ZWANGER voor januari 2007!!!

Tanja

RE: ZWANGER voor januari 2007!!!

Berichtdoor Tanja » 09 jan 2008, 09:02

Lia,

Last heeft hij er niet van,want hij eet echt alles.En een hele dag door als je hem laat doen,zijn molentje stopt met draaien als hij gaat slapen.Haha!!

Spinnenbeetjes kunnen verselijk jeuken,ik kan ervan meespreken.Voorbije zomer heb ik er gehad en ze waren ontsoken bij mij,amai.Jeuken dat het deed zot werd ik.

Deacon heeft nog echt zijn 2 dutjes per dag nodig,dat voel ik goed.Als hij er maar eentje gedaan heeft,geraakt hij's avonds moeilijk in slaap.

Nathan was droog 's nachts sinds 5 dagen en nu heeft hij al 2 nachten in bed gedaan.Denk eraan om hem vannacht terug een pamper broek aan te doen.Zowel voor zijn nachtrust als de mijne.Weet er iemand van jullie raad???

Ga is effe vlug wat stofzuigen nu Deacon slaapt en mijn man een bos door zaagt(snurken) die heeft de nacht gehad.

Tot gauw!

Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

dikkie

Berichtdoor dikkie » 12 jan 2008, 12:54

hier voorlopig al een hele tijd geen zieken meer in huis! Oef...
En die kinderziektes dat ze ooh zoo vlug oplopen in de creche: nog niets van gezien hoor!
Ons poppemieke is een halve jongen: overal opklimmen (en af en toe dus ook eens vallen), met de grote jongens spelen... Ze is de deugniet van de creche!

Lopen doet ze al vlot aan steuntjes en af en toe aan één handje maar volledig zelfstandig toch nog niet... Hopelijk binnen een twaalf weekjes wel wat dan is nr 2 er al!
Het gaat toch allemaal snel!
Voor de verjaardag (pas 25/1) gaat mijn moeder iets organiseren. Mijn man zit in het buitenland en ik moet de ganse dag werken en heb eigenlijk geen tijd om de ganse familie uit te nodigen.... Is wel handig zo :)

Groetjes

Lautje

Berichtdoor Lautje » 13 jan 2008, 09:03

bij ons zijn de eerste stapjes een feit!
een paar weken geleden begon hij soms los te staan en 2 weken geleden zette hij 2 stapjes, een week geleden waren het er drie, vrijdag 4 en daarnet 6, dus dat vind ik toch al tellen ;) Ik ben dus wel fier :) Hopelijk zet zijn stap-ontwikkeling zich verder, want begin februari gaan we skien en ik denk dat het wel makkelijk is dat hij dan kan stappen, samen met mama in de sneeuw...

Lucas wordt de 23ste 1 jaar, maar dat is midden in de week dus we gaan niets speciaals doen. De zondag nadien hebben we dan de grootouders, overgrootouders en meter op bezoek. Ik ben van plan om een cake, fruittaart en crumble te bakken en we hebben al slingers en een kaarsje gekocht!

Groetjes en veel beterschap aan al de zieken!
Laura

Katooke

Berichtdoor Katooke » 14 jan 2008, 08:12

Hoi,

Ik lees hier al een hele tijd mee maar nog nooit iets gepost.
Ik heb een zoontje Levin, geboren op 12 januari 2007. Dus een feestweekend achter de rug.
Het is echt een droom van een jongen, vanaf het begin heel goed geslapen en altijd tevreden. Alleen... hij stapt nog niet. Hij begint zich wel recht te trekken maar stappen is er nog niet bij. Zijn er nog ukjes die nog niet de intentie hebben om te stappen want ik maak me al een beetje ongerust.

Tanja

Berichtdoor Tanja » 14 jan 2008, 09:23

Katooke,

Mijn zoontje word volgende week een jaar en hij loopt ook nog niet hoor.Hij kruipt en stapt rond als hij iets kan vast houden(de zetel,een loopauto,...).

Bij K&G zeiden ze dat hij tot 18 maanden de tijd heeft om te stappen,dus ge moet u zeker niet ongerust maken.

Ik hoop wel dat Deacon loopt tegen dat hij 15 maand is want dan word ons 3 de zoontje geboren.

Een gelukkige verjaardag voor je zoontje nog!

Groetjes Tanja,Nathan,Deacon en Prutske

Jennifer

Berichtdoor Jennifer » 14 jan 2008, 11:56

Hoi,

hier zijn de windpokken goed aan het genezen :) maar Luca heeft afgezien (en ik ook). Sinds grote broer naar school gaat verveelt Luca zich dood en hangt de hele dag aan mij--letterlijk in een ergocarrier.

Luca weigert zelf te stappen. Hij kan het nochtans en heeft al es de halve lengte van de keuken gestapt doordat ik steeds maar achteruit schoof. Maar nu wil hij niet meer. Als ik hem op zijn benen zet laat hij zich zakken.

Hij verjaart morgen en ik ging zaterdag een feestje geven, maar heb nog niks gepland. Eigenlijk heb ik geen zin in weeral familie en taart. Misschien gaan we gewoon es iets gaan doen. Luca weet toch nog niet wat een verjaardag is :)

Terug naar “De kindjes van 2007”