Septemberukkies

Slyke

Septemberukkies

Berichtdoor Slyke » 12 nov 2007, 08:30

Voor mama's (en ook papa's) die wat willen mee kletsen over hun babietjes en andere dingen altijd welkom op http://groups.msn.com/September2007ukkies.

Michelleke

RE: Septemberukkies

Berichtdoor Michelleke » 06 dec 2007, 22:05

Zijn er nog mama's met een septemberbaby??

Gast

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 14:01

hey,
hier eentje van 22/09/07.Sukkelen wat met zijn reflux maar anders een pracht van een zoon.Tussen kerst en nieuw gaan wij al eens proberen met groentenpap gaat dan net 3maanden zijn vroeg maar dit vanwege zijn reflux.Zijn er nog die zo vroeg begonnen zijn en zijn er nadelen,want heb hier al veel over gelezen.
Na nieuwjaar terug beginnen werken en zie dat echt niet zitten best dat het maar partime is
groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 06:41

ook mijn zoon is van 13 sept alsook ik begin met groentenpap wegens reflux
ik ben nu al bezig met melk met groenten te geven en lukt uitstekend
kweet dat het vroeg is maar zo was voor ons geen leven meer

S.

Berichtdoor S. » 07 jan 2008, 10:00

Hallo

Onze baby is geboren op 4 sept. Wij geven ook al ongeveer 3w groentepap. In t begin, bij de start, had hij een moeilijke stoelgang. Ondertussen is dit al opgelost. Hij eet heel graag aardappelen en krijgt daarachter nog melk(120ml). Hij neemt van ongeveer zijn 9w zantax, 2per dag. Ik geef dat niet graag maar t was geen leven meer. Ik gaf eerst bv en nu ben ik aan t overschakelen. Hij drinkt beeba, moest nan ar niet hebben. Hoe lukt het bij jullie met de groentepap? Hoe lang slaapt jullie baby nog overdag? Waar speelt hij/zij mee? Moet je s nachts nog opstaan?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 08:49

Kijk eens onder "Je baby" - "September 2007 baby's"

Terug naar “De kindjes van 2007”