Lijstje met april 2007 baby's

Gast

RE: Lijstje met april 2007 baby's

Berichtdoor Gast » 08 apr 2007, 23:31

Hallo Allemaal,

Aan alle kersverse mama's een enorme proficiat en geniet ten volle van die schatjes!

Ik ben tegen de verwachtingen in ben ik een maart moeke geworden. OP maandag 26 maart ben ik dik tegen mijn goesting ingeleid. Dus al een tijdje moeke van 2. Omwille van technische problemen met het net ben ik nog niet langs geweest om mijn verhaal van die dag te vertellen. Nu het weer wel lukt wil ik het toch even kwijt.

Op maandagochtend vol goede moed vertrokken rond 7u naar de materniteit. Mijn vorige bevalling is ook ingeleid, maar dan omdat onze Servaas al 11 dagen langer dan gepland in mijn buik zat. Na die ingeleide bevalling heb ik gezworen nooit meer... De volgende keer zou de natuur zijn werk wel doen. Helaas was het nu weer prijs, maar dan wel om andere redenen. De baby werd te groot (lees--> vooral nen dikkop )en ik had net iets te veel vruchtwater volgens de gyne. Dus het medisch advies toch maar opgevolgd.
In het ziekenhuis werden er al snel 2 pilletjes vaginaal ingebracht. TOen de vruchtvrouw dit deed zei ze dat ze precies een klopje kreeg van een handje. Dat is wat ze zei tegen ons om ons niet onnodig ongerust te maken.
Ze zei dat ze voor de zekerheid toch even de gyne zou contacteren.

Een uur en een weeënstorm later was de gyne er om een echo te maken en wat de voredvrouw reeds vreesde klopte. Ze had geen handje maar een voetje gevoeld. Onze kleine spruit had zich tijdens de laatste 4 dagen nog even gedraait. En lag nu in een ferme stuit. De gyne heeft hem nog uitwendig proberen keren, maar hij lag veel te goed. Op dat moment brak bij mij toch even het angstzweet uit. Een stuitbevalling, dat zag ik niet echt zitten.

De gyne besloot nog een uurtje te wachten en dan opnieuw te checken. Maar de baby lag nog altijd net zoals een uurtje eerder. Maar toen zei de gyne dat een stuitbevalling onmogelijk was omdat de baby met de voeten eerst geboren zou worden en dat de kans op uitzakken van de navelstreng te groot was. ik kreeg 2 keuzes, of naar huis gaan en hopen dat de baby alsnog zou keren of een keizersnee. Ik was totaal ondersteboven van dit nieuws. Stiekem was ik het liefste naar huis gegaan om daar even te bekomen. Maar de kans op een doodgeboren baby als mijn vliezen zouden breken was te groot. Dus kozen we voor een keizersnee. Ik was zo teleurgesteld in mezelf en kwaad op alles en iedereen. Maar bovenal was ik vooral verschrikkelijk bang. Gelukkig was mijn ventje in de buurt, hij is voor mij de held van de dag. Naast de opmerkzame vroedvrouw natuurlijk.

Een half uur later lag ik op de operatietafel. Ik vond dit zo erg. De bevalling van Servaas (onze eerste zoon) vond ik zo intiem en zo mooi, en nu liepen er plots 13 groene schorten rondom mij. Noem me naief, maar dit scenario is het enige dat ik mij vooraf niet had voorgesteld. Ik had zelfs amper iets gelezen over een keizersnee. Maar goed, even later stond de kinderarts naast mij met een groen bundeltje dat al snel zijn eerste kreet de wereld instuurde. Onze tweede zoon was geboren. Klaas was er eindelijk! Met 39 weken woog hij een knappe 4 kilo en mat 53cm. Hij was zo gezond als een visje en zag er heel wat minder verschrompeld uit dan zijn broertje.

Het herstellen van de operatie is eigenlijk heel erg vlot gegaan, hoewel ik de meest verschrikkelijke verhalen te horen kreeg de eerste dagen. Het enige spijtige vond ik dat ik de eerste twee dagen niet zelf voor de kleine Klaas kon zorgen. Maar weer was mijn ventje er om pampertjes te verversen en badjes te geven.

En natuurlijk eind goed al goed. Klaas is zo gezond als een visje en dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar emotioneel vind ik dit toch een enorme boterham om doorheen te bijten. Het zal nog wel even duren voor ik dit allemaal een plaatsje heb gegeven. Maar versta me niet verkeerd, ik ben zo fier als een gieter op mijn kersverse Klaasje.

Ik doe mijn best om een fotootje toe te voegen...

Geniet allemaal nog heel erg van je baby (in of al uit je buik) ik ga dat ook doen!

Heel veel lieve groeten,

Nele, grote broer Servaas en de kleine Klaas

Klaasje drie dagen oud :)

Attachment : DSC001431.JPG

Ingele (22/4)

Berichtdoor Ingele (22/4) » 09 apr 2007, 15:34

Hoi iedereen,
eerst en vooral proficiat aan de mama's die al bevallen zijn! Wat een mooie baby's!

Ik heb zaterdag een half uurtje aan de monitor gehangen na een vals alarm. Het rommelt sindsdien soms wat meer soms wat minder, we zullen wel zien voor wanneer het komt. Ik wil zeker voor mijn datum bevallen omdat anders mijn man en dochtertje terug naar Frankrijk moeten.... dat is dan het nadeel van komen logeren in België natuurlijk, dat kan niet eeuwig blijven duren! Maar intussen is het geboortekaartje af en wordt er hard (hmhm tussen het vele slapen en nietsdoen door) gewerkt aan de doopsuikers!

Groetjes,
Ingele

Gast

Berichtdoor Gast » 09 apr 2007, 17:38

Hallo,

Indien jullie iets leuks willen van noukie's voor jullie kleine ukje kijk eens op [url]www.schattebout.be[/url]. Er zijn kortingen tot -40%!!!

Nathalie

Berichtdoor Nathalie » 10 apr 2007, 18:10

Hallo iedereen,

Proficiat aan alle mama's die net bevallen zijn.

Vandaag zijn we dus terug naar het UZ Gent geweest voor een Cystografie te doen, bij mn kleine bolleke. D.w.z. met een sonde via zn piemeltje naar de nier een vloeistof inspuiten. De sonde zat er nog maar net in en hij plaste ze er onmiddellijk weer uit, dus mochten ze het opnieuw doen. Ik had echt medelijden met mn bolleke, ik had hem nog nooit zo hard horen wenen. Nadat ze dat gedaan hadden, vond ik dat hij plots zo geel zag. Ik dacht eerst dat ik het mij inbeeldde maar toen zei de nefroloog net hetzelfde. Hij moet dus goed in de gaten gehouden worden en als het volgende week niet beter is moet hij fototherapie ondergaan. De uitslag van de cystografie was redelijk goed, voorlopig geen reflux meer op de nier maar moet wel goed opgevolgd worden. Daarna hebben ze een echo genomen van de tumor en dat was weer minder goed, de tumor is serieus gegroeid op een week tijd en daarom moeten we nu vrijdag al terug gaan ipv in mei. Het klinkt niet zo goed en het was een echte slag in mn gezicht ook al weet ik het al zo lang, je blijft ervan verschieten.

De verpleegster van Kind & Gezin is ook net langs geweest en nu weegt hij 2.520 gr, en 47cm groot.

Ik zal hier ook een fotootje posten, dit was 3u na de geboorte op neonatologie.

Groetjes,

Nathalie

Attachment : PICT1052.JPG

Sophie, mama van Mette

Berichtdoor Sophie, mama van Mette » 11 apr 2007, 13:34

Wat een schattig ventje, Nathalie. Fijn trouwens dat je je verhaal hier nog komt vertellen. Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat ik nu eigenlijk niet echt meer op dit forum thuis hoor. Heb me wel aangesloten bij de maart-mama's, maar heb heel mijn zwangerschap hier meegeleefd en voel me eigenlijk meer een april-mama.
Met ons kleintje alles dik in orde. Morgen komt K&G en ben benieuwd naar wat zij te vertellen heeft, want ik vind dat we hier echt wel reuze sprongen maken in haar ontwikkeling. Hoop dat ik niet teleurgesteld word, maar heb de indruk dat ze flink is bijgekomen en ook op motorisch vlak denk ik dat ze eigenlijk wat voor is op haar leeftijd. Ze is nu 3 weken en begint echt interesse te tonen voor speelgoedjes die ze soms al met haar oogjes volgt. Met de papflesjes gaat het ook goed alleen nogal een gesmodder, want bijna bij elke voeding speelt ze het klaar om de melk naast haar mondje te laten lopen. Soms voel ik me wel nog eens triestig omdat die borstvoeding niet gelukt is en dan begin je toch terug te denken van misschien had ik het zo moeten doen of misschien had ik zelf wel meer moeten rusten etc., maar heel eerlijk, ik denk dat ik meer dan mijn best gedaan heb en als ons meisje gelukkiger is met een flesje dan gun ik haar dat natuurlijk.
Groetjes allemaal.

Nicky

Berichtdoor Nicky » 13 apr 2007, 07:19

Hey Saampjes !
Aan allen die intussen bevallen zijn : proficiat
Aan allen die nog zitten af te tellen, alvast ook :proficiat !

Ha ha, hier gaat alles heel goed met onze Remi - intussen al 1 maand en 3 dagen oud ! Wat vliegt de tijd. Wij hebben de eerste maand op de benedenverdieping aan 22,5°c doorgebracht, maar sinds enkele dagen stappen we de wijde wereld in en genieten we écht van mekaar.
We slapen in de slaapkamer - en eten om de 4 uur. Niettegenstaande dit perfekte schema en een heel lieve baby, ben ik toch stilaan zeer moe aan het worden doordat ik nooit meer kan doorslapen. Ikzelf ben ook gestart met borstvoeding, maar door verkeerde zuigtechniek (toe te wijzen aan Remi nog té jong, en té klein, misschien te zwak om correct te zuigen in 't begin) heb ik de eerste weken enorm veel pijn gehad - de derde week overgestapt naar gebruik van tepelhoedjes, maar toen we eind die week hoorden dat zijn gewicht verminderd was, bleek dit écht geen goeie oplossing. Daarna ben ik beginnen afkolven - produktie was helaas al sterk teruggelopen - nu geef ik Remi wat ik kan afkolven in een flesje, da's meestal tussen 60 en 90cc en de rest vullen we bij met NanPro1. En onze jongen groeit en bloeit ! Na elke voeding kolf ik af voor de volgende keer. Dat betekent natuurlijk dat ik altijd moet opstaan en dat begint zijn tol te eisen. Ik vrees dat de borstvoeding binnenkort zal moeten wijken om mezelf wat te ontlasten, maar uiteindelijk alles wat hij gehad heeft, nemen ze niet meer af. En bovendien, onze dochter heeft nooit borstvoeding gekregen, en 't is een gezond en fantastisch kind hoor, dus inderdaad beter niet stressen over borstvoeding. Hoewel ik het zelf ook makkelijker gezegd dan gedaan vind. BV is écht iets hormonaals én dus emotioneels, dus daar ga je niet zo makkelijk over ! En over die hormonen weten we intussen alles hé ?! Hm, ze blijven ons verrassen,...

Geniet van jullie baby, dat doen wij hier ook.
Ik vind inderdaad dat ook de maart-mama's van de april-voorziene mama's, hier gerust kunnen verder mee-babbelen, we hebben inderdaad al die tijd lief en leed gedeeld ! Hoewel, eenmaal je schatje er is, heb je je tijd nodig om "andere dingen" te doen,... Ja toch ! Allez, tot later nog eens !
Heel veel groetjes ! Nicky en Remi !

wendy mama van 3

Berichtdoor wendy mama van 3 » 14 apr 2007, 20:04

hoi wou ff laten weten dat ik op dinsdag 10 april bevallen ben van een flinke dochter Jynthe genaamd ze woog bij de geboorte 3kg 216 en was 49cm groot alles is goed verlopen en is een zeer braaf kindje broers zijn tevreden met hun zusje!!

groetjes wendy syben,quinten en Jynthe

Vera

Berichtdoor Vera » 14 apr 2007, 22:35

Proficiat wendy met je dochtertje. Voor wanneer was jij uitgerekend, want ik vind je niet terug in het lijstje.

Natuurlijke bevalling? Niet te lang geduurd?

Tot gauw misschien.

Neel (19 april)

Berichtdoor Neel (19 april) » 16 apr 2007, 13:57

proficiat Wendy met je dochtertje.
Hier nog altijd geen vooruitgang.
1 cm ontsluiting van 2 weken geleden nog niet ingedaald
dus ik bereid me al voor dat ze later dan 19 april zal komen.
Maar ze moet nog wat wachten want ik ben nog aan de doopsuiker bezig
en de kleertjes moet ik ook nog in orde maken en de valiezen.
Nu begint het echt spannend te worden...
had vorige week voorweeën elke nacht maar dat is ook gedaan nu.
De enigste lastige dingen zijn zijn die buik dat overal in de weg zit
dikke voeten en enkels en dat maagzuur s'nachts.
Hoeveel zijn er hier eigenlijk die nog niet bevallen zijn want ik kan niet meer volgen...

groetjes
Neel

Jill

Berichtdoor Jill » 16 apr 2007, 21:10

Hallo iedereen,

Ook wij zijn ondertussen trotse ouders geworden.
Op 9 april om 13.14u is ons dochter (37w3d)geboren na net geen 4u weeën.
Een prachtbevalling.
Ze woog 3,220kg en is 51cm groot en luistert naar de naam KAYTHLIN.

Vrijdag zijn we naar huis gekomen en alles gaat vrij goed, ook met grote zus Kayleigh. Die mocht vandaag haar doopsuikertjes uitdelen aan de klasvriendjes.
Alleen met de flesvoeding zijn we nog wat aan het zoeken. Kaythlin krijgt Nan Ar omdat ze in de kliniek van Aptamil al veel teruggaf. Die voeding is dikker maar ze heeft het ook lastiger om haar flesjes op te drinken.

Aan alle nieuwe mama's ondertussen een heel dikke proficiat.

Ik kom binnenkort wel wat uitgebreider schrijven.

Groetjes Jill

Ingele (voorzien 22/4)

Berichtdoor Ingele (voorzien 22/4) » 17 apr 2007, 14:08

Snel een kleine post om jullie te melden dat Myrte op 11 april geboren is. Ze woog 3kg 125 en mat 48 cm. Op 13/4 zijn we naar huis gekomen en intussen is ze al terug aan haar geboortegewicht (en erover). Mama en Myrte maken het goed en voor de grote zus is het nog wat wennen. Bv is goed op gang sinds zaterdag al eigenlijk en Myrte is een heel rustig babytje. Later volgt dan wel het hele verhaal van wat ik een "krachtbevalling" noem! (tijd voor het middagdutje nu ;) )

Proficiat aan de andere mama's en papa's!

Ingele

Attachment : myrte alleen1.jpg

ANNELIES 23/04

Berichtdoor ANNELIES 23/04 » 17 apr 2007, 19:39

Jill en Ingele, van harte proficiat beiden met jullie dochtertje!

Het begint voor mij nu toch wel lang te duren horen, vooral als ik hier lees van al die april-mama's die vroeger bevallen zijn. Ik verlang ook zo heel erg om m'n boeleke in m'n armen te houden. Maar zoals het er nu uit ziet, zou het wel eens een mei-baby kunnen worden. Liever niet natuurlijk.

Alleen zou het nu toch nog een dag of 4 mogen duren, aangezien m'n ventje een enorme verkoudheid heeft en momenteel antibiotica moet nemen. Niet ideaal dus om op dat moment papa te worden. Maar ja, als de baby wil komen, dan hou ik hem/haar niet tegen hoor.

Hoe gaat het nog met de andere mama's in spe? Er wordt hier blijkbaar niet zoveel meer gelezen en geschreven. Vind ik wel jammer!

Vele groetjes van Annelies

Neel (19 april)

Berichtdoor Neel (19 april) » 18 apr 2007, 11:28

ja annelies ik zit ook te wachten
maar de doopsuiker is van gisteren klaar en vandaag wat strijken,
de babykamer in orde brengen en de valiesjes in orde brengen.
Heb jij alles klaar?
Ja de helft van de lijst is al bevallen en geeneen overtijd tot nu toe.
Morgen is mijn datum ik ben benieuwd.
Ik voel nog niets voor de moment dus ik gok 24 april dan ben ik 9 jaar samen met mijn vriend.
Veel succes nog annelies je bent niet de enigste

groetjes
neel

Annelies 23/04

Berichtdoor Annelies 23/04 » 18 apr 2007, 11:56

Hey Neel,
leuk om nog iets van je te horen. 'k Dacht al dat ik de enige was die nog zat te wachten op de komst van onze kleine pruts.
Bij mij staat eigenlijk alles al een paar weken klaar hoor: doopsuiker, enveloppes voor kaartjes, valiesjes,... 't is maar de baby die blijkbaar nog niet klaar is ;)
Maar nu zou het toch nog enkele dagen mogen duren, want het ventje zit met een ontsteking op de bovenste luchtwegen en moet antibiotica nemen, waardoor dit dus niet echt het ideale moment is om papa te worden.

Het blijft dus afwachten hé...

Vele groetjes,
Annelies

Lot

Berichtdoor Lot » 18 apr 2007, 22:08

Nog iemand die aan het wachten is!
Alles was klaar... vandaag bellen ze van de drukkerij dat hun machine het papier dat wij kozen niet pakt!

Het papier dat ze voorstellen als alternatief vind ik niet mooi. Ze gaan het papier dat wij willen nu bij een andere leverancier bestellen maar zal er ten vroegste maandag zijn.

De baby mag van mij dus zeker tot maandag blijven zitten in mijn buik! Als het vroeger is is het natuurlijk vroeger!

Vandaag de laatste hand gelegd aan de presentatie van de doopsuiker.

We zijn dus zeker nog met drie die aan het aftellen zijn!

Lot

Els2

Berichtdoor Els2 » 19 apr 2007, 13:31

Eindelijk kom ik nog 's lezen én tegelijkertijd vol trots de geboorte van Staf melden ! Staf kwam piepen op vrijdag 13 april om 2u43.
Alles is super vlot verlopen ; amper drie uurtjes tussen de eerste wee en de geboorte van onze flinke zoon (4kg570 en 53 cm)
Zijn zussen, Fien (8,5) en Emma (bijna 7) zijn heeeel blij dat hun broertje er eindelijk is en doen totnogtoe niets liever dan hem te knuffelen, verzorgen en verwennen.
Groetjes, Els

neel (19 april)

Berichtdoor neel (19 april) » 19 apr 2007, 14:55

Ja Lot dat is wel geen goed nieuws maar maandag is je normale bevallingsdatum nog niet panikeren.
Vandaag is de mijne!
Els2 proficiat met je zoontje amaai op 3 uur tijd daar teken ik ook voor en 1 dag maar te laat dat zou perfect zijn.
Ja veel zijn er nu niet meer die nog moeten bevallen of die nog iets moeten laten weten:
Isje? Viekemieke? Fien? Elisabeth? Sylvie? Elke? Tin? Elena? Leen? Vera? en Inge?
En annelies dat is waar als je man een verkoudheid heeft dan mag het nog een beetje langer blijven zitten de beebie.
Maar ik heb schrik hoe langer hoe dikker dat ze wordt hoe pijnlijker de bevalling. Mijn vriend zit me al te pesten ze zal 4kg800 wegen en 48 cm een klein dikke dus. Ik hoop zo van niet.
Ik heb dus wel veel kleertjes gekocht in maat 50 en 56.

alle Lot en annelies ik tel mee af
groetjes
neel

Annelies 23/04

Berichtdoor Annelies 23/04 » 19 apr 2007, 16:37

Hey iedereen,
eerst en vooral een dikke proficiat aan Els2 met haar flinke zoon... alweer eentje om jaloers op te zijn. Zeker als we horen dat de bevalling op zo'n 3 uur voorbij was.

En Lot en Neel, blijkbaar zijn wij inderdaad de 3 overblijvers... En ook hier zit de schrik er goed in dat het een dik beebietje zal worden hoor, met als gevolg een lange, pijnlijke bevalling.
Op 36 weken woog de baby al 3.320 kg, de gyn. zei toen dat ik mocht rekenen op een gewicht van 3.800 à 4.000 kg bij de geboorte. En als ik dan nog wat overtijd ga... (en ook hier iemand die natuurlijk te veel kleine kleertjes gekocht heeft!!!)
In elk geval, ik blijf hopen op maandag 23/04, tegen dan is m'n ventje van de antibiotica af en heb ik de vooropgestelde datum bereikt.

Neel, ik blijf voor jou duimen dat het vandaag of morgen dan toch prijs is hoor. Echt waar meid, je hebt de datum bereikt, dus mag de baby toch wel komen hé!
Wanneer moet je anders terug op controle? Ik dinsdag 24/04.

Vele groetjes,
Annelies

Els2

Berichtdoor Els2 » 19 apr 2007, 18:32

Neel & Annelies, vorige week woensdag (11/4) was ik nog op controle bij de gyn en volgens die allerlaatste echo werd Staf zijn gewicht geschat op 4.165 !
Maar liefst 405 gram lichter geschat ! En dat is heel wat hé voor zo'n babytje.
Hij is (maar) 195 gram afgevallen en begon toen alweer lichtjes bij te komen. Met maatje 50 en 56 doe je dan helaas niets.

Maar Annelies een dik en groot beebietje wil niet zeggen dat het een lange, pijnlijke bevalling wordt. Staf is m'n derde kindje en de zwaarste en grootste maar hij is ook het allersnelst gekomen !
Ik wens jou en uiteraard Lot en Neel ook een superbevalling toe !

Vanessa

Berichtdoor Vanessa » 19 apr 2007, 19:24

Allé, hup annelies...
We duimen hé voor jou...
Ik was even geschrokken hé, je hebt blijkbaar een nieuwe topic gestart!
Joepie geboren toen ik jouw naam daar naast zag staan dacht ik 't is geen waar hé... dat ik het nog niet weet...
Jouw kindjes stellen het goed hoor bij juf Stéphanie...
Ik mis wel jouw getater in de leraarskamer...

Annelies 23/04

Berichtdoor Annelies 23/04 » 20 apr 2007, 09:20

En nog altijd geen verandering in Roeselare hoor! 't Blijft echt wel afwachten.

Zeg Vanessa, leuk dat je even reageerde en nee hoor: nog niet bevallen... 'k zou je wel iets laten weten hebben hé ;)
Ben blij dat de kindjes het goed stellen bij juf Stéphanie. Had het al eens aan Katrijn en Majella gevraagd!
Ik mis jullie ook wel hoor, maar hopelijk kan ik jullie toch vlug verwelkomen in het ziekenhuis hé.

Vele groetjes en succes aan de nog steeds wachtende mama's: Neel en Lot (en ikzelf natuurlijk)

Annelies

neel (19 april)

Berichtdoor neel (19 april) » 20 apr 2007, 10:41

Hey Annelies

ik moet vanavond naar de gyn maar ik voel nog altijd niets.
opgestaan met zo een zeurende buikpijn en rugpijn maar dat is nu ook al weg. Nu alleen nog een zeurende koppijn.
Het zal weer niet voor vandaag zijn.
Het steekt mij een beetje tegen vandaag.
Ik ga nog wat strijken en dan eindelijk de valiezen maken miss schiet het dan in gang.
Ik verveel me wel absoluut niet want iedereen belt me voor vanalles te gaan doen omdat ik toch niet zou zitten rusten want ze danken dat ik dan de bevalling vertraag (Ze vinden dat ik stress moet hebben) Ik ben gewoon doodop.
Misschien is het beter dat ik me vandaag in de zetel leg en werkt het omgekeerd bij mij.

Ik ga eens vragen aan de gyn hoeveel dat ze nu zou wegen want ik weet alleen op 32 weken dat ze 3kg 400 werd geschat als het op 19 april geboren zou worden. Nu kan die dat niet meer zeggen hoeveel dat ze denkt dat het is. En ze is tegen inleiden...

Annelies als ik u niet meer moest horen
doet dat goed ik hoop dat je niet overtijd gaat.

groetjes
neel

Annelies 23/04

Berichtdoor Annelies 23/04 » 20 apr 2007, 12:21

Hey Neel,
ik duim voor je dat het vanavond misschien zal beginnen. Wie weet, na het onderzoek van de gyn. Want die durft misschien wel eens iets toucheren omdat het allemaal wat vlotter zou gaan.
Ik wens je alvast alle succes en 'k zal aan je denken, meid.
Laat zeker iets weten als je terug thuis bent hé.

Liefs van Annelies

Gast

Berichtdoor Gast » 21 apr 2007, 12:00

Nee Annelies er is niets in gang geschoten.
Nog altijd hetzelfde.
Nu moet ik dinsdag terug gaan en als er dan nog niets is veranderd wordt het donderdag of vrijdag ingeleid.
Nu begint het me echt tegen te steken ik hoop voor u dat je niet over je uitgerekende datum gaat echt waar.
Laat me ook weten hoe bij u de ontwikkelingen zijn.

Doet dat nog goed Annelies,
ik hoop dat we mekaar niet meer horen voor een tijdje (want dan zijn we aan het bevallen he...).

groetjes
Neel

Annelies 23/04

Berichtdoor Annelies 23/04 » 21 apr 2007, 16:45

Hey Neel,

oh wat jammer dat je nu terug thuis bent. 'k Had m'n ventje al verteld over jou en 'k had hem gezegd dat ik echt hoopte dat je daar vrijdagavond zou kunnen blijven, maar blijkbaar heeft het niet mogen zijn.
Hopelijk verandert er toch nog iets vanzelf VOOR dinsdag en moet je niet te lang overtijd gaan.
Van mij mag het nu ook wel beginnen komen hoor. Nog twee dagen voor de uitgerekende datum en 'k verveel me echt. Dat wachten blijft maar duren en je durft niet te veel meer plannen om hier of daar naartoe te gaan.

Zo, ik hou je op de hoogte, maar als het nog altijd niets is, moet ik dinsdagmorgen terug op controle.

Vele groetjes van annelies

Terug naar “De kindjes van 2007”