wie ook ?

fie

wie ook ?

Berichtdoor fie » 06 nov 2007, 13:33

allé, roulez....
mijn kleine meid is geboren op 15 juni 2007.
Wie werd ook in juni mama ?

st

RE: wie ook ?

Berichtdoor st » 07 nov 2007, 10:25

hier ook een prachtig dochtertje geboren op 17 juni
eerste kindje

Gast

Berichtdoor Gast » 09 nov 2007, 17:30

hier een zoontje van 13 juni :)

Gast

Berichtdoor Gast » 12 nov 2007, 17:41

Hier een dochtertje van 21 juni

Gast

Berichtdoor Gast » 13 nov 2007, 14:59

Flinke zoon van 05/06/'07 (derde kindje)... weegt nu 8.850kg, heeft 2 tandjes en derde tandje zit klaar.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 nov 2007, 10:44

mijn meisje is geboren op 7/06. Ze weegt 6,700kg nu. Nog geen tandjes te bespeuren. Draait zich nog niet om maar kan al redelijk goed rechtzitten met steun. Niet lang hoor. Binnen 2 weken zal ze naar de onthaalmoeder moeten gaan. Denk dat ze veel gaat wenen want als ze mij eventjes niet ziet, komen de traantjes al. Maar dit zal maar tijdelijk zijn zeker?

Elke

Berichtdoor Elke » 20 nov 2007, 15:25

mijn dochtertje is ook van 07/06. Ze weegt nu 6,190kg.
Ik ga al van oktober half-time werken. Mijn kleine spruit gaat dus al een tijdje twee dagen in de week naar de creche. De eerste dagen waren inderdaad wat onwennig (ook voor de mama hoor) ze wou niet drinken in de creche. Maar ondertussen gaat ze er graag naartoe.
Ze krijgt nog altijd borstvoeding en ben deze week begonnen met groentenpap.
De groentenpap heeft helemaal geen succes. ben benieuwd hoe ze morgen in de creche zal reageren.

cindy en c°

Berichtdoor cindy en c° » 26 nov 2007, 15:00

Hier nog iemand die in juni nog eens mama is mogen worden en wel van ons vijfde wondertje. Jone is ook op 07/06 geboren en weegt nog maar 6 kg. Daarom ben ik deze week met vaste voeding MOETEN beginnen wat ook totaal geen succes is. Ook zij krijgt voor de rest alleen nog maar borstvoeding.

Ik heb het geluk om thuis te kunnen/mogen blijven voor de kindjes.

Gast

Berichtdoor Gast » 26 nov 2007, 15:09

Hallo

Mijn dochter Luna is geboren op 15 juni 2007. Ze stapt al heel goed in het rond en heeft al een goed karakterke. Ze heeft al heel veel tandjes. Nog 2 hoektanden en 4 kiezen te gaan en alles is compleet. Ze is ook goed voorzien van oren en poten en weegt een 12kg400. het is een echt schatje die binnenkort een zusje bijkrijgt :-)

Gast

Berichtdoor Gast » 27 nov 2007, 08:19

Ik ben de mama van Luna. Heb me namelijk gemist van jaartal. ZE is van 15 juni 2006. Tja was er gisteren niet met mijn gedachten bij

Gast

Berichtdoor Gast » 28 nov 2007, 15:07

Hihihi, ik dacht al dat er iets niet klopte.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 nov 2007, 19:19

Hier ook een junidochter, van 2 juni is ze. Ze heeft nu twee tandjes en rolt al flink om. Groentenpap gaat heel vlot, maar fruitpap is een ramp.

Evie

Berichtdoor Evie » 28 nov 2007, 21:10

Hier een zoon van 1 juni 2007, Vince. Hij werd 6 weken te vroeg geboren, was 49 cm groot en woog 2kg550 (jaja, voor zo vroeg te zijn was het nen flinken brok).
Ondertussen wordt hij dit weekend 6 maanden, is hij 70cm en weegt hij 7kg880.
Zitten met steun of in zijn bumba begint aardig te lukken. Rollen doet hij nog niet helemaal, maar dat zal niet lang meer duren.
Ik bespeur nog geen tandjes, al denken we soms wel dat hij wat pijn heeft. Ze zullen er dus wel aankomen.
Het is een flinke eter, zowel zijn groente als fruitpap gaan goed binnen.

Attachment : kiekeboe1.jpg

cindy en c°

Berichtdoor cindy en c° » 29 nov 2007, 13:19

Inderdaad evie, je ventje was een flinke brok toen hij geboren was. Mijn meisje is op tijd gekomen en zij was ook maar 49 groot. Wel woog ze 3kg170.

Mooie ventje heb je.

Hier staat er wel al een tandje klaar. Omrollen is hier ook nog niet aan de orde. Ze is echt eentje op haar gemak.
Ik ben pas sinds vorige week begonnen met groentenpap en hier wil het niet lukken. Vandaag heeft ze niets willen eten van dat. Och ja, bij mama zal het lekkerder zijn hé.

Hier ook een foto van mijn kleinste meisje.

Attachment : IMG_00012.JPG

@cindy en co

Berichtdoor @cindy en co » 30 nov 2007, 22:06

Hoi Cindy,

Je kindje heeft een heel mooi t-shirtje aan, kan je mij zeggen waar je het gekocht/gehaald hebt.

Alvast bedankt,

an

Berichtdoor an » 02 dec 2007, 18:29

Hoihoi,

Onze dochter werd 23 juni geboren. Een beetje te laat. Ze was 49cm groot en woog 2810kg. Ondertussen weegt ze 5950kg. Van tandjes nog niets te bespeuren. Omrollen doet ze al een dikke 3 weken. Alleen rechtzitten nog niet. Wel in het bumbo-zitje. Hoewel, daar hangt ze half uit om alles rondom haar te kunnen grijpen. Sinds 4 dagen begonnen met groentenpapje. De melkproductie is aan het minderen sinds ik ben beginnen werken,.... al die stress op het werk,.... Veel van het papje eet ze nog niet, maar het is een begin!

Attachment : IMG_0442.jpg

Martine

Berichtdoor Martine » 04 dec 2007, 00:27

Ons Laureke is van 2 juni 2007.
Willen jullie alsjeblieft stemmen voor haar op
http://www.9maand.com/bvdm/index.php?page=1

Dankuwel allemaal!!!

Ze staat op de 16de rij, eerste foto!
(of de 5de rij vanonder te beginnen)

Debby

Berichtdoor Debby » 14 dec 2007, 09:18

Ons Kyra is geboren op 12 juni en weegt nu 8kg en is 66cm groot, nog geen tandjes maar ze zijn op komst ...

Wat een mooie beebjes hier zeg ...

Dit is ons Kyra op hare doop ...

Attachment : Afbeelding 157.jpg

@ @ Cindy en c°

Berichtdoor @ @ Cindy en c° » 14 dec 2007, 13:17

Sorry dat ik nu pas je berichtje zie.

Het t-shirt wat Jone aanheeft komt van een kinderwinkel. Het is van het merk Lief. Helemaal niet zo duur en als je hiervan iets koopt gaat er ook nog eens een deel naar een goed doel voor kleine kindjes.

Tien, tien, ik zie hier bekende gezichtjes op.

Groetjes cindy en c°

Evie

Berichtdoor Evie » 03 jan 2008, 19:12

Ondertussen heeft onze Vince er 2 tandjes bij en is de derde op komst :-)
We ontdekten op kerstochtend dat de tandjes er waren. Was een leuk geschenkje

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 15:28

hallo ik heb een derde kindje(rune) geboren op 7/06/07
hij weegt nu 10kg 220 en is 72cm groot
heeft nog geen tandjes, begint al op zijn beentjes te staan en eet goed

Attachment : HPIM1264.JPG

Neel

Berichtdoor Neel » 09 jan 2008, 16:15

Mijn dochtertje werd geboren op 23 juni 07, ze kwam 3 weken te vroeg.
Ze weegt nu rond de 7.300 en is 66 cm ongeveer.

Ze heeft nog geen tandjes, en eet beter groenten dan melk. Ze wil al rechtstaan.

Attachment : BILD1470.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 10:42

amai jou dochtertje heeft al veel haar, zo lang al...mooie meid trouwens!
die van mij is van de 17de juni en heeft belange nog zoveel haar niet en ik verlang er al zo naar om er eens een spelletje in te steken

Neel @ 11.42u

Berichtdoor Neel @ 11.42u » 12 jan 2008, 18:53

Wat een leuke en sympathieke reactie, lief van je! Danku! Ze is al een keertje naar de kapper geweest.

Ik durf er niet dadelijk een speldje in te steken omdat ik bang ben dat ze het in haar mondje gaat steken.

Waar kan ik eigenlijk van die kleine leuke speldjes vinden?

Groetjes,
Neel

cindy en c°

Berichtdoor cindy en c° » 13 jan 2008, 18:33

Ik denk dat je in de Hema zo een kleine speldjes wel zal vinden.

Wat heb ik een magere en kleine mie.
Ze is ook van 07-06-07. Ik ben haar woensdag gaan laten wegen (want ze is fel ziek geweest tijdens de feesten, longonsteking).

Ze weegt 6,440kg en is nog maar 64,5cm groot.

Als ik hier dan de gewichtjes zie van beebjes die even oud zijn, of zelfs nog jonger zijn (en te vroeg geboren).

Attachment : IMG_0009.JPG

Terug naar “De kindjes van 2007”