kindjes van 11/07

li

RE: kindjes van 11/07

Berichtdoor li » 08 nov 2007, 11:31

ben uitgerekend voor 20/11.
aangezien vorige maandag kindje nog in stuit lag zal er allicht volgende week dindsdag een geplande keizersnede worden uitgevoerd.
maandag was alles alleszins in orde, voldoende vruchtwater, hartje klopte nog goed.
dus volgende maandag terug op controle en als het dan nog in stuit ligt dinsdag binnen voor de keizersnede. tenzij natuurlijk eerder mijn water breekt of weeën beginnen, dan moet ik direct binnenkomen.
het is eerlijk gezegd toch wel wat een geruststelling dat we nu een datum weten.. nog hoogstens een paar dagen wachten en ons kindje is er...
tenzij de gyn volgende maandag zou beslissen nog even te wachten... hé Isabelle!

k

Berichtdoor k » 09 nov 2007, 10:04

Hey dames,

effe vlug om te laten weten dat ik nog niet bevallen ben. Ik ben nu mijn laatste week aan het werken en zo druk dat het hier is! Alles moet nog in orde gebracht worden en er is nog geen vervanging! Tof! Ons school is kampioen in de chaos...
dus vanaf straks officieel in zwangerschapsverlof en heel veel tijd om hier te komen lezen en schrijven (alhoewel...die suikerbonen en die kaartjes hé)

Voor de rest gaat het allemaal nog wel, ik waggel wat rond en heb heel veel last van voorweeën, maar naar t schijnt is dat normaal bij een derde.

Zo, hopelijk gaat het jullie goed en ik kom zeker snel nog eens piepen en heel veel schrijven ;) (zeker nog voor maandag Isabelle en anders: veel succes en geniet van je kindje!)

K

ingrid

Berichtdoor ingrid » 11 nov 2007, 09:22

hallo iedereen

ondertussen is onze adam al 1 maand oud het gaat toch snel
en velen onder jullie zitten nog spannend af te wachten ik wens jullie allemaal een hele goeie bevalling toe
ik stuur vlug nog een fotootje mee van onze schat van een baby

groetjes aan iedereen

Attachment : DSC00115.JPG

k

Berichtdoor k » 13 nov 2007, 18:36

hey iedereen,

ben nu officieel twee dagen in zwangerschapsverlof en ben precies nog uitgeputter dan daarvoor! Heb sinds dit weekend veel last van voorweeën, wat niet altijd even plezant is als je met die ander bezig bent. Toch hoop ik niet te veel, heb tenslotte nog twee en een halve week te gaan. Ik heb veel moeite met het slapen. Ik kan precies niet meer plat liggen, zelfs niet op mijn zij. Ik krijg dan zo'n beklemmend gevoel en kan niet voldoende ademen. Hebben jullie dat ook gehad?

Isabelle, op dit moment lig je met je kindje in je armen, ik ben stiekem jaloers, ik ben het echt beu aan het worden...

Mrvica, jij bent uitgerekend voor 11/11, en .... mag je al genieten van je wondertje. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je je in je kraamperiode niet te eenzaam voelt ginder ver. Geniet er van en maak je vooral niet te druk in je schoonmoeder!

Ingrid, Adam is al 1 maand! Wat gaat de tijd snel. Hopelijk is alles in orde met jullie, hij ziet er toch goed uit...

Fieke, laat nog eens iets weten hé

Ik heb zo'n voorgevoel dat ik hier de enigste nog ben die online komt, iedereen is volgens mij al bevallen....

Hopelijk tot snel, geniet er van en laat iets weten hé

K

ans

Berichtdoor ans » 15 nov 2007, 15:14

ik kom even snel laten weten dat arne geboren is! op 13 nov. hij woog 3870 gr en is 51 cm.

k

Berichtdoor k » 15 nov 2007, 18:33

Proficiat Ans !!

Geniet van Arne ...

K

fieke

Berichtdoor fieke » 19 nov 2007, 15:17

ans proficiat he meid, je zoontje heeft een goede datum uitgekozen (mijn verjaardag)

jaja dames de internet verbinding bij mij thuis is eindelijk inorde gekomen
alles gaat super goed met ons fébe en met de mama ook. de borstvoeding loopt heel goed en ze slaapt zelfs al 5 uur aan 1 stuk door 's nachts (happy me)

en voor de rest nog geen bevallingen (mrvica heb je 11 nov gehaald?)

grtz fieke

Mrvica

Berichtdoor Mrvica » 21 nov 2007, 12:23

Hey dames!

Nee, fieke, ik heb 11/11 niet gehaald. Mijn ventje en ik zijn sinds 8 november de trotse ouders van een flinke zoon, Danilo!!! (3.380kg en 53cm)
Met Danilo gaat alles goed, met de mama was het iets minder. Ik moest drie dagen langer in het ziekenhuis blijven wegens een infectie van de wonde (knip). Ik mag nog steeds niet zitten en dat is echt wel vervelend. Ik ben het beu om al liggend borstvoeding te geven. Ik heb het ook even moeilijk gehad met mijn schoonmoeder die hier toch een dikke week is geweest maar ze is nu gelukkig terug thuis dus kunnen mijn ventje en ik eindelijk van onze prachtige zoon genieten.

Proficiat nog aan de andere dames met hun flinke zonen en dochtere en veel succes aan diegenen die nog moeten bevallen!

Groetjes,
Mrvica

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 21 nov 2007, 16:41

hallo allemaal,

even een kort berichtje ...op 12 nov kwam onze flinke zoon gaëtan ter wereld, 51cm en 3355kg
ondertss thuis sinds gisteren en druk bezig aan het genieten!

groetjes
isabelle

NIcole

Berichtdoor NIcole » 21 nov 2007, 18:23

Proficiat aan alle moeders hier !

Ik dacht Mrvica haar schoonmoeder ondertussen door de wolf had laten opeten :)

Ik hoop dat je snel in orde bent !

fieke

Berichtdoor fieke » 22 nov 2007, 13:35

proficiat he mrica en isabelle geniet maar van jullie kleine wondertjes

gtz fieke & fébe

k

Berichtdoor k » 22 nov 2007, 19:10

Proficiat aan al de kersverse mama's !

Ben ik nu nog de enige die hier met een buik rondloop (lees waggelt)?
In principe nog één week te gaan, maar ik heb er geen goed oog in. Bij de vorige twee ben ik telkens ingeleid moeten worden na een week overtijd :(

Ik heb wel veel last van voorweeën, maar nu zeggen ze me dat dat bij een derde niks wilt zeggen...
Ma bij de gyn geweest, had nog geen opening, maar het hoofdje zat al heel laag zei ze. Het kan voor binnen twee uur zijn of voor binnen veertien dagen. Pffff daar heb je dus niets aan hé.
Ik heb een nieuwe afspraak gekregen voor 3/12 en ben 30/11 uitgerekend!
We shall see...

Soit, ik ga eens vlug iets eten. Geniet van jullie boelekes, ik ben jaloers!

K

fieke

Berichtdoor fieke » 23 nov 2007, 09:26

k. ik duim dat je snel je boeleke mag vasthouden kan geloven dat je er hard naar uitkijkt hou ons op de hoogte he

liefs
fieke en fébe

Attachment : IMG_1779.JPG

ingrid

Berichtdoor ingrid » 23 nov 2007, 09:32

hallo iedereen

een dikke proficiat aan alle mama's en papa's en geniet maar van jullie zoontje of dochtertje
adam is ondertussen al 6 weken en alles gaat goed ik geniet er heel erg van maar ik denk dat dat kleine heertje het ook wel al weet want hij ligt het liefst bij mama

k. ik wens je een hele goeie bevalling toe geniet nog maar van je buikje ik hoop voor je dat je niet over je tijd gaat

groetjes aan iedereen

Sigi

Berichtdoor Sigi » 23 nov 2007, 17:21

Hoi

Ook hier heeft ons boeleke zich aangekondigd, Jelle, geboren op 14/11/07 om 21u11. Hij woog 3.660 en was 52 cm groot.

Als bijlage een fotootje van onze spruit

Attachment : 107.JPG

k

Berichtdoor k » 25 nov 2007, 12:55

Volle maan zijn we weer voorbij... en toch waggel ik nog rond! Ik heb zelfs gisteren ananas gegeten (vooral het hart), maar niets mocht er helpen. Eigenlijk geloof ik ook wel niet in al die "tips" om je bevalling te doen starten, maar je weet maar nooit hé.

Ik begin meer en meer voorweeën te krijgen. Het is lastig, ik durf niemand dan opbellen, maar heb een beetje schrik als het dan echt zo ver is, dat ik te laat ga zijn met iedereen te verwittigen (man en babysit). Mijn man is zelfs vandaag nog zondagsdienst gaan doen. PFFF ik mag gewoon niet bevallen vandaag anders zitten ze daar in de probelemen (hij zit er dan alleen).

Ik ga maar eens stoppen, want ik ben echt in een rothumeur vandaag en zaag toch alleen maar...

Geniet van de kindjes en tot snel,

k

Gast

Berichtdoor Gast » 01 dec 2007, 13:51

sigi proficiat met je zoontje geniet er maar van

k nog steeds niks meid??

grtz fieke

k

Berichtdoor k » 02 dec 2007, 10:08

Fieke,

nee, nog altijd niks.... morgen terug naar de gyn. Ik hou jullie op de hoogte!

k

Berichtdoor k » 03 dec 2007, 13:53

hey iedereen,

ben terug van dan de gyn. RAMP oh RAMP, kreeg te horen dat ze definitief is gestopt omwille van medische redenen! Ik ben nu vandaag bij een vervanger geweest. Vond het maar een arrogante kwal. Hij heeft mij super pijn gedaan bij het onderzoeken en kan er niets goeds over zeggen.
t Zal wel aan mijn hormonen en mijn ongeduld liggen dat de man niets goeds kan doen... Natuurlijk is het nu te laat om zelf nog een andere gyn te vinden...

Ik ben nu vandaag drie dagen overtijd, heb nog niets opening en baarmoederhals in nog lang en smal. Als in voor zondag niet bevallen ben, moet ik zondagavond binnen om ingeleid te worden.
Bij de vorige twee, was het net hetzelfde verhaal. Hoopte eigenlijk van eens 'normaal' te kunnen bevallen... maar ik geloof er al niet meer in.

Zo, ga nog wat verder mijn frustratie op de strijk uitwerken... geniet van jullie kindjes en tot snel

Terug naar “De kindjes van 2007”