All Bran, hoe eten jullie dat?

Gast

All Bran, hoe eten jullie dat?

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 10:39

Ik ben sinds deze week begonnen met het eten van All Brans. Ik heb altijd een slechte spijsvertering gehad, en vezels zijn daar toch goed voor (dat voelde ik al meteen de eerste dag trouwens)

Maar mijn probleem is dat ik het echt ongelooflijk vies vind als het een papje begint te worden.

Warme chocomelk vind ik heerlijk, maar die geur van koude melk...

Daarom neem ik nu altijd een beetje yoghurt, doe er wat water bij zodat het lopend wordt, en giet daar dan mijn All Bran over.

Probleem is dat het zo snel zacht wordt allemaal. Ik haast me echt om het op te eten, maar tegen dat ik aan het onderste kom is alles zo zacht en doordrenkt met de yoghurt, dat vind ik dus ongelooflijk vies...

Is er iets dat ik over het hoofd zie, of is dat normaal? En hoe eten jullie je All Brans?

m

RE: All Bran, hoe eten jullie dat?

Berichtdoor m » 13 jan 2008, 11:32

ik doe een kommetje vers fruit, magere yogurt met klein beetje zoetstof en daaronder meng ik mijn all bran.je kan ook per beetje de all bran toevoegen zodat hij niet zacht word.maar t is normaal bij elke ontbijtgranen dat die niet krokant blijven in de melk hoor

als je niet graag all bran eet maar toch voldoende vezels wil kan je ook in de plaats een vezelyogurtje eten en daarbij 2 volkorenboterhammetjes en als je yogurt ed eet altijd een eetlepeltje zemelen toevoegen(kun je vinden in elke supermarkt, kruidvat..)

succes

Gast

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 21:50

Ik eet dat met een héél klein beetje melk, oftewel zonder melk. Gewoon enkele stukjes All bran als tussendoortje.

Opstartster

Berichtdoor Opstartster » 14 jan 2008, 22:18

Bedankt voor de tip! Vanmorgen een héérlijke kop All Bran gegeten. Stom dat ik er zelf niet aan had gedacht om die All Bran er in stukjes bij te voegen :)

Heb gewone yorghurt genomen (niet aangelengd met water) Daar een appeltje in stukjes over gesneden. En daar wat All Bran over. Eens die op was nog wat All Bran erbij gedaan. Was echt lekker :)

Terug naar “Gewicht en afvallen”