kindjes van 11/07

ara

kindjes van 11/07

Berichtdoor ara » 21 feb 2007, 19:56

Hallo,
ik ben in verwachting voor 31 oktober en reken mezelf bij die van november. Ik ben 27 jaar en mama van een tweeling van 2,5 jaar.
Op 6 maart mag ik gaan voor de eerste echo.
Groeten,
Ara

claudia

RE: kindjes van 11/07

Berichtdoor claudia » 24 feb 2007, 21:34

Gefeliciteerd. Vorig jaar rond deze tijd wist ik net dat ik zwanger was en uitgerekend voor 1 nov. 2006 Inmiddels ligt er een heerlijk kereltje van 3 maanden op mijn schoot. ( geboren 10-11-2006) Geniet ervan!
groetjes claudia

Attachment : feb 1 014.jpg

tinne

Berichtdoor tinne » 26 feb 2007, 13:26

Hoi ara, ik kom je vergezellen. Ik heb vandaag getest en ben ook zwanger voor november. Als ik het uitreken is de datum 5/11. Ik heb morgen een afspraak bij de gyn en dan weet ik meer.
Ik ben net 28 geworden en heb al een dochtertje van 18mnd. Ik zoek nog een manier om het vanavond tegen mijn man te vertellen, heb mij daarjuist aan de telefoon al serieus moeten inhouden het niet te vertellen tegen hem. Ik ben echt zo superblij, nu maar hopen dat er niets mis gaat!

Groetjes tinne

Ara

Berichtdoor Ara » 26 feb 2007, 20:05

Hallo Tinne,
eerst en vooral een dikke proficiat. Ik heb mijn man verrast met een bezoekje op zijn werk. Ik ging met de kids naar de vliegers kijken, hij werkt op Zaventem. En daar heb ik hem de zwangersschapstest laten zien. Hij was voorzichtig enthousiast.
Aan de rest van de familie heb ik het verteld door een T-shirt te maken met de naam op van onze jongens en achteraan 'Ik word grote broer'. Het duurde even voor hunne euro gevallen was.
Jij mag wel snel naar de gyn. Ik vind wachten tot volgende week nog zo lang. We zijn natuurlijk benieuwd of de natuur nog een tweeling voor ons in petto heeft.
Heb jij ergens last van? Ik van mijn borsten. Ik voel me soms juist Pamela Anderson, hihi. Ben al zwaar gebouwd en nu dat er nog bij.
Groeten,
Ara

tinne

Berichtdoor tinne » 27 feb 2007, 12:00

Hoi Ara, ja ik mag snel naar de gyn, dit komt omdat er iemand had afgebeld. Ik weet natuurlijk niet of er iets te zien gaat zijn. Waarschijnlijk een vruchtzakje, maar nog geen kloppend hartje denk ik. Ben toch blij dat ik al kan gaan!
En euh, ik heb ook best wel last van mijn borsten: heb geen grote, maar ze staan nu wel gespannen en heb kleine steekjes, een beetje hetzelfde als bij borstvoeding. En ook heb ik de hele tijd een zeurend gevoel in mijn onderbuik, dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap, en dit was bij mij zo de zekerheid dat 'het' er nog was! Ben ook wel erg moe, ben vorige week bv al eens om 20u gaan slapen omdat ik echt omver viel van de slaap!
Amai stel je voor dat je nog een tweeling krijgt, dan wens ik je wel veel sterkte toe, want ik vind eentje tegelijk ook al wel voldoende. Ik heb eerlijk gezegd nog niet nagedacht over dat we wel eens een tweeling zouden kunnen krijgen, maar ik denk dat we er weinig kans toe hebben. Ik zal het straks wel zien...

Groetjes tinne

Ara

Berichtdoor Ara » 28 feb 2007, 19:08

Tinne,
hoe was het bij de gyn.
Ik heb hier ook last van vermoeidheid. Deze namiddag 2 uur geslapen (samen met mijn jongens) en al enkele dagen op tijd in bed.
Zijn er nog andere zwangeren??
Groeten,
ARa

Tinne

Berichtdoor Tinne » 01 mar 2007, 11:55

hoi Ara, zoals verwacht was er nog geen kloppend hartje te zien, maar er zat wel wel een vruchtje in mijn baarmoeder en het is er maar eentje. Meer als dat wet ik natuurlijk niet. Volgens de dokter is de datum 4/11. Mijn volgende afspraak is volgende maand, en dan zal er al wel meer te zien zijn.
Nu is het uitkijken naar jou echo!
Groetjes tinne

AntjePK

Berichtdoor AntjePK » 01 mar 2007, 16:31

Hoi Tinne en Ara,

Ik ga jullie ook vervoegen! Vorige keer vond ik het heel leuk om via deze site met andere mama's in spe in contact te staan, zeker tijdens de laatste dagen! Heb al een zoontje van bijna 2 jaar (Mauro), en heb dinsdag een test thuis gedaan en bleek overduidelijk zwanger. Ik heb wel geen echt goed idee sinds wanneer, maar als ik de symptomen vergelijk met de vorige keer zal ik nu ook nog maar pas zwanger zijn en dan is het waarschijnlijk ook voor november. Ongeloofelijk! Strakjes belt mijn huisarts terug om te bevestigen dat de bloedtest toch hetzelfde resultaat geeft,... zou dat kunnen een test waarop blijkt zwanger en dan toch niet zwanger...?

AntjePK*

Ara

Berichtdoor Ara » 01 mar 2007, 18:55

Goedenavond dames,

AntjePK, van harte welkom en PROFICIAT! Meestal geef een positieve test ook een positieve bloedtest. Tenminste dat vertelde mijn dokter. Tenzij je bezig bent met hormonen ofzo, maar het fijne weet ik er niet van.

Tinne, een vruchtje is toch al goed nieuws, hé. Ik denk dat er bij mij ook niet meer te zien zal zijn, maar een tweeling is niet uitgesloten nu hoor... Bij mijn jongens had ik een echo op 6 weken en toen konden ze met zekerheid zeggen dat het geen twee eitjes waren, maar een tweeling binnen dat ene vruchtje daar konden ze pas uitsluitsels geven op 10 weken. En op 12 weken kwam dus het nieuws dat het er inderdaad twee waren... Er is dus nog hoop voor je ;)

Vandaag weer een vermoeiende dag. Mijn kinderen waren vol energie. Ze gaan sinds deze week naar de school en zijn dan een beetje uit hun ritme. De kleinste hebben ze overhoop gelopen en hij is frontaal op zijn gezicht gegaan met schaafwonden op lip en neus tot gevolg. Zag er erg lelijk uit en ik verschoot me wel toen ik thuis kwam.
Voor de rest een beetje hetzelfde als anders, moe, erg moe en maagpijn en misselijk. Maar ja, we klagen niet, want we weten wat een geschenk er aan vast hangt.
Nog een fijne avond, ladies...
ARa

geeke

Berichtdoor geeke » 04 mar 2007, 16:47

Hallo allemaal

ik ga me ook bij jullie groepje voegen.
Dinsdag testje gedaan en positief!
Donderdag bloed laten trekken bij de dokter en ook dat was positief met een HCG van 275.
Voorlopig ben ik uitgerekend voor 2 november.
Op 15 maart mag ik naar de gynaecoloog, we zullen dan wel al meer weten denk k.
Groetjes

Nienke

Berichtdoor Nienke » 05 mar 2007, 10:34

Hallo,

mag ik er ook bij ?

vrijdag 2 maart een positieve test gedaan en vanmorgen naar de vrije consulten van de gyn geweest en jawel ook daar positief !
op de echo was een vruchtzakje met erin een vruchtje duidelijk zichtbaar, zou nu 5 weken zwanger zijn.

Ben dus uitgerekend voor 3 november !

Ben zo blij :-)))))

Op 26/3, 2de echo (dan zou het hartje moeten kloppen), spannend...

Nienke

fieke

Berichtdoor fieke » 05 mar 2007, 12:49

ben uitgerekend rond eind oktober begin november
zondag 25 feb een positieve test
maandag HCG 155

is dit niet wat laag??

nu donderdag heb ik een afspraak bij de gyn en ik hoop echt om een overduidelijk vruchtje te zienen stiekem hoop ik ook van al een hartje te horen dan ben ik al wat gerust gesteld want na mijn miskraam in oktober zit de schrik er wel in

trouwens proficiat aan de andere zwangeren hier

tinne

Berichtdoor tinne » 05 mar 2007, 13:58

Hoi nieuwkomers en ook proficiat voor jullie! Leuk dat we nu al met wat meer zijn.
Ben vandaag best wel misselijk. Moet niet overgeven ofzo, maar gewoon een misselijk gevoel. Ik heb wel geluk dat ik al niet meer moet gaan werken: ik werk als opvoeder bij mentaal gehandicapten en wij moeten zeker stoppen voor we 10 weken zijn. Maar aangezien ze al direct iemand gevonden hadden om mij te vervangen kon ik al stoppen. Ik ga wel m'n dochtertje nog 2 korte daagjes naar de onthaalmama laten gaan zodat ze kan spelen met andere kindjes en dan kan ik op m'n gemakje gaan zwemmen en kuisen. Ik hab sebiet met haar een afspraak zodat we kunnen afspreken welke dagen het beste uitkomen...
Groetjes Tinne

Tinne

Berichtdoor Tinne » 05 mar 2007, 14:04

Ik ga eens een voorlopig lijste opstellen:

Ara, 31 oktober
Antje PK, begin november
Fieke, begin november
Geeke, 2 november
Nienke, 3 november
Tinne, 4 november, 2de kindje

b

Berichtdoor b » 05 mar 2007, 15:10

Dag allemaal!
Ik voeg me ook met veel plezier bij het novembergroepje! Ik zet m'n naam er niet bij omdat we het nog aan niemand verteld hebben (behalve aan de crèche!). We verwachten onze derde spruit op 3 november! Veel kwaaltjes heb ik niet (behalve constipatie!). Ik zal blij zijn als de eerste 'risicoweken' voorbij zijn! Mag maandag 12/3 naar de gyn!
B

B

Berichtdoor B » 05 mar 2007, 15:11

Ik pas ook even het lijstje aan!

Ara, 31 oktober
Antje PK, begin november
Fieke, begin november
Geeke, 2 november
Nienke, 3 november
B, 3 november, 3de kindje

Nienke

Berichtdoor Nienke » 05 mar 2007, 17:53

Ara, 31 oktober
Antje PK, begin november
Fieke, begin november
Geeke, 2 november
Nienke, 3 november, 2de kindje

Ara

Berichtdoor Ara » 06 mar 2007, 10:34

Hallo dames,
Welkom aan de nieuwkomers. Onderaan pas ik het lijstje aan.
Vanavond mag ik ook naar de gyn, spannend.
Hier is iedereen al op de hoogte, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik niet veel kan verzwijgen.
Heeft er iemand van jullie een voorkeur voor het geslacht. Ik wel, graag een meisje, maar we waren er niet aan begonnen als een jongen ook niet welkom was hé.
Allé, 'k ga wat verder werken. Ben heel blij dat we beginnen aan te groeien.
Doei,
Ara
Ara, 31 oktober, derde kindje
Antje PK, begin november
Fieke, begin november
Geeke, 2 november

Gast

Berichtdoor Gast » 06 mar 2007, 11:31

spannend ara
ik ben donderdagavond aan de beurt en hopelijk (waarschijnlijk wel) wil ze daneen echo doen.
Bij ons weet ook iedereen het al om dezelfde reden, ik ben een kletskous
ik zou ook liever een meisje hebben naar mijn gevoel hebben we al een jongen (mijn stiefzoontje ik beschouw hem ook als mijn eigen kindje)
nog veel zwangerschapsgenot
fieke

tinne

Berichtdoor tinne » 06 mar 2007, 21:21

Hey Ara, hoe was het bij de gyneacoloog? Ben wel benieuwd!
Hier gaat alles rustig z'n gangetje, ik ben al terug aan't uitkijken naar de volgende afspraak bij de gyn. Ik zou ook al aan iedereen willen vertellen dat ik zwanger ben, maar er is toch een stemmetje in m'n hoofd dat me tegenhoud om dat te doen. We hebben wel morgen afgesproken met m'n man z'n moeder om het te vertellen. Mijn moeder weet het ook al dus nu is zijn moeder ook aan de beurt. Ondertussen zijn ook wij wel aan't nadenken over namen enz. Ik kan al niet wachten om te weten te komen wat het geslacht van ons kindje is!!
Groetjes tinne

Lientje

Berichtdoor Lientje » 07 mar 2007, 14:05

Dag meisjes,

Allemaal een dikke proficiat!
Hier ook nog een herftskindje op komst, ben uitgerekend voor 2 november en dit is ons eerste kindje. We hebben er 2 jaar over gedaan en 3 icsi's voor nodig gehad en dus kan ik bijna niet wachten om op echo te gaan en het hartje te zien kloppen.

Ik heb vooral heeeel veel rugpijn, is zo erg vandaag dat ik bijna niet aan mijn bureau kan blijven zitten...maar ik klaag niet hoor ben al blij met ons kleine mirakel!

Ik pas lijstje even aan

Ara, 31 oktober, derde kindje
Antje PK, begin november
Fieke, begin november
Geeke, 2 november
Lientje, 2 november, 1e kindje

Ara

Berichtdoor Ara » 07 mar 2007, 20:40

Hallo allemaal,
mijn bezoek bij de gyn was erg spannend... ik heb er twee nachten niet van geslapen. Het zouden er dus nog eens twee moeten zijn, dan wordt er hier iemand zot hoor!!
Maar alles was in orde. er was maar één vruchtje te zien en alles was ok, zelfs het hartje klopte al. De echo schatte dat het een leeftijd van 6 weken had. En ik ben dus uitgerekend voor 27 oktober.
Lientje, dat van die rugpijn heb ik dus ook en ik heb er maar één remedie tegen. Bij het slapengaan een kersenpittenkussen tegen leggen zodat die spieren wat ontspannen en een goede steunende BH, omdat ik al redelijk zwaar ben van buste en nu nog erger dus.
Weet er iemand een remedie tegen de vermoeidheid of is het gewoon uitzweten?
Hebben jullie al een idee voor meters en peters? Wij geraken er niet uit en zoeken nog een manier om het te vragen.
Tot later,
Ara

Julie

Berichtdoor Julie » 08 mar 2007, 12:01

Hoi allemaal,

Ik wil me ook graag bij het lijstje voegen. Ik heb vanmorgen het bevestigende nieuws van de huisarts gekregen, ben uitgerekend voor 6 november.
Dit is ons eerste kindje.
Alvast succes aan iedereen hier.

tinne

Berichtdoor tinne » 08 mar 2007, 12:03

Hey ara, ben blij dat allles in orde is, en vooral dat het er maar eentje is! Nu kan je verder gerust genieten van je prille zwangerschap... Voor die vermoeidheid heb ik ook nog geen wondermiddel gevonden buiten slapen en wanneer het kan een dutje doen. De vorige keer is die vermoeidheid pas overgegaan na de derde maand als ik mij goed kan herinneren.
over peter en meter hebben wij het eigenlijk nog niet gehad. Als we de 12 weken voorbij zijn dan durf ik daar over beginnen nadenken.
Amai ben blij dat het vandaag eens een mooie dag is, kan ik lekker buiten spelen met m'n dochtertje, dat vind ze echt geweldig. Niets leuker dan buiten spelen...
Groetjes tinne

tim

Berichtdoor tim » 08 mar 2007, 14:01

Hallo, mag ik mij ook toevoegen? Maandag postitief getest, dinsdag naar huisdokter voor bloed te controleren en inderdaad zwanger voor ons derde kindje. Uitgerekend voor 9 november en we mogen 19 maart voor het eerst naar de gynaecoloog. Op hoeveel weken vertellen jullie het blije nieuws aan jullie familie en vrienden?

PS Proficiat aan alle zwangeren.

Terug naar “De kindjes van 2007”