bevalling november 07

v

bevalling november 07

Berichtdoor v » 01 mar 2007, 07:29

hey
ik heb gisteren 2 testen gedaan, beide positief.. daarna onmiddelijk naar de dokter geweest voor bloedtest.. deze avond weet ik het dan 100% zeker..
ik heb het daarnet uitgerekend en de bevalling zou voor november zijn..
het is nog héél vroeg.. maar zijn er nog mensen die nu al weten dat ze in november zullen bevallen?
groetjes

kristine

RE: bevalling november 07

Berichtdoor kristine » 01 mar 2007, 08:10

Hey,

Proficiat alvast. Ikzelf ben uitgerekend voor eind oktober. Ook nog heel vroeg in de zwangerschap dus. Ik kan het soms echt niet geloven dat ik zwanger ben, wel soms wat misselijk, maar anders geen kwaaltjes.

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 01 mar 2007, 08:20

hey
idem hier
heb van niets geen last.. gewoon moe.. maar anders...
ik heb nog altijd het idee dat ik vanavond zal horen dat de testen verkeerd waren en dat ik toch niet zwanger ben :s

Lientje

Berichtdoor Lientje » 01 mar 2007, 09:49

Hey,

Ik weet ook nog maar pas dat ik zwanger ben (sinds maandag).
Wij hebben daar 3 icsi pogingen voor nodig gehad en ik loop nog altijd op een wolk. Heb het zelf al even uitgerekend en het zou voor 2 november zijn (ben morgen 5w). Morgenvroeg een tweede bloedcontrole om te zien of de hormoonwaarden voldoende stijgen.

Laat iets weten! succes!

xx

v

Berichtdoor v » 02 mar 2007, 08:40

hey
het is dus zeker.. ik ben zwanger... zin om in de toekomst hier verder te praten over onze zwangerschappen?
groetjes

Kristine

Berichtdoor Kristine » 02 mar 2007, 10:27

Ja, leuk idee om onze ervaringen wat te delen. Het is bij ons een eerste kindje en alles is zo nieuw. Op 20 maart mogen we voor een eerste bezoek aan de gynaecoloog! Spannend, maar wel nog lang wachten. Ik hoop dat alles in orde zal zijn, zit nu toch nog steeds met een angst dat er toch iets zou mis zijn.

Verder is mijn misselijkheid alleen maar toegenomen, maar ik probeer dat positief te bekijken.

Lientje

Berichtdoor Lientje » 02 mar 2007, 10:59

V proficiat! Geniet er maar dubbel en dik van!

Kristine niet leuk he zo lang wachten maar hopelijk worden we beloond!

Ik ben deze morgen op bloedcontrole geweest en krijg vanavond telefoon om te zien of de waarden goed stijgen (is standaard denk ik na een icsi poging) maar de dokter zei dat alles er goed uit zag en dat hij verwacht dat het in orde gaat zijn....ik hoop het zo! Op 14/03 mag ik opnieuw voor een echo normaal (op 6w5d).

kaat

Berichtdoor kaat » 02 mar 2007, 13:49

ik ben 1 week over tijd nu, uitgerekend voor 2 november. twee testen gedaan, beide zeer duidelijk positief. De huisarts leek het niet nodig om een bloedtest te doen, want ik had toch al een afspraak bij de gynae over twee weken, daar zullen ze de rits bloedtesten wel doen. het schijnt dat die thuistesten vrijwel nooit vals positief geven.

Lientje

Berichtdoor Lientje » 02 mar 2007, 14:31

Hey Kaat,

Welkom fijn je bent uitgerekend op dezelfde dag als ik en vandaag dus exact 5weken :)
Die testen zijn idd zeer betrouwbaar maar ik kon er geen doen omdat wij fertiliteitsbehandelingenn gehad hebben en dan nemen ze zowieso bloed. Wanneer moet je naar de gyn? Kom hier maar gezellig babbelen met de rest!
Heb je al "kwaaltjes"?

succes!

Phieke

Berichtdoor Phieke » 02 mar 2007, 15:06

Hèhè en ik dacht dat ik er vroeg bij was, maar het tegendeel is hier bewezen.
Maandag heb ik een bloedafname gehad waaruit bleek dat ik nu 6 weken ver ben. Dus normaal gezien ergens gepland voor eind oktober.

Ik heb vandaag naar de gynaecoloog gebeld en mag pas op 11 april voor de eerste keer gaan! Ok, ik snap het wel, dan is het exact 12 weken, maar geloof me ... mijn geduld wordt hier serieus op de proef gesteld! Help, nog zo lang wachten! Ik wil mijn kleintje wel eens een keertje eerder zien of horen hoor! Ik ben toch zo nieuwsgierig. Het is tenslotte ook ons eerste kindje.

Hier vooral vermoeid, maar dat was ik ervoor ook al. Het enige "echte" kwaaltje die ik momenteel ondervind is dat ik last heb van pijnlijke tepels en gespannen borsten, verder gelukkig niets. Nu, ik zal niet te luid roepen, straks komen al die kwaaltjes er nog aan! ;)

Hoe gaat het anders met jullie? Wanneer mogen jullie voor een eerste keer naar de gynaecoloog? Wanneer vertellen jullie het blijde nieuws aan jullie omgeving? ...

Ik hoor het graag!

Phieke

mollie

Berichtdoor mollie » 02 mar 2007, 15:10

dag lientje,
heb een vraagje?
welke tekenen van zwangerschap had je voor je NOD ?
ik ben nog niet overtijd maar heb buikpijn, steken in mijn borsten en rug pijn.
kan dit iets zijn?
laat je me iets weten?

liefs mollie

v

Berichtdoor v » 03 mar 2007, 18:24

hey
2 oktober? wanneer was jullie eerste dag van jullie laatste maandstonden dan? van mij 25 januari...

mollie, ik heb enorm veel pijn in rug, buik, borsten en kuiten... net alsof ik ieder moment mijn maandsonden moet hebben maar dan nog pijnlijker :(:(

anders heb ik geen last van misselijkheid, gelukkig maar :s

ik heb nog niet gebeld naar de gyné voor een afspraak, ik lees hier aan 12weken... zou je niet eerder mogen gaan? dat is nog lang hé ;) hihi kan ook niet meer wachten..

v

Berichtdoor v » 05 mar 2007, 06:12

heb gehoord dat het toch beter zou zijn om rond 6 a 7 weken een echo te laten nemen.. ga vandaag eens bellen naar de gyné..

hoe is het met jullie? niet teveel last van allerlei "kwaaltjes"?

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 05 mar 2007, 08:12

up

Maantje

Berichtdoor Maantje » 05 mar 2007, 10:36

Hey allemaal,

Hier ook net zwanger en uitgerekend voor 9 november. Ik ben 25 jaar en het wordt ons tweede kindje. Hier al heel misselijk en pijnlijke borsten en tepels.

Ik heb er dit keer 8 maanden op moeten wachten om weer zwanger te worden. Ik kijk enorm uit naar de dikke buik en de zwangerschap zelf. De vorige keer genoot ik echt van de zwangerschap. Ik hoop dit keer weer op een fijne buik en een gezond kindje. Maar november is nog lang, he...

Allez, veel geluk aan alle zwangeren.

v

Berichtdoor v » 05 mar 2007, 11:09

hey maantje
proficiat! :)
ben zo aan het denken.. we zouden beter al een lijstje maken van onze leeftijd en bevallingsdatum enz..?
zal het eens proberen hé.. verbeter mij maar moest er ergens een foutje inzitten :)

v= vicky 1e kindje 25jaar bev: 1/11/07

kristine bev: eind oktober gyné 20 maart

Lientje bev: 2/11/07 gyné 14 maart

Kaat bev: 2/11/07

Phieke 1e kindje bev: gyné 11 april

Maantje 2e kindje 25 jaar bev: 9/11/07

Gast

Berichtdoor Gast » 05 mar 2007, 11:12

oei oei
m'n lijstje is dus een zootje geworden: eens opnieuw proberen
vicky 1e kindje 25jaar 1/11/07

kristine eind oktober gyné 20 maart

Lientje 2/11/07 gyné 14 maart

Kaat 2/11/07

Phieke 1e kindje gyné 11 april

Maantje 2e kindje 25 jaar 9/11/07

hopelijk is het nu gelukt?

Sketah

Berichtdoor Sketah » 05 mar 2007, 11:43

Hallo,
Ook ik weet sinds donderdag dat ik opnieuw zwanger ben.
Zaterdag is dan in het ziekenhuis een tweede controle gedaan (normaal bij ICSI) en de waarden waren meer dan verdubbeld, goed dus.
Nu afwachten tot 19 maart voor de eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Tot dan blijft het toch wat spannend vind ik.
Als ik goed geteld heb, ben ik uitgerekend voor 8 november.
En voor ons wordt dit het derde kindje, we hebben al een dochter van 6 en een zoon van 20 maanden.

vicky

Berichtdoor vicky » 05 mar 2007, 14:49

proficiat sketah...
zal hierbij onmiddelijk het lijstje aanvullen ;)

vicky 1e kindje 25jaar 1/11/07

kristine eind oktober gyné 20 maart

Lientje 2/11/07 gyné 14 maart

Kaat 2/11/07

Phieke 1e kindje gyné 11 april

Maantje 2e kindje 25 jaar 9/11/07

Sketah 3e kindje 8/11/07 gyné 19 maart

Gast

Berichtdoor Gast » 05 mar 2007, 16:10

Dag meisjes,

Amai er zijn er hier al veel :-) goed he!
Sketah proficiat! Ik ben ook zwanger geworden via icsi maar dit is ons eerste kindje (we hebben er twee jaar over gedaan)

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik voelde voor mijn NOD pijnlijke borsten en redelijk wat buikpijn alsof mijn regels er elk moment gingen doorkomen. De week van tevoren had ik zelfs zoal iets van "pff t'is weer niet gelukt" maar dan 2 dagen voor de bloednamen voelde ik het als een gevoel van rust dat het gelukt was.

Ga lijstje aanpassen heb de echo verplaatst naar een dagje later kan mijn man ook mee.

vicky - 1e kindje - 25jaar - Bev: 1/11/07
kristine - eind oktober - gyné 20 maart
Lientje - 1e kindje - 25 jaar - Bev 2/11/07 - gyn: 15/03
Kaat - Bev 2/11/07
Phieke - 1e kindje - gyné 11 april
Maantje - 2e kindje - 25 jaar - Bev 9/11/07
Sketah - 3e kindje - Bev 8/11/07 - gyné 19 maart

Kaat

Berichtdoor Kaat » 05 mar 2007, 20:56

voor mij is het het tweede kindje, afspraak bij de gyn is voor 15/3.
Gelukkig geen kwaaltjes (bij de vorige ook pas op 30 weken, ik hoop op nog zo een zwangerschap). Ik had wel al de hele week zo'n vage krampen alsof ik ongesteld ging worden, maar dat kwam dus maar niet.
Maken ze al een echo zo vroeg? Dan is er toch nog niets te zien?
Bij mijn vorige ben ik er pas laat achter gekomen dat ik zwanger was, dus zo vroeg heb ik nog niet eerder een echo gehad.

margay

Berichtdoor margay » 05 mar 2007, 21:16

Hallo allemaal,

Proficiat dames! Leuk leuk! Ik pas het lijstje even aan zet me er vlug bij:

kristine, eind oktober, gyn 20 maart
vicky, 25j, 1e kindje 01/11/07
Lientje, 25j, 1e kindje 2/11/07, gyn 15 maart
Kaat, 2/11/07
Margay, 36j, 2e kindje 05/11/07, gyn 30 maart
Maantje, 25j, 2e kindje 9/11/07
Sketah, 3e kindje 8/11/07, gyn 19 maart
Phieke, 1e kindje, gyn 11 april

vicky

Berichtdoor vicky » 06 mar 2007, 09:23

hey
margay, ook voor jou een dikke proficiat :)
ik heb net een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog.. dus pas ik het lijstje eventjes aan :)

kristine, eind oktober, gyn 20 maart
vicky, 25j, 1e kindje 01/11/07, gyn 23 maart
Lientje, 25j, 1e kindje 2/11/07, gyn 15 maart
Kaat, 2/11/07
Margay, 36j, 2e kindje 05/11/07, gyn 30 maart
Maantje, 25j, 2e kindje 9/11/07
Sketah, 3e kindje 8/11/07, gyn 19 maart
Phieke, 1e kindje, gyn 11 april

ik heb sinds gisteren ook stuwing.. niet veel hoor.. héél kleine doorzichtige druppelkes.. is toch wel vroeg hé... ik hoop dat ik genoeg melk zal hebben want zou doodgraag borstvoeding geven.. en jullie? daar al aan gedacht?

groetjes

Lientje

Berichtdoor Lientje » 06 mar 2007, 09:43

Hey

Ik wil ook graag borstvoeding geven! Ik had altijd gezegd van niet maar nu wil ik het toch proberen hoor, het hoort misschien toch ook bij de gang van zaken :-)

Ik zal blij zijn als ik volgende week naar de gyn kan gaan, ben ik beetje gerustgesteld hopelijk.

En zijn er al die last hebben van misselijkheid? Ik voorlopig nog niet, ben daar heel blij om :hihi

groetjes

xxx

Veronique

Berichtdoor Veronique » 06 mar 2007, 09:59

Hier ook een zwangere mama. Uitgerekend voor 8 november.
Ik heb al 2 kindjes van 4,5 jaar en eentje van bijna 2.
Jammer genoeg moet ik nu al naar de kine omwille van bekkeninstabiliteit :(
Op 22 maart kan ik voor de 1e keer naar mijn gyne gaan en dat zal deugd doen.
In juni heb ik al een vroege miskraam gehad en gerust zwanger zijn zit er nu niet in.

Terug naar “De kindjes van 2007”