oefeningen InfraLigne

bouwertje

oefeningen InfraLigne

Berichtdoor bouwertje » 06 jan 2008, 12:34

Ik ben op zoek naar kopietjes van de oefeningen van de reeksen BB 1,2,3,4 en 7. Ik ga niet meer naar hen maar blijf wel de oefeningen doen.

Wie kan me helpen ????????

mailen naar stine@telenet.be

eefje

RE: oefeningen InfraLigne

Berichtdoor eefje » 07 jan 2008, 21:40

ik maak morgen mijn eerste afspraak, als ik info krijg zal ik ze je doormailen ok?

STINE

Berichtdoor STINE » 09 jan 2008, 14:57

@eef : als je met je programma begint, krijg je een geplastificieerd blad met je oefeningen op die je dan omhoog hang aan je cabine, moest dit toevallig zijn wat ik vraag nl de BB dan kan je vragen of ze een kopietje kunnen maken, als je dit inscant, kan je het me doormailen of als je gewoon dat blad overtikt is het ook al goed, ik ken ze toch allemaal vanbuiten !!!!

e

Berichtdoor e » 10 jan 2008, 14:18

hoi, ik ben vandaag eerste keer geweest en ik heb BD gedaan maar na de meting zei ze wel vanaf maandag BB oefeningen, dus vooral die buik buik buik :-)

ik heb dan ook gevraagd om de oefeningen mee te krijgen en ze zei: ja maandag dan want ik ga je andere reeks geven.

ik mail ze dan naar je door.

veel succes!

stine

Berichtdoor stine » 13 jan 2008, 13:45

bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L.

Berichtdoor L. » 13 jan 2008, 19:51

Hallo,

Werkt men bij infraligne altijd met een combinatie van oefeningen en op je voeding letten of kan je ook alleen de oefeningen doen ?

Dank u,
L.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 10:23

Wel je doet bij Infraligne wat je wil eigenlijk. Ze geven je garanties op omtrek dat je kan verliezen mits je op je eten let natuurlijk. Zelf heb ik het voedingsboekje een kleine maand ingevuld en gaf ik het hierna op, hun voedingsschema is op zich vrij simpel hoor van wat wel en niet mag. Maar goed, als je een verleden hebt van dieet of gewichtsproblemen weet je dat van jezelf ook wel. Mijn gewicht is redelijk en ik hou het op peil met de oefeningen en de weegbeurten aldaar (dat doe ik dus wel, ik ga op de weegschaal staan) en uiteraard op mijn voeding te letten. Maar ik aanzie het dan ook als 'sport' hoor en ik blijf proberen om twee maal per week te gaan, erna een douche en dan opgepept terug naar huis. Qua conditie is het niet echt bevorderlijk, qua stevigheid wel en dat merk ik toch aan mijn figuur.

ikke

Berichtdoor ikke » 15 jan 2008, 09:40

Hoi

Ik ga ook starten met infraligne.
Wat doen jullie aan om naar daar te gaan ? Jogging , sportschoenen ?
Nemen jullie dan ook een handdoek enzo mee om daar dan te douchen ?

Alvast bedankt

Terug naar “Gewicht en afvallen”