ben wel 4 keer deze nacht wakker geworden met een pijnlijk harde buik. Misschien toch een teken.

Al denk ik dat ik mezelf wat illussies maak maar dat weten we al langer dan vandaag hé. Om 10 uur moeten we aan de monitor, en om 11 uur bij de gyn, ik hoop nu echt wel dat er een beetje vordering is.

Waarschijnlijk tot straks.

Sienneke

Tine

Berichtdoor Tine » 19 nov 2007, 07:46

@ Sienneke
Ik denk dat het tabletje helpt voor de verdere verstrijking van de baarmoederhals of zoiets. Ik weet niet hoor. Ik denk zoiets. Sommige gyne doen dit bij een ingeleide bevalling maar de dag zelf. Maar de onze doet dit de avond ervoor omdat we dan al een stapje verder zijn he.
Laat zeker iets weten hoe het gegaan is he, bij de monitor en de gyne. Ik ben heel erg benieuwd.

Wij hebben gisteren nog onze jongensnaam veranderd. Het gebeurde heel plots hoor. We zijn samen nog iets gaan uiteten en we twijfelden al een tijdje over onze jongensnaam. Van onze meisjesnaam zijn we 100% zeker. En toen kwam mijn schat af met een ander voorstel. We lagen plat van het lachen omdat we nog zo laat veranderden, maar we zijn er alletwee nu ook 100% zeker van. Dus ja...

Groetjes

vicky

Berichtdoor vicky » 19 nov 2007, 08:35

heyhey
eindelijk raak ik hier nog eens...

zaterdag was het de doop en de babyborrel van jason.. (en m'n verjaardag)
het was een hele leuke, ontroerende dag

daarnet eens op de weegschaal gaan staan (met een heel bang hartje) en ben terug 2kg kwijt.. nu nog 8 te gaan en ben een tevreden mens :)

anders heb ik niet veel geen nieuws hoor..
groetjes en succes aan al diegenen die nog moeten bevallen.. het kan nu echt niet lang meer duren hé :):)

Tinne

Berichtdoor Tinne » 19 nov 2007, 10:00

Hallo allamaal,

Ik heb jullie sinds vorige week ontdekt toen mijn bevallingsrust begon en ik me dus dood verveelde na wat zoeken op internet kwam ik dus bij jullie terecht.
Tof zeg al jullie gesprekken, ik ben dus beginnen lezen en was direct verslaafd aan jullie gesprekjes elke dag ging ik hoopvol kijken wie is er bevallen wie heeft er nog iets op gezet....

Zal me eerst maar eens voorstellen zeker.
Ik ben dus Tinne en zwanger van mijn vierde kindje, voor de papa is dit zijn eerste. Mijn eerste dochtertje Meri is gekomen op 5 maanden zwangerschap en heeft het dus niet gehaald, bewust hebben we toen de zwangerschap moeten onderbreken, pijnlijke zaak. Daarna heb ik nog 2dochtertjes gekregen Silke nu 5.5j en Yana bijna 4.5j, jammer genoeg liep mijn huwelijk nie zo goed en zijn we dus gescheiden waarna ik een pracht van een ventje ben tegen gekomen die fantastisch is met de meisjes en we wilden dus toch nog een kindje van ons.

Ik ben uitgeteld voor nu zondag den 25ste, heb veel last van harde buiken en geregeld heb ik weeen maar na een uurtje of 4 verdwijnen ze dan weer. Mijn zwangerschap was deze keer een ramp misselijk geweest vanaf 8weken tot zo'n 4weken geleden, heb er jammer genoeg echt niet van kunnen genieten.
Bij ons yana heb ik nog 10dagen over gedragen dus...vrees ik dat ik ditmaal ook niet de uitgerekende datum zal nemen maar eerder enkele dagen of zelfs weekjes later.

Jullie babietjes zijn allemaal prachtig; gek da er toch zo veel verschil zit op babietjes.
Dus aan al diegene die bevallen zijn een dikke proficiat en de andere die net als ik nog waggelend rondlopen veel succes met de bevalling.

Vind het echt tof ook al is het dan zo laat dat ik jullie site heb gevonden.

groetjes Tinne

vicky

Berichtdoor vicky » 19 nov 2007, 10:47

nog een fotoke

Attachment : jason-.jpg

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 19 nov 2007, 18:28

@Tinne : Welkom hier op het novemberforumpje. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Aan al de rest, ja ik loop hier dus nog rond.
Heb wel even jullie hulp nodig want zit met een verschrikkelijk dillema.

Planning voor de komende week :

22/11 Inleiden donderdag ?????? 1
23/11 verjaardag Elias
24/11 verjaardag van mijn ventje

of
29/11 Inleiden donderdag ???? 2
1/12 verjaardagsfeestje Elias

Bij optie 1 zullen ze dus alledrie na elkaar verjaren, bij optie 2 mis ik het verjaardagsfeestje van Elias en zal ik in het ziekenhuis ook geen hulp hebben van de meter en mijn ventje op 1/12 (ondanks veel bezoek op zaterdag) want die moeten dan het feestje van Elias doen.

Wat zouden jullie doen?

De gyneacoloog laat mij volledig zelf de keuze.

Alvast bedankt voor de hulp want ik weet het niet meer.

Sienneke

PS : Zie natuurlijk wel op tegen inleiden omdat ik 2 keer zo super spontaan en snel bevallen ben, maar ja (misschien is ze er wel vannacht droom droom droom)

Tine

Berichtdoor Tine » 19 nov 2007, 18:32

Goh Sienneke,
Dat is niet gemakkelijk he kiezen. Ik zou waarschijnlijk voor keuze 1 gaan. Maar ja, het is nog altijd jij die het moet weten.
Ondertussen loop ik hier doodnerveus rond. Pff... Over enkele uurtjes vertrekken wij naar het ziekenhuis.

Dus dames, tot zondagavond he! Dan vertel ik hoe het voor ons verlopen is.
Sienneke en andere nog zwangere dames! Veel succes!!!
Tine

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 19 nov 2007, 19:00

Tine, spannend zeg, wetende dat je morgen je kindje in je armen houdt, leuk hé.

Ik denk dat ik ook best voor optie 1 ga, het kan natuurlijk nog altijd zijn dat het zaterdag spontaan begint maar stel dat het niet zo is. Dan mis ik mijn zoon zijn feestje en ik denk dat hij dat nmomenteel toch net iets belangrijker vind.

Nog iemand?

Tine, doet dat goed hé meid, veel succes
Sienneke

Sienneke

Berichtdoor Sienneke » 19 nov 2007, 23:47

Is het zover? Ik heb sinds 22 uur regelmatig rugpijn die daarna heel mijn buik doet opspannen, echt pijnlijk hoor, zou het nu toch een beetje raar vinden nu de gyn deze morgen gezegd heeft dat het niet voor direct is.

Maar het voelt wel hetzelfde als bij elias.

ik ga nog proberen even op bed te liggen, als het binnen een half uur niet beter, vertrekken we.

Anders laat ik zeker morgenvroeg iets weten hoe het gestopt is.

sienneke

Nicole

Berichtdoor Nicole » 20 nov 2007, 07:04

@Sienneke

MIsschien is het ondertussen al zo ver :)

Eigenlijk zo stom dat wij in de Westerse wereld zo veel plannen he ...
Ik zou even op de natuur nog wachten en anders voor de laatste optie gaan.
Naar die data zou ik niet kijken.
Je kind is toch belangrijker dan een feestje en niemand gaat je toch zoiets kwalijk nemen zeker ...
En als ze dat toch doen, dan zijn het uilen ...

Tine, je mag ondertussen genieten van je kindje zeker :)

Ik mag vandaag nog op controle, hopelijk weet ik dan al iets ...

Gast

Berichtdoor Gast » 20 nov 2007, 09:02

Hallo,

Ben benieuwd hoe het met Sienneke is afgelopen... als het toch weer zou stil gevallen zijn dan zou ik kiezen voor de 2de optie als alles voor de rest met het kindje en jou nog in orde is. Het is toch een teken dat het nog niet klaar is om te komen.
Wel gek dat je gynae enkel op donderdag wilt inleiden de onze geeft 2dagen in de week als optie om in te leiden, dat zou voor jou ook beter uitgekomen zijn denk ik.

Tine ligt waarschijnlijk nu te puffen best wel spannend, succes Tine.

Nicole jij vandaag op controle, succes, ik ben gisteren geweest en nog geen startsein aanwezig, moet ook pas den 30ste terug op controle er was vroeger geen plaats meer, hoop dat ik die controle nimmer haal...

En hoe is het met de mama's? Allemaal druk druk druk bezig zeker, ik weet nog bij mijn eerste dat ik niets meer georganiseert kreeg, gelukkig ging het met de tweede heel wat vlotter. Rust jullie maar goed.
Wie geeft er trouzens allemaal borstvoeding? Ik ben nog aan het twijfelen de 2vorige hebben beiden tot 6maand borstvoeding gekregen maar nu weet ik het nie zo goed. Advies altijd welkom...

Tinne

Petra

Berichtdoor Petra » 20 nov 2007, 09:12

Hallo allemaal,

@ Tine, doe dat goed hé en veel succes. We zijn benieuwd.

@ Sienneke, ik moet je dan misschien ook veel succes wensen. Zou het dan toch in gang geschoten zijn, ik hoop het voor u. Moest het niet zo zijn en ze moeten dan toch inleiden, zou ik ook voor optie 1 kiezen.

@ Nicole, laat iets weten hoe het geweest is op de controle!

@ Tinne, welkom erbij. Het is ook aftellen nu voor u hé! Hou ons zeker op de hoogte.

@ Vicky, schattig fotoke! Proficiat met je verjaardag geweest, op de dag van de doop en babyborrel, leuk! Hoe vond hij het water op zijn bolleke?
Allé, de kilo's vliegen eraf. Die volgende 8 nog maar dat zal wel vlot gaan.
Bij mij, met zo ziek te zijn in het ziekenhuis was ik al mijn kilo's kwijt tegen dat ik thuis kwam (16-17 kilo op 2weken en een half!). Ik weeg zelf minder dan voor ik zwanger was. Juist nog een beetje mijn buik die zo nog wat losjes is, maar daar zijn de buikspieroefeningen goed voor zeker! En volgende maandag start ik met de revalidatie 3 keer in de week (op een fiets en loopband en zo) amai, ik ga nog nooit zo sportief geweest zijn.

groetjes en tot de volgende
Petra

Nicole

Berichtdoor Nicole » 20 nov 2007, 16:53

Meneer is nog niet van plan te komen :(

Ik ga dan morgen toch eens ergens naartoe want ben het huisarrest meer dan beu ...

Gast

Berichtdoor Gast » 20 nov 2007, 20:25

BEVALLEN

08/11 Lynn : 30j, 2de k: dochter Lara 3kg56, 49 cm Asse-Zellik (uitger.24/11)
10/10 Anneleen, 26j, jongen Wout, 3kg 890 52 cm Wijgmaal, Leuven
11/11 Maantje, 25j, 2e k, Nina, 3620 g en 50 cm
13/11 ans, 24 jaar, jongen Arne ,3870 gr 51 cm
20/11 Sienneke, 30 jaar, 3de k, Léonie, 3,690kg, 47 cm (uitg 20/11) Zoersel

Terug naar “De kindjes van 2007”