Vermageren met Herbalife

Gast

RE: Vermageren met Herbalife

Berichtdoor Gast » 27 aug 2007, 10:48

De shake 's avonds maken (heel goed schudden). De volgende dag is het precies zo'n drinkpudding.
Wij gebruikten ook altijd smaken soyamelk. Soyamelk is trouwens beter dan gewone melk (iets met de opname).

MIjn man heeft dit gevolgd en ik vind ook wel dat er immens veel pillen bij horen.

A

Berichtdoor A » 27 aug 2007, 18:21

Ik gebruik niet al die pillen hoor. Ik gebruik gewoon multivitamines ernaast en vetverbranders.

Els

Berichtdoor Els » 28 aug 2007, 08:13

Hoi,
Ja gewoon je shake savonds maken, dan smaakt hij smorgens lekkererder. De melk neemt dan het poeder op.
Ik neem van pillen, cellu-loss, vezels en kruidentabletten en multivitaminen.
Die cellu-loss neemt het hardnekigste vet op.
Aan Isa, véél succes. En de rest ook natuurlijk.
Laten jullie me ook weten hoeveel kg, cm jullie iedere week kwijt zijn? Bij mij is vrijdag weegdag en meetdag
groetjes

A

Berichtdoor A » 28 aug 2007, 09:17

Ha Els, toevallig is dat ook bij mij het geval. Deze week moet ik wel mijn maandstonden krijgen en ik voel echt dat mijn buik zo bol staat en wat opgezwollen is. Hopelijk is dit gedaan, eens mijn maandstonden erdoor zijn en ben ik toch wat cm kwijt.. want ik heb er nog goed opgelet hoor.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 aug 2007, 09:30

Ik ben 3 weken geleden gestart met herbalife. Tot nu toe goed resultaat, al 3 kg kwijt, en enkele centimeters minder. Vooral rond mijn buik, maar had het liever rond mijn poep gehad( vind ik meer nodig). Ik gebruik de smaken chocolade( ben ik nu wel al beu) en de smaak cookies en cream( zeer lekker maar moet je wel met de shaker maken en niet met blender) Wens jullie verder veel succes

Els

Berichtdoor Els » 31 aug 2007, 10:39

Hoi, vandaag was mijn weegdag resultaat -800 GRAM. Dus bijna 2 kg minder op 2 weken. Op mijn buik was er maar 1cm af, maar op mijn heupen dan weer 3.
Ik heb wel een paar keer gezondigd deze week, vorig weekend frietjes en creme glace gegeten en deze week een aantal koeken. Maar ben toch heel tevreden met resultaat. Want ik dacht niks af te zijn. Mijn avondmaal was telkens ook heel veel en daarna steeds een dessert. Naar mijn mening helpt het heel goed Herbalife. Ik heb niet het gevoel dat ik iets moet laten.
Hoe zit het met jullie?
Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 31 aug 2007, 12:20

raar want ik heb het aan mijn huisarts voorgelegd en die zegt dat dat zo slecht nog niet is als je het met verstand gebruikt

Gast

Berichtdoor Gast » 31 aug 2007, 13:49

Inderdaad, ook mijn huisarts is pro!
Naar 't schijnt zou herbalife binnenkort uitgeroepen worden tot het meest gezonde en evenwichtigste van samenstelling voor voedingssupplementen dat op de markt is. Dus allemaal pos nieuws ipv al die negatievelingen!!
We eten te weinig groenten en fruit, dat is een feit. Maar wat we dan eten is zodanig bewerkt zodat er veel voedingswaarde weg is eruit.
Jammergemoeg heeft iedereen op die manier tekorten in zijn lichaam.
Dus inderdaad, zelfs als je op gewicht bent en gezond eet, heb je tekorten. Zo'n shake bevat alles wat je lichaam nodig heeft. Mensen die 't nemen weten dat en kunnen beamen: je hebt veel meer energie, je haar glanst, je huidproblemen (als je die had) gaan weg, ... Je lichaam aanvaardt dankbaar die nodige voedingsstoffen en dat zie je en dat straal je uit!!
Succes allemaal!!

isa

Berichtdoor isa » 31 aug 2007, 13:51

Hallo,
ik ben nu van woensdag begonnen met herbalife en ik vind het echt wel lekker hoor en tot nu toe gaat het prima ik heb echt nog geen honger gehad eerder een zéér voldaan gevoel.
Wat eten jullie dan eigenlijk savonds gewoon of ook regime

Els

Berichtdoor Els » 31 aug 2007, 18:17

Hoi Isa,
Wat ik eet s'avonds is soep (vers) veel petat, groenten en vlees. Soms frietjes of spaghettie en als dessert creme glace of pudding. Dus zeker géén regime voor mij savonds. Ik ga ook nog 1X in het weekend uiteten en dan eet ik ook alles wat ik lekker vind. En k ben op 2 weken 1800gram af is toch goed hé. Te snel afvallen is ook niet goed. veel succes!!!
groetjes

A

Berichtdoor A » 31 aug 2007, 18:19

Hier ook geen hongergevoel hoor! Vandaag ook weer mijn meet en weegdag. En ik was weer supercontent, weer 1kg kwijt, al 3 in totaal nu. In totaal ook al 15cm kwijt, vooral aan mijn borsten en heupen en aan mijn billen. Nu volgt hopelijk mijn buikje nog, haha!
Ik heb ook niet het gevoel dat ik er veel voor moet laten en die shakes smaken nog lekker ook!

Aan iedereen, doe zo verder...

Groetjes,
A

16 aug 2007 19:20

Berichtdoor 16 aug 2007 19:20 » 02 sep 2007, 14:34

Hallo iedereen, ben hier nog even.
Volhouden hoor allemaal!
Ik ben nu reeds 10maanden mijn kilo's kwijt en ze blijven dus weg!!! (zie bericht 16 aug 2007 19:20).
Dus het is een blijvend resultaat (inderdaad, zoals iemand hierboven zei vast omdat het niet 'supersnel' gaat, maar geleidelijk en via gezonde voeding waar je lichaam toch al je nodige voedingsstoffen uit krijgt).
Succes allemaal!

Els

Berichtdoor Els » 02 sep 2007, 17:57

Aan hierboven,
Bedankt om ons een hart onder de riem te komen steken. Het is leuk om possitiever reacties te horen. Ik heb helemaal niet het gevoel op dieet te zijn, terwijl ik dat met een gewoon dieet (gezonde voeding) wel heb. Ik heb ook geen honger of zo en denk nu veel minder aan eten dan vroeger. Hopelijk blijven bij ons ook de kilokes eraf.
Eet je dan nu terug gewoon? Of smorgens nog een shake en voor de rest gewoon?
Groetjes

A

Berichtdoor A » 03 sep 2007, 19:09

Ja tof om zo eens een positieve noot te horen!
En Els, ik heb dus ook geen gevoel van op dieet te zijn en heb ook totaal geen hongergevoel. En als ik een tussendoortje neem, dan is het altijd fruit...iets wat ik vroeger ook nooit deed.

Groetjes,
A

Gast

Berichtdoor Gast » 04 sep 2007, 19:10

Ik heb ook al 2 herbalife kuren achter de rug (laat ons zeggen: 2 x 2 maanden). Telkens in het voorjaar, om er beetje slanker uit te zien tegen de zomer.

Mijn ervaring: het helpt je afslanken, maar je moet het met verstand gebruiken. Niet teveel van hun pillen slikken. Wij eten normaal 4 maaltijden per dag: ontbijt, middag warm, vieruur (boterhammen) en avondmaal. Doordat we eigen winkel hebben komen we maar laat thuis 's avonds. Dan zien we scheel van honger en propten we ons vol met vanalles. Niet altijd ongezonde voeding, maar gewoon te veel. Ik wist dat dit de oorzaak was van mijn teveel aan kilo's. Met een (grote) yoghert voelde ik me totaal niet voldaan. Rauwkost of zo net hetzelfde. Toen ik herbalife probeerde was ik dat wel: één zo'n shake met soya yoghert en ik voelde me echt "vol". Ik at meestal 's morgens en 's avonds een shake, en de andere twee maaltijden gewoon. Wel wat opletten met snoepen en zo natuurlijk, maar voor de rest gewoon eten.
Ik vermagerde wel, maar ik was wel enorm nerveus. Ik ben van nature al een stress-doos, maar weet het wel onder controle te houden. Maar met die herbalife lukte me dat niet meer. Ik kon 's nachts twee uur liggen friemelen in mijn bed, terwijl ik altijd héél goed slaap. Ook overdag was ik hyperactief. Misschien dat je daardoor ook kilo's verliest: ik kon tot 's avonds laat blijven doorgaan met kuisen of strijken zonder dat mijn lichaam tekenen gaf van moeheid.
Dit voorjaar heb ik herbalife niet meer genomen, maar gewoon uit mezelf anders proberen te eten. Ik steek nu meer tijd in wat ik 's avonds eet. Vroeger was dat uit gemakzukt een zak diepvriesfrieten, nu rasp ik worteltjes, zorg ik dat ik altijd magere ham of kipfilet in huis heb, volkorenbrood, enz... en het lukt me ook.
Mijn mening dus: wie problemen heeft met vermager (tja, wie niet...) wordt zeker geholpen met herbalife, maar er moet ook wat goeie wil bijzijn. Ik zou nooit hun volledig gamma kopen: héél duur, en toch wel héél veel pillen slikken. Het basispakket voor enkele maanden is betaalbaar, en het helpt.

een tip!

Berichtdoor een tip! » 05 sep 2007, 11:17

Je kan ook de shakes kopen uit kruidvat, ze zijn even goed en staan vanachter in de groene hoek. 3 smaken vanille aardbei en chocolade. En dan nog gewoon de vitaminen bij Herbalife bestellen. De shakes in kruidvat kosten iets van 12 euro terwijl bij Herbalife 40,50 euro. Scheelt weer een pak in de portemonee. IK heb het ook zo gedaan en val evengoed af met de shakes van kruidvat.
Veel succes!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 05 sep 2007, 20:27

Die shakes zijn echt niet te vergelijken hoor! Die van herbalife werken veel beter.

Els

Berichtdoor Els » 07 sep 2007, 10:33

Hoi,
Vandaag was het weer weegdag -300 GRAM, niet fameus veel eraf gegaan, maar wat er af is is goed, k weeg nu toch niet meer in de 70, maar 69,9
Op mijn buik -1cm op mijn heupen hetzelfde gebleven.
Ik heb nu cookies en cream shake besteld, er zitten zo kleine stukjes koek in. heel lekker, maar die moet je wel niet op voorhand maken wand dan worden de koekjes zacht.
groetjes

A

Berichtdoor A » 08 sep 2007, 18:32

Gisteren was ik alweer 1kg kwijt, het is precies elke week 1kg, als het zo blijft voortgaan.. fantastisch. In totaal ben ik er nu al 4 kwijt en je begint het ook al te zien blijkbaar want ik blijf maar complimenten krijgen!
Aan iedereen, volhouden hé.. het loont de moeite.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 sep 2007, 09:36

up

Sushi

Berichtdoor Sushi » 11 sep 2007, 17:46

Hoi meiden
Ik zou ook graag mee willen doen. Ik kamp al jaren met overgewicht. Mijn laatste afvalpoging was heel goed gegaan. In 4 maanden tijd was ik van 93 kg. naar 78 kg. afgevallen. Ik was supergoed bezig. Ik at 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes per dag. Ik gebruikte geen suiker en ook geen suikervervangende middelen. Ik was echt suiker af. Ook kon ik het glaasje wijn laten staan. Ik sportte 3 keer per week en voelde me super. Mijn kindren waren trots op me. Mijn omgeving ging mij complimenteren ovr mijn uitstraling en dat ik er zo goed uitzag. Dit alles was dus twe maanden geleden. Nu is eralwer 4 kilo bij.

Van mijn beste vriendin heb ik voor mijn verjaardag een doos met herbalife producten gekregen. Ik heb:
Thermocomplete
Vezel en kruiden tabletten
Cellnutricon
Multivitaminen
en de kruiden drank
De shake (tropical) mijn man vindt het erg stinken

Mijn vriendin die herballife consulente is voelt zich er super bij. Ik vind trouwens dat ze erg vooruit is gegaan. Ze hoefde niet af te vallen, maar gebruikte de pillen om zich sterker te voelen.

Zelf was ik best wel sceptisch. Met gezond eten en voldoende bewegen ging het afvallen ook prima...
Ik ben op internet gaan rondneuzen, waar ik zowel positieve en heel wat negatieve reacties/ervaringen gelezen. een beetje zoals hier.

Ik wil het toch graag gaan gebruiken. Het is immers toch gezond. Ik vind de producten wel erg prijzig, maar als het echt werkt. dan ga ik ervoor.

Ik heb best wel een drukke baan. Red ik dan met het drinken van de shakes. Ik wil 's ochtend en 's middag en shake nemen. Wat kan ik het beste als tussendoortje nemen. Wel iets stevigs, maar calorie arm.
Ik wens jullie allemaal vel sterkte en ga zo door.

Ik ben nu 83 kg bij 1.53 cm. Veeeel te zwaar dus. Mag het 20 kg. minder zijn?

groetjes

A

Berichtdoor A » 11 sep 2007, 18:52

Hoi Sushi,

Alvast welkom bij het herbalife-groepje zal ik maar zeggen! Ik vind het persoonlijk een hele goede methode hoor, ik heb al zoveel geprobeerd, maar dit werkt echt. Ik hoop dat het voor jou ook de methode is!

Zelf heb ik ook een drukke baan en dat is geen probleem met die shakes hoor. Je kan die toch heel gemakkelijk meenemen en overal opdrinken hé. Juist handig met een drukke baan.
Heel eerlijk neem ik zelf niet veel tussendoor, omdat ik gewoon genoeg heb met de shakes. Maar als ik wel iets neem, dan is het meestal een stuk fruit (appel goed tegen de honger) of yoghurt of zo. Ik weet dat je ook repen hebt van herbalife, heb die zelf nog niet besteld, maar heb van mijn consulente eens eentje gekregen om te proeven en die zijn best lekker. Die sojanootjes vind ik persoonlijk niet zo goed, maar ja, dat is kwestie van smaak hé.

Veel succes,
Groetjes,
A

Els

Berichtdoor Els » 11 sep 2007, 19:45

Hoi Sushi,

Alvast welkom in het clubje van de Herbalifers.
Ik eet ook veel fruit tussendoor. Maar je kan als je echt honger hebt ook een muslireep eten of zo hoor (niet te veel natuurlijk). Wat ook helpt is de shakes wat meer poeder in doen normaal 26 gram, maar dan neem je wat meer en dan heb je ook geen honger. Wat ik deze week gedaan heb en was heeeeel lekker. Je neemt soja melk chocolade en dan doe je er chocoladepoeder in. HMMMMMMMM is heel lekker. De volgende keer ga ik het met vanille proberen.

Sushi jij neemt tropical heb ik gelezen dat kan je ook met fruitsap maken ipv met melk hé. Voor de afwisseling. Mijn vriendin doet het ook zo en zij vind het heel lekker.

Je zal wel snel resultaat zien hoor. Meestal moet je rekenen een kilo per week minder, sommige weken kan het wat minder zijn andere weken als je geluk hebt val je wat meer af. voor de rest gewoon je avondmaal veel groenten petat en vlees. IN het weekend kan je wel eens een frietje eten, maar niet te veel.

Groetjes en iedereen volhouden hé......
SUCCES!!!

isa

Berichtdoor isa » 12 sep 2007, 10:52

hallo allemaal ik weet het, het is al en tijdje geleden maar ik ben ook nog altijd bezig hoor ik heb wel 2 feesten achter de rug waar ik eigenlijk alles heb meegegeten en gedronken maar ik heb vandaag mij gewogen en gemeten en in totaal is er 1,2 kg af (niet zo veel :( )en 43 cm (waw :hic ) ik vind het eigenlijk wel goed
hopelijk volgen de kilootjes nu he
groetjes

sushi

Berichtdoor sushi » 12 sep 2007, 11:59

hoi meiden.
Bedankt voor jullie reacties en tips. Ik raak hierdoor steeds gemotiveerder. Heb in de ochtend de eerste shake op en de hele rits aan pillen. Het zijn er intotaal 4. Die thermocomplete neem ik 2 keer per dag in (12 uur en 22.00 uur). Verder neem ik nog visoliecapsules in. Klinkt heel veel, maar het is allemaal natuurlijk.

Ik ben kinderleidster en heb het zowel fysiek als geestelijk heel druk. Ik hoop echt dat ik het red met het drinken van de shakes. O, ja vergeten te melden. Ik ben 40 jaar en moeder van 5 kinderen en daarbij ook nog getrouwd. Ik werk 24 uur op een KDV.

De reden dat ik wil afvallen is omdat ik mezelf helemaal niet zo leuk vind nu ik zo dik ben. Ik voel me hierdoor best wel onzeker. OOk heb ik mogen ervaren hoe goed je je voelt als je bewust bezig bent met jezelf. Ik vond het wel keihard werken hoor. Je krijgt niets zomaar iets voor niets. Ik wil het sporten ook weer op gaan pakken. Ik ben er al 2 maanden niet geweest. Ik moet gewoon letterijk en figuurlijk weer die drempel over. Ik ben weer een beetje vergeten hoe goed ik me voelde na het sporten. Het gaf zoveel voldoening. Maar het was wel zweten hoor voor mij daar in die sportschool, laten we eerlijk zijn.

We gaan ervoor en gaan elkaar hier in deze topic enorm steunen. Misschien dat het soms niet zo lekker gaat, ook dan hoop ik dat we hier een luisterend oor kunnen vinden. Veel van jullie zijn al goed op weg. houden zo en nogmaals heel veel sterkte.

groetjes van sushi

Terug naar “Gewicht en afvallen”