Vermageren met Herbalife

A

RE: Vermageren met Herbalife

Berichtdoor A » 12 sep 2007, 14:19

Hoi Sushi,

Ik sta zelf ook in het onderwijs (voltijds) en heb drie kids, dus ik weet hoe druk het kan zijn.. maar echt waar hoor, toen ik enkele dagen die shakes nam had ik zelfs meer energie dan daarvoor! Ik barst nu gewoon van energie, dus je moet je geen zorgen maken dat die shakes niet genoeg gaan zijn hoor.
Er bestaan ook nog van die bruistabletten (bij herbalife hé, maar ben naam even kwijt), je lost die op in water en dat zorgt voor nog extra energie. Ik vind ze zelf heel goed hoor. Heb enkel nog maar sinaasappel gedronken, je hebt ook citroen.

Els, nog bedankt voor die tip van die tropical in fruitsap.. heb die smaak hier ook en dat ga ik morgen eens proberen hoor.

Groetjes,
A

sushi

Berichtdoor sushi » 13 sep 2007, 13:28

Hallo meiden

@ A, nog bedankt voor je tip van die bruistabletten. Als ik merk dat ik meer energie nodig heb zal ik ze zeker bestellen.

@ Els, als ik meer poeder in mijn shakes doe, krijg ik dan niet teveel calorien binnen?

Gisteren mijn eerste HL dag gehad. Ging best wel goed. Ik kon het goed uit houden tot het avondeten met 2 shakes. Wel ben ik in de avond de fout ingegaan. Manlief had behoefte aan een gezellige avond en had stokbrood en een fles rose gehaald:?:?. Ik was vergeten hem te informeren over het begin van mijn "herballife". Ik had trouwens ook echt wel heel veel trek tijdens het avondeten. Ik heb nog het restant van mijn zoontjes bord opgegeten:o

Vandaag gewoon weer de draad op gepakt. Gelukkig ben ik deze week vrij en kan ik wennen aan mijn shakes:):)

iedereen een fijne dag toegewenst en laat even weten hoe het gaat.

groetjes van sushi

Els

Berichtdoor Els » 13 sep 2007, 19:09

Hoi Sushi,

Of je dan teveel calorieen binnenkrijgt? Je kan dan beter wat meer shake nemen en niet snoepen. Dan te weinig shake en dat je begint te snoepen hé. Je moet vooral zorgen dat je geen honger hebt, anders hou je het niet vol. Tussendoor fruit of yoghurt eten helpt ook.

Het is niet erg als je savonds eens veel eet of rosé of wijntje drinkt hoor. IK eet savonds ook altijd veel, omdat ik dan echt blij ben gekookt te kunnen eten en het smaakt me dan ook goed hé. Meestal eet ik soep. dan petat groenten vlees en dan nog dessert. en nog een goeie klad mayonaise en toch val ik goed af.

Morgen is het weer weegdag en meetdag. Ik laat jullie iets weten. ben benieuwd. Heb wel een paar koeken gegeten deze week.

Ik maak nu mijn choco shake in sojamelk met chocoladesmaak. HMMMMMMMMM supper lekker.

groetjes

A

Berichtdoor A » 13 sep 2007, 19:49

Vandaag die tropical eens geproefd met appelsiensap, was best lekker!
Wat ook lekker is, vanille met melk en dan een vleugje kaneel erbij.. heerlijk!
Of met zo'n bananen sojadrankje die choco shake.. ook lekker hoor Els!

En Sushi, ik durf ook nog wel eens een wijntje drinken hoor, maar mijn consulente heeft me gezegd dat dit af en toe wel eens mag, maar natuurlijk niet teveel hé!

Morgen ook weeg en meetdag hier.. en ik heb gisterenavond aan de chips gezeten, niet veel hoor... maar ben toch benieuwd.
Dus je ziet Sushi, als ik eens ergens zin in heb, geef ik dat mezelf ook af en toe wel eens toe hoor.. je moet je ook niet uithongeren hé!

Groetjes,
A

Els, succes ook voor morgen..

Gast

Berichtdoor Gast » 14 sep 2007, 19:50

Hoi, vandaag weegdag : resultaat: ben net 3 kg af op 4 weken en op heupen 9cm af en buik ook 9 cm.
Dus ik ben al heel tevreden, ik voel me ook al beter en mijn kleren beginnen ook al losser te zitten.
Ik doe nog even voort hoor. Nog een dikke 10KG moeten er af.
Hoe was het bij jullie?

groetjes

Sushi

Berichtdoor Sushi » 14 sep 2007, 20:45

Hallo meiden
Hardstikke toppie voor degene van hierboven. Ga vooral zo door.

Dit is mij derde HL dag. Ik moet nog echt wennen aan het drinken van de shakes. Op zich vind ik ze wel goed smaken. Ik mis een beetje het eten van een brood maaltijd samen met mijn gezin. Ik merk wel dat ik erg zin heb in het klaarmaken en opeten van mijn avondeten.

Ik heb nu ook aardbeien en capuccino shakes in huis gehaald voor wat afwisseling.

Volgende week is het mijn meet en weegdag:hoho. Ik ben benieuwd.

Voor degene die de naam willen weten van de bruistabletten voor extra energie waar A. het overhad, ze heten liftoff. Ze zijn te verkrijgen in de smaken sinasappel en citroen-limoen. Ik ga ze alvast in huis halen.

Op dit moment drink ik een lekkere kopje kruidendrank. Ook van HL. Best goed te drinken.

Hallo Isa hoe gaat het met jou, laat eens weten hoe je het doet . Ben gewoon benieuwd. Bij mij moet er ook ong. 20-25 kg. af

groetjes van sushi

Els

Berichtdoor Els » 15 sep 2007, 10:30

Hoi, degene hier boven sushi dat was ik dus (els) was mijn naam vergeten.

Sushi als je een boterhammetje mist, mag je dat ook eens als tussendoortje eten hoor. (dan wel niet met een dikke laag choco, maar mager beleg) doe ik ook soms. Want ik begon ook mijn boterhammetjes te missen.

Dus wat ik eet: smorgens shake.
10 uur. Yoghurtje, of fruit of een stukje peperkoek (mager) of een boterhammetje.
smiddags: shake
4u: idem zie 10 uur.
7 u: groenten petat vlees/vis. af en toe eens spaghettie of een frietje. in het weekend al eens een wijntje en eens uit eten. Daarbij meestal nog een dessert.

Dus met dit heb ik zeker geen honger.

Hoe ziet jullie eetschema eruit?

Groetjes en nog veel succes tegen de kilokes...

sushi

Berichtdoor sushi » 15 sep 2007, 12:27

Hoi meiden
@Els nogmaals proficiat. Je doet het echt goed. Wel veel hoor 3 kilo op 4 weken. Ik hoop dat het bij mij ook zo rap zal gaan. En van die bruine boterham als tussendoortje is voor mij echt wel een goede tip

Ik ben van plan om alleen in het weekend een wijntje of twee te drinken:), daar geniet ik echt wel van. Ik ga proberen om niet al te streng voor mezelf te zijn. Want als ik eenmaal die knop heb omgedraaid kan ik helemaal doorslaan. Zowel positief (strak mijn diieeet volgen zonder misstap), als negatief ( niets meer doen en al mijn goede eetgewoontens over boord gooien).

Mijn eetschema ziet er nu als volg uit:
08:00 Shake met voedingssupplementen
12:00 ontbijtkoek met een thermocomplete( voor extra ondresteuning in mijn dieetprogramma) of een stuk fruit
14:00 Shake met voedingssuplementen
16:00 ontbijtkoek
18:30 rijst. vleesvervangend product. groente en achteraf salade( nu eet ik voor mijn gevoel nog wel een te grote portie)
21:00 magere youghurt met appelmoes zonder suiker en zoetstoffen

En verder probeer ik nog 1,5 tot 2 liter water te drinken. Heb ik nog wel wat moeite mee hoor. Ik vergeet het gewoon. Maar ik zit zeker op ruim een liter.

Het sporten heb ik nog steeds niet opgepakt. Had er gisteren bijna naar toe gegaan, maar kon me er echt niet toe zetten. Morgen is de volgende poging.

groetjes van sushi

A

Berichtdoor A » 16 sep 2007, 10:59

Proficiat hoor Els. Ik ben ook weer heel blij met mijn resultaat, weeral 5cm kwijt, vooral nu op de billen en aan de buik.. verschilt echt van week tot week hoor. En ik ben ook weer 1 kilo kwijt. Ik ben nu 6 weken bezig en ik ben ondertussen 5 kilo kwijt! Als het zo blijft gaan, kan ik alleen maar heel blij zijn.

Mijn voedingsschema verschilt eigenlijk wel een beetje hoor, op weekdagen is het meestal zo:
rond 7u: een shake
rond half 11: soms stukje fruit (als ik tijd genoeg heb)
rond 12: een shake
rond 16u30: een tas soep
rond 18u: avondeten (soms aardappelen, met groenten en vlees/vis, of soms rijst of spaghetti)
rond 20u30: fruit of yoghurt

Ik drink ook veel water en groene thee tussendoor. In het weekend eten we één keer frietjes en dan eet ik soms met de kids voor tv wel eens wat chips mee of zo. Ik ga me ook niets weigeren als ik er zin in heb hoor!
Moet zeggen dat ik brood niet echt mis, maar tja, ik ben niet zo'n broodeter hoor.

Aan allemaal, weer heel veel succes van de week..

Groetjes,
A

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 15:22

Hallo
Ook jij van harte met je behaalde resultaten tot nu toe A. Jullie gaan echt lekker.

Ik heb mij vandaag gewogen en ben al 1 kilo kwijt, Jipiiiiiie. Toch had ik stiekem gehoopt op meer. Een mens is toch ook nooit tevereden:). De centimetrs van bepaalde lichaamsdelen moet ik nog opnemen. De maat van je buik zijn toch het belangerijkste?

Het drinken van de shakes gaat me steeds beter af. Tussendoor neem ik af en toe een boterham of cracker met licht beleg. Het is voor mij beter vol te houden zo.

Nou dat was korte update. Hoop dat het goed gaat en tot schrijvens

gr. sushi

Els

Berichtdoor Els » 19 sep 2007, 13:16

Hoi,

Ik heb deze week al veel gezondigd, ik heb zo zin in chocolade en koekjes en kan er dikwijls niet aan weerstaan. Ben al bang dat ik me vrijdag moet wegen.
K ga proberen mij het 2 de deel van de week te herpakken zodat er misschien toch nog wat af is tegen vrijdag. maar heb het zo lastig deze week... pfff. k eet wel nog 2X shake per dag en warme maaltijd, maar tussendoor zit ik aan de koekjes... niet zo goed hé,
dit moest ik even kwijt

Doe zo verder allemaal...

A

Berichtdoor A » 19 sep 2007, 21:40

@Sushi goed bezig hoor.. volhouden hé.

@Els, kom op hoor! Je kan het best. Krijg je misschien in het kort je maandstonden dat je zo van die goestingskes hebt? Want ik moet volgende week mijn maandstonden krijgen en tja, heb dan ook altijd meer zin in chocolade of zo. Ik heb er nog aan kunnen weerstaan, en hoop dat het me blijft lukken hoor.

Groetjes,
A

T.

Berichtdoor T. » 20 sep 2007, 13:36

Ik kom van 73kg en zit nu op 56kg door herbalife.
Ik was altijd snel vermoeid en voelde me soms een beetje een futloze mama... was er niet gelukkig mee...
Nu voel ik me echt heel energiek en straal ik gewoon (ik krijg alvast veel complimentjes). Ik gebruik nog steeds de shake als ontbijt maar eet nu 's middags en 's avonds gewoon omdat ik geen kilo's meer wens te verliezen maar wel wens op gewicht te blijven én die energie niet wil verliezen.
Ben ook minder vlug ziek (had vroeger heel vlug een verkoudheid te pakken en ben nu precies beter bestand ertegen).
Bij mij is echt opnieuw een andere wereld opengaan. Dit klinkt misschien drastisch, maar het is zo. Ik had vroeger geen zin om weg te gaan, voelde me moe en dik... Nu heb ik energie, ben slank en ga graag eens met mijn schatje weg!! Dus ook thuis gaat het stukken beter door mijn nieuwe 'ik'.
Voor mij was herbalife dus echt een 'life-saver', en ik meen dat 200%!!
Dus iedereen die hier bezig is: hopelijk ervaren jullie het ook zo positief als ik deed en nog steeds doe!
Veel succes.

A

Berichtdoor A » 20 sep 2007, 13:50

Hé T,

Bedankt om zo eens een positieve ervaring te mogen lezen! Hopelijk lukt het voor ons ook allemaal... heb echt het gevoel dat het alvast met mij de goede kant op aan het gaan is hoor.. energie heb ik alleszins ook al veel meer.

Els

Berichtdoor Els » 21 sep 2007, 10:30

Hoi,

Deze week was een beetje een ramp voor mij. (veel gesnoep enzo..) heb me vanmorgen gewogen en er was niks af tegen vorige week, maar ook niks bij. Vandaag herpak ik me terug.
Aan hierboven, het is heel fijn je ervaring te lezen. Ik heb wat een mindere week achter de rug, maar geef de moed niet op hoor. IK voel me ook veel beter en veel meer energie. Ik kan tot savonds bezig blijven met vanalles en nog wat . tov vroeger zat ik om 6 uur voor tv en kwam niet meer uit mijn zetel. Hopelijk lukt het ons hier ook allemaal hé, zoals bij jouw!!! Al een dikke proficiat van ons allemaal!

Er waren bij mij ook geen cm's af. ja mijn eigen schuld denk ik maar.
Op naar volgende week.
k ga vanmiddag winkelen dan denk k ook al veel minder aan eten.

groetjes

A

Berichtdoor A » 24 sep 2007, 09:56

Hoi Els,

Gek zeg.. bij mij deze week ook geen kilo eraf, maar wel 3cm, niet veel maar toch beter dan niks zeker. Ik moet wel mijn maandstonden krijgen, morgen, en mijn consulente zei dat dit dus wel een invloed kan hebben. Laat ons hopen dat het dat is, want zoveel heb ik nu ook weer niet zitten zondigen hoor.

Veel succes voor deze week!

Groetjes,
A

D.

Berichtdoor D. » 27 sep 2007, 13:24

Als je tussendoor koekjes gaat eten ga je aankomen van de shakes in de plaats van af te vallen!! Dus opletten hoor Els!!!
Die shakes worden namelijk ook gebruikt voor mensen die enkele kilo's wensen aan te komen, ze drinken dan de shake bovenop hun normale maaltijd. Dus als je iets dergelijks gaat doen, zul je aankomen ipv afvallen. Oppassen dus!!

Zelf ben ik nu 3kg kwijt op 1 maand tijd maar het gewichtsverlies ligt al 2 weken stil dus ik ben ook een beetje de moed aan 't opgeven...
Ik blijf nu dus precies steken op 58kg en wil graag weer naar 55kg gaan...
Ik hou wel goed vol, eet niks tussendoor, dus dan verwacht je eigenlijk wel dat er nog een paar kilo's zouden afgaan ipv stabiel te blijven van gewicht.
Nog iemand dat probleem? Dat de kilo's plots niet meer verder afgaan?

Groetjes aan iedereen!

Els

Berichtdoor Els » 28 sep 2007, 11:14

Hoi,
Vandaag weegdag geweest -200 gram, niet bijzonder veel, maar er is toch ook niks bij.
Ik heb zo ook de indruk dat het niet snel vooruit meer gaat. Maar ja wat er af is, is er af.

Groetjes

A

Berichtdoor A » 28 sep 2007, 20:09

Hoi D,

Hier ook ééntje die dus al 2 weken op hetzelfde gewicht blijft staan. Vandaag vetmeting gehad en dat was wel goed, want ik was weer 1% vet kwijt. De consulente wist ook niet goed hoe dit kwam, maar ik heb wel begin van de week mijn regels gekregen, dus kan eventueel daar aan liggen. Ik probeer met goede moed vol te houden hoor... en hopelijk lukt het me volgende week wel hé!

Aan iedereen... hou vol hé!
En Els, 200gr is beter dan niets hé...

Groetjes,
A

Gast

Berichtdoor Gast » 28 sep 2007, 23:43

haha dikke wijve hier ook hé

A@hierboven

Berichtdoor A@hierboven » 29 sep 2007, 16:40

Bedankt voor het compliment! We zullen maar niet naar uw achtergrond vragen zeker..

tiny

Berichtdoor tiny » 04 okt 2007, 06:45

Hallo

Ik ben zaterdag 29/9 begonnen met herbalife.
Ben vandaag al op weegschaal gaan staan. ik ben reeds 2,1 kilo afgevallen
Viel bijna van de weegschaal af.

Ik snoep niet meer;
Heb heel veel energie;
en voel mij super goed

Bij mij zie je het al zeer goed ben al verschillende cm kwijt op mijn buik

Ik drink per dag ook ongeveer 2 tot 3 liter van hunne citroen thee.

Ik zal zaterdag laten weten wat het resultaat van deze week was gewicht en centimeters

groetjes tiny

tiny

Berichtdoor tiny » 06 okt 2007, 07:24

Hallo

Hier zijn de resultaten van week 1

- 2,6 kg
-20,5 cm

wat een resultaat. Zal zo niet blijven hoor

In het begin gaat het altijd vlotter he.

A

Berichtdoor A » 06 okt 2007, 14:35

Amai tiny, dat is wel heel goed hoor! Bij mij was er van de week een halve kilo af en 6cm.. en daar ben ik al heel blij mee.

D.

Berichtdoor D. » 09 okt 2007, 12:14

Bij mij blijft het dus echt 'stilliggen', ik blijf op 58kg steken en wil nochtans nog graag een kilo of 2 à 3 kwijt.
Ik blijf gewoon verderdoen, maar het is niet leuk als je geen resultaat meer ziet (de eerste maand was er wel 3 kg af en nu zit ik al bijna 4 weken zonder resultaat... ;-(

Terug naar “Gewicht en afvallen”