draagmama uitgerekend voor begin juli

anoniem

draagmama uitgerekend voor begin juli

Berichtdoor anoniem » 31 dec 2006, 13:15

hallo iedereen
ik ben nu normaal 11 weken zwanger en mag 8januari samen met de wensouders op controle en hopelijk op een duidelijke echo toch al wel...
spannend voor ons allen
alleen is deze zwangerschap niet zo rooskleurig,ik heb zelf ook kinderen en ja je kan niet stil zitten he je moet vooruit...
acnee daar heb ik nu op eens ook veel last van en moe moe moe,ik kruip om 21u al in mijn bed,ik sta echt op de klok te kijken dat het tijd zou zijn dat de kinderen in hun bedje liggen dat ik zelf ook kan gaan slapen......
pppfff ik zal toch blij zijn als het zover is eerst de 1ste echo en dan hup
hopen dat het snel verlof word
ook aan al de dames veel succes....

Gast

RE: draagmama uitgerekend voor begin juli

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 14:13

amai draagmama, als het echt is wat jij vertelt vind ik je moedig om andere mensen hun wens in vervulling te laten komen.

anoniem

Berichtdoor anoniem » 31 dec 2006, 15:00

ja
dat vind ik nu eigelijk ook,als je van jezelf weet dat je eigelijk geen kinderen meer wou,nooit meer zwanger worden en nu doe ik het toch voor een lieve vriendin
ik sta eigelijk van mezelf te kijken....

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 15:16

Ik vind het moedig, maar ben je niet bang dat het emotioneel té zwaar gaat zijn om het kindje dat je negen maand in je buik hebt gedragen,.. af te geven?

anoniem

Berichtdoor anoniem » 01 jan 2007, 11:59

ja dat is afwachtend,het zal me altijd wel iets doen natuurlijk,maar ik wil absoluut geen kinderen meer...
misschien dat dit dan de grootste doorslag zal geven en mijn kinderen zullen mij ook steunen...
en ik kan altijd het kindje nadien zien,we zijn goede vriendinnen dus, ikword dan tante
en daar wil ik het graag bij houden,
anders zou ik perfect nog zelf kinderen van mijn eigen man kunnen kiezen
maar dit is onze bewuste keuze
dus hoop ik dat het zal mee vallen,tenslotte is het kindje van een man waar ik niet van hou,begrijp je en dat zal het me hopelijk makkelijker maken...om nadien afstand te nemen

groetjes

Terug naar “De kindjes van 2007”