buikwandcorrectie

Gast

buikwandcorrectie

Berichtdoor Gast » 13 aug 2007, 13:45

Ik overweeg om een buikwandcorrectie te laten doen. Zijn hier mensen die hier ervaring mee hebben. Zo ja welke dokter ( liefst uit oost- vlaanderen) kunnen jullie me aanraden?

Gast

RE: buikwandcorrectie

Berichtdoor Gast » 13 aug 2007, 14:10

heb er in april een laten doen bij Dr Heintz St Lucas Gent
was al eens gedaan door andere pc en nu ben ik tevreden mooi litteken

Gast

Berichtdoor Gast » 13 aug 2007, 14:12

hey
ik heb buikwand correctie laten uitvoeren in olv ziekenhuis in aalst door dr lefevre, was er zeer tevreden over.
door zwangerschap nadien is alles weer uitgerokken en ik overweeg nu ook een 2de correctie.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 aug 2007, 14:26

hebben jullie terugbetaling gekregen?

Gast

Berichtdoor Gast » 14 aug 2007, 13:00

up

Gast

Berichtdoor Gast » 18 aug 2007, 12:16

krijg je voor zoiets wel een terugbetaling ? na 3 keizersnede zal ik jullie ook niet moet zeggen hoe het met mijn buik gesteld is zeker ? zelfs rond de maagstreek is mijn vel niet meer wat het geweest is. Wat hebben jullie hiervoor betaald ? Ik hoor steeds bedragen van rond de 2500 ¿. Hoe zit het met de revalidatie achteraf ? ben je na een paar dagen terug de oude ?

Gast

Berichtdoor Gast » 18 aug 2007, 18:35

ik heb in hasselt 625euro betaald +ziekenhuis kosten 108euro dat is alles en het was in december vorig jaar

Gast

Berichtdoor Gast » 23 aug 2007, 15:24

up

Gast

Berichtdoor Gast » 23 aug 2007, 18:34

ik betaalde voor alles samen 2500 euro
ziekenfonds komt tussen in verblijf en narcose
heb achteraf nog factuur bijgekregen van 169 euro
dus 2669 euro totaal voor 3 lipo en buik

Gast

Berichtdoor Gast » 25 aug 2007, 22:01

zijn jullie content uw buik ik niet omdat het nu 8maanden en ik heb nog een buik zou het wegtrekken hoelang hebben jullie moeten w8

Gast

Berichtdoor Gast » 26 aug 2007, 11:10

ik wel hoor, ik heb een strijkplankje nu, is 4 maand geleden

Gast

Berichtdoor Gast » 26 aug 2007, 21:30

dan had gij wel niks buik of vel ik had een hangbuik

Gast

Berichtdoor Gast » 27 aug 2007, 07:44

oh jawel, ik had een hangbuikje maar als je en bwc laat doen is toch de bedoeling dat die weg is denk ik

Gast

Berichtdoor Gast » 29 aug 2007, 22:41

die is wel weg maar heb nog een buik het is wel geen strijkplank s morgens is het wel ok maar als ik werk of evkes bezig ben thuis zwelt het op

Gast

Berichtdoor Gast » 30 aug 2007, 09:09

is dat niet een beetje normaal eens je eet en drinkt dat je een buikje hebt ?
drank met gas in misschien vermijden ??

Gast

Berichtdoor Gast » 06 sep 2007, 21:25

hoe komt het dat jullie terug trekken ??

ik ben deze week naar de chirurg geweest voor borstverkleining en buikwandcorrectie , maar de buik zou 3200euro kosten en word aanzien als estetische operatie en wordt niks van terugbetaald zei de chirurg, ik heb 3 zwangerschappen gehad waarvan 2 keizersnede en heb striemen ??

iemand een goede pc die wel via de ziekenkas werkt te antwerpen??

Gast

Berichtdoor Gast » 07 sep 2007, 13:49

ga naar hasselt het is toch niet zo ver er zijn vrouwen die van nederland naar belgie komen voor een operatie ik ben bij dr.nolens geweest en content hij regelt het met de ziekenkas

Gast

Berichtdoor Gast » 07 sep 2007, 14:49

voor mij is hasselt wel ver , tenminste je moet er toch 2 nachten zeker blijven als m'n man en kinderen dan op bezoek willen komen ?

is er geen in het antwerpse?

Gast

Berichtdoor Gast » 09 sep 2007, 22:19

up

Gast

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 10:09

up

Gast

Berichtdoor Gast » 08 nov 2007, 18:17

Ben bij dr. De Maerteleire op consultatie geweest in Aarschot. Hij opereert in het heilig hart ziekenhuis in Tienen en heeft ook een privékliniek in Oud-Heverlee.
Voor een buikwandcorrectie en een borstverkleining zijn de kosten geraamd op 2500 euro, alles inbegrepen. De ingreep wordt uitgevoerd in Tienen. In de privékliniek zou de prijs wel een stuk hoger liggen omdat er dan geen tussenkomst is van het ziekenfonds.

Morgen is de grote dag en ga ik onder het mes...

Gast

Berichtdoor Gast » 08 nov 2007, 18:30

veel succes met de operatie

Gast

Berichtdoor Gast » 11 nov 2007, 00:01

een vraag, lieten jullie allemaal bwc doen nadat jullie afgevallen waren of zijn er ook dames die met overgewicht dit hebben laten doen?

ctje

Berichtdoor ctje » 11 nov 2007, 09:17

hello,
dat hangt misschien van persoon tot persoon af, hoe je gebouwd bent endergelijke. ik was 35kg kwijt maar had nog steeds serieus overgewicht, maar mijn buik was letterlijk en figuurlijk een hangbuik geworden en heb een bwc uitgevoerd. Figuurlijk was ik veel beter uiteraard en als je me ziet zou je nooit denken dat ik nog 100kg weeg. Het is de chirurg die dan de beslissing neemt of het nodig is en of het kan uitgevoerd worden.
Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 11 nov 2007, 22:51

Voor het mooiste resultaat, best zo min mogelijk overgewicht.

Mijn operatie is nu 2 dagen achter de rug, en het is best wel pijnlijk. Mijn keizersnedes waren véél minder pijnlijk dan dit. Van mijn borsten heb ik niet zoveel last. Het was een operatie die 5 uur geduurd heeft, en dat voel je wel. Normaal was er 1 overnachting gepland in het ziekenhuis maar het zijn er uiteindelijk 2 geworden, en daar was ik helemaal niet rouwig om...
Maar ik ga eindelijk een platte buik hebben, en dan neem ik die paar dagen pijn er gerust bij!
Ik moet 6 weken een buikband dragen en 3 weken dag en nacht een sportbh. Denk dat het toch wel een weekje duurt eer je terug je huishouden kan doen, uitgezonderd koken dan.

Terug naar “Gewicht en afvallen”