wat voelen jullie op 13wkn

2007

wat voelen jullie op 13wkn

Berichtdoor 2007 » 03 jan 2007, 14:14

hoi allemaal,
ben nu 13.5wk zwanger
heb al ferm buikje ook een sinds twee weken ongeveer niet meer ziek
nog wel af en toe een dag dat ik me echt slecht en misselijk voel maar als je het vergelijkt met de vorige weken is dit om trots op te zijn
maar vorige week dacht ik soms mijn kleine spruit af en toe te voelen bewegen
nu sinds twee dagen voel ik eigenlijk niks meer daarom ik twijfel of ten eerste dit wel mijn baby was die ik voelde of er iets mis is
ik had wel is graag van jullie geweten of jullie soms al iets voelen en wat dan of ook nog helemaal niks?
somige dagen nu ik niet meer misselijk ben voel ik me ook niet echt meer zwanger raar??

wendy

RE: wat voelen jullie op 13wkn

Berichtdoor wendy » 03 jan 2007, 15:27

hallo

ik ben nu 11 weken zwanger en heb een paar kwaaltjes maar is al beter en inderdaad soms voel ik me ook niet meer zwanger gelukkig is die buik er ;)

ik dacht deze morgen en daarjuist ook iets te voelen als een vlinder in mijn buik (tweede kindje) ik dacht nee dat kan niet nu toch nog niet daarjuist had ik weer zoiets van nee maar mss toch wel :)

groetjes wendy

Evie

Berichtdoor Evie » 03 jan 2007, 17:19

Ik ben momenteel 12,5 week zwanger van mijn eerste kindje. Zo'n 2 dagen geleden voelde ik ook een soort rare plopjes, die ik nog nooit eerder gevoeld had. Ik dacht dat ik het me compleet inbeelde, want is 12 weken niet veel te vroeg om al dingen te voelen? Maar blijkbaar ben ik dus niet de enige...
Zou het dan toch?

Mira

Berichtdoor Mira » 03 jan 2007, 17:30

ik ben nu ook 13 weken en 2 dagen en ik voel toch nog niet veel hoor...dat is denk ik ook wel normaal.
maak je maar geen zorgen, geniet er van!

Veerle

Berichtdoor Veerle » 03 jan 2007, 18:20

Ha, ik ben dus niet alleen... Ik ben nu 12 weken van mijn tweede kindje en ik denk ook af en toe al iets te voelen... Het is hetzelfde gevoel als bij mijn eerste, maar toen voelde ik het pas rond 20 weken... Het zou me verbazen dat ik echt al mijn baby'tje voel... Toch eens vragen aan de gynaecoloog volgende week!

sandra

Berichtdoor sandra » 04 jan 2007, 16:03

hallo,

ben vandaag 12 w 6d (2° kindje) en heb ook al 1 of 2 keer getwijfeld. Maar vorige keer heb ik ook pas echt beweging gevoeld rond 17 weken. Misschien herken ik het nu vlugger, of misschien was het toch wishfull thinking.
Vandaag in elk geval hartje horen kloppen bij dokter :-)
groetjes

Terug naar “De kindjes van 2007”