kindjes van 11/07

Gast

RE: kindjes van 11/07

Berichtdoor Gast » 28 jun 2007, 20:52

Ara, 31 oktober, derde kindje
Fieke, 1 november, 1ste kindje
Antje PK, begin november
B,1 november, 3de kindje
Geeke, 2 november
Lientje, 2 november, 1e kindje
Nienke, 3 november, 2de kindje
Tinne, 4 november, 2de kindje
Ingrid, 5 november, 6de kindje
Sofie, 5 nov, 1ste kindje
Julie, 6 november, eerste kindje
Heike,08 november,eerste kindje
Tim, 9 november, derde kindje
Sigi, 10 november, eerste kindje
Mrvica, 11 november, eerste kindje
Nathalie, 15 november; 2de kindje
L, 15 nov, 2de kindje
Kathleen, 16 nov, 2de kindje
Nath, 18 nov, 2de kindje
ans, 18nov, 2e kindje
Li, 20 nov, 2de kindje
A, 23 nov, 4 de kindje
Liesje, 24 nov, kindje
Isabelle, 24 november, 2e kindje
ella, 29 nov, kindje
k, 30 nov, 3de kindje

Mrvica

Berichtdoor Mrvica » 29 jun 2007, 09:17

Lieve Evi,

Hier heb ik geen woorden voor, er zijn geen woorden die jullie kunnen troosten nu. Ikzelf ben 5 maanden en de gedachte dat we ons kindje zouden verliezen is ondraaglijk.
Ik vind het mooi dat jullie de tijd hebben gekregen om afscheid van jullie dochtertje te nemen. Ik weet zeker dat ze voor altijd een plaatsje in jullie hart zal hebben.
Heel veel sterkte en je weet dat je hier nog steeds welkom bent om je hart te luchten als het nodig is.
Dikke knuffel,
Mrvica

fieke

Berichtdoor fieke » 02 jul 2007, 09:25

evi, wat slecht nieuws, hopelijk krijg je veel steun van je omgeving. ik ben ook 5 maand en zoals mrvica zegt vind het ook ondraagelijk om er nog aar aan te denken
veel sterkt

liefs fieke

fieke

Berichtdoor fieke » 02 jul 2007, 10:06

hey dames

was bijna vergeten ben op 28 juni bij de gyn geweest alles was inorde met ons meisje. Ze weegt al 442g en was heel beweeglijk zo beweeglijk zelfs dat er geen mooie 3d gemaakt kon worden omdat ze niet stil lag, maar volgende keer beter op 19 juli mogen we terug eens gaan proberen.

Heb wel een weekje thuis geweest oververmoeid en teveel harde buiken. Heb veel kunnen rusten en dat heeft mij deugd gedaan.

Mijn ventje is super gelukkig want hij kan haar nu ook voelen he. Dus elke avond wrijft hij mijn buik en en elke keer als hij een stampje voelt kijkt hij mij zo aan en vraagt dan : heb jij dat ook gevoeld? duh ze zit in mijn buik. maar ja het is ook voor hem zo een wonder hij heeft dit nooit kunnen meemaken met de mama van mijn stiefzoontje dus als het puntje bij paaltje komt is dit ook zijn eerste normale zwangerschap die hij kan meemaken.
Nog 2 weekjes en heb verlof zie er zo naar uit 3 wkn thuis, we gaan de geboortelijst leggen, en de babykamer inorde maken . Dus toch redelijk veel werk zenne. maar tof werk he

tot binnenkort
fieke

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 03 jul 2007, 08:30

Lieve Evi,

Als je dit berichtje nog leest, kan me best voorstellen dat het te pijnlijk is om hier nog regelmatig te komen piepen, maar ik wil je heel veel sterkte toewensen. Dit is zo verschrikkelijk. Ben blij dat jullie toch nog behoorlijk afscheid kunnen nemen hebben en toch nog een intiem moment samen met jullie 3 gehad hebben. Nogmaals veel sterkte. Liefs

Iingrid

Berichtdoor Iingrid » 06 jul 2007, 20:11

lieve evi,

Ik greeg echt tranen in de ogen toen ik jou berichtje las ik wens je heel veel sterkte aan jou en je man
dit zijn heel erge dingen om mee te maken
eigenlijk denk ik dat iedereen wel met een beetje angst leeft eerst voor een miskraam en later voor een te vroeg geboorte of een dood kindje in de buik
ik leef toch altijd een beetje met die angst en ik vind het zo erg voor je
inderdaad het enige waar je je wat kan aan optrekken is dat jullie vredig hebben mogen afscheid nemen van jullie dochtertje ze zal zeker een plaatsje in jullie hart hebben en lieve evi ik zal ook nog aan je denken veel steun toegewenst

hallo iedereen,

ik ben vorige week op controle geweest en alles was goed babytje ongeveer 600 gr. maar........ ik had suiker in mijn urine
dan gisteren glucosetest gedaan van 1 uur en het was 176 na 1 uur glucosewater met 50 gr suiker gedronken te hebben
nu moet ik maandag een grote test laten doen van 4 uur
ik zou het erg vinden als ik echt zwangerschapsuiker zou hebben
heeft iemand van jullie hier al ervaring mee

groetjes

fieke

Berichtdoor fieke » 09 jul 2007, 08:13

hey ingrid,

hoever ben je nu?
heb geen ervaring met die test maar wens je wel veer succes toe zal duimen dat het niet zo blijkt te zijn he meid

en waar zitten de rest van de dames mrvica, nath, en de andere

liefs fieke

Mrvica 22w2d

Berichtdoor Mrvica 22w2d » 09 jul 2007, 12:43

Hey fieke en de anderen,

Wij leven hier ook nog hoor ondanks het vele zweten. :) Heb gewoon niet zoveel te vertellen en mijn broer is hier nog tot woensdag op bezoek dus ook niet echt de kans om berichtjes achter te laten. Vrijdag terug controle, joepie, ben benieuwd! Ik laat dan zeker iets weten.

Ingrid, ik heb daar ook geen ervaring mee. Ik hoop op goede resultaten!

Mrvica

K

Berichtdoor K » 09 jul 2007, 20:12

Hallo iedereen,

het is weer een hele tijd geleden... ik kom er precies niet toe om eens rustig achter de computer te gaan zitten. Met mij is alles in orde, buiten dat mijn hormonen door mijn llijf gieren en al heel de dag heb zitten huilen.
Ben vandaag naar de gyn geweest voor mijn tweede trimester echo. Alles was in orde! Mijn placenta ligt vooraan en daarom dat ik ons baby'tje niet zo hard voel (maakte me er eigenlijk een beetje zorgen over). Heb ook de resultaten van mijn tweede bloedproef gekregen ivm dat cytomagolovirus: alles in orde. de waarden in vergelijking met de vorige keer waren weinig veranderd, wat betekent dat het virus al oud is (blijkbaar blijft het heel lang in je bloed zitten). Ik heb dat virus dus gehad voor ik zwanger was: OEF!

@Mrvica: hier is het maar somber weer. Ik ben een echte koukleum en ben misschien wel een beetje jaloers op dat warme weer bij jullie. Natuurlijk, te warm is te warm... maar ik ben zo iemand, liever te warm dan te kou!

@Ingrid: ikzelf heb er nog nooit last van gehad, maar een vriendin van mij heeft zwangerschapssuiker gehad. Zij moest zich houden aan een dieet (geen suikers). Na haar bevalling, heeft ze nog 6 maanden denk ik dat dieet moeten volgen en werd ze steng opgevolgd. Nu blijft het risico er nog om suikerziek te worden maar ze mag wel alles terug eten. Zolang haar waarden goed blijven. Zij heeft er blijkbaar aanleg voor en de kans is groot dat ze later als ze oud is het terug gaat krijgen. Het is niet leuk natuurlijk, als je zo'n goestingetjes krijgt en je mag er niet aan toegeven....

@Fieke: hoe is het met de verbouwingen? Probeer je er maar niet te druk in te maken want te veel stress is niet goed hé!

@Evi: ik hoop dat het goed met je gaat. Als je zoiets nog nooit hebt meegemaakt, kan je je niet voorstellen wat je voelt, enkel een tiende ervan misschien. Ik hoop dat je veel steun krijgt uit je omgeving en vooral van mensen die dit ook hebben meegemaakt. Draag die laatste momenten met je kleine meisje mee en geniet van de enkele mooie herinneringen die je toch van haar hebt.
Het verdriet van een verlies van iemand dierbaar gaat niet weg, maar na een lange tijd slijt het wel, geloof me, ik spreek uit ondervindig (mijn vader is dikke anderhalf jaar geleden in een brand overleden). Probeer het een plaats te geven en leer er mee om te gaan.

Tot de volgende keer dames !

fieke

Berichtdoor fieke » 10 jul 2007, 09:57

hey K
normaal beginnen we volgende week aan het 1 ste verdiep (plafonds, vloeren schilderen en inrichten)
dus de laatste loodjes ik ga dit weekend behang, gordijnen enzo kiezen en bestellen dus het gaat vooruit

zie uit naar 3 weekjes thuis en we gaan natuurlijk niet alleen werken he we gaan ook profiteren van de tijd samen dat heeeft mijn ventje toch belooft

liefs
fieke

Mrvica 23w

Berichtdoor Mrvica 23w » 14 jul 2007, 11:10

Hey dames!

Gisteren dus terug op controle geweest. Helaas nog geen 4D echo gekregen want de dokter die dat doet was er niet. Het zal voor volgende week vrijdag zijn.
We hebben ons babytje toch kunnen bewonderen via de gewone echo en ofwel is het een koppigaardje, ofwel een preutse baby ofwel is hij/zij het eens met de mama dat het geslacht een verrassing moet blijven want hij/zij hield de beentjes heel de tijd mooi toe. De gyn en mijn ventje zijn dus niks wijzer geworden. Hi hi. Voor de rest alles ok, onze baby zit mooi op schema, was heel beweeglijk en alles zag er goed uit. Ik ga altijd zo enthousiast en ook wel een beetje zenuwachtig naar de gyn en ben altijd zo teleurgesteld als ik terug buiten sta. Ik zie nog niet de helft van wat mijn ventje en de gyn op de echo zien. Vanuit een liggende positie heb je natuurlijk al een minder goed zicht op dat scherm. Ik hoor hen dan zeggen, oh kijk dit, oh kijk dat en ik mis dat 9 van de 10 keer. En ik kan moeilijk elke keer vragen wat wat? Ach ja, als alles maar in orde is. Oh ja, ik ben ondertussen al 6 kilo bijgekomen. Dat valt nog mee, maar ja, het meeste gewicht komt er de laatste maanden bij natuurlijk. Hopelijk niet teveel meer. Ik zit nu opgescheept met vieze ijzertabletjes (de siroop van vorige keer was te snel op, die ging maar 10 dagen mee) om mijn ijzergehalte terug op peil te krijgen. Ze zijn echt vies, maar ja dat nemen we er graag bij.
Dat was het voor vandaag. Geniet van jullie weekend. Ik hoop dat het inderdaad beter weer wordt voor jullie maar geen 37 graden zoals ze hier voorspellen voor dinsdag.
Mrvica

Mrvica 23w3d

Berichtdoor Mrvica 23w3d » 17 jul 2007, 09:40

Dag lieve dames!

Wat is het hier weer rustig. Niemand iets te vertellen? Wel, geen nieuws, goed nieuws zeker.
Ik kom jullie eventjes lastigvallen met mijn 'nachtmerrie' van deze morgen. Het ging over mijn schoonmoeder. Ik was dus bevallen, ons babytje was al 4 dagen oud maar ik had het zelf amper gezien omdat zij alles deed en ik niks mocht doen. Ik kon zelfs geen borstvoeding geven want zij gaf hem (ja het was een jongetje in mijn droom) stiekem fruit. Ze lag met hem op de zeten te slapen, ging hem zijn eerste badje geven terwijl ik alleen kon toekijken. Vreselijk vond ik het, niet alleen in mijn droom maar ook toen ik wakker werd. Volgens mij komt dat omdat ik echt wel bang ben dat dit gaat gebeuren. Ze wil nog steeds een maand komen inwonen na de geboorte dus... Brrr...ik mag er niet aan denken.
Voor de rest alles ok hier, heel veel zweten en dat zeker nog tot zaterdag (temp. tussen de 36 en 38 gr) en we kijken heel erg uit naar die 4D echo van vrijdag en hopen dat alles er goed uitziet. Mijn ventje hoopt ook dat hij dan het geslacht wel zal weten, maar ik ga met ons babytje afspreken dat het weer mooi de beentjes toehoudt. :)

Fijne dag nog dames en laat wat van jullie horen als jullie tijd hebben!
Mrvica

K

Berichtdoor K » 17 jul 2007, 19:44

Hey iedereen,

hier niet veel nieuws...

Mrvica, het is hier in België eindelijk eens een beetje warm, dus ik denk dat iedereen in het zonnetje zit, in plaats van achter de computer. Het gaat niet lang duren dus we moeten er nu van profiteren!
Ik heb de laatste tijd ook last van rare dromen of nachtmerries... ik droom altijd dat er vanalles mis gaat met de zwangerschap. Dromen zijn echt wel de dingen waar je overdag veel bewust of onbewust met bezig bent. Als ik in jou situatie zat, zou ik nogal nachtmerries hebben over mijn schoonmoeder. Kan je het er niet eens met je man over hebben, dat je dat ECHT NIET ziet zitten...

Over het geslacht: bij de vorige twee wilden wij alletwee niet weten, deze keer wou ik het weten (en mijn man ook)...maar ik ga ook hier niets verklappen. Mijn moeder wordt er trouwens zot van en zit vanalles uit te vinden, zodat ik het geslacht maar zou zeggen, maar ik ben een koppige en hou vol. We wilden het gewoon deze keer weten omdat we ondertussen al zo veel van die typische meisjeskleren hebben, dat we voorbereid wilden zijn, als het een jongen was. Maar eigenlijk hou ik van die verrassing...

Ik heb vandaag een rotdag achter de rug. Ik voel me zo slecht, zo humeurig,... ik voel me zo een tientonner (alhoewel ik amper een kilo ben bijgekomen). Ik voel me gewoon al een paar dagen opgeblazen, misschien komt het door het weer...
En mijn hormonen, daarstraks was ik een liedje aan het meezingen met de radio en mijn dochter van 2 1/2 zegt: oh, mama moooooi en begint te dansen, waarop die van 1 natuurlijk mee begint te dansen. Ik moest ineens zo hard huilen, want het was allemaal zo lief en mooi... de meisjes natuurlijk uit hun lood gelagen want mama huilde weer....en daar kunnen ze niet tegen (maar de laatste tijd heb ik het zo moeilijk om mijn tranen in bedwang te houden).

Zo mensen, geniet nog van het weertje, probeer de warmte te trotseren en geniet er van een vrijdag....

K

Mrvica 23w6d

Berichtdoor Mrvica 23w6d » 20 jul 2007, 13:14

Hey dames!

Hier gaat het vandaag iets minder goed. Heb van mijn ventje een zware verkoudheid overgekregen en voel me echt slecht. M'n hoofd lijkt op barsten te staan, alles staat onder druk, tanden, oren, ogen, hoofd,...komt door mijn sinussen. Als ik een zware verkoudheid heb, dan krijg ik altijd last van mijn sinussen. Die lijken op alles een soort druk uit te oefenen, aangenaam is anders. Heb ook een pijnlijke keel. Heb dus rotslecht geslapen vooral door de verkoudheid maar natuurlijk ook door de warmte die maar blijft aanhouden. Elke dag hoop ik dat het iets beter wordt maar het wordt alsmaar erger. Vandaag tot 39 gr!!!

@K, ik heb dus niet zo zeer last van mijn hormonen zoals jij, maar fysiek heb ik het moeilijk. Die 6 extra kilo's lijken door de warmte ook dubbel zo veel te wegen en dan met zo'n warmte nog een zware verkoudheid erbij. Tja, leuk is anders. Gelukkig kunnen we hier nog wat komen klagen. :) Ik hoop dat je hormonen je niet teveel parten meer spelen, maar je kan er helaas niet veel aan doen en je meisjes zijn nog een beetje te klein om dat te begrijpen.
Wat mijn schoonmoeder betreft, wel mijn ventje ziet dat ook niet zitten dat ze komt inwonen. We hebben het er een paar dagen geleden nog maar eens over gehad. Maar dat doet er allemaal niet toe. Als de schoonmama iets in haar hoofd heeft, dan gebeurt dat ook. Ze heeft ons vlakaf gezegd dat het niet uitmaakt wat we zeggen of doen, ze komt toch! Maar ik ben niet van plan om zo snel op te geven hoor. Ik probeer het eerst nog eens beleefd uit te leggen, maar als dat niet helpt, dan zal ik het op een iets minder beleefde manier moeten proberen, vrees ik.
Het geslacht wil ik voor mezelf echt niet weten, ik wil dat het een verrassing blijft tot bij de geboorte. Maar voor jullie is het inderdaad wel praktisch om te weten of jullie weer een meisje of toch een jongetje zullen krijgen. In ieder geval is het wel veel makkelijker als je aan iedereen zegt dat je het niet weet, dan komen ze zo niet rond je hoofd zagen en kan je je ook niet verspreken. Ik spreek vaak over hij, omdat een baby mannelijk is in het Nederlands, maar mijn ventje spreekt soms dan weer over zij omdat het woord 'beba' in het Servisch vrouwelijk is. :) Laat ze maar denken, ze zullen tot november moeten wachten. Naar de namen wordt ook gevraagd en de meesten zijn niet blij als we zeggen dat we die ook geheim/als verrassing houden. Tja, onze baby, onze keuze!

Dat was het voor vandaag. Ik weet niet of ik al gezegd had dat onze 4D echo was uitgesteld tot volgende week woensdag, ipv van vandaag. Nog eventjes spannend afwachten dus.
Fijn weekend alvast en als jullie wat hogere temperaturen willen in Belgie, ik sta graag wat graden af. :)
Ik ga verder zweten en snuiten.
Mrvica

Isabelle

Berichtdoor Isabelle » 22 jul 2007, 09:33

hey allemaal,

Ja, ik ben er ook nog hoor. Had de laatste tijd eigenlijk niet zoveel te vertellen. Heb maar liefst 5 weken moeten wachten op de volgende ctrle, vandaar... en verder beetje genoten van het goede weer.

Alles verloopt goed tot nu toe én we weten eindelijk het geslacht. Dus mijn grote nieuwsgierigheid is eindelijk bevredigd! Was zodanig content dat ik er een hele shoppingdag van gemaakt heb. Shame on me! Och ja, is hoogstwaarschijnlijk de laatste keer, dus waarom niet hé.
Ga dit nu wel nog even geheimhouden, of tenminste proberen. :)
Op 24 weken moet ik dan nog eens gaan voor een glucosetest, is blijkbaar sinds begin dit jaar verplicht geworden voor het vroegtijdig opsporen van suikerziekte. Nu ja, maak me niet al te veel zorgen aangezien ik niet echt overgewicht heb en sportief ben en de gyne was er ook gerust in...
Verder voel ik me eigenlijk heel goed behalve het feit dat ik af en toe serieus last heb van constipatie. Voel me net een 10 tonner dan. Als jullie tips hebben, laat maar komen!
Met de kilo's valt het allemaal nog wel mee, momenteel 7 kg erbij, valt nog goed mee, zeker in vgl met de eerste zwangerschap.

@ Mrvica, hoop dat 't al wat beter gaat ondertussen. Weet uit ervaring dat dat letterlijk serieus op je systeem kan werken! Wat ik altijd deed was mijn neus constant spoelen (of toch zo goed als) met fysiologisch water en dat hielp wel.
Veel beterschap alvast.

@Ingrid, hoop dat alles ok was met de test.

@K, ja, met 2 bengeltjes en een pak hormonen in je lijf heb je waarschijnlijk ook niet echt veel tijd en ruimte voor jezelf. Och, nog een goeie 5 maanden en dan heb je er een wolk van een baby bij en zijn de hormonen hopelijk parti!

Tot later dames! Groetjes, Isabelle

Mrvica 24w5d

Berichtdoor Mrvica 24w5d » 26 jul 2007, 09:52

Dag lieve dames!

Het is hier nog steeds zo stilletjes. Iedereen met vakantie misschien? Wij vertrekken 4 augustus op vakantie. Een weekje naar Kroatie. Mijn familie komt ook over vanuit Belgie zodat we dan samen op vakantie kunnen. Ik kijk er echt enorm naar uit. Daarna komen ze nog een weekje naar ons.

@Ingrid, hoe waren de resultaten van de test? Hopelijk alles in orde.

@k, hoe gaat het met de hormonen? Al wat beter? Ik heb er soms ook wat last van, gelukkig niet teveel en mijn ventje begrijpt het ook wel. Maar het moet voor onze mannen (en in jouw geval voor je kindjes) niet altijd even gemakkelijk zijn om met ons zwangere vrouwen samen te leven. :)

@Isabelle, de verkoudheid is al een heel pak beter hoor. Nog af en toe wat snuiten en soms een lelijke hoest, maar ik kan 's nachts toch al terug deftig slapen (als het niet te warm is). Tja, die constipatie is niet zo leuk natuurlijk. Ik kan ervan meespreken. Ik zou je wat tips willen geven, maar moet zelf nog eens opzoeken wat goed helpt. Gedroogde pruimen zijn zeker goed.

Hier was het gisteren dan eindelijk zover. Onze 20 weken echo (op 24 weken) en dan ineens die 4D echo. Ik was nog zenuwachtiger dan anders. En ik denk dat ons babytje dat ook gevoeld heeft, hij/zij was al heel de dag superactief. Gelukkig waren mijn zenuwen voor niets, de gyn heeft alles heel goed nagekeken (hersenen, hartje + kamers + bloedsomloop, nieren, slokdarm, maagje, 10 vingertjes, 10 teentjes, ...) en gemeten en alles was perfect in orde. Toen hij hoorde dat de mama het geslacht niet wilde weten, maar de papa wel, zei hij dat hij het dan niet kon zeggen want de mama gaat voor. Als die het niet wilt weten, dan mag de rest het ook niet weten. De twee gyns hebben wel naar het geslacht gekeken (ik heb bewust niet gekeken) en dat was ook ok en mijn ventje beweert dat hij het ook gezien heeft. Voor mij blijft het een verrassing. We hebben een aantal foto's en twee 4D filmpjes op een CD'tje gekregen. Ik zal hier wat foto's bijvoegen dan (de filmpjes zijn te groot). Het begon uiteindelijk wel wat lang te duren, niet dat ik ons babytje beu was. Nee, daar zou ik nog uren hebben kunnen naar kijken. Maar dat geduw op mijn buik en ik heb ook problemen met lang op mijn rug te liggen. De gyn ging soms heel hoog met dat ding en dan protesteerde mijn maag toch wel wat. Maar ja, ik had het er wel voor over. Oh ja, ons babytje had de oogjes ondertussen al terug geopend. Soms waren de oogjes gesloten, soms open, evenals het mondje. Het was echt heel mooi en ongelooflijk om te zien en nu begin ik stilletjes ook al ongeduldig te worden. Langs de ene kant wil ik ons babytje nog heel lang bij mij dragen, lekker warm en veilig in mama's buik, maar langs de andere kant kan ik niet wachten om ons babytje in mijn armen te houden.

Ik ga het hierbij laten. Nog een fijne dag dames en laat eens van jullie horen als jullie tijd hebben!
Warme (ja nog steeds temp boven de 30 gr) groetjes,
Mrvica

Attachment : Nasa mala beba 25.07.071.JPG

Mrvica 24w5d

Berichtdoor Mrvica 24w5d » 26 jul 2007, 09:53

Nog een 4D echo.

Attachment : Nasa mala beba 4D 25.07.071.JPG

K

Berichtdoor K » 26 jul 2007, 11:05

hey iedereen,

omdat het hier zo rustig is zal ik maar een beetje schrijven zeker. Alles is hier ok.
Mijn hormonen zijn even wisselvallig als het weer. Ik wordt er gewoon ambetant van, van dat weer. Waarom kan het nu niet gewoon zomer zijn?Dacht dat het vandaag goed weer ging worden... Zaterdag gaan we naar Sfinksfestival in Boechout (met de kindjes) dus het moet droog zijn en liefst nog een beetje warm!
Na een maandje -bijna niet- misselijk zijn is het terug begonnen, eigenlijk ben ik het al zo gewoon, weinig eten, in niets goesting en af en toe naar de wc spurten... Zijn er nog die dat hebben, echt in niets goesting? Ik moet me echt verplichten van te eten en niks smaakt me.

@Mrvica: leuke echo's ! Ik moet volgende week donderdag terug voor een extra echo. Bij de vorige (die van 20 weken) konden ze het hartje niet goed zien (kindje lag heel de tijd met zijn of haar armpje ervoor). Gyn zei als ik zin had en tijd had mocht ik terug komen, alles was wel in orde op het eerste zicht, maar dan waren we 200% zeker. Daar zeg ik natuurlijk geen nee op.

Wij zijn vroeger (oei, dat klinkt lang geleden) ook naar Kroatie op reis geweest. We studeerden nog, ik denk zo'n zeven jaar geleden of zo. Het was een fijn e vakantie, lekker warm veel zwemmen (zaten in het zuiden aan de kust) en hebben toen uitstappen gedaan naar Bosnie(jawel) en Montenegro! Die waren heel confronterend, nog overal leger op straat, (half) afgebroken steden...
Mijn ventje heeft Slavistiek gestudeerd (Russisch en Servo-Kroatisch) vandaar dat we daar beland zijn. Kon hij zijn talen wat oefenen.

Eigenlijk heb ik niet meer zoveel te vertellen, dus ik ga jullie laten..

Tot later

ingrid

Berichtdoor ingrid » 30 jul 2007, 13:36

hallo iedereen,

hier ben ik dan terug we waren op reis met de mobilhome naar zweden, de reis is goed verlopen ondanks het toch redelijk ver was maar alle alles is goed gegaan
Mijn schoonouders uit lebanon zijn bij ons op bezoek en die wilden heel graag hun dochter in zweden bezoeken dus zijn we samen naar daar vertrokken maar ale da is weer achter de rug ze zijn nu nog hier tot 11 augustus maar het zijn lieve mensen dus dat valt mee

voor de rest een dikke dikke buik en ja zwangerschapssuiker
de test was positief ik heb zo een apparaatje gekregen om mij te testen en moet dat dagelijks nuchter doen en 3 dagen 7 keer per dag doen

woensdag moet ik met de resultaten naar de dokter maar eigenlijk vind ik dat nog meevallen ik doe suiker in mijn thee en eet wel eens chocolade en ik vind dat de resultaten toch binnen de normen liggen
we zien wel woensdag

en vrijdag naar de gynecoloog ben eens benieuwd hoeveel de baby zal wegen

groetjes aan iedereen

K

Berichtdoor K » 30 jul 2007, 19:48

hey iedereen,

hier gaat alles rustig zijn gangetje...
ben wel moe, heb een zwaar weekend achter de rug: zaterdag zijn we met de twee meisjes naar sfinks geweest. Het was heel leuk, maar ook heel vermoeiend. Ze begrijpen nog niet dat als ze weglopen in de massa we ze niet terugvinden. Geeneen van de twee had schrik en liepen daar maar rond (en wij maar daar achter crossen). Soit, we waren alle vier 's avonds heel moe maar hebben ons alle vier geamuseerd en dat is het belangrijkste.
Zondag zijn we dan naar een festivalleke in de buurt geweest (Kerkstraat Plage): ook leuk maar weer hetzelfde liedje. dit is gewoon in de stad op een plein, dus moet je ook nog opletten dat ze niet onder een auto gaan lopen!
Heb ervan genoten te zien hoe leuk dat ze het vinden die optredens. Ze gaandan met twee vlak voor het podium staan en dan maar dansen.... gewoon schattig!

@ingrid: laat iets weten hé woe en vrij

tot snel,

K

Mrvica 25w5d

Berichtdoor Mrvica 25w5d » 02 aug 2007, 12:58

Hallo dames!

Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen. Mijn buik groeit goed, ons babytje stampt en zwemt er op los, ik heb het wel moeilijker met slapen en lang zitten, krijg dan last van mijn rug of vind geen comfortabele houding.
Morgenavond of -nacht vertrekken mijn ventje en ik naar Kroatie waar we een weekje met mijn familie zullen verblijven. Ik zal dus niet kunnen komen posten. De week daarna is mijn familie bij ons te gast, dan zal het moeilijk worden om te posten, maar ik zal mijn best doen. Ik zou dan normaal ook terug op controle moeten, dan laat ik wel iets weten.

@Ingrid: al nieuws ivm de test?

Fijne dag nog en hopelijk tot gauw!
Mrvica

k

Berichtdoor k » 02 aug 2007, 14:24

hey iedereen,

ben niet terug van gyn: alles in orde!
Het kindje lag al met het hoofdje naar beneden, nu hopen dat het zo blijft...
Mijn eerste dochtertje heeft heel lang in stuit gelegen. Net voor ik onder het mes ging voor een keizersnede (38 weken) heeft de gyn toch nog een echo gedaan, ze had zo'n raar voorgevoel en inderdaad: ze was gedraaid. Ik dus met heel mijn hebben en houden terug naar huis!
Verder hier alles in orde...

tot de volgende!

ingrid

Berichtdoor ingrid » 03 aug 2007, 20:22

hallo iedereen,

ik ben dus woensdag op controle geweest bij de dokter voor mijn zwangerschapssuiker en alles was goed gewoon verder blijven testen en opletten met suiker

vandaag ben ik bij de gynecoloog geweest en alles was ook in orde tging wel vlug eerst heel lang moeten wachten en dan holde ze en nam weinig tijd wel echo gedaan maar heel vlug juist om te meten en het zou +/- 1kg100 wegen wat goed was en zelfs al een beetje vooruit
ik had ook veel vruchtwater zei ze ik hoop dat dit geen kwaad kan dat komt ook een beetje door dat zwangerschapssuiker

en ja nu kan ik het wel vertellen het is een hij en hij lag terug in stuit dus de laatste 3 weken is hij weer gedraaid maar hij heeft nog tijd om nog te draaien he

groetjes,

fieke

Berichtdoor fieke » 06 aug 2007, 15:30

hey dames

spijtig genoeg is mijn vakantie gedaan, maar gelukkig kan ik nu terug internetten he
alles gaat heel goed onze meid is super actief, enige nadeel geen mooei 3d echo natuurlijk na 2 maal proberen nog steeds geen mooi beeld.maar ja ze is gezond en dat is het belangrijkste

nog goed nieuws onze 1 ste verdieping is af geraakt dus ons pruts heeft een mooi afgewerkt kamertje nu

voor de rest redelijk veel last van de warmte, krijg echt een, super dikke buik ook al ben ik maar 6 kg bijgekomen en voel me soms percies een eendje (iedereen zegt dat dit niet waar is maar heb gevoel dat ik waggel)

ben blij te lezen dat het met jullie ook goed gaat

grtz fieke

ps op 16/08 volgende echo tel weer af he

k

Berichtdoor k » 14 aug 2007, 14:34

Waar zit iedereen????

Terug naar “De kindjes van 2007”