Buikwandcorrectie

Mama van twee

RE: Buikwandcorrectie

Berichtdoor Mama van twee » 11 jan 2008, 20:15

Ja dat is wel waar, maar ik heb hem wel eerst gevraagd of dat hij al zo een operatie heeft gedaan en dat had hij al meerdere keren gedaan zei hij. Dus het vertrouwen was er wel een beetje.

West-Vlaming

Berichtdoor West-Vlaming » 12 jan 2008, 12:27

Ja, kan ik geloven.

Goed zo;)

@mama van 2

Berichtdoor @mama van 2 » 14 jan 2008, 10:01

Ik heb binnenkort mijn operatie en ben er best bang hoor voor (ook voor een nieuwe navel enzoverder, je snapt me wel :s)
Mijn gewicht is wel een stuk hoger dan dat van jou (ben 30kg kwijt) en wil gewoon van die vet/huidrol af, 'mager' zal ik nooit zijn. Na foto's mag je altijd posten al begrijp ik dat je dat liever niet doet ..
Hopelijk herstel je heel snel, dat zijn ook dingen die mij bang maken hoor moet ik toegeven .. ik zou na drie weken terug op het werk willen zijn namelijk (daar weten ze niet van deze operatie nl), wel bureaujob.

Je mag me ook altijd mailen als je wil buikje@live.be

Astrid

Berichtdoor Astrid » 14 jan 2008, 12:30

hi Mama van twee,

bedankt voor je antwoorden, heel tof van je.
Hoe gaat het met je?
Ik ben er nu 35 en heb dus nog een kinderwens maar al moet ik wachten tot ik 40 ben dan nog is het me waard een bwc. te laten doen, en als je dan pas 25 bent.
Ik ben ook van plan het door een gewone chirurg te laten doen, heb me alvast de naam genoteerd ;)
Geniet nog maar van je platte buiken zicht.

groetjes en een goed herstel,

Astrid

buikje @ astrid

Berichtdoor buikje @ astrid » 14 jan 2008, 12:52

Ik heb mogelijk ook nog een kinderwens hoor .. Maar mijn buikrol is er gekomen door combinatie van kindje (keizersnede), bijkomen, veel afvallen .. en nu ben ik het beu (mijn gewicht is redelijk stabiel). Ik wil die vetrol gewoon weg en ik besef dat het een zware operatie is. Mijn operatie gaat wel door een plastisch chirurg gebeuren hoor en ik moet nog de operatie toch een klein jaar wachten om zwanger te worden (wat ik helemaal niet weet of dat nog gaat gebeuren of niet), maar ik wil me NU beter voelen. Met kledij kan je heel wat verdoezelen (maat 40 broek-rok) maar in badpak of voor de spiegel voel ik me echt ongelukkig. En dan neem ik mijn buik vast en duw ik die plat om het verschil te zien ;-)

kellytje

Berichtdoor kellytje » 14 jan 2008, 15:01

hey, heb aandachtig alles zitten lezen. en amai heb bewondering voor je.
nu ik weet dat het maar zo weinig kan kosten ga ik mijn man toch ook overtuigen. bij mij ist niet zozeer een buikrolletje maar heb enorme lovehandlles. en zeker over aan lage broek echt niet mooi. elke dag klaag ik erover omdat ik voor de rest wel normaal gebouwd ben. maar tis niet omdat je maat 38 hebt, da je perfect lichaam hebt he. niet dat ik dat wil,maar
die kwabbelkes opzij storen me enorm. door dit te lezen krijg ik toch wat meer moed en mss maak ik wel es een afspraak, wie weet??
groetjes

buikje

Berichtdoor buikje » 14 jan 2008, 15:17

Mijn kostenplaatje ligt wel een stuk hoger hoor (ik dacht rond de 2800 euro, vijf dagen hospitalisatie in). En vergeet niet dat je een mega litteken hebt, dat vervaagt na verloop van vele maanden maar toch .. Als je online wat gaat zoeken zie je heel wat foto's, mooie maar ook minder mooie (en mislukte operaties en fouten en ..).

Astrid aan Buikje

Berichtdoor Astrid aan Buikje » 14 jan 2008, 22:55

kan je buik na de operatie nog genoeg uitzetten voor de zwangere buik?, ik dacht altijd dat je daar mee moest wachten, of heb ik het mis.
Ik begrijp heel goed dat je je NU goed wil voelen hoor, wil ik ook.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de boel gaat scheuren.

Mislukte operaties en fouten brrrr ik moet er niet aan denken

hoeveel ben je bijgekomen en weer afgevallen als ik mag vragen

ik ben er 22 bijgekomen tijdens de zwangerschap weeg nu 6 maanden na de geboorte 83 er moeten er dus 20 af en geloof me vrij er komt een enorme rol huid die er echt wel af moet

buikje

Berichtdoor buikje » 15 jan 2008, 08:36

Ik woog steeds rond de 65-70, tijdens zwangerschap tot 110 gegaan, afgevallen naar 75, zware depressie, medicatie, hormonen .. en terug tot 100 gegaan.
Nu zit ik rond de 72-75, nog te veel maar goed .. ik wil er vanaf :-)

De huid blijft op zich elastisch hoor dus dat is geen probleem om zwanger te worden (wel niet binnen de zes maanden he), maar het 'effect' is uiteraard wel weg en daarbij ook je centen uiteraard. Ik heb gelezen dat er vrouwen zijn die zich twee keer hebben laten opereren. Mijn kinderwens is misschien nog niet voltooid, ik weet het gewoon niet maar omdat het nog kan en alle opties open zijn wil ik me nu toch laten opereren. Spannend aftellen is het voor mij nu :-)

Terug naar “Gewicht en afvallen”