buikwandcorrectie

ctje

RE: buikwandcorrectie

Berichtdoor ctje » 12 nov 2007, 15:01

aan hierboven,
2 nachten is niet veel voor zo'n operatie.
Ik moest normaal gezien 4 dagen in het hospitaal blijven maar het zijn 3 weken geworden, want heb koorts gekregen die maar niet wou weggaan (ziekenhuisbacterie naar 't schijnt) en ben daarna nog eens 3 weken thuisgebleven. Inderdaad, de pijn is niet te onderschatten hé, en in het begin ging het stappen een beetje moeilijk (dat trekt allemaal een beetje hé).
Maar achteraf is het resultaat wel zeer mooi.

Ik ben onlangs terug bevallen, 5 maand geleden en enorm zwangerschapskilootjes die niet weggaan, ik ga nu een maagring laten plaatsen en eens ik op gewicht ben doe ik terug een bwc, al doet het enorm pijn, dat heb ik er voor over.

groetjes

b

Berichtdoor b » 13 nov 2007, 09:25

Ikheb dit laten doen zonder dat ik afgevallen was, ik had gewoon enorm last van 'lovehandles' en een uitstekende buik en nu heb ik nog steeds een jaar later een strakke buik; het was de beste beslissing die ik ooit genomen heb ipv constant te moeten dieeten.

@b

Berichtdoor @b » 13 nov 2007, 09:49

wat was jouw gewicht, ik weeg nl 107 kg :(
en kan niet sporten wegens fibromyalgie en artrose, dus dadelijk last van overbelastingsproblemen bij de minste inspanning, xenical 3 weken genomen maar kwam nog 3 kg bij en kreeg serieuse constipatie ervan, had praktisch geen ontlasting meer

brenneke

Berichtdoor brenneke » 13 nov 2007, 10:32

hey allemaal;

ik heb een buikwandcorrectie laten doen in juli!was toen 55kg vermagerd door een maagring!
Heb dit laten doen door de arts van men maagring en heb geen seconde pijn gehad!heb wel de pech gehad dat ik de volgende dag een bloeding heb gekregen maar ben toch op zondag'ben vrijdag geopereerd' naar huis mogen gaan!en heb 4 weken de thuisverpleging 2x daags moeten laten komen!Maar heb het me nog geen seconde beklaagd!

groetjes brenneke

b

Berichtdoor b » 13 nov 2007, 10:55

Ik woog 74 kg maar sport ook niet hoor, was direct na m'n bwc al 4 kg kwijt.

v

Berichtdoor v » 15 nov 2007, 12:51

goh alleen maar tevreden mensen over zo'n correctie?? Ik heb 2 keizersnedes gehad, hangbuikje en striemen, weeg 67 kg (1m65) en het stoort me enorm!!
Zou een mini-buikwandcorrectie ook helpen? (enkel onderkant)
Heeft iemand dit regio W-Vl laten doen? Kostprijs? Ben heel benieuwd, alvast bedankt!

Liselot Kerckhof

Re: buikwandcorrectie

Berichtdoor Liselot Kerckhof » 21 feb 2019, 09:31

Iemand ervaring met volledige BWC gedaan door dr Vandekerckhove az delta. Enig idee van de prijs? Alvast mercikes ☺️

Terug naar “Gewicht en afvallen”