Iemand bodystyling?

I

RE: Iemand bodystyling?

Berichtdoor I » 01 okt 2007, 12:08

Infraligne : 20 beurten voor 280 ¿, en als je een beetje uitkijkt, kan je genieten van de actie -50 ¿ (ze doen dit meermaals per jaar). Volgens de mensen van Infraligne is het resultaat hetzelfde als de bodystyling met ozon. Oorspronkelijk was Infraligne en bodystyling een en dezelfde keten ...

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 02 okt 2007, 18:03

Vijfde keer Infraligne vandaag en met resultaat, 12cm eraf op 2weken en 3,7 kg. Ik vind het geweldig!!!

heleen

Berichtdoor heleen » 02 okt 2007, 19:10

vandaag ook terug geweest... beetje moeilijk gehad deze week... dus niets afgevallen maar wel gelijk gebleven van gewicht. jammer genoeg!
Ik hoop dat het volgende week (donderdag iets beter is)

*zucht*

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 04 okt 2007, 18:42

Hoi Heleen
ook hieer zucht zucht en een beetje minder euforisch ... 400 gr erbij.
Ik moet mijn regels krijgen, dus ...
Maar toch

Groetjes en hopelijk was het bij jou iets beter!!!
SUCCES en de moed niet opgeven hè!

heleen

Berichtdoor heleen » 07 okt 2007, 11:40

al voor de derde keer op gewicht gebleven... was echt wel super ontgoocheld. Hoewel ik heel hard mijn best doe... ook de weegschaal thuis gaat niet meer naar beneden. En dat is best heel frustrerend! Normaal moet ik dinsdag gemeten worden maar ik denk dat ik het tot donderdag zal uitstellen. want ik wil eerst een bepaald cijfer op mijn weegschaal zien staan!

mijn step thuis is ook weer gemaakt dus ik hoop dat het nu weer wat vlotter gaat...

Hopelijk gaat het voor jou ook weer beter eh, mama van 2 kapoenen...

ps. waar ga je ergens infraligne doen?

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 09 okt 2007, 21:07

Hey, Ben net terug van de zevende keer en er is opnieuw 900 gr af. Vond het een beetje weinig naargelang de inspanningen die ik ervoor moet leveren. Maar ja .. traag en gezond afvallen is beter en blijvender zeker.
Ik zet dus vol goede moed door.
Zeg Heleen kop op hè, gewoon blijven volhouden, volgende keer zal het weer wel wat beter gaan!
Hoe gaat het ondertussen met de anderen????

heleen

Berichtdoor heleen » 09 okt 2007, 21:56

ik heb mijn afspraak van vandaag moeten afzeggen. dit weekend heb ik de weegschaal uit mijn dagen gebannen. vandaag voor het eerst er terug op ('s avonds) en dat was een redelijk aanvaardbaar getal.

Morgen ga ik opnieuw 's morgens eens op de weegschaal staan en zien wat het geeft. Donderdag heb ik weer een afspraak. En dan wordt er weer een meting gedaan...
Ben eens benieuwd...

gtz heleen!

Ps Proficiat MV2K! 900gr is toch goed eh... :D

Liza

Berichtdoor Liza » 11 okt 2007, 12:27

Ik ben sinds begin augistus bezig met bodystyling en ben tot nu toe 8 kg kwijt (na 16 beurten). Voor mij is dit de ideale methode om af te vallen.

Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 11 okt 2007, 12:32

amaai, als ik dat zo hoor brengt dat niet veel op,
4 kgr. voor 9 beurten????, een heel duure aangelegenheid,
Niet voor mij hoor, Ik ben 6 kgr. af en ik neem 1 maand reductil 10
ik hoef er niks voor te doen, ik denk helemaal niet aan eten, ik fiets en wandel veel,

I

Berichtdoor I » 12 okt 2007, 11:09

Nee, je hoeft er niets voor te doen, behalve jezelf vol vergif proppen ...

Gast

Berichtdoor Gast » 12 okt 2007, 14:23

Twee jaar geleden: 80 cm op 4 maand. Dit jaar bijna niks.Ik was weer bijgekomen door mijn zwangerschap. De laatste 20 beurten was ik 1 cm af. Nu ga ik effe stoppen.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 okt 2007, 15:43

aan mama van 2 kapoenen,

Ik heb ook een analyse laten doen bij infraligne. Ik weeg en meet evenveel als jij en ze zeggen dat ik maar 60cm (waarvan 40 gegarandeerd) kan kwijtraken op 40 beurten. Hoe zou het komen dat er zo een verschil is?

mama van twee kapoenen

Berichtdoor mama van twee kapoenen » 14 okt 2007, 18:55

Hoi, ik heb er geen idee van. Ze hebben mij wel gezegd dat ik 60 beurten zou nodig hebben om aan de centimeters te komen (54 in garantie). Ik heb wel veel cm thv mijn maagstreek en buik. Ze hebben het ook berekend met een gewichtsverlies mvan rond de 15 à 20 kg. Misschien heeft het daar iets mee te maken?
In elk geval veel succes met wat je ook besluit te gaan doen.
Ik moet morgen terug ... ben benieuwd!

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 15 okt 2007, 13:07

Hoi hoi allemaal!

Wie is er eignelijk nog allemaal bezig met Infraligne of BS? Er komt zo weinig reactie.
Hier loopt het vlot. Ben net terug van de achtste beurt en er is in totaal 5,7 kg af!! Ik voel me ook veel beter en fitter en het gezond eten gaat bijna vanzelf. Af en toe heb ik nog wel eens kei grote goesting in een groot stuk chocola, een pizaa of zo, maar ik heb me tot nu toe heel strikt aan het dieet gehouden. Als er dan resultaat is, werkt dat natuurlijk extra motiverend.
Aan iedereen heel veel succes!!!

hanne

Berichtdoor hanne » 15 okt 2007, 21:12

Heykes,

Na lang overwegen heb ik toch besloten om me terug te herpakken en ben ik vnmorgen voor de eerste keer naar infraligne geweest. Na mijn 2 zwangerschappen heb ik een goeie 10kg overgehouden. Vroeger was mijn gewicht altijd rond de 57 à 59kg en nu 67kg.
Stilletjes aan ben ik omhoog aan het gaan. Niet dat ik extreem veel weeg hé maar ik ben maar 1m60 en dat is toch iets teveel voor mij. Mijn oudste zoontje kom nu 5jaar, dus kon ik al lang iets ondernomen hebben.
Momenteel heb ik echt de moed om erin te vliegen.
Zal wel wat problemen hebben om mijn chocolade te verminderen en om groenten bij m'n boterhammen te eten. Dat doe ik nooit. Maar als het moet moet het hé.
Aan alle anderen succes en aan mama van 2 kapoenen. Je bent super goed bezig zeg! Doe zo voort. Donderdagmorgen krijg ik dieetadvies en is dus de 2de keer oefeningen doen. Ben eens benieuwd.

Groetjes
Hanne

heleen

Berichtdoor heleen » 16 okt 2007, 19:33

Hoi,

na lange tijd is er weer eens 300gr af. ik moet zeggen dat ik het wel zo voelde... ik hoop dat ik nu goed kan volhouden en dat er tegen donderdag weer een beetje af is!
nu het weer een beetje vooruit gaat, ben ik weer gemotiveerd :-) hoera!

gtz

Gast

Berichtdoor Gast » 17 okt 2007, 11:13

worden jullie iedere keer gewogen bij infraligne, of enkel om de 5 beurten?

heleen

Berichtdoor heleen » 17 okt 2007, 13:16

bij infralinge word je elke beurt gewogen en om de 5 beurten gemeten! dat wegen werkt wel motiverend als er elke keer iets af is... als er bij komt werkt het eerder frustrerend als daar een rood cijfertje komt. (langs de andere kant doe je dan natuurlijk ook weer extra je best eh :-)!)

groeten
heleen!

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 18 okt 2007, 21:08

Weer een blauw getalletje hier. 9de keer Infraligne - terug 400 gram minder. Totaal - 6,1kg!!
Hoe gaat het met iedereen?
Groetjes en volhouden hè!

heleen

Berichtdoor heleen » 18 okt 2007, 21:17

vandaag ook weer een blauw getalletje bij infraligne! hoera! weer 200gr af sinds dinsdagavond!
ik heb er echt weer zin in... t was een mooi rond getalletje vandaag! voor mij nog 6 kg te gaan... als ik daarvan nog de helft afkrijg in 10 beurten dan zal ik super blij zijn.
ik zal er zeker voor blijven gaan!

ik zie het weer helemaal zitten! ook al gaat het niet met mega grote sprongen!

gtz heleen

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 18 okt 2007, 21:20

Super Heleen!!!!

hanne

Berichtdoor hanne » 19 okt 2007, 08:01

Hoi allemaal,

Gisteren terug geweest naar infraligne en tot mijn verbazing -1kg.
Ik was super tevreden. Het is de ideale manier en ik heb niet echt het gevoel dat ik aan het dieëten ben.Op naar maandag. Super zeg mama van 2 kapoenen en Helene! We gaan er voor hé. ;-)

Groetjes Hanne

Gast

Berichtdoor Gast » 19 okt 2007, 11:02

dat brengt allemaal niks op, alleen heel tijdelijk...
een grote geldklopperij, geloof me, ik spreek van ondervinding,
ben op eigen houtje met mijn hometrainer thuis, 20 kgr afgevallen, Met een zeer gezond evenwichtig dieet.
veel sneller

heleen

Berichtdoor heleen » 19 okt 2007, 19:37

@hierboven:

ik weet dat het kostelijk is. maar dat is een fitnessabonnement ook! ik heb altijd een beetje een "verplichting" nodig tijdens het dieëten, anders komt er niets van in huis.
ik ben het er mee eens dat een evenwichtig dieet of evenwichtige voeding de eerste belangrijke factor is voor het afvallen.
ik vervang, wat jij doet met de hometrainer, in infraligne en de dagen dat ik niet ga, step ik thuis.

iedereen heeft zijn mening hierover, de ene heeft een positieve ervaring, de andere een negatieve...

dus zolang iedereen tevreden is, is er geen probleem...

vermageren is het doel van elkeen die hier komt piepen!

We houden vol eh dames!

gtz heleen!

mama van 2 kapoenen

Berichtdoor mama van 2 kapoenen » 23 okt 2007, 20:43

Volledig akkoord heleen!! Infraligne zie ik ook als een vervanging voor fitness, aquagym, spinning en zo. Het feit dat ik daar elke keer op de weegschaal vlieg, dat ik moet noteren wat ik eet en dat dan ook nog eens wordt gecontroleerd, geeft mij voldoende houvast om door te zetten.
Ik ging vandaag voor de tiende keer en er was opnieuw 600 gr af. Terug opgemeten ook en er was 19 cm af (Totaal - 6,7 kg en -31cm) Ik ben er best wel trots op.
Ik besef echter ook heel goed dat het voor een groot deel ligt an mijn veranderde eetgewoontes: heel veel water drinken, geen zoet en/of dubbel beleg op de boterham, tussendoortjes eten, geen chocolade, kleinere porties. Ik ben voorla veel bewuster gaan eten en daar voel ik me goed bij!

Terug naar “Gewicht en afvallen”