kindjes van 11/07

Isabelle

RE: kindjes van 11/07

Berichtdoor Isabelle » 10 okt 2007, 13:22

Heyhey,

Ja, is ondertss al even geleden, het internet liet het weer es afweten...
Donderdag ctrl bij gyne gehad, was dan 32w5d en bleek dat mijn bmhals al 2.5cm verstreken was. 's NAchts van de stress waarsch geen oog toegedaan en redelijk wat krampen gehad en vrijdagochtend moeten binnengaan voor monitoring en zagen dat er toch wel regelmatige weeën waren dus hebben me daar paar dagen gehouden voor toedienen van weeënremmers en longrijping. Gezien ik van mijn eerste 5wkn te vroeg bevallen was, vonden ze (en ikzelf ook!)dat ik het maximale moest doen.
Ben nu terug thuis, is toch al veel, maar moet nu nog tot 37wkn platte rust houden en is zoooo moeilijk...net nu 't zo mooi weer is!
Loop heel suf van de pillekes die ik moet blijven nemen, maar ja, is voor de goeie zaak. Ben nu 33w4d en Ik hoop echt het nog wat te rekken. Heb af en toe wel nog wat krampen maar toch niet meer zo heftig.
Met bebe zelf alles ok, weegt ong 2350kg

Mijn dochtertje blijft dus voorlopig bij mijn ouders, wel niet gemakkelijk maar zo kan ik maximaal rusten en hopen dat ik het nog effe uithoud.

En Ingrid, hoe verloopt het met jou? En met de anderen?

Ga nog wat rusten nu...tot later, hopelijk!

Groetjes, Isabelle

Gast

Berichtdoor Gast » 15 okt 2007, 10:42

Hallo,

Kom hier nog maar es piepen, is hier wel heeel rustig de laatste dagen.
Zijn jullie allemaal reeds bevallen misschien?!! Mrvica, Fieke, Ingrid, K...

Hier alles voorlopig nog ok. Kijk vol spanning uit naar de monitoring vanmiddag en bezoek aan gyne woensdagochtend. Elke dag is er voor mij 1 gewonnen (net zoals voor iedereen waarschijnlijk!)

Laat es horen hoe het met jullie gaat.

Groetjes en geniet nog van de laatste weken!
Isabelle

k

Berichtdoor k » 15 okt 2007, 13:58

hey iedereen,

ben net terug van de gyn. Alles was in orde. Om met haar woorden te zeggen perfect. Ik was goed bijgekomen, maar niet te veel, bloeddruk was goed en monitor was ook goed.
Moet binnen 3 weken terug....
Alles gaat hiet dus zijn gewone gangetje.
Ik begin nu pas te beseffen dat het helemaal niet lang meer is (ben wel maar 33 1/2 week, maar toch).
Hopelijk houden jullie de moed er in en tot snel!

K

ingrid

Berichtdoor ingrid » 15 okt 2007, 14:12

hallo iedereen,

ja ja ondertussen ben ik bevallen van onz prachtig lief zoontje
alles gaat heel goed we zijn van gisteren thuis maar er hangt een heel verhaal aan vast want uiteindelijk ben ik in leuven bevallen maar ik moet nu dringend voort maken dus zal ik later alles vertellen wat er allemaal is gebeurd

adam geboren te leuven 10/10/2007 3kg 210 46 cm

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 15 okt 2007, 17:12

Eerst en vooral een dikke proficiat Ingrid. Blij dat alles goed verlopen is en geniet maar van je zoontje.

Hallo K, nu is het inderdaad van het ene gyne bezoek leven naar het andere. Blij voor je dat alles goed verloopt. Heb jij alle voorbereidingen al klaar voor de geboorte (doopsuiker, valies etc, kaartjes?)
Dus nu moet je eind oktober terug als ik het goed heb?
Ik ben alleszins al begonnen met aftellen, nu 34w2d, en ja, is best wel spannend.

Succes nog en tot ...

Groetjes aan allen
Isabelle

Mrvica 36w3d

Berichtdoor Mrvica 36w3d » 16 okt 2007, 08:47

Proficiat met je zoontje Ingrid! Wow, je bent bijna een maand te vroeg bevallen, niet? Dan is het toch een flink kereltje met z'n 3kg 210 en 46 cm. Geniet zoveel mogelijk van hem, de tijd gaat al zo snel!

Hier gaat alles goed. Vrijdag naar de gyn en dan weten we meer. Het is nu wel heel spannend. Het kan eigenlijk voor elke moment zijn. Maar ik hoop dat ons kleintje het nog eventjes volhoudt hoor.

Groetjes en tot de volgende!
Mrvica

k

Berichtdoor k » 16 okt 2007, 19:53

PROFICIAT INGRID !!

Bijna een maand te vroeg en toch zo'n ferm kereltje! (mijn oudste dochtertje was qua lengte hetzelfde, woog wel wat minder maar was wel voldragen!)

Gisteren was ik nog vol leven en moed MAAR vandaag ben ik gecrasht. Heb heel de dag op school geweest, ben dan om drie mijn oudste gaan halen (die uitpeput was) Tijdens de plasstop thuis, werd het mij ineens te veel. HUILEN Ik zakte gewoon bijna door mijn benen. Normaal moest ik de jongste nog van de kribbe gaan halen... heb mijn moeder dan gebeld (die stond gelukkig niet in de file) en heeft die taak dan overgenomen. Ze is dan gebleven tot de dochters in bed gegaan zijn. Heb ondertussen een keer moeten overgeven en ben op de zetel in slaap gevallen (terwijl die meisjes maar lawaai aan het maken waren!). Daarna voelde ik me al wat beter!
Ik ben nogal een rustige van aard, maar het is een ontzettende stressboel op school. Ik was heel die tijd de rust zelve, maar ik denk dat die opgekropte strees een beetje te veel geworden is... we zien wel hoe het verder gaat.

Isabelle, met de voorbereidingen is het heir 0/0. Nog niets is in orde. Mijn schoonbroer die de kaartjes onwerpt is bezig, maar hij is er zelf niet content van, dus hebben we nog niets. het materiaaal voor de suikerbonene blijft hier onaangeroerd liggen... pff
Nu zaterdag hebben we dan nog een trouw van goede vrienden, dus zondag zal dat weer heel de dag in bed liggen zijn!
Hopelijk beval ik niet een maand te vroeg!

Zo, ga proberen een beetje te eten...

hou allemaal de moed er in en tot gauw,

K

ingrid

Berichtdoor ingrid » 16 okt 2007, 22:45

hallo iedereen,

hier dus het geboorteverhaal van mijn zoontje

zondag 07 oktober was het weer een zware dag veel voorweeen en ook meer bloedverlies dat wat waterachtig was
savonds moesten we bij vrienden gaan eten maar ik kon er echt niet van genieten ik wou naar huis en belde mijn huisdokter op haar gsm die zei van langs te gaan naar het verloskwartier voor een testje voor vruchtwaterverlies
dus rond 9 u gingen we naar het ziekenhuis daar direct aan de monitor

maar de monitor hoorde harttonen maar kon ze niet registreren
een opmerkzame vroedvrouw zei dat het niet de monitor was maar de baby
dus assistent gynec bijgehaald die direct een echo maakte en daarop zagen we dat het hartje heel erg klopte zeg maar springen en dan daarna weer rustig
ganse nacht aan de monitor en die was goed maar de dag daarna was het weer
onze gynecoloog stuurde ons door naar leuven wat voor ons een grote schok was
in leuven zijn we heel goed opgevangen door prof de vlieger en ook door prof gewillig die kindercardioloog is
ik moest een paar dagen opgenomen worden en medicijnen nemen voor het hart die dan bedoeld waren voor onze baby
in leuven waren ze allen heel vriendelijk en ik voelde me gerust
de volgende morgen voelde ik me heel goed maar ik kreeg zo rond 8 uur wat menstruatiepijn ik dacht dat gaat wel weer over maar voelde wel dat het geen gewone harde buiken waren het bloedverlies nam ook toe
ze onderzochten me en ik had 2 cm ontsluiting
ze zeiden dat ze me naar het verloskwartier gingen brengen ik zei moet dit echt want normaal mocht ik naar huis om gewoon af te wachten en in dendermonde te bevallen
maar nee naar het verloskwartier daar een ganse dag gelegen met redelijke pijnen maar met 2 cm opening
savonds dachten ze dat het wel zou stoppen maar ik zei nee dat kan niet ik heb te veel pijn
ok we gingen proberen te slapen de bevallingsstoel omgetoverd tot een bed voor mijn man en ik op mijn bed maar van slapen kwam er niet veel in huis meer en meer pijn tot ik begon over te geven
en dan 4 cm dan heb ik een epidurale gevraagd rond 2 uur snachts en om 5 uur is hij geboren na 3 of 4 keer persen

nu moet ik eerst eten geven aan mijn zoontje morgen het vervolg ok

groetjes

fieke

Berichtdoor fieke » 17 okt 2007, 18:21

hey dames

kom ook melden dat ik bevallen ben van een flinke dochter en jaja ingrid dezelfde dag als jij. ben ook om 2 uur binnen gekomen heb alleen wat meer moeten werken ze is pas om 10u37 geboren
2.720 g en 47.5 cm en ze noemt Fébe
(foto is bijgevoegd)

alle is inorde met mama en dochter

Attachment : IMG_07771.jpg

k

Berichtdoor k » 18 okt 2007, 08:28

PROFICIAT FIEKE,

Geniet er maar van...

k

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 18 okt 2007, 10:21

Hallo,

n Dikke proficiat en geniet er maar van!
Groetjes

nath

Berichtdoor nath » 18 okt 2007, 15:57

hey iedereen

eerst en vooral een dikke proficiat aan Ingrid en Fieke!!Ps Fieke ge moogt fier zijn op u dochtertje!!zo'n mooi meisje!!
het is weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben maar kheb nog enkel zin om in de zetel te liggen!!ben bijna 36 w
we mogen vanavond bij de gyn gaan ze en ben benieuwd hoeveel ze al gaat wegen
maar alles gaat goed elke dag stampt ze verschrikkelijk hard dat ik er soms veel pijn van heb
zoals aan men ribben maar dat is niks want dan ben ik gerust he!!
en hoe is het met de rest?
vele groetjes en succes voor iedereen!!
nath

Mrvica 36w5d

Berichtdoor Mrvica 36w5d » 18 okt 2007, 18:41

Fieke, ook jij een dikke proficiat met je dochtertje! Prachtige foto trouwens! Geniet ervan zoveel je kan!
Nu dat er al twee van onze november dames bevallen zijn, vind ik het eens zo spannend worden. Het zou voor elke dag kunnen zijn. Maar ik hoop echt dat ons kleintje nog eventjes blijft zitten hoor.
Morgennaar de gyn, dan laat ik iets weten.
Mrvica

Mrvica 37w

Berichtdoor Mrvica 37w » 20 okt 2007, 09:35

Hey dames!

Het is hier weer zo stilletjes?! Allemaal druk met de laatste voorbereidingen bezig?
Gisteren naar de gyn en alles was in orde. Baby nog niet ingedaald en nog geen opening dus het is nog niet voor vandaag of morgen. :) Vinden we niet erg hoor. We zijn wel nieuwsgierig naar ons kleintje, maar niet super ongeduldig en ik heb ook niet zoveel last van de zwangerschap, dus genieten we nog even met volle teugen van dat leven in onze buik hé. Mijn ouders kunnen pas begin december naar hier komen en dus voor hen is het natuurlijk ook leuker als de baby nu nog niet komt.
Mijn ventje weet mij goed voor de gek te houden wat het geslacht betreft. Ik kan er echt niets uit opmaken. De ene keer zegt hij: 'we hebben kousjes voor HEM gekocht', 5 minuten later gebruikt hij het woord 'lijepotica' (dat schoonheid betekent en voor meisjes gebruikt wordt). En zo weet ik het dus nog steeds niet (gelukkig maar want ik wil echt dat het een verrassing blijft tot op het laatste moment). Niemand weet het buiten mijn ventje en de gyn natuurlijk. :)
Allé dames, ik ga jullie laten. Nog een fijn weekend. Probeer van de laatste weekjes zoveel mogelijk te genieten hé!
Mrvica

ingrid

Berichtdoor ingrid » 21 okt 2007, 11:26

hallo iedereen,

een dikke profisiat fieke en wat een verassing dezelfde dag als onze adam geboren vind ik wel leuk

ik zal ook proberen van een foto te plaatsen

als vervolg op mijn verhaal werd ons zoontje dan opgenomen op neonatalogie ter controle van zijn hartje en om de medicijnen op te starten voor hem die hij al 3 maand zal moeten nemen (lanoxin)

maar op vrijdag mocht hij al bij mij op de kamer komen ik ben dan maar in leuven gebleven tot zondag met enkel bezoek van mijn man en ons zoontje en 1 keer mijn mama
dus hadden we nog geen kaartjes en ons doopsuiker bleef thuis staan
maar we hebben samen wel een hele fijne intense tijd gehad

nu komt het bezoek dus allemaal thuis maar alles gaat heel goed en dat is het belangrijkste het is allemaal een beetje anders gelopen en we zijn er uiteindelijk met de schrik wat van afgekomen
nu gewoon heel goed blijven opvolgen

ale aan allen die nog moeten bevallen geniet van jullie buikje en een hele goeie bevalling gewenst
en fieke geniet van je dochtertje want het is toch wel echt genieten he als je
de baby zo tegen je aan kunt nemen

groetjes ingrid

k

Berichtdoor k » 23 okt 2007, 10:47

hallo iedereen,

even een kort berichtje, met eigenlijk niet veel nieuws. Met de zwangerschap is alles nog in orde! Ondertussen heb ik wel onstoken sinussen en moet antibiotica innemen via aerosol. Precies of die laatste weken van je zwangerschap nog niet zwaar genoeg zijn! Moet dit er weer bij.

Zie naar volgende week uit: herfstvakantie! Dan nog een weekje erna werken en dan gaan ik thuis blijven... om eindelijk de kaartjes en suikerbonen in orde te krijgen ;)

tot binnenkort,

k

fieke

Berichtdoor fieke » 24 okt 2007, 14:06

zo te zien zijn er nog geen babytjes bijgekomen ben wel benieuwd naar jullie kindjes

ons fébe groeit als een kool ze is nu 14 dagen oud en super rustig ze huilt alleen om te eten of als haar pamper vuil is, dus een droom van een baby ik wens jullie allemaal hetzelfde toe. Mama worden is echt wel wat ik er mij van had voorgesteld en zelfs nog 1000 keer beter.

tot binnenkort
fieke

Mrvica 38w3d

Berichtdoor Mrvica 38w3d » 29 okt 2007, 08:02

Nee fieke, nog geen babytjes bijgekomen. Toch niet dat we weten. :)
Hier ook alles rustig. En het mag nog even zo blijven. We genieten gewoon nog volop van dat leven in m'n buik en het met z'n tweetjes zijn. Niet dat de baby niet welkom is hoor, verre van. Maar we zitten niet ongeduldig af te tellen ofzo. De baby komt als hij/zij er klaar voor is. Trouwens bij mij is het ook omdat ik zo erg op zie tegen de bevalling (en dan niet de bevalling zelf, maar hoe het er hier aan toegaat, hun ouderwetste manieren en ideeën) en nog het meest tegen de periode na de bevalling. Mijn schoonmoeder zal hier waarschijnlijk al zijn als ik thuiskom en dan minstens 10 dagen blijven en dat zie ik echt niet zitten. Die eerste momenten thuis met ons kleintje wil ik echt alleen met mijn ventje delen. In het ziekenhuis zal ik mijn ventje al amper zien en hij de baby nog minder, de baby wordt enkel bij me gebracht om te voeden, dus we kunnen pas echt gaan genieten als we thuis zijn en dan zou zij daar zijn met al haar gemoei, nee dank u! Maar dat had ik al gezegd zeker. Sorry, ik weet dat ik in herhaling val, maar ik heb het er echt wel moeilijk mee hoor en wil af en toe eens kunnen zagen/mijn hart eens kunnen luchten.
Dag lieve dames! Hou jullie nog goed, veel succes met de bevalling en een wolk van een baby gewenst!
Mrvica

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 29 okt 2007, 09:16

Hallo allemaal,

Jaja, ben hier nog hoor. Het platliggen ondertussen al meer dan beu, maar we houden vol en proberen ons te focussen op het positieve. Het heeft tot hier toe toch al goed geholpen!
Ondertussen is het aftellen begonnen, volgende maandag moet ik binnengaan voor een geplande KS. Babietje ligt nog altijd in stuit, en de kans is klein dat daar nog verandering inkomt. Nu ja, beter zo, want een vaginale stuitbevalling zie ik echt niet zitten! Is natuurlijk jammer, maar ja, nu weet ik op zijn minst waar ik aan toe ben. Ben gelukkig van onze dochter natuurlijk bevallen dus daarmee zal ik beide ervaringen gehad hebben!
Vanmiddag moet ik nog es aan de monitor gaan liggen en dan woensdag volgt de laatste ctrl bij de gyne. Ben benieuwd! Bebe had 2 weken geleden een gewicht van 2.9kg en heeft qua groei voor zover ze dat kunnen bepalen 2weken voorsprong, dus ben blij dat dat al goedzit.
Verder lig ik hier met een megadikke buik, zit allemaal vooraan. Is wel niet meer zo comfortabel, kan al een paar weken niet zo goed slapen 's nachts, de laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst! :)

Ja Mrvica,, kan me voorstellen dat het bijzonder moeilijk moet zijn dat je ventje niet bij de bevalling aanwezig mag zijn en dat je schoonmoeder zich zal inmengen, maar tracht het positief te bekijken. Hopelijk kan je van haar wat hulp verwachten, da's op zijn minst dan toch al iets!

Fieke, ben echt reuzeblij dat alles zo goed meevalt. Geniet er maar van want ze veranderen zo snel!

Ingrid, is echt wel genieten he, zeker nu je op je gemak thuis bent in je vertrouwde omgeving. Hopelijk gaat alles goed, geniet er maar dubbel en dik van!

Aan alle zwangeren en pas geworden mama's het allerbeste, succes en laat nog wat van jullie horen!!

k

Berichtdoor k » 30 okt 2007, 13:39

hey iedereen,

wat is het stilletjes hier...

hoe is het met de kersverse mama's? Laat nog eens iets van je horen hé, tijdens de dutjes of zo...

aan de anderen: het wachten duurt lang hé. Ik moet vandaag op de kop nog één maand! Pff, en bij de vorige twee was ik dan nog ferm overtijd gegaan...
Ik begin het gewoon een beetje beu te worden. Die buik die in de weg zit, de ongemakken, de pijn: ik heb echt super veel pijn in mijn buik. Het zal er misschien ook mee te maken hebben met de dochters die thuis zijn. Eentje is nu genezen, maar de andere begint ziek te worden: verkouden, beetje koorts, maar niet genoeg voor een perdolanneke ;).
En dan dat weer! Gelukkig schijnt het zonnetje nu, misschien toch effe, warm ingeduffeld naar buiten, dat ze hun zinnen eens kunnen verzetten! (@ Mrvica: regen, regen, regen, typisch Belgisch!)

Sorry voor het gezaag hoor... gelukkig hebben we een mooi vooruitzicht.

Oei, boven zijn er wakker aan het worden...

tot later,

K

Mrvica 38w4d

Berichtdoor Mrvica 38w4d » 31 okt 2007, 08:28

Hey dames!

k, hier is het ook typisch Belgisch weer sinds hoor. :) Al een week of twee ook enkel regen, regen en nog eens regen. Maar na die superwarme zomer hier, mogen wij hier niet echt klagen natuurlijk.

Alles ok hier, wel vrij veel steken daar beneden, weet iemand wat dat is? Heeft dat misschien te maken met de indaling, of voel je daar niet veel van? Voor de rest ben ik net een oud vrouwtje die bij alles hulp nodig heeft omdat die buik dus in de weg zit. Mijn ventje moet helpen met m'n schoenen aan en uit te doen, met in en uit de auto stappen, ik raak heel moeilijk recht van de zetel en zeker van het bed, echt een oud vrouwtje. :) En de hormonen doen ook nog goed hun best hoor. Had eersgisteren een serieus dipje. Kon ineens niet meer stoppen met huilen en toen m'n ventje vroeg van alstublieft niet te huilen (hij kan er niet tegen mij ongelukkig te zien) werd het alleen maar erger. Het is vooral de schoonmoeder die maar door mijn hoofd blijft spoken, ik lig er 's avonds en 's morgens vrij lang wakker van en dan was er eergisteren nog een mega groot postpak aangekomen van mijn eigen moeder met babyspullen in (zo van die speciale katoenen doeken en washandjes voor het wassen en afdrogen van de baby, van bij HEMA in vrolijke kleurtjes en ook Zwitsal producten want die hebben ze hier niet) en al wat lekkers voor Sinterklaas. En daar werd ik zo verdrietig van. Ik kreeg ineens zo'n heimwee en ik vind het zo erg dat ze haar eerste kleinkind (zij niet alleen, maar ook mijn vader en broers en zus) zo weinig zal zien. Mijn ouders gaan proberen om begin december te komen, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde en de rest van de familie zal moeten wachten tot ik in januari of begin februari naar België kom. :(
Maar allé, ik ben hier dus weeral aan het zagen zie ik. We zullen het maar op die verdomde hormonen steken hé, nu kan het nog. Ik zal me nog eens wat bezighouden met de babykleedjes, daar word ik gegarandeerd vrolijk van.
Dames hou jullie goed en tot de volgende!
Mrvica

Mrvica 39w2d

Berichtdoor Mrvica 39w2d » 05 nov 2007, 07:49

Hallo dames!

Ben ik de enige die hier nog komt schrijven? Zijn jullie allemaal zo druk bezig met de voorbereidingen of al allemaal bevallen ondertussen?
Wij hebben straks een afspraak in het ziekenhuis met een vroedvrouw en gyn. Ben eens benieuwd. Maar ik ga proberen er niet teveel van te verwachten, kwestie van niet te hard teleurgesteld te worden. In ieder geval laat ik jullie iets weten als ik terug ben.
Fijne dag nog dames!
Mrvica

Mrvica

Berichtdoor Mrvica » 05 nov 2007, 16:13

Zo dames, hier ben ik dan, zoals beloofd. Volgens de gyn in het ziekenhuis kan het toch nog eventjes duren, volgens hem zou ik m'n uitgerekende datum (11/11) wel halen. Maar het kan natuurlijk ook ineens veel vlugger gaan. De baby is in ieder geval al ingedaald en er is een vingertopje opening. Ik heb ook nog eens even naar het hartje kunnen luisteren dat krachtig klopte (toch altijd een heel mooi en emotioneel moment). Vrijdag moeten we nog eens terug voor een echo en dan zien we wel zeker. Voor de rest heb ik al een 4-tal dagen last van harde buiken. De ene dag al meer dan de andere, maar dat is normaal hé. Ik heb er voor de rest heel de zwangerschap bijna geen last van gehad, dus... ik mag niet klagen.
We gaan hier nog genieten van de laatste paar dagen dat er hier aardverschuivingen plaatsvinden in m'n buik, maar het zal dus niet meer lang duren. Spannend!
Tot hoors!
Mrvica

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 07 nov 2007, 11:32

Hallo dames,

Kom nog es even piepen en gedag zeggen...

Ja, moest normaal maandag ll. binnen op 37w4d voor geplande KS, maar gyne vond uiteindelijk dat het 't proberen waard was om nog een weekje te wachten.
Enerzijds wel een teleurstelling, want ja, hadden er ons echt op voorzien en is emotioneel best wel zwaar want betekent dat ik mijn dochtertje nog 1 weekje langer moet missen. Anderzijds kan ons lief schatje nog wat extra reserve opdoen wat altijd goed is natuurlijk.
Dus om moet ik nu maandag 12nov om 7u binnen tenzij ik op het onverwachts beval!
Laat ons hopen van niet! Heel spannend allemaal.
Ik probeer nu rustig op 't gemak wat dingen te doen, de laatste spulletjes wassen, nog beetje reservedoopsuiker maken...en vooral te genieten want hoogstwaarschijnlijk is het de laatste keer!
Heb ondertss wel al wat pijnlijke voorweeën en harde buiken, maar gelukkig nog geen opening. Misschien maar best want beebje ligt nog altijd in stuit, anders zou ik me toch alleen maar ongerust maken.

Mrvica, ik wens je alleszins heel veel succes en wie weet bevallen we allebei nog op dezelfde dag!

En K, hoe gaat het met jou?

Zo dames, tot later en laat ons nog genieten van de laatste daagjes/weekjes!

Groetjes, Isabelle

Mrvica 39w5d

Berichtdoor Mrvica 39w5d » 08 nov 2007, 07:01

Hallo dames!

@Isabelle: Fijn nog eens iets te horen van iemand anders. Ik begon al te denken dat iedereen al bevallen was ofzo. :)
Ik kan begrijpen dat jullie teleurgesteld waren, je bent al zo op die datum ingesteld en dan is het ineens nog een week wachten. Maar langs de andere kant is het voor jullie meid inderdaad wel beter om nog een extra weekje veilig in mama's buik te blijven. Trouwens, het zal snel maandag zijn, geloof me. Ik wens je in ieder geval alvast een probleemloze keizersnede en een pracht van een dochter!

Hier een bewogen nacht achter de rug met heel weinig slaap en weeen om de 10 minuten. Net toen we erover dachten om misschien toch maar stilletjes te vertrekken (rond een uur of 5 vanmorgen), was het ineens rustig. Ik ben dus maar terug in m'n bedje gekropen om proberen nog wat te slapen, maar toen begon het opnieuw. Terug weeen om de 10 minuten. Mijn ventje is toch om 7 u gaan werken. Ik ben nog eventjes blijven liggen maar kon het uiteindelijk niet meer uithouden en ben maar opgestaan. Het lijkt wel alsof wanneer ik in bed lig de weeen blijven komen om de 10 minuten en vanaf dat ik begin rond te lopen en andere dingen begin te doen, dat het dan ineens langer duurt tot de volgende wee er is. Vreemd en vervelend. Heb nu al verschillende dagen last van weeen (voorweeen waarschijnlijk) en sinds gisterenavond en vannacht dus echt wel serieus maar het blijkt toch niet helemaal door te zetten. En nu heb ik zoiets van, komaan doe maar verder dat we snel van die pijn vanaf zijn en ons babytje eindelijk in onze armen mogen houden. Maar voorlopig is het dus nog even afwachten.
Fijne dag nog dames en tot de volgende!
Mrvica

Terug naar “De kindjes van 2007”